Fr.Thomsen

Stadig Lykkelig gift og nu med ny ring :-)

263 indlæg i dette emne

Det var da et rigtig skidt tidspunkt at lave sådan et stunt på. Husk at gentage kuldebehandlingen. Man anbefaler 1 gang i timen.

Rigtig god bedring. Jeg håber du får hurtig bedring. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om du gør det HELT rigtige, du følger da i hvert fald RICE-regimet :tunge: (rest, ice, compression, elevation), som man skal, når man har forstuvet foden. Hvis du tager på skadestuen, så tænker jeg nu ikke, at de stikker i dig, men nok nærmere sender dig til et røntgen af foden (og evt. knæet) :wink: Har du prøvet at stå/gå på den dårlige side? Hvis ikke du kan bære hele vægten på det dårlige ben, så ville jeg helt sikkert søge læge.

Jeg forstuvede min fod i august sidste år, og den er stadig øm, når jeg går i høje hæle :(

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen.. Ynk modtages gerne.. :boohoo:

Rikke:

Det vil jeg gerne se.. Altså du slæber mig :tunge:

har ikke haft behov for at nogen bliver tilkaldt endnu.. der er altid en sød sygeplejerske til at holde hånd :rolleyes:

Roselein :

Ja ved godt hvordan man skal gøre.. Har taget første hjælp så jeg trods alt ved hvordan det skal gøres .. det er straks noget andet når vi snakker om at bruge det i en evt alvorlig krise/ ulykke.. der ville jeg ikke være til nogen som helst hjælp.. bliver totalt handlingslammet.. :(

Har kun humpet på toilettet .. kan godt støtte på foden det gør bare ondt nå jeg går.. står jeg stille er det knap så slemt.. så tror på der bare skal ro til.. :)

men er ret sikker på jeg ikke tager chancen med høje sko på Lørdag.. er i forvejen en snotskovl til at gå i sådan nogle.. og vrider jeg over der kan det måske gå helt galt.. og skal IKKE ud i at måtte forlade festen af den grund :td:

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen.. Ynk modtages gerne.. :boohoo:

Rikke:

Det vil jeg gerne se.. Altså du slæber mig :tunge:

har ikke haft behov for at nogen bliver tilkaldt endnu.. der er altid en sød sygeplejerske til at holde hånd :rolleyes:

Roselein :

Ja ved godt hvordan man skal gøre.. Har taget første hjælp så jeg trods alt ved hvordan det skal gøres .. det er straks noget andet når vi snakker om at bruge det i en evt alvorlig krise/ ulykke.. der ville jeg ikke være til nogen som helst hjælp.. bliver totalt handlingslammet.. :(

Har kun humpet på toilettet .. kan godt støtte på foden det gør bare ondt nå jeg går.. står jeg stille er det knap så slemt.. så tror på der bare skal ro til.. :)

men er ret sikker på jeg ikke tager chancen med høje sko på Lørdag.. er i forvejen en snotskovl til at gå i sådan nogle.. og vrider jeg over der kan det måske gå helt galt.. og skal IKKE ud i at måtte forlade festen af den grund :td:

Jeg har da en sækkevogn i skuret, så kunne jeg vel bruge den :tunge:

0

Del dette indlæg

Status:

Har det bedre i dag.. gudskelov.. :)

Manden min var så "bekymret" i går

Han : Du SKAL til læge i morgen hvis det ikke er bedre.. det ved du godt ikke?

Jeg : Jo Jo skal nok

Han : Det kan jo altså godt være du har et brud i den ankel.. Et brud gør tit mindre ondt end en forstuvning.

Jeg Ja Ja.. men skal bestemt IKKE have gips på før efter Søndag.. Så må de vente..

Han: Det kan jo være du skal have gips på begge ben hvis det er noget med knæet også.. Så må vi sætte en seng op nede i stuen til dig..

Jeg: HVAD.. :o Det kan jeg da ikke.. Hvad så når jeg skal på toilettet ( Vi har stue- køkken nedenunder og toilet- soveværelse ovenpå)

Han : Ja jeg kan ikke løfte dig ovenpå .. ved du hvad 2 gips ben vejer.. Så må vi låne på potte stol til dig..

Jeg : Jeg skal sgu ikke sidde og trykke nede i stuen.. GLEM DET.. hvad så når jeg skal i bad.. :huh:

Han : Ikke noget problem haveslangen kan sættes på inde i køkkenet så der er både varmt og koldt vand.. så kan jeg bare spule dig uden i gården.. og Vil du hellere sidde derude og trykke kan vi jo have potte stolen derude.. I frisk luft og det hele.. nyde vejret .. det ku da være hyggeligt..

Jeg : GLEM DET.. Og læg dig så til at sove din Klaphat.. Jeg skal have ro så jeg kan blive frisk..

Han: Ja Ja.. Så vil man hjælpe og du bliver sur.. Du har vist ikke forstået det med medgang og modgang.. Jeg prøver bare at gøre modgang til medgang så vi begge får det bedre.. Hæ.. Hæ.. Tror det ku blive godt med vandslangen.. (y)

Så Gudskelov er der bedring i dag.. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih noget bøv med det falderi der... Kan du altså godt lade være med...

Men hvor godt det har det bedre i dag....

Hæhæ... Din mands humor minder sku meget om min mands... ha ha... Og vi har samme problem... har toilet/bad ovenpå og ikke nede i stuen... :pokey: Gad vide hvorfor det er nedprioriteret på den måde... Alså...

0

Del dette indlæg

Britsen:

Ja syns selv det var ret dårligt timet.. :td:

ÆÆÆLSKER også bare hans humor.. Vejen til mit hjerte er humor og selvironi.. Og han vandt det 1. gang vi mødtes.. :a1221:

Ved heller ikke hvorfor det er sådan.. men syntes nu det er ret praktisk når man skal på toilettet om natten..

Ønsket var 2 og der så var et på begge etager.. :)

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: I morgen kl 12 får vi nøglen og kan komme til at dække bord og gøre klar til festen.. :cheerleader3:

Manden har haft for meget døje med hans hånd så ringene har været længe undervejs.. men i dag har han rumsteret i værkstedet hele dagen.. Han har stadig ondt men nu skal det altså være.. så måske jeg får den at se i dag.. :7himmel:

Han har godt nok sagt jeg først får den at se lige inden gæsterne kommer .. men tror jeg vil bruge lidt list som f.eks jeg vil være sikker på den passer.. :floejt:

Vi er blevet enige om det kun er mig der får en ring..

Han går aldrig med ring så det ville kun være til festen han har den på symbolsk og så vil den bare komme til at ligge..

Så han bruger krudtet på at lave min.. :heart:

Og det er jo vielsesattesten der fortæller vi er gift.. ikke om han har ring på eller ej..

I mens han har rumsteret har jeg vadet rundt.. nu må det altså godt snart være..

Så i min rastløshed begyndte jeg at tænke på en perlehalskæde jeg arvede at min Mormor..

Den var ikke ægte og gik i stykker men har gemt perlerne da min Mormor betød så meget for mig.. og hun havde den rigtig tit på..

Så fandt jeg dem og begyndte at sy nogle af perlerne på mit Headpiece.. Har droppet at have slør på ..

Så greb det om sig og jeg fik lavet både øreringe og Halskæde :)

Det vil jeg have på så er min Mormor med i ånden

Fandt oz lige et par Ballarina sko i Lidl til 35 kr. De røg med hjem nu jeg sikkert ikke kan få min høje Blå sko på.. :(

post-72117-0-06251100-1400772645_thumb.j

post-72117-0-78490900-1400772654_thumb.j

post-72117-0-01770700-1400772678_thumb.j

post-72117-0-93939900-1400772690_thumb.j

post-72117-0-52655700-1400774718_thumb.j

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt vild fantastisk fest.. Kom i seng kl 06 og op igen kl 9 og lave morgenmad til de overnattende gæster .. og så i gang med at gøre Spejderhytten ren og kører alting hjem igen..

Så der kommer mere i morgen når jeg er blevet menneske igen.

men I får lige 1 billede indtil da..

post-72117-0-13257800-1401025612_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer