Fr.Thomsen

Stadig Lykkelig gift og nu med ny ring :-)

263 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ved godt det ikke er bryllup, men se lige de her. :cheerleader3:

Der røg lige 4 med hjem fra Tyskland, små "børnepizzaer" med 435 g slik

Så er "påskeæggene" til børnebørnene hjemme og de kan jo bruge bakkerne bagefter i deres lege køkkener

og så kostede de kun 35 kr stk. :lol:

post-72117-0-00138000-1396270785_thumb.j

post-72117-0-87233900-1396270795_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ved godt det ikke er bryllup, men se lige de her. :cheerleader3:

Der røg lige 4 med hjem fra Tyskland, små "børnepizzaer" med 435 g slik

Så er "påskeæggene" til børnebørnene hjemme og de kan jo bruge bakkerne bagefter i deres lege køkkener

og så kostede de kun 35 kr stk. :lol:

Ej hvor er de sjove. Dem er jeg da helt sikker på, at børnebørnene bliver meget glade for :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Så er drikkevarer hentet til hus.. :lol:

Vi valgte så at sove noget længere end planlagt ( Kl ca 9.30) :huh:

Så kom først hjemmefra kl ca 12.. Kom i tanke om vi havde glemt vores pas og måtte vende om.. :angry:

Men havde så heldigvis kun kørt 20 km.. men alligevel.

Så kl ca 16.30 landede vi i Tyskland og osede rundt i alle de butikker der var og købte lidt over det hele.

Så bilen var temmelig godt læsset hjemad.

Der røg så også lige lidt ekstra med hjem nu vi alligevel var der det er jo ikke til at stå for alt det slik der bare springer i øjnene og en liter Bailey til 75,- kan da altid få plads i barskabet :floejt:

Så kl 22.45 var vi endelig hjemme igen.. for så at begynde at slæbe det hele ind.. :blink:

Så nu er der en ting mere der kan krydses af... :biggrin:

Fedt der er styr på det!

Vi har heldigvis ikke så langt over grænsen, så det kan snildt klares med en eftermiddagstur. Vi plejer at køre derned ca hver 2. måned. Det kan godt svare sig på en del varer og så får vi som regel dieselen betalt, når vi tager drikkevarer med til h2b arbejdsplads, win win :) Overvejer at køre derned næste weekend og få købt sodavand. Det er det eneste af drikkevarerne vi mangler.

0

Del dette indlæg

:a1221: :a1221: :a1221: :a1221: Nu må det altså snart godt være.. :7himmel:

Vi skal jo giftes i hemmelighed den 5. 5. UHH.. Der er ikke en måned til mere.. :loveshower::iloveyou:

Vi har tid på Rådhuset kl 14 og vil bagefter tage vores Mc'er ud på en hyggetur i det blå og slutte af med at spise på Bones . :smiley-eatdrink026: bare os 2 :heart: :heart:

For så at tage hjem og slå mave og husker selvfølgelig brudevalsen INDEN midnat. :rolleyes:

og sove længe :bed:

Når det er på plads kan det kun gå for langsomt til det bliver d. 24 hvor festen skal være og vi finder ud af hvordan gæsterne tager nyheden.. :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tålmodighed er ikke den nemmeste bedrift når man virkelig glæder sig til noget, og jo tættere det kommer jo mere utålmodig bliver man. F.eks. går jeg på to ugers ferie fra på fredag. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind så meget glæder jeg mig. Ikke fordi vi skal noget særligt, men fordi jeg bare trænger til at slappe af. Brylluppet er til gengæld først næste år, så det overlever jeg indtil videre. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så er H2B gået i værkstedet for at lave vores ringe :7himmel:

Er blevet forment adgang og må først se dem når de er færdige..

Men har givet ham et hint om hvad jeg gerne ser de kommer hen ad stilmæssigt.

Vil desuden gerne den ser 2-delt ud.. en ru og en glat for at symbolisere medgang- modgang.. :heart: :heart:

Men nu må vi se.. det er helt lagt i hans hænder nu..

Mens han har rumsteret derinde har jeg surfet og fundet en masse billeder så nu spammer jeg.. :happy:

1 .Ring inspiration til H2B

2. Foto inspiration og

3. Sjove DIY

post-72117-0-56407000-1396900727_thumb.j

post-72117-0-66249000-1396900816_thumb.j

post-72117-0-12575600-1396900862_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Winn :

Ja glæder mig .. Han plejer at være god til at ramme min smag.. Han har lavet en ring til mig som jeg er vildt glad for.. :heart:

men dem her er lidt anderledes.. stilen skal jo passe til at han kan gå med en af dem..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med fare for at lyde som en blondine i forklædning (er brunette) sidder jeg og tænker...... (jep... tænker.... den er god nok, he he)

Pas?? Til Tyskland?? Er det ikke frie grænser osv??

Ps vildt fede pizzaæsker og hvor er det fedt du har en mand der selv laver ringene. Så bliver de sku ikke mere personlige ♥

0

Del dette indlæg

Rikke:

Jow Jow super frie grænser..

Men skal man købe noget i Dåse ( Øl- vand osv.) skal der skrives noget så smart som en "eksporterklæring" før du må tage dem med hjem..

Og der skal der skrives nummeret på dit Pas.. Vi så nu at man også kan bruge sit kørerkort som Id.. så nu ved vi det til næste gang.. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Gyppel :)

Er også vildt glad for den..

Han har lavet rigtig mange smykker førhen.. Indtil han smadrede hans højre hånd i en arbejdsulykke..

Hans stil er Vikingesmykker ( Han har meldt sig ud af folkekirken og kalder sig "aser tro" )

Og har lavet rigtig mange Thorshamre osv. Så det er lidt nyt for ham at skal lave noget der er a la Feminint :lol:

Men er heldigvis ikke til det ultra feminine .. Kan bedst lide sølvsmykker der har krummelurer som bliver sort med tiden.. og ellers virker råt og upoleret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer