Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har lige pakket alt slikket ned i samme kasse, og så skulle jeg da lige have et billede af det hele samlet :floejt:

Jeg har valgt at købe poser fremfor kasser, da vi gerne ville have et stort udvalg, og ville ende med ekstreme mængder, hvis jeg skulle købe 1 kg er hver slags. Nogle få ting har jeg dog købt i bøtter, da det er sådan det bliver solgt. Men der er 6-800 gram af de fleste slags, og det kan godt være at nogle ting så hurtig bliver revet væk, men så må folk altså spise noget andet, der er jo rigeligt at vælge imellem :smiley-eatdrink026:

Sludder, du må da bare sende forlover eller svigermor ned på tanken på dagen efter mere hvis i løber tør for et eller andet :tunge:

Det skal nok holde fint og du har da også i den grad nok. (Jeg synes bare det er sjovt at drille lidt, fordi vi var ekstreme med vores) -HAHA-

Det ser nu altså helt anstændigt ud Rikke skrevet på nordjysk så du kan "høre" underdrivelsen. :smiley-eatdrink026: Jeg kan altså godt lide de lidt (eller meget) vildere, hvor slikket som kommer på buffetten, er det som i spiser og ikke kun fordi farven er rigtig. Jeg synes bedst og varianten hvor man kan tilsætte lidt eller intet i temafarven, alt efter lyst :loveshower::thumbsupsmileyanim:

Vi har sgu da ikke en tank med betjening herude på landet :lol: Men vi har så en brugs, en fakta , en rema og en kiosk , meeeen det bliver nok ikke nødvendigt :wink:

Og ja vi har intet slik der passer i farven , eller der er en lille smule der er hvidt ( vi køre jo hvid og lilla) . Men vi gik efter at få noget slik som vi selv kan lide, og at der ville være noget for enhver smag. Alt behøves altså bare ikke passe ind i farvetemaet, sådan har vi det i hvert fald :) Hvor meget slik blev der spist hos jer på de 2 dage?

0

Del dette indlæg

det ser da meget godt ud, tror der er lige tilpas :wink:for dæwlan da sidder og bliver mega lækkersulten suk

Haha, ja altså man bliver lidt lækkesulten, når det er fremme. Men når det bare er pakket væk, så frister det os ikke. Og så hjælper det også at man jo ved , at det er til brylluppet. Meeeen så kan man jo også bare købe noget andet lækkert, når man er ude og handle :tunge:

0

Del dette indlæg

Åh hvor ser alt det slik lækkert ud :-)

Der er også et par gæster , der har udtrykt at de glæder sig ret meget. En har lagt planer om indvendige lommer i sin kjole, og en anden er lykkelig for at det hun skal have på, ikke sidder stramt :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige pakket alt slikket ned i samme kasse, og så skulle jeg da lige have et billede af det hele samlet :floejt:

Jeg har valgt at købe poser fremfor kasser, da vi gerne ville have et stort udvalg, og ville ende med ekstreme mængder, hvis jeg skulle købe 1 kg er hver slags. Nogle få ting har jeg dog købt i bøtter, da det er sådan det bliver solgt. Men der er 6-800 gram af de fleste slags, og det kan godt være at nogle ting så hurtig bliver revet væk, men så må folk altså spise noget andet, der er jo rigeligt at vælge imellem :smiley-eatdrink026:

Sludder, du må da bare sende forlover eller svigermor ned på tanken på dagen efter mere hvis i løber tør for et eller andet :tunge:

Det skal nok holde fint og du har da også i den grad nok. (Jeg synes bare det er sjovt at drille lidt, fordi vi var ekstreme med vores) -HAHA-

Det ser nu altså helt anstændigt ud Rikke skrevet på nordjysk så du kan "høre" underdrivelsen. :smiley-eatdrink026: Jeg kan altså godt lide de lidt (eller meget) vildere, hvor slikket som kommer på buffetten, er det som i spiser og ikke kun fordi farven er rigtig. Jeg synes bedst og varianten hvor man kan tilsætte lidt eller intet i temafarven, alt efter lyst :loveshower::thumbsupsmileyanim:

Vi har sgu da ikke en tank med betjening herude på landet :lol: Men vi har så en brugs, en fakta , en rema og en kiosk , meeeen det bliver nok ikke nødvendigt :wink:

Og ja vi har intet slik der passer i farven , eller der er en lille smule der er hvidt ( vi køre jo hvid og lilla) . Men vi gik efter at få noget slik som vi selv kan lide, og at der ville være noget for enhver smag. Alt behøves altså bare ikke passe ind i farvetemaet, sådan har vi det i hvert fald :) Hvor meget slik blev der spist hos jer på de 2 dage?

Der blev faktisk ryddet en hel del hvilket er fantastisk for jeg har MEGET sukkerforskrækkede familie medlemmer. De tror bestemt at de dør af en lakrids. Jeg skal nok skrive en hel masse om det i min beretning. Meget at fortælle jo :wink:

0

Del dette indlæg

Åååååårh, hvor bliver jeg da godt nok sliksulten af at se på alt det slik. Kan man ikke lige snige sig med? :tunge:

Ahahahaha, du kan da prøve , du kan vel gemme dig i køkkenet sammen med slikket, når vi spiser middag :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer til at være stille som en ninja! Og så kan jeg trille ud når jeg har guffet en masse slik :tunge:

Haha, jamen så ønsker jeg dig lige god fornøjelse, for jeg ser dig jo nok ikke på dagen så :lol:

Arh, jeg kan da godt være høflig og komme til globryllup :wink: Ikke at jeg tror, du vil lægge mærke til mig, selvom Tilst Kirke ikke er den største :) Og SÅ slår jeg til bagefter :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg kommer til at være stille som en ninja! Og så kan jeg trille ud når jeg har guffet en masse slik :tunge:

Haha, jamen så ønsker jeg dig lige god fornøjelse, for jeg ser dig jo nok ikke på dagen så :lol:

Arh, jeg kan da godt være høflig og komme til globryllup :wink: Ikke at jeg tror, du vil lægge mærke til mig, selvom Tilst Kirke ikke er den største :) Og SÅ slår jeg til bagefter :lol:

Haha, ser straks en slags film for øjnene . Dig der kommer til globryllup, og derefter STYRTER ud af kirken, for at køre om kap med alle, for at nå ud til festen først, og kunne fylde et par poser med slik, gemme dig i skabet i køkkenet, og spise slik derinde. For til sidst at liste ud af skabet, fylde et par poser mere ,og styrte ud af døren -HAHA-

0

Del dette indlæg

Haha, ser straks en slags film for øjnene . Dig der kommer til globryllup, og derefter STYRTER ud af kirken, for at køre om kap med alle, for at nå ud til festen først, og kunne fylde et par poser med slik, gemme dig i skabet i køkkenet, og spise slik derinde. For til sidst at liste ud af skabet, fylde et par poser mere ,og styrte ud af døren -HAHA-

Haha! -HAHA- Det lyder da som den plan jeg lige præcis skal føre ud i livet :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha! -HAHA- Det lyder da som den plan jeg lige præcis skal føre ud i livet :griner:-

Du tør ikke!!! :biggrin: Husk lige et kamera i panden, så jeg bagefter kan følge dig på film, og skrige af grin :lol:

0

Del dette indlæg

Hahaha tag mig med!!!
0

Del dette indlæg

Hahaha tag mig med!!!

Så kan du også filme -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hahaha tag mig med!!!

Det gør jeg gerne! Så nakker jeg min svogers Go Pro-kamera, og så kører det :griner:-

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg snakket med kirkedamen igen i dag,hvorfor vi ikke kunne have taget den samtale i sidste uge, ja det aner jeg simpelthen ikke. Nå, men hun ville sende vores sag ind til statsforvaltningen i dag, og så er det bare at vente deres afgørelse.

I dag sagde hun så selv " ja og nu er det jo sommerferie, og de er vidst ret pressede derinde, så jeg skriver jeres vielsesdato , så de ved at det skal afgøres inden der. For helvede kvinde, det er jo det jeg har prøvet at forklare sig 10.000 gange, at der altså ikke var så god tid, som du blev ved med. ÅH suk altså, men nu skal jeg forhåbentlig ikke have mere med hende at gøre.

0

Del dette indlæg

Hahaha tag mig med!!!

Så kan du også filme -HAHA-

Det er en deal... Så når jeg/vi kommer til globryllup, skal vi altså holde øje med hjørnerne, om der sniger sliktyve rundt :tunge::metteholm

0

Del dette indlæg

Så fik jeg snakket med kirkedamen igen i dag,hvorfor vi ikke kunne have taget den samtale i sidste uge, ja det aner jeg simpelthen ikke. Nå, men hun ville sende vores sag ind til statsforvaltningen i dag, og så er det bare at vente deres afgørelse.

I dag sagde hun så selv " ja og nu er det jo sommerferie, og de er vidst ret pressede derinde, så jeg skriver jeres vielsesdato , så de ved at det skal afgøres inden der. For helvede kvinde, det er jo det jeg har prøvet at forklare sig 10.000 gange, at der altså ikke var så god tid, som du blev ved med. ÅH suk altså, men nu skal jeg forhåbentlig ikke have mere med hende at gøre.

Åh hvor jeg håber at de forstår at det er et ganske normalt efternavn, og at de får fingeren ud, så i hurtigt får afgørelsen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber at de forstår at det er et ganske normalt efternavn, og at de får fingeren ud, så i hurtigt får afgørelsen!

Præcis, for det er jo netop et HELT almindeligt efternavn i Spanien, ja og mange andre steder i verden, f.eks USA, Sydamerika osv. Det svare jo til at hedde Jensen, Hansen, Larsen osv herhjemme. Og vi vil jo altså helst bare have det navn,, også så vi hedder det samme .

0

Del dette indlæg

For helgoland altså, begynder sgu at blive irriteret på kærestens søstre !! Den ene har vi INTET hørt fra efter hun har modtaget invitationen, altså ikke engang et " tak for invitationen, eller noget som helst. Den anden og hendes mand aner vi heller ikke om kommer, og nu er de lige tager afsted på deres årlige sommerferie til Tunesien hvor de har lejlighed, og kommer dermed ikke hjem før EFTER SU datoen. Og det irritere mig bare endnu mere, fordi det er de eneste vi mangler svar fra, jeg ville gerne snart igang med bordkort, at lave bordplanen til ramme osv. Min mor skal nemlig hjælpe mig med bordkortene, og det skal også passe med hendes planer og tid osv.

Og ved godt vi først har SU d. 1 august, men jeg bliver bare irriteret og især fordi det er så "tæt" familie, og ikke bare en eller anden langt ude en.

0

Del dette indlæg

Jeg kan virkelig også godt forstå dig.. Det er pisse irriterende..

Jeg ville faktisk bare gå i gang med bordkortene alligevel, så kan man altid lave deres eller smide deres ud hvis det er..

Vi har to som vi ikke har hørt fra endnu, og vi havde SU. for 14 dage siden.. Jeg mangler kun den lorte bordplan, som jeg bare gerne vil have ud af hovedet, for den stresser mig..

0

Del dette indlæg

Jeg kan virkelig også godt forstå dig.. Det er pisse irriterende..

Jeg ville faktisk bare gå i gang med bordkortene alligevel, så kan man altid lave deres eller smide deres ud hvis det er..

Vi har to som vi ikke har hørt fra endnu, og vi havde SU. for 14 dage siden.. Jeg mangler kun den lorte bordplan, som jeg bare gerne vil have ud af hovedet, for den stresser mig..

Du har jo også noget andet at tænke på, så forstår dælme godt at du gerne vil have styr på tingende nu.

Vi har været sammen med den ene søster og hendes mand et par gange, efter de har fået invitation, den anden ser vi ikke særlig tit, da hun bor i Odense og sjældent kommer herop til familie tamtam. Men syntes bare det er underligt der slet ikke er kommet en eneste reaktion på indbydelsen.

Men ja, ender nok også med at jeg bare tager ud til min mor,så vi kan få lavet de bordkort, og de andre ting vi skal orden sammen. Jeg skal jo låne smykker af min mor, og måske skal hun lave nogle nye til mig, og det tager jo også tid. Og v vil gerne have det hele overstået på en dag, altså få aftalt alt osv samme dag, da min mor og stedfar har et ret stramt program de næste måneder.

Jeg er bare typen der ikke forstår hvorfor man venter til sidste øjeblik med at svarer, eller slet ikke svarer til tiden. Når vi får en invitation tjekker vi nærmest med det samme om vi kan, og så giver vi besked. Det andet føles som om man nærmest venter for at se, om der dukker noget mere spændende op.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer