Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

tillykke med milepælen :loveshower: tiden flyver bare afsted

Tak, ja tiden flyver bare afsted. Skal til skrædder på torsdag og hold nu fast hvor jeg glæder mig til at komme i kjolen igen :-D

det kan jeg godt forstå

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Apropos det med at det ikke er lige til at flytte en bryllupsdato. Faldt lige tidligere her i dag over Gold Rumbles oversigt over bryllupsdage. Der står I som at I skal giftes den 16/5 - hvad jeg jo ved ikke passer .:)

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at der er kommet en dato for samværet med din niece. Jeg håber, det bliver starten på et godt og langt "forhold", så hun kan få en masse at gøre, med sin fars familie. Og skønt, at aftalen kunne rykkes, så I kan få både bryllup og samvær til at gå op.

Det er da en superfin gave du giver gemalen i morgengave. -Det er en skøn overraskelse og dejligt for Jer at komme lidt "væk"... Elsker også vores børn overalt på jorden, men selv forældre har brug for at være kærester og nyde to-somheden i ny og næ, ikke sandt. Det gør os jo kun til bedre forældre ;) (og vi er så heller ikke særligt gode til at komme afsted eller få børnene passet..tsk tsk tsk..).. ;)

Under 4 uger, det er bare så vildt - dejligt at I har styr på så mange ting... *S*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Apropos det med at det ikke er lige til at flytte en bryllupsdato. Faldt lige tidligere her i dag over Gold Rumbles oversigt over bryllupsdage. Der står I som at I skal giftes den 16/5 - hvad jeg jo ved ikke passer .:)

Ja det skulle have været den 16/5. Men da vi så snakkede med præsten kunne det ikke blive den dag alligevel så det blev rykket en uge. Jeg har bare aldrig fået det rettet inde på den liste :-)

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at der er kommet en dato for samværet med din niece. Jeg håber, det bliver starten på et godt og langt "forhold", så hun kan få en masse at gøre, med sin fars familie. Og skønt, at aftalen kunne rykkes, så I kan få både bryllup og samvær til at gå op.

Det er da en superfin gave du giver gemalen i morgengave. -Det er en skøn overraskelse og dejligt for Jer at komme lidt "væk"... Elsker også vores børn overalt på jorden, men selv forældre har brug for at være kærester og nyde to-somheden i ny og næ, ikke sandt. Det gør os jo kun til bedre forældre ;) (og vi er så heller ikke særligt gode til at komme afsted eller få børnene passet..tsk tsk tsk..).. ;)

Under 4 uger, det er bare så vildt - dejligt at I har styr på så mange ting... *S*

Det er bare liiiige om lidt nu :-) Skal til skrædder i morgen. Det må vidst være et godt tegn på at nu er det ved at være op over. Det bliver så fedt :-) Jeg glæder mig også meget til at overraske ham med gaven. Som jeg vidst også har skrevet så er det meget sjældent at vi er børnefri og det er bare noget vi begge trænger til i øjeblikket. Man bliver helt sikkert bedre forældre når man også får plejet sit eget forhold engang imellem :-) Jeg plejede at have dårlig samvittighed. Men nu er den lille ved at være så stor (4,5 år) så det har jeg ikke mere. Jeg plejer at sige til H2B at når jeg er træt efter en lang weekend glæder jeg mig til at aflevere børn mandag morgen hvorefter jeg vil grine hysterisk og sige; so long suckers! Men sådan er det jo ikke i virkeligheden ;-)

Glæder mig så meget til at der endelig kan komme en rigtig kontakt til min niece igen. Hun har jo altid boet hos sin far og været vandt til at se bedstemor og bedstefar flere gange i ugen. Min største søn er ret vred på hendes mor. For han ved godt at det er derfor han ikke har det sin kusine i næsten 15 mdr. Så jeg glæder mig meget til at børnene forhåbentligt kan få genoprettet deres gode forhold så de også kan have hi anden når de bliver voksne :-)

0

Del dette indlæg

Skal til tandlæge og hVe lavet en rodbehandling i dag! Man skulle tro at det var løgn, men jeg glæder mig! For det har gjort skide ondt siden søndag aften og det er et held hvis ikke min lever når at stå af for jeg er mega dopet og har for længst overskredet grænsen for hvor meget håndkøbsmedicin man må tage :-(

Tandlægerne var alle på kursus i mandags og totalt booket op i går. Så jeg har måttet vente til i dag. Øv øv øv. Men glæder mig til at få det lavet. Så er der gode tænder til brylluppet :-) Men har ikke rigtig fået lavet så meget bryllupsorienteret de sidste dage. Udover at have haft p**** ondt så har jeg haft travlt med livet uden for BK. Men vores toastmaster kommer forbi i aften og så skal vi have en god snak om dagen/aftenen. Det glæder jeg mig også til :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med tanden, Malou - håber smerterne forsvinder allerede efter rodbehandlingen i dag - eller i hvert fald hurtigt bliver mindsket...

Det bliver så godt med din niece - også for børnenes skyld. Det er svært at undvære en, man normalt ser ofte og så lige pludselig ikke må se i over 1 år.. :( Håber der kommer noget kontinuitet i det fra nu af...

0

Del dette indlæg

God bedring med tanden, Malou - håber smerterne forsvinder allerede efter rodbehandlingen i dag - eller i hvert fald hurtigt bliver mindsket...

Det bliver så godt med din niece - også for børnenes skyld. Det er svært at undvære en, man normalt ser ofte og så lige pludselig ikke må se i over 1 år.. :( Håber der kommer noget kontinuitet i det fra nu af...

Ih tak hvor er du sød. Det er godt nok helt vildt så vanvittigt ondt sådan et dumt hul kan gøre. Så nu glæder jeg mig til at komme afsted om lidt. For jeg tør ikke tage mere medicin. Fik voldsom kvalme i morges...

Jeg håber også vi kan få et stabilt samarbejde op at køre med min tidligere svigerinde. Man kan mene hvad man vil om hinanden. Men det er sørme børnene som er de vigtigste...

0

Del dette indlæg

Ja nu sidder jeg herhjemme og sutter chokolade i mig ;-) Har en MEGET GRIM smag i munden af noget desinficerende der er sprøjtet i tanden - men er smertefri, så jeg klager ikke :-) og det når at blive lavet inden brylluppet :-)

3 uger og 3 dage tilbage - det skal nok gå hurtigt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu sidder jeg herhjemme og sutter chokolade i mig ;-) Har en MEGET GRIM smag i munden af noget desinficerende der er sprøjtet i tanden - men er smertefri, så jeg klager ikke :-) og det når at blive lavet inden brylluppet :-)

3 uger og 3 dage tilbage - det skal nok gå hurtigt :-)

Dejligt at det gik godt hos tandlægen og at du nu er smertefri! :cheerleader3:

Og chokolade er ALTID godt!!! :wink:

0

Del dette indlæg

Skal til tandlæge og hVe lavet en rodbehandling i dag! Man skulle tro at det var løgn, men jeg glæder mig! For det har gjort skide ondt siden søndag aften og det er et held hvis ikke min lever når at stå af for jeg er mega dopet og har for længst overskredet grænsen for hvor meget håndkøbsmedicin man må tage :-(

Tandlægerne var alle på kursus i mandags og totalt booket op i går. Så jeg har måttet vente til i dag. Øv øv øv. Men glæder mig til at få det lavet. Så er der gode tænder til brylluppet :-) Men har ikke rigtig fået lavet så meget bryllupsorienteret de sidste dage. Udover at have haft p**** ondt så har jeg haft travlt med livet uden for BK. Men vores toastmaster kommer forbi i aften og så skal vi have en god snak om dagen/aftenen. Det glæder jeg mig også til :-)

Jeg har været der og er der vel stadigvæk for er på antibiotika og smertestillende. Sådan så det ud i fredags .:)https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153243316149710&set=a.436763299709.221417.830904709&type=1&theater

0

Del dette indlæg

Jeg har været der og er der vel stadigvæk for er på antibiotika og smertestillende. Sådan så det ud i fredags .:)https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153243316149710&set=a.436763299709.221417.830904709&type=1&theater

Av for katten! Der var jeg for et år siden. Ret pinligt faktisk ;-) Måtte til tandlægevagten da jeg totalt lignede Quasimodo :-S God bedring med tanden :-) Det hjalp i hvert fald mig da der først blev gjort noget...

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen i går. :loveshower:

ØV ØV ØV.. jeg kender bare det med tænderne ALT for godt. Jeg skal selv til tandlægen og have lavet nogle ting, men jeg er tandlægeskræk, så jeg er evigheder om at bestille tid og når jeg så gør det, skal der ikke gå for længe før jeg kommer til for så ringer jeg og aflyser. Men vil gerne have gode tænder til brylluppet, så jeg må jo hellere....

God bedring med tanden og det bryllupsrelateret skal nok komme igen :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i akutvagten på Hillerød fredag aften og få antibiotika og smertestillende, På det tidspunkt gjorde det ikke så ondt mere og i løbet af lørdagen fortog hævelsen sig. Var hos tandlægen søndag (planlagt) og få lavet rodbehandling. Det store problem var så ikke selve tanden men tandkødet. Sådan er det når man ikke har så mange tænder i munden. Bossen har faktisk nogle gange truet med at pille mig af jobs af samme årsag og min mor var også efter mig men det har også været en langstrakt affære :) Det har jeg så nu for han "gjorde lige en bro" i går. Jeg, og ikke mindst ungerne, skal så lige vænne sig til den. Men ingen alkohol til DDJA i aften da jeg stadig er på antibiotika men havde nok ikke drukket alligevel. Det er en erhvervssygdom .:)

0

Del dette indlæg

Vi tog i går til Korsør hvor min mor og pap far bor og festen skal holdes. Var til skrædder med kjolen for første gang og det var bare rigtig fedt at komme i kjolen igen :-D Skal ind og prøve den igen den 15/5. Så det bliver 8 dage før brylluppet. Jeg kan næsten ikke vente :-D

Selvom jeg kilo mæssigt ikke har tabt mig siden kjolen blev købt i okt så er der alligevel sket noget. For jeg er blevet noget slankere i overkroppen. Men kjolen kommer bare til at sidde så flot og jeg glæder mig til at overraske H2B og alle andre i kirken :-D

Var også et smut omkring blomsterhandleren. Hun vil gerne have mit inspirationsbillede printet ud, så det er missionen i dag og så skal jeg ned og snakke med hende igen i morgen. Men hun mente ca 800 kr for en pænt stor buket og 65 pr brystbuket - jeg skal bruge 6 ;-) Men da jeg havde regnet med 1500-2000 kr i alt så er det jo slet ikke galt :-)

Vi skal i dag også få lavet medaljonerne med billeder til brudebuketten i med billeder af dem vi savner på dagen :-)

I morgen skal bedstefar, far og drengene ud på sådan et militær museum hvor der også er vetaranbiler. Så kan mor og jeg bryllupshygge herhjemme ;-)

Skal også have blandet børnenes kæmpe slikposer i morgen. De gamle har efter bestilling købt i Tyskland så slikket er her og det er nok bedst at gøre når drengene ikke ser det hi hi

Og a Pro Pro veteranbiler, så har vi endelig set et billeder af den bil som skal køre os til brylluppet. Det er et udprintet billede så jeg kan ikke lægge det ind lige nu. Men prøver at få det gjort i løbet af de næstenpsr dage. Den er bare så flot og hold nu op hvor glæder vi os bare helt vildt :-) I morgen er der kun 3 uger til dagen :-)

Tanden har det fint. Har en midlertidig fyldning i som er blevet lidt for høj. Så jeg kan ikke lade være med at sidde og tygge sammen hele tiden ;-) Men er smertefri så det er bare dejligt :-)

Og Diskobil: min bror er tjener elev på Comwell hvor han siger i har spillet nogen gange. Så han blev meget begejstret da han hørte at vi har booket jer til brylluppet :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer