Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Vi er lige kommet hjem efter tre dage på dejlige Bornholm, og vi glemte karamellerne - vi talte ellers om det flere gange.

Jeg har ikke få fået kommenteret på alle dine skønne indlæg, det er fantastisk så meget glæde skriver der lyser ud af dine indlæg..

Ih vi elsker også Bornholm og tak hvor er du sød :-) Jeg glæder mig simpelthen som et barn til juleaften. Jeg er så glad og taknemmelig for den hjælp vi har fået som gør at vi kan få en helt uforglemmelig dag. For et år siden troede jeg det var helt uopnåeligt. Det gør bare glæden det større :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu er der ikke længe til mere 😀

Bliver så gennemført..

Tak, der er også lagt mange timer og tanker i at holde farverne og materialerne så der er sammenhæng i det hele :-) 19 dage tilbage, jubiii :-D

0

Del dette indlæg

Jeg har allerede fået fingeraftrykstræet til godkendelse :-) Det bliver så fint :-)

Har været i Tiger i dag og købt nogen af de sidste ting til toiletkurvene. Til min gru var de kurve jeg skal bruge flere af udsolgt. Så nu er manden sendt i Tiger i Lyngby efter arbejde.

Jeg går og venter på vores nye computer. Skal have printet en masse sider ud. Via Google kan man finde masser af tegninger af prinsesser, LEGO mm. Tænkte det var bedre til børnene at male på "kopier" end at købe et par malebøger de så måske vil slåsse om. Det er bare træls at vente når nu man gerne vil gøre det NU ;-) Men vores gamle, udtjente computer kan slet ikke trække det ;-) Så jeg må væbne mig med tålmodighed en uges tid endnu...

0

Del dette indlæg

Så kom manden hjem med kurve, hurra ;-)

Sidder og laver toiletkurve mens jeg ser Hvad bruden ikke ved, på TV2. Det er ret sjovt at gense de gamle programmer når nu vores eget bryllup er så tæt på :-) Hatten af for de mænd der får bryllupperne op og stå på så kort tid :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er et stykke tid siden efterhånden .:) Vi/jeg er faktisk med i det ene indslag (Mette/Jesper i Holstebro) .:) Det er så ikke meget man får at se fra selve festen men jeg toner dog frem på et tidspunkt - Billedmæssigt .:)

0

Del dette indlæg

Ja det er et stykke tid siden efterhånden .:) Vi/jeg er faktisk med i det ene indslag (Mette/Jesper i Holstebro) .:) Det er så ikke meget man får at se fra selve festen men jeg toner dog frem på et tidspunkt - Billedmæssigt .:)

Det må jeg jo lige holde øje med hvis jeg støder på afsnittet :-)

0

Del dette indlæg

HJEMMELAVET "MALEBOG"

Har fundet en masse gratis tegninger via Google som man frit kan hente og så sørger H2B for at printe dem ud på arbejdet i morgen. Har valgt 20 billeder så der er noget som passer til alle børnene. Der bliver 10 kopier af hver. De bliver samlet i chartek'er i en mappe og så er der købt 4 pakker tuscher i Tiger. Det er til børnehjørnet :-)

post-75008-0-84959000-1430759609_thumb.j

post-75008-0-04861900-1430759622_thumb.j

post-75008-0-86386400-1430759637_thumb.j

post-75008-0-12014800-1430759654_thumb.j

0

Del dette indlæg

FÆRDIGE FAVOURS

Der bliver arbejdet hårdt i det lille hjem for tiden for at vi kan nå at blive færdige til dagen. Billederne er desværre ikke så gode. Men er da lige nød til at flashe en blærerække af færdige favours :-) Der er knap 50.

Som jeg vidst har nævnt nogen gange er det Camilla Krøiers fodbadesalt og en lille mini tic tac med vires turkise bånd og ivory hjerter :-) Jeg har jo også lavet Camilla Krøiers flowerbombs som dog er pakket for sig. Ellers er der simpelthen ikke plads i posen.

Den slags har aldrig før været brugt i vores familie, så tror at der er mange som bliver meget overraskede over det hele - og forhåbentligt positivt :-)

post-75008-0-64620200-1430837943_thumb.j

post-75008-0-52725200-1430837952_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er næsten færdig med toiletkurvene. Skal i Kvickly i morgen og have købt de sidste ting. Så der kommer forhåbentligt billedspam i morgen aften ;-) Jeg skal som sagt i Kvickly i morgen og hente mine nye brudesko. De ligger i pakkeboksen og venter på mig :-)

Havde første bestilt bogen super flotte sko i sølv. Men de var en størrelse for små og hælen for høj og i stilet som jeg aldrig har gået med før. Jeg havde håbet, men måtte også være realistisk og sige at det nok ikke ville gå uden øvelse og det har jeg slet ikke tid og overskud til lige pt.

Nu har jeg så bestilt et par "guldsko" med en bredere hæl på kun 4 cm. Det blev "guld" fordi de så passer til mine smykker :-)

Så er jeg godt i gang med kirkehæfterne. Har tidligere lavet omslaget. Nu er jeg i gang med at sætte lommetørklæder og tyl i. Har ændret designet. Der kommer nok billeder i morgen. Tror ikke jeg når det i aften. Skal nemlig have tegnet og klippet de sidste 120 små hjerter :-) Men det er bare så meget bedre end mavebæltet af karton :-) Så selv om det som så meget andet er et kæmpe arbejde, så tror jeg at det bliver det værd :-)

0

Del dette indlæg

Hold op hvor du rykker for tiden - der sker godt nok noget! Det er sejt, og det ser meget godt ud det hele.

Tak hvor er du sød :-) Vi kan virkelig godt mærke at vi er inde i slutspurten nu :-) Billederne yder dem slet ikke retfærdighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der sker da lidt herinde :loveshower: hvor ser det godt ud og spændende med dine sko

Ja der skal virkelig laves noget her i slutspurten :-)

Er så spændt på at få de nye sko hjem og prøve i morgen :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er mine flotte "guldsko" kommet og jeg knus elsker dem :-D De er bare perfekte at gå i og jeg glæder mig for vildt til at have dem på på dagen :-)

Som i kan se på et af billederne så fandt jeg for 15 dage siden en neglelak til tæerne i H&M til 25-30 kr. Ja den er da så småt begyndt at skalde af. Men den har været virkelig holdbar. Så det er rigtig godt at jeg kan tage den på et par dage i forvejen :-) Den er måske nok lidt mere teal end turkis. Men når musikken spiller tvivler jeg på at nogen lækker mærke til det :-)

post-75008-0-01070000-1430929700_thumb.j

post-75008-0-72780900-1430929715_thumb.j

post-75008-0-42473600-1430929730_thumb.j

post-75008-0-48455500-1430929745_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer