Fr.Thomsen

Stadig Lykkelig gift og nu med ny ring :-)

263 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så skulle jeg på toilettet og manden ville bestemt IKKE med nogen steder hen.. Har fået at vide han bare satte sig ret op i stolen og tog det STØRSTE smil på.. :wink:

Og da vi var færdige med at spise og han sagde Velbekomme sagde han at den Dame som "tog" hans tyggegummi gerne måtte aflevere det tilbage .. :o

Han er sgu så sjov.. :lol:

Jeg havde godt nok mine problemer på toilettet folde op og folde op.. og så bakke ind over.. Jamen herregud da.. Så Tøser.. selvom man ved damerne overfalder jeres mænd.. så hold jer IKKE.. Ting tager bare meget længere tid den dag..

0

Del dette indlæg

Rikke

Nej det kunne jeg tænke mig.. :biggrin:

men ved ikke om jeg når at blive færdig i dag.. har fødselsdag i dag.. så vi skal ud og spise senere.. :rolleyes:

Ih stort tillykke med dagen, du må jo have været ret så artig det sidste år, med det skønne vejr vi har i dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke

Det er jeg ALTID.. :tunge:

Og hvis du kommer lidt rundt i dag kan du se der bliver flaget for mig..

( mit kors at bære siden min 2 års dag har været at dele dagen med Kronprinsen.. Hvilket gør at der aldrig er plads til at skrive mig selv ind i kalenderen :pokey: )

0

Del dette indlæg

Rikke

Det er jeg ALTID.. :tunge:

Og hvis du kommer lidt rundt i dag kan du se der bliver flaget for mig..

( mit kors at bære siden min 2 års dag har været at dele dagen med Kronprinsen.. Hvilket gør at der aldrig er plads til at skrive mig selv ind i kalenderen :pokey: )

Du skal bare have en stor nok kalender :tunge: Ih altså, I ser simpelthen SÅ skønne ud på billederne. Nu er du jo en af dem jeg har fulgt tæt, så har glædet mig helt vildt til at læse om jeres store dag :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik danset og forsøgt at slå- søm.. Nogle havde prøvet mange gange .. andre prøvede for 1. gang.. mine Piger f.eks.. til stor morskab for de mere garvede :wink:

Desværre havde min Far skaffet en Blok af bøgetræ og den var heller ikke helt tør så det var som at slå våd spaghetti igennem en betonmur.. så begge hamre gik i stykker.. :(

Hvis nogle skulle være i tvivl er vi i gang med at danse " dippe- dippe- dip" også kaldet Chicken dance :bunny_4:

post-72117-0-34980000-1401137991_thumb.j

post-72117-0-73946100-1401138000_thumb.j

post-72117-0-09000000-1401138015_thumb.j

post-72117-0-23898000-1401140390_thumb.j

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fortsættelse...

Jeg havde købt lidt sødt til kaffen .. blandede chokolader og lidt forskelligt slik..

Til Isen havde jeg f.eks købt mini skumfiduser.. og da der stod tandstikkere på bordet var det jo oplagt :wink:

post-72117-0-12126100-1401185471_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kort tid efter gav Stroppen i kjolen også op.. :b223:

Men så blandt vi bare en knude i nakken så var jeg klar igen..

Vil lige nævne nogle "ordvekslinger" hørt i løbet af aftenen - natten.

kl. ca. 21.00 Jeg kommer vist for sjældent ud , har aldrig været til fødselsdag hvor man må kysse på Værtinden uden at få lussinger bagefter. ( Det var lidt forskelligt hvornår de fandt ud af vi var blevet gift )

kl. ca. 22.00 . Skal vist have hævet min livsforsikring, den jeg har nu dækker vist ikke hvis jeg bliver slået ihjel af vildfarende Mormor vinkeflæsk ( Min svigersøn da jeg havde været ude og spille luftguitar) :angry:

kl. ca. 00.30 : Er de blevet gift?.. Jeg syntes godt nok også det var en svært fin kjole hun har på.. (blev sagt på vendelbomål)

kl. ca. 03.00 : Det er nogle sygt gode isterninger I har lavet.. De smelter jo slet ikke ( Han havde puttet skumfiduser i hans drink )

0

Del dette indlæg

kl. ca. 21.00 Jeg kommer vist for sjældent ud , har aldrig været til fødselsdag hvor man må kysse på Værtinden uden at få lussinger bagefter. ( Det var lidt forskelligt hvornår de fandt ud af vi var blevet gift )

kl. ca. 22.00 . Skal vist have hævet min livsforsikring, den jeg har nu dækker vist ikke hvis jeg bliver slået ihjel af vildfarende Mormor vinkeflæsk ( Min svigersøn da jeg havde været ude og spille luftguitar) :angry:

kl. ca. 00.30 : Er de blevet gift?.. Jeg syntes godt nok også det var en svært fin kjole hun har på.. (blev sagt på vendelbomål)

kl. ca. 03.00 : Det er nogle sygt gode isterninger I har lavet.. De smelter jo slet ikke ( Han havde puttet skumfiduser i hans drink )

-HAHA- Genialt at nogle ikke havde fanget at Ivarblevet gift,og ret sjovt det med skumfiduserne :lol:

0

Del dette indlæg

:griner:- :griner:- :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke :

Ja lidt sjovt det var flest mænd der var lidt sløve i optrækket..

Men sjovest af alt var at når de så fandt ud af det var deres første svar : Fuck han har bare gjort det bedste kup af de 2.. :lol:

Og det var næsten alle HANS gamle venner der sagde det..

På et tidpunkt da han havde hørt det flere gange kom han og spurgte om ikke bare EN af mine veninder havde sagt det modsatte.. :floejt:

0

Del dette indlæg

Holdt på at jeg VILLE altså have mine blå høje sko på trods mit knæ og min ankel.. Men måtte give fusserne en pause engang i mellem

det er der så en der fangede.. :wink:

Men til sidst da håret var i u-du og kjolen bundet med knude gav jeg efter og fortsatte i mine pink cloggs eller bare fødder..

post-72117-0-57755700-1401201745_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer