Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og favours til børnene :-) Når jeg skal i centret på torsdag skal jeg lige have købt en ekstra ting til drengenes poser. Håber de stadig har de skumflyvere i Søstrerne grene som jeg så sidst. Ellers finder jeg på noget andet...

post-75008-0-43749500-1429636033_thumb.j

post-75008-0-10893600-1429636041_thumb.j

post-75008-0-35085400-1429636049_thumb.j

post-75008-0-01794500-1429636057_thumb.j

0

Del dette indlæg

Har fundet der her lækre, turkise Converse til drengene :-) Der er lynlås på indersiden. Så kan de bruges igen efterfølgende imodsætning til et par pæne sorte sko som de nok aldrig vil få på igen :-)

post-75008-0-25551300-1429636082_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker :-) Vi glæder os bare rigtig meget til at se det hele sammen om en måned og forhåbentligt høste frugten af vores anstrengelser :-)

Har lige fået lavet yderligere 20 omslag til kirkehæfterne her til aften. Så nu mangler jeg bare de sidste 20 som jeg kan lave i morgen.

Kan godt mærke at vi er i gang med slutspurten og nu skal der bare til at være styr på det hele :-)

0

Del dette indlæg

SÅ fede sko til drengene.. Jeg er fuldstændig vild med farven ;) Og ja, god pointe, at de kan bruge skoene igen bagefter... Jeg ærger mig også lidt over, at vi først skal giftes i slutningen af august. Pigerne skal selvfølgelig have nye fine sandaler, men de kan jo desværre først få lov at bruge dem til brylluppet - og så er der ikke så lang tid tilbage med sandaler.. ;) Men det går nu nok.

Og fine gaveposer, både til børn og voksne - du er godt nok ihærdig, det skal du have..

Mht. bryllupskørslen. Har du prøvet at kigge på Dansk Veteranbil Klub ( www.veteranbilklub.dk ) og så evt. kontakte dem. Jeg tænker, man den vej igennem, måske kunne få kontakt til en veteranbilejer i Korsør, som I så kunne høre ad i forhold til kørsel? Bare et forslag.. ;) Forstår godt I ikke vil bruge mere end højest nødvendigt på kørslen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ fede sko til drengene.. Jeg er fuldstændig vild med farven ;) Og ja, god pointe, at de kan bruge skoene igen bagefter... Jeg ærger mig også lidt over, at vi først skal giftes i slutningen af august. Pigerne skal selvfølgelig have nye fine sandaler, men de kan jo desværre først få lov at bruge dem til brylluppet - og så er der ikke så lang tid tilbage med sandaler.. ;) Men det går nu nok.

Og fine gaveposer, både til børn og voksne - du er godt nok ihærdig, det skal du have..

Mht. bryllupskørslen. Har du prøvet at kigge på Dansk Veteranbil Klub ( www.veteranbilklub.dk ) og så evt. kontakte dem. Jeg tænker, man den vej igennem, måske kunne få kontakt til en veteranbilejer i Korsør, som I så kunne høre ad i forhold til kørsel? Bare et forslag.. ;) Forstår godt I ikke vil bruge mere end højest nødvendigt på kørslen.

Jeg er så vild med de sko og det kommer bare til at se sk*** godt ud sammen med deres jakkesæt og turkis butterfly's :-)

Ja det er godt nok lidt ærgerligt med sandaler. Men på den anden side så er det kun den ene gang :-) Hvad med en ballarina i stedet? Kan sikkert bruges noget mere bagefter...

Har ikke lige kigget på den hjemmeside. Men det vil jeg da helt sikkert få tjekket ud. Mange tak for linket :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vedr. det med bryllupskørsel så kunne du også prøve at tage fat i Road Rebels i Slagelse. Sandsynligheden for at det ikke giver noget er stor for jeg kender lidt til klubben da jeg har spillet til nogle af deres fester. Dem jeg flygtigt talte med om bryllupskørsel var lidt afvisende på grund af ris hvorimod de var mere åbne overfor konfirmationskørsel. Men der er måske et par stykker af dem som også laver bryllupskørsel og da det samtidig er tæt på er der måske nogle muligheder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har du bare styr på mange ting efterhånden - det ser så godt ud alt sammen :)

Takker :-) Der er jo heller ikke længe til at har bare brug for at have styr på tingene for at holde stressen nede :-)

0

Del dette indlæg

Du har bare sådan en godt overblik og hold da op der kommer styr på mange ting for tiden! Meeen det nærmer sig jo også :cheerleader3:

Ja nu nærmer det sig :-) Er nød til at have styr på tingene ellers får jeg bare stress.

0

Del dette indlæg

Vedr. det med bryllupskørsel så kunne du også prøve at tage fat i Road Rebels i Slagelse. Sandsynligheden for at det ikke giver noget er stor for jeg kender lidt til klubben da jeg har spillet til nogle af deres fester. Dem jeg flygtigt talte med om bryllupskørsel var lidt afvisende på grund af ris hvorimod de var mere åbne overfor konfirmationskørsel. Men der er måske et par stykker af dem som også laver bryllupskørsel og da det samtidig er tæt på er der måske nogle muligheder

Tak det vil vi da lige kigge på :-) Vi må slet ikke kaste med ris, så det er da en forhindring som er klaret :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih har lige været ude og shoppe tøj og sko til mig selv. Ja sorry totalt ikke bryllups relateret :-) Det var bare så god en oplevelse og det er så sjældent jeg bruger penge på mig selv ;-) Fik bla købt en buksedragt med en lille jakke til og jeg bliver bare totalt hot i det ;-) Det havde jeg aldrig troet ;-)

Jeg kan nu passe en str 44 i H&M i overdelen. Men pga løs hud på bla mave og lår så er det stadig str 48 i bukser i deres store størrelser. Kunne dog fint være i 46 i Zizzi ;-)

Totalt optur ;-)

Fandt i øvrigt en lækker turkis neglelak til tæerne i H&M til 25 kr. Det er da til at betale ;-)

0

Del dette indlæg

Lyder som en rigtig dejlig tur! Dejligt med en succesoplevelse! :)

Det var bare rigtig fedt :-) Skal godt nok afsted en gang til for jeg fik ikke købt noget undertøj... Men det må jeg jo finde ud af :-)

0

Del dette indlæg

BRYLLUPSREJSE/MORGENGAVE

Har længe gået og spekuleret mig gul og blå ifht hvad jeg skulle finde på til morgengave. H2B ønsker sig nemlig aldrig rigtig noget. Til jul og fødselsdag får han som oftest tøj. Men det duer jo ikke til en morgengave ;-)

Vi har længe gået og snakket om at det kunne være lækkert med er weekendophold uden børn. Så nu har jeg bestilt et værelse med 2 overnatninger på hotel Ærø i Svendborg. Så skal vi nok en tur til egeskov om lørdagen og se Egeskov. Det er nemlig noget vi begge gerne vil. Vi er begge meget historie interesserede - og så er det til at komme til uden bil ;-) Så hotellet er booket og togbilletterne købt. Så bliver det hans morgengave og vores mini bryllupsrejse. Dog først 3 uger efter brylluppet. Men vi vil ikke afsted den førstkommende weekend og weekenden efter skal H2B til Tyskland med sit arbejde.

Vi er stort set aldrig børnefri en hel weekend. Der er som regel kun 1 døgns tid 3-5 gange om året. Så uanset hvad så er det stort for os bare at komme væk denne weekend og ih hvor jeg glæder mig nu :-) Så skal jeg bare finde en god måde at pakke det ind på. Nogen som har en god ide?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer