frknordam

HUMLEOREHUS <3 <3

14 indlæg i dette emne

Hej Piger..

Bliver nød til at slå et slag for Humleorehus, det er de mest hyggelige lokaler, og man føler sig bare godt tilpas fra det første øjekast man tager ind i lokalet..

Vi havde ellers bestemt os for t sted, men da vi så dette, var vi ikke i tvivl længere..

Dog skal man være ude i god til for at booke det, da der er rift om det..

Ejerne af det, er også bare så hjælpsomme, og går 100 % op i at gøre festen til noget helt særligt..

Værelserne man kan leje derude, er også helt i særklasse, hvert værelse har sin charme.

Godt nok ligger det i den dyre ende at leje, men det er alle pengene vær :-)

Det skal bare opleves !!

Camilla

http://www.humleorehus.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overvejer også stedet til vores bryllup. Det eneste vi er betænkelige ved er værelserne - vi synes de er dyre i betragtning af at man skal betale ca 200kr for overnatning på luftmadras i et værelse (ekstra opredning)

Det er faktisk sådan, at hvis alle gæster kunne sove der (til mere "normale priser") så tror jeg at vi ville holde vores bryllup der..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville du ikke syntes det var dyrt at betale 420,- for at overnatte på en luftmadras til et bryllup? Det synes jeg nemlig er hammer dyrt!!

Det er vores største betænkelighed. Det er en helt fin pris for alm. overnatning i sengene men jeg kan ikke forstå hvorfor der skal koste så meget at overnatte på en luftmadras..

Det er en skam med de værelsespriser - alt andet er nemlig perfekt og det er et smukt sted..

0

Del dette indlæg

Ville du ikke syntes det var dyrt at betale 420,- for at overnatte på en luftmadras til et bryllup? Det synes jeg nemlig er hammer dyrt!!

Det er vores største betænkelighed. Det er en helt fin pris for alm. overnatning i sengene men jeg kan ikke forstå hvorfor der skal koste så meget at overnatte på en luftmadras..

Det er en skam med de værelsespriser - alt andet er nemlig perfekt og det er et smukt sted..

Ja det er da helt vildt! Tager de så meget for at man kan sove på en LUFTMADRAS? Altså en luftmadras, luftmadras?

0

Del dette indlæg

Ja det er da helt vildt! Tager de så meget for at man kan sove på en LUFTMADRAS? Altså en luftmadras, luftmadras?

Ja den er god nok!! De har opredning til (åh nu kommer jeg helt i tvivl) men 30-stykker. derudover kan der laves ekstra opredninger til 46 mennesker i alt. Disse opredninger er på store luftmadrasser/weekendsenge.

Desuden er er bad/toilet på gangene.

Den eneste grund til at vi ikke har sagt JAAA til at holde bryllup der er pga værelserne og der er ikke noget at gøre med hensyn til værelsespriserne..

0

Del dette indlæg

Nu er jeg STOR fortaler for Humleorehus, da vi selv skal giftes der. Det med værelserne kan jeg godt følge lidt med i, men hvis man ved at mange af ens gæster vil overnatte, så er det vel at "advare" dem om at bestille deres værelser i god tid. Nu er stedet ikke voldsomt stort og synes faktisk ikke at priserne er helt hen i vejret. Men man skal jo så heller ikke samligne det med et stort fint hotel.

Servicen på Humleorehus er HELT i top og ejerne vil gøre alt i deres magt for at jeres dag blir uforglemmelig:-)

Jeg elsker det sted!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg STOR fortaler for Humleorehus, da vi selv skal giftes der. Det med værelserne kan jeg godt følge lidt med i, men hvis man ved at mange af ens gæster vil overnatte, så er det vel at "advare" dem om at bestille deres værelser i god tid. Nu er stedet ikke voldsomt stort og synes faktisk ikke at priserne er helt hen i vejret. Men man skal jo så heller ikke samligne det med et stort fint hotel.

Servicen på Humleorehus er HELT i top og ejerne vil gøre alt i deres magt for at jeres dag blir uforglemmelig:-)

Jeg elsker det sted!!

Det ser også virkelig flot ud!

Ja måske i bare kan fortælle gæsterne hvordan og hvorledes, og så kan de jo selv tage stilling til om de vil sove på luftmadras (måske man ikke ligger mærke til det pga den indtagede alkohol ;-)) eller om de på egen hånd til indkvartere sig andetsteds ...

0

Del dette indlæg

Jeg har selv det princip at jeg aldrig kører hjem fra et spillejob når jeg spiller på Fyn og i Jylland. Der finder jeg typisk den billigste løsning jeg kan få i og med at det blot handler om at få nogle timers søvn. 420 DKK inkl. brunch må siges at være meget billigt.

1

Del dette indlæg

En opredning koster 250kr. ! Og så vælger Brudeparret ift morgenmad, der derefter kommer oveni de 250kr.. Så Selve Opredningen er 250Kr..

Er også STOR fan af stedet og skal naturligvis selv holde bryllup derude:)

i Øvrigt håber jeg ikke personligt mine gæster skal sove alt for mange timer og det er op til gæsterne om de vil overnatte og mener priserne er i overkanten...

0

Del dette indlæg

Jeg ELSKER bryllupsklar og det her forum!

Min kæreste og jeg havde mere eller mindre afskrevet Humleorehus pga værelserne men I fik mig/os til at tænke os om igen så derfor skal vi nu holde bryllup der 😄😄😄

Jeg er simpelthen så ovenud glad og vil bare sige tak for gode ideer, tanker osv !

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ELSKER bryllupsklar og det her forum!

Min kæreste og jeg havde mere eller mindre afskrevet Humleorehus pga værelserne men I fik mig/os til at tænke os om igen så derfor skal vi nu holde bryllup der

Jeg er simpelthen så ovenud glad og vil bare sige tak for gode ideer, tanker osv !

Ihhh hvor er det bare dejligt for jer. Stedet er SÅ fantastisk og romantisk og flot og og og og og og og og og og... hihi..... :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne varmt anbefale HumleoreHus.

Har været gæst to gange og skal selv holde mit bryllup i 2016 derude 😊😊 Har altid fået den bedste service, og der er en fantastisk atmosfære .... Et sted man virkelig føler sig hjemme 👍 Kristina derude er super hjælpsom, og tilbyder altid at være koordinator og får tingene til at spille, så man bare kan slappe af på den store dag. Hun er altså med i lejeprisen 😊👍

Sidder lige og kigger på papirerne, som jeg lige har modtaget fra Humleorehus.

Mht overnatning så ved jeg der er plads til 30 i helt almindelige senge, dobbelt og enkelte, til kr. 300,- pr. pers., inkl håndklæder og morgenkåber. De kan lave 16 opredninger, som en ekstra service, hvis nogen ønsker det. Det er jo helt op til gæsterne om de vil betale for en opredning, og dele værelse med nogen.

Ved også at gæster må medbringe telte og campingvogn (når de faste pladser er reserveret) uden at betale, selvom de får adgang til badefaciliteterne. Det er vist service ☺️

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer