Fr.Thomsen

Stadig Lykkelig gift og nu med ny ring :-)

263 indlæg i dette emne

:loveshower: Tak til ALLE.. og I kan godt glæde jer.. ( eller også er det bare mig.. :a1221:)

Har bare gået med et stort smil på hele dagen.. Min MAND kalder mig Daisy ( undskyld gybbel.. håber ikke du tager det ilde op :))

har bare gået og kigget på ham som Daisy gør på Onslow i Fint skal det være.. :floejt:

Syntes bare han er så usigelig dejlig.. og vi har altså boet sammen i 6 år.. men nu er han jo min MAND..

Og i dag inviterede han mig så ud og spise Sushi..

Ellers er dagen gået med at gennemgå huskelisten over hvad vi mangler at skaffe.. og så har jeg kopieret vores vielsesattest og sat den i ramme så skal den stå på gavebordet..

Uhh hvor er det altså bare dejligt at være FRU Thomsen.. :heart:

:lol: ELSKER bare "fint skal det være" , min kæreste joker med at jeg bliver total Fru.Hyacinth , når vi skal have gæster. Måske jeg skulle begynde at sige " lady of the house speeking" ,når jeg tager telefonen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan du kun hvis den er en perlemorshvid en.. :tunge:

Jeg bliver kaldt det når vi kører bil.. og det er ham der kører.. vi befordre os ikke ens i trafikken.. :pokey:

Hun er oz bare suveræn.. :lol:

:lol: Jeg elsker simpelthen den serie, den er altså bare virkelig sjov.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige en mail fra hende der viede os i mandags.

Hun ville bare lige fortælle at hun skal have 2 borgerlige vielser ude af huset d. 24 og hvis vi ønskede at hun kom ud til hytten og viede os igen foran gæsterne sådan rent symbolsk ville hun gerne gøre det.. :o

I praksis hedder det sig åbenbart at borgerlige vielser kan flyttes ud af huset .. også i weekender indti kl 12.. .. det vidste jeg så ikke..

Hun skrev at selvom hun godt vidste at vores gæster er inviteret til kl 18.30 så vielsen skulle være derefter var hun klar på det.. hun bor nemlig kun ca 200 m fra hytten..

Uh jeg syntes den er svær..

Det er et super fedt tilbud.. og det kunne være lige prikken over i'et. :loveshower:

men tænker lidt at det jo er den d. 5 der står på vielsesattesten og så vil det skabe forvirring da andre jo vil tro det er d. 24 vi blev viet..

og maden er bestilt til at være klar til indtagelse kl 19..

Så skulle vi gøre det sådan at vi stod klar kl 18.30 og gå i gang med det samme når alle gæster er kommet og så håbe alle kommer til tiden.. :floejt:

Men tror det bliver lidt kaos.. så skal vi jo sætte os til bords med det samme bagefter..

og havde planlagt de 30 min før var til at afleverer gaver.. få velkomstdrik.. gæsterne lige hilser på dem de kender.. finder ud af hvor de skal sidde osv..

Plus der er nok også en del der siger tillykke og det havde de ikke regnet med osv..

:huh: WHAT TO DO... WHAT TO DO.. :a1221::help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at holde fast i den "gamle" plan..

Ringede til Grisemanden og de vil være på stedet kl ca 18.. og grille den færdig på stedet..

Ellers er jeg ved at have styr på det hele..

Mangler kun :

Købe ind til Dessert/ natmad/ morgenmad

Købe friske blomster til dekorationerne og en ekstra oasis .. laver dem nok Lørdag formiddag.

Fik hæftet stropperne på kjolen i går .. har dimlet frem og tilbage om jeg skulle gøre det.. da den er pænest uden.. men ved jeg gerne vil kunne danse osv så skal der altså være styr på det.. og den sidder nu bedre til når det lige bliver rykket lidt opad.. :b223:

Fik strøget Mandens skjorte og hængt den i dragt pose..

Fik med dirrende hænder strøget kjolen .. kunne lige se at der blev et brunt mærke.. :o

men det gik.. prøvede lige først på et stykke af resterne fra da jeg syede boleroen..

Har fået farvet mit hår og er i gang med at få lidt farve på skinker og mormor armene..

Nøj jeg syntes tiden SNEGLER sig afsted nu.. :(

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Åh det der med at stryge kjolen, det er virkelig også min store frygt!!! Min har jo altså været pakket væk i over 2 år, så den trænger nok lige til en tur på især slæbet. Jeg regner med at høre hende som skal lægge den op, om hun ikke vil være sød at gøre det. Og så håber jeg på at kjolen kan få lov at hænge ved svigerforældrene, for så kan den hænge helt udfoldet, det har vi ikke mulighed for her i et lukket rum, og vil altså ikke have den bliver fyldt med hundehår eller måske bliver nikotingul :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min har så hængt "udfoldet" på et tøjstativ i soveværelset siden Januar for ikke at blive mere krøllet.. og har haft nedrullede persienner for ikke at den skulle blive solskadet.. men der var nogle folder fra butikken jeg gerne ville rette ud..

Største problem var der hvor der er perler og "sten" det lod jeg så bare være.. det er vigtigst for mig at de flade stykker er strøget..

Vi har katte så kender det udmærket.. men de kommer ikke i soveværelset..

Men da den ene er rød kommer Mandens sorte skjorte i en dragt pose.. så hvivler der ikke nogle op på den..

Min kjole hænger uden noget nu... men når den skal transporteres ud i hytten har jeg en lang pose jeg fik skørtet i jeg kan trække over så der ikke kommer noget på..

0

Del dette indlæg

Min har så hængt "udfoldet" på et tøjstativ i soveværelset siden Januar for ikke at blive mere krøllet.. og har haft nedrullede persienner for ikke at den skulle blive solskadet.. men der var nogle folder fra butikken jeg gerne ville rette ud..

Største problem var der hvor der er perler og "sten" det lod jeg så bare være.. det er vigtigst for mig at de flade stykker er strøget..

Vi har katte så kender det udmærket.. men de kommer ikke i soveværelset..

Men da den ene er rød kommer Mandens sorte skjorte i en dragt pose.. så hvivler der ikke nogle op på den..

Min kjole hænger uden noget nu... men når den skal transporteres ud i hytten har jeg en lang pose jeg fik skørtet i jeg kan trække over så der ikke kommer noget på..

Jeg har desværre ikke plads til at have kjolen hængende i en stor dragtpose, så den er foldet pænt sammen, og så lagt i en lille dragtpose. Så jeg kommer nok ikke udenom at den skal stryges lidt. Så ja håber hende syersken vil gøre det, og den så kan hænge ved svigermor til dagen før , og så kan de tage den med herud, og jeg kan hænge den i lokalet hvor jeg skal klæde om. Så må de hive den ind lige inden vi smutter derfra, så kæresten ikke ser den :)

Nej lige den dag gider man altså ikke være fyldt med hunde/kattehår, og røde hår ses jo på både hvidt og sort. Vores den ene hund er også rød, men han fælder ikke så meget. Den anden er hvid/sort, og falder som ind i bare pokker. Så ja, den skal på ingen måder være "fri" herhjemme :)

0

Del dette indlæg

Så ligger jeg her med benet oppe og bander det hele langt væk.. :angry: :angry:

Var i bad og skulle til at prøvet min kjole da jeg har syet nogle stropper på som lige skulle fæstes det rigtige sted...

Fugtige fødder og trægulv MEGA DÅRLIG KOMBI..

Højre fod vrikkede over ( Gled ) og jeg smækkede i gulvet på venstre knæ ( mit kronisk dårlige knæ )

Var alene hjemme og måtte så sidde på gulvet i ca 30 min inden min mand kom hjem og kunne hjælpe mig op..

Højre ankel er total elefant størrelse og venstre knæ blå og totalt spændt af væske..

For en i Helvede også.. har ikke tid til det her.. og kan da vist godt udelukke at komme til at gå mine høje sko til her i ugen som planlagt.. :angry:

Og oveni må jeg nok bare forholde mig til Lørdag bliver i flade sko.. :pokey::td::angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke:

Nej .. Har haft is ( frosne ærter) på efter fore skriften 20 min på og pause osv.. og ellers lagt med den oppe og fået ro ..

Min mand er helt oppe og kører .. Han var klar til at ringe 112 og det hele da han kom hjem.. :heart:

men jeg vil lige se tiden an til i morgen.. de gør alligevel ikke så meget når den er hævet..

er det ikke bedre i morgen må jeg nok bare rette ind og tage turen derud.. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke:

Nej .. Har haft is ( frosne ærter) på efter fore skriften 20 min på og pause osv.. og ellers lagt med den oppe og fået ro ..

Min mand er helt oppe og kører .. Han var klar til at ringe 112 og det hele da han kom hjem.. :heart:

men jeg vil lige se tiden an til i morgen.. de gør alligevel ikke så meget når den er hævet..

er det ikke bedre i morgen må jeg nok bare rette ind og tage turen derud.. :(

Du SKAL altså tage afsted i morgen, hvis det ikke er bedre. Tænkte nok du var typen der nærmest skal være død,før du kontakter læge/sygehus. Godt din kære mand er lidt skrap :tunge:

0

Del dette indlæg

Ja Ja skal nok.. Tante Skrap.. :wink:

Nej ikke helt.. Men det er faktisk fordi jeg er jordens største pyllerrøv.. Er Totalt panisk bange for nåle .. Bare jeg skal have taget en blod prøve skal jeg ligge ned.. ( har besvimet flere gange) koncentrere mig kraftigt om at trække vejret .. og tårerne kommer bare jeg ser de tager en nål frem.. desuden bliver jeg fysisk dårlig .. kvalme osv når jeg ser blod og sår osv..

Så er virkelig en stor helt.. :shooter:

0

Del dette indlæg

Ja Ja skal nok.. Tante Skrap.. :wink:

Nej ikke helt.. Men det er faktisk fordi jeg er jordens største pyllerrøv.. Er Totalt panisk bange for nåle .. Bare jeg skal have taget en blod prøve skal jeg ligge ned.. ( har besvimet flere gange) koncentrere mig kraftigt om at trække vejret .. og tårerne kommer bare jeg ser de tager en nål frem.. desuden bliver jeg fysisk dårlig .. kvalme osv når jeg ser blod og sår osv..

Så er virkelig en stor helt.. :shooter:

Ork sådan har jeg det skam også, jeg hyler også ofte når jeg skal have taget blodprøve. Jeg gør ALT jeg kan, for at undgå at skulle stikkes i, har f.eks ikke fået min 12 års vaccine endnu :tunge: Så ja jeg ligger også altid ned under blodprøve , engang måtte sygeplejersken endda tilkalde min læge, så han kunne holde mig i hånden og trøste mig, SÅ stor en kylling er jeg :lol:

Men altså du skal jo ikke stikkes i, bare fordi de skal undersøge om du har et brud. Det kræver måske et billede i værste fald, men det er jo ikke noget som gør ondt, så du kan trygt følge med ham hr.mand, ellers kommer jeg sgu og slæber dig (y)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer