Fr.Thomsen

Stadig Lykkelig gift og nu med ny ring :-)

263 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Beretning.

Vil komme i gang med min beretning om en fest som jeg / vi vil huske meget længe :7himmel:

Vi startede jo om fredagen med at skulle hente nøglen til Hytten..

Det stod ned i stænger fra morgenstunden af.. og havde jo fulgt vejrudsigterne de sidste dage og de var ikke positive.

En veninde havde lovet at komme med deres Transporter og hjælpe med at kører tingene derop så vi kunne nøjes med at kører en gang.

Hun ringede så kl 9 og fortalte deres bil var gået i stykker og at hun havde fået mellemørebetændelse så hun måtte melde fra .. men ville heldigvis stadig komme til festen..

En anden veninde havde lovet at komme og hjælpe med borde pynt osv og hun kom heldigvis stadig.. men ikke i bil..

Øv tænkte jeg.. er det et tegn .. Først vejret også nu det her.. :o

Nå men vi fik fyldt bilen med det første læs ( alt pynten til bordene i første omgang ) sådan i mellem bygerne.. og kl 12 hentede jeg nøglen.

Ud og læsse af..

Og så i gang med at flytte rundt på bordene.. :angry: :angry:

Lige meget hvordan jeg vendt og drejede dem kunne de ikke stå som de skulle ( efter mit hoved)

Der var midter stolper hvor de ikke skulle være.. og var det ikke dem der stod i vejen var der sådan nogle skrå nogle der sad i hoved højde.. eller fliser på gulvet ved pejsen som gæsterne så skulle løfte stolebenene op over hver gang det skulle forlade bordet.. og det skulle de jo tit når vi havde buffet... :angry:

Manden var stødt til.. Han tog Mc'en derop så der kunne være mere i bilen.. Og han skulle kører en kammerat i møde der ville komme Fredag også på Mc..

Han kunne godt se jeg var temmelig ilter og prøvede at komme med opmuntring .. men lige meget hjalp det.. tror jeg havde prøvet 10- 12 muligheder på det tidspunkt..

Så smuttede han ud og hente Kammeraten.

Da de landede var solen kommet og jeg havde sat mig ud med en øl og skummede indvendigt..

Så sad vi og nød vejret lidt og veninden stødte til.

Og så gik vi alle 4 ind og pludselig fandt vi en løsning jeg kunne godtage.. :)

post-72117-0-30709800-1401111950_thumb.j

0

Del dette indlæg

Så gik vi i gang med at pynte bordet og det skred stille og roligt fremad og kom til at se helt fint ud og næsten som jeg havde drømt om i alle de måneder.

post-72117-0-06727000-1401112298_thumb.j

post-72117-0-78684900-1401112318_thumb.j

post-72117-0-73744200-1401112342_thumb.j

post-72117-0-87483000-1401112383_thumb.j

post-72117-0-69027600-1401112854_thumb.j

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overnattede deroppe fra Fredag af.. og havde en rigtig hyggelig aften .. der gik lidt fest i det faktisk så meget at veninden måtte overnatte da hun bestemt IKKE var i stand til at kører nogle steder.. :wink:

Men kan så sige jeg ingen problemer havde med at sove.. :lol:

og vores kammerat fik tjekket alle rummene da han ikke kunne finde det rum han havde smidt sit grej i.. og da han så endelig fandt det skulle han lige på toilettet og så hele turen igennem igen.. :lol: Til sidst hjalp min mand ham.. Dagen efter holdt han hårdt på at det var os der havde generet ham og flyttede rundt på hans ting og satte toiletter ind i stedet for.. ( der var 4 toiletrum deroppe ) :lol:

Lørdag stod vi så op og jeg fik testet den store industri ovn der var der oppe.. vi havde heldigvis taget frosne rundstykker med så vi ikke skulle ud og kører..

Jeg præstedede at tænde for grillen og ikke andet.. så de var LIDT brændte ovenpå inden jeg fandt ud af at lave varme i HELE ovnen.. men de blev færdige og vi kunne sidde og vågne og slappe helt af mens vi nød det super gode vejr der heldigvis var blevet.. :)

Der var stadig ingen der vidste noget.. :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde tog hjem ved middagstid og vi kørte ind efter vores skiftetøj .. Vores kammerat ville ind og have en lille Morfar.. så da vi kom tilbage kunne jeg liste Kjolen ind på vores gemak uden han opdagede noget..

Så Sad jeg ellers og nød det gode vejr udenfor i mens de vaskede deres cykler.. Vejen op til hytten var et stort mudderhul om fredagen.

kl ca 14 gik jeg i bad og fik lagt make up.

skulle være ved min frisør kl 15.45 hvis hun skulle nå det så jeg kunne være hjemme igen kl 17 hvor mine køkkenhjælpere kom.

På et tidspunkt var jeg godt nok nervøs for hvad hun havde gang i :o

og måtte lige advare hende om jeg altså var ryger med ALT det hårlak hun sprøjtede i.. :lol:

post-72117-0-43391400-1401114538_thumb.j

post-72117-0-40885000-1401114549_thumb.j

post-72117-0-27700600-1401114562_thumb.j

post-72117-0-09254600-1401114573_thumb.j

0

Del dette indlæg

Kl 17.10 var jeg ved hytten igen og damerne var kommet og sad med en sodavand og hyggede med manden..

vi gik ud i køkkenet og jeg begyndte af fortælle hvad jeg havde i tankerne osv Da der pludselig kørte en bil ind på pladsen.. :o :o

Jeg stod i shorts og stroptrøje og panikkede helt vildt.. det var svigermor og svigerfar.. HVAD SKER DER.. kl var kun 17.30.. og de var inviteret til kl 18.30..

Manden var helt klar men det var jeg bestemt IKKE..

Måtte i al hast flygte ud af køkkendøren og løbe rundt om hytten og vente på de var gået ind så jeg kunne smutte ind i vores rum hvor tøjet var.

0

Del dette indlæg

I mens jeg så kæmpede med at komme i kjolen uden at ødelægge frisuren kunne jeg hører flere og flere kom og at de spurgte efter mig.. HJÆLP.. hvad skete der her.. hvorfor kom de alle sammen NU.. :shooter:

Det bankede på døren som jeg stod med kjolen om anklerne og ellers intet andet :b223: men det var HELDIGVIS mine køkkendamer.. De kom ind og sagde Manden var i gang med at sørge for drikkevarer til gæsterne og nu hjalp de mig færdig for alle spurgte efter mig og de sagde alle sammen at der altså stod kl 18 i invitationen.. Jeg var grædefærdig.. Maden kom kl 18 og var først klar kl 19.. Hvad var der gået galt.. Hvordan kunne jeg lave sådan en bommert..

Den ene fik hevet kjolen op og begyndte at snørre mig mens den anden fik mine rystende fødder placeret i mine sko .. så bankede det på igen og denne gang gik vedkommende bare ind.. NU vil jeg have min MOAR blev der sagt.. :)

Begge mine piger kom ind.. Og så stod de der med åben mund og polypper..

Og så fik jeg ellers bare skideballe der sagde spar 2.. :biggrin:

Da de havde raset af fik jeg knus og Tillykke.. og vi gik ud til de andre..

Og så startede det.. NEJ hvad er det?.. ER I BLEVET GIFT.. :lol: :lol: :lol:

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Rolig Rolig.. :tunge: Skal jo ind og gøre alle billeder mindre.. :wink:

Har så heller ikke så mange billeder endnu.. kun dem jeg fik en veninde til at tage med vores kamera.. vi havde ikke Prof fotograf på..

Ahahahaha, jaja tålmodighed er ikke min største dyd :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle sagde Tillykke og der tog I sgu røven på os.. og vi gik og sagde velkommen osv..

Grisen kom og manden fik rigget et bord klar mens jeg fik nogenlunde styr på mine nerver og mit blodtryk ned igen..

Folk stod og småsnakkede alle steder og kl 19 fik vi klar fra køkkenet til at gå til bordet.

Manden sagde velkommen og oplyste at det var en fødselsdag og IKKE et Bryllup.. så alle de ting man plejer til bryllup ikke sker.. og der blev ingen brudevals.. den havde vi taget d. 5.. og så blev der sagt værsgo..

Ca 10 min inde i maden begyndte de første at banke på tallerknerne..

Vi havde aftalt at begyndte de på det ville vi rejse os og sige skål.. så opgav de nok til sidst.. :wink:

post-72117-0-74807500-1401116851_thumb.j

0

Del dette indlæg

Den gik så første gang.. Folk var sultne og maden var FANTASTISK.. Kan kun give de bedste anbefalinger til CL- Party service i Øster Brønderslev.. :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Så skulle manden ud og ryge.. tænkte ikke så meget over det.. men pludselig skramlede en masse stole og så faldt ti- øren.. HJÆLP..

Jeg sprang op af stolen og prøvede at flygte.. men blev trængt op i et hjørne og så kyssede alle løs på mig..

Fandt ud på Terrassen og fik fat i manden og sagde han næste gang tog mig med.. og det gjaldt også hvis han skulle på toilettet.. og skulle jeg ryge eller på toilettet måtte han gå med.. for der var ikke nogle der skulle kysse på ham... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Da vi gik i gang med anden omgang mad var det galt med tallerkerne igen.. og denne gang bøjede manden af.. og jeg advarede ham at nu stoppede de altså ikke.. når de først havde fået deres vilje.. :floejt:

men han nussede mig bare på kinden og sagde " jamen jeg kysser gerne på dig hele aftenen .. du ser bare brændgodt ud" :heart: :heart:

post-72117-0-95090500-1401117902_thumb.j

post-72117-0-82612500-1401117921_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer