Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Pyha Malou - et stort afslappende og ikke-stressende kram til dig fra mig.. Håber du er hoppet i køjen og får en god nats søvn, så du kan få sendt familien godt ud af døren i morgen tidlig.

Knus fra Mulde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha Malou - et stort afslappende og ikke-stressende kram til dig fra mig.. Håber du er hoppet i køjen og får en god nats søvn, så du kan få sendt familien godt ud af døren i morgen tidlig.

Knus fra Mulde

Tak, det er lidt af en sej omgang det her - det er jo desværre en stor minusside når man i forvejen er syg af stress. Har fået mand og børn godt afsted og nu står den bare på ren afslapning - netflix er startet med en god krimi ;-) - så tager jeg én ting af gangen.

Fik lavet de sidste ting i går, så har heldigvis en god del af de næste 3 dage til at slappe af i så jeg er klar til på lørdag :-)

0

Del dette indlæg

5 DAGE TILBAGE!

Så er der kun 5 dage tilbage og vi har styr på det meste nu. Jeg kan tillade mig at læne mig tilbage og slappe af og forhåbentligt få stressen under kontrol igen :-)

Det har været nogen super hårde dage og uger på det sidste. Men nu er vi ved at være nået i mål. Skal lige have købt lidt ekstra hårdimser i morgen, vaske tøj og pakke onsdag og torsdag går turen til Korsør hvor vi regner med at arbejde igennem så vi kan tage det roligt om fredagen :-)

0

Del dette indlæg

TIDSPLAN FOR LØRDAGEN!

Vores tidsplan ser nogen lunde sådan her ud:

Kl 7: tid til at vågne, bad og spise morgenmad

Kl 9: børnene afleveres til farmor og farfar sammen med deres tøj de skal have på

Kl 10: frisør - muligvis hos min moster

Kl 12:30 Make-up

Kl 14:15: tid til at komme i kjolen

Kl 14:50: mor og brudepige kører til kirken hvor de skal overtage drengene. Farmor m fl skal pynte kirken

15:15 kører mod kirken

Kl 15:30 Så er det nu det går løs! ;-)

Kl 16:30 kører vi med fotografen til fæstningen og får taget billeder

Kl 18:00 er vi forhåbentligt klar til at gå til bords.

Vi holder ikke reception. Så der er som sådan ikke noget vi død og pine skal nå tilbage til inden maden ;-) Så håber det går ;-) Location for billeder er meget tæt på kirken og ca 3 km fra feststedet.

Bare broen ikke går op på vej til kirken ha ha ;-)

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 Dage.... hvor er det bare for vildt...

Får helt sommerfugle i maven på dine vegne.

God tidsplan, dog møg tidligt at i skal op....

Hahah... ja vi må håbe den bro der ikke går op midt i det hele...

0

Del dette indlæg

5 Dage.... hvor er det bare for vildt...

Får helt sommerfugle i maven på dine vegne.

God tidsplan, dog møg tidligt at i skal op....

Hahah... ja vi må håbe den bro der ikke går op midt i det hele...

Ja det er bare så vildt og slet ikke til at forstå at det endelig er på lørdag vi skal giftes! Jeg glæder mig for vildt!

Ja det er tidligt. Men vi er også mindst 3 voksne som skal i bad. Med drengene på 4 og 8 år så skal de alligevel nok sørge for at vi ikke kommer senere op ;-)

Korsør er delt i to; Korsør bydel og halsskov bydel. Der er en lille bro som en gang imellem er oppe. Kan bare lige se for mig at vi sidder der i bilen og skal vente op til 20 min på at komme det sidste stykke over til kirken fordi broen er oppe hi hi og der er ikke andre veje over ;-)

0

Del dette indlæg

Ja det er svært at vente de sidste par dage nu :-) Har heldigvis fået slappet rigtig godt af i dag, og har også to halve dage i morgen og onsdag. Så håber jeg at det er nok :-) Det har i hvert fald gjort underværker i dag. Nu er jeg "kun" træt og uden den store energi ;-) Men det er klart fremskridt ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he, ja det kunne være kønt, hvis broen var oppe.

Men i kan da køre uden om noret...

Fem dage, pyh..... Måske skulle man komme til glo bryllup

Hvor er det nu i holder festen?

0

Del dette indlæg

Malu, bliver helt bekymret for dig når du stresser sådan. Godt du kan slappe af de næste dage så du kan nyde det hele på lørdag. Skidt med om du når det hele. Jeg havde et par småting vi ikke nåede alligevel, men ingen tænkte over det til festen (de anede ikke at de manglede)

Håber du kommer til at nyde de næste dage.

0

Del dette indlæg

He he, ja det kunne være kønt, hvis broen var oppe.

Men i kan da køre uden om noret...

Fem dage, pyh..... Måske skulle man komme til glo bryllup

Hvor er det nu i holder festen?

Hi hi ja vi kører da bare uden om nordet ;-) Du skal da være velkommen til globryllup ;-) Det er kl 15:30 i Skt Povls kirke :-)

Festen er i festsalen i Fasanstien...

0

Del dette indlæg

Malu, bliver helt bekymret for dig når du stresser sådan. Godt du kan slappe af de næste dage så du kan nyde det hele på lørdag. Skidt med om du når det hele. Jeg havde et par småting vi ikke nåede alligevel, men ingen tænkte over det til festen (de anede ikke at de manglede)

Jeg har heller aldrig selv oplevet det så voldsomt før. Det var kroppen der sagde fra fordi jeg har undertrykt det de sidste par uger.

Kan ikke påstå at jeg er oven på igen. Men dagen i dag har gjort underværker og vi er nok 99% færdige nu. Så tror det heldigvis at det går. Jeg prøver at tage den så meget med ro som muligt. Det er nem aftensmad, vi har bestilt ude fra flere gange og H2B henter børn hele ugen. Så 7-9-13 så skal det nok gå :-) Men jeg ligger nok i sengen den efterfølgende uge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh, de fysiske reaktioner på stress du fortæller om kender jeg alt for godt. Netflix er den bedste kur😊 men godt at det er faldet lidt til ro, det er ikke til at holde ud! Håber du får nogle gode dage nu, og ikke mindst på dagen😊

0

Del dette indlæg

Åhh, de fysiske reaktioner på stress du fortæller om kender jeg alt for godt. Netflix er den bedste kur😊 men godt at det er faldet lidt til ro, det er ikke til at holde ud! Håber du får nogle gode dage nu, og ikke mindst på dagen😊

Ja det stress kan virkelig være en grim ting. Det var simpelthen skønt og ren luksus at stene netflix og surfe BK hele dagen hi hi Jeg tror i hvert fald jeg har fået det så meget under kontrol nu som jeg kan og så må det briste eller bærer. Jeg gør hvad jeg kan for at få ro på og så kan jeg ikke rigtig gøre mere...

0

Del dette indlæg

Åhh, de fysiske reaktioner på stress du fortæller om kender jeg alt for godt. Netflix er den bedste kur men godt at det er faldet lidt til ro, det er ikke til at holde ud! Håber du får nogle gode dage nu, og ikke mindst på dagen

Ja det stress kan virkelig være en grim ting. Det var simpelthen skønt og ren luksus at stene netflix og surfe BK hele dagen hi hi Jeg tror i hvert fald jeg har fået det så meget under kontrol nu som jeg kan og så må det briste eller bærer. Jeg gør hvad jeg kan for at få ro på og så kan jeg ikke rigtig gøre mere...

At stene Netflix og surfe BK... se, det er hvad jeg kalder total afslapning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhh, de fysiske reaktioner på stress du fortæller om kender jeg alt for godt. Netflix er den bedste kur men godt at det er faldet lidt til ro, det er ikke til at holde ud! Håber du får nogle gode dage nu, og ikke mindst på dagen

At stene Netflix og surfe BK... se, det er hvad jeg kalder total afslapning :cheerleader3:

Nemlig! ;-) Så bliver det ikke ret meget bedre ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 dage tilbage! Og sommerfuglene har meldt deres ankomst! Ih hvor jeg glæder mig, kan slet ikke vente :-)

I dag skal jeg have pakket morgengaven ind, vasket tøj og pakket i forskellige tasker og i det hele taget have pakket alting ned og gjort klar.

I morgen kl 8:30 når drengene er afleveret i skole og børnehave, så bliver jeg hentet af min stedfar og så går turen til Korsør hvor vi skal i gang med at gøre det hele klar til lørdag.

Er så spændt på det hele :-D

0

Del dette indlæg

Ih, kan godt forstå du er spændt!

Så er det nu, du skal øve dig i at få sommerfuglene til at flyve i formation, så du bliver ved at være spændt, og ikke bliver nervøs og stresset - jeg tror på dig! :heart:

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg

Ih, kan godt forstå du er spændt!

Så er det nu, du skal øve dig i at få sommerfuglene til at flyve i formation, så du bliver ved at være spændt, og ikke bliver nervøs og stresset - jeg tror på dig! :heart:

Ja det er helt sikkert lidt af en øvelse :-) Lige nu er jeg bare spændt og glæder mig for vildt :-) Er totalt utålmodig. Denne dag kan kun gå for langsomt ;-) Glæder mig bare sådan til at komme i gang i morgen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer også bare SÅ tæt på endnu! Kan virkelig godt forstå hvis sommerfuglene må være svære at styre!

Det er bare så spændende og jeg kan bare slet ikke vente på at komme i gang med forberedelserne i morgen ;-)

0

Del dette indlæg

Havde det også sådan de sidste dage hvor der ikke var mere at gøre, at nu skulle det bare blive fredag så vi kunne komme i gang med at gøre klar. Håber du kan tøjle nervøsiteten.

Ja det er simpelthen træls hi hi Nu skal jeg lige ned i Tiger om et øjeblik og købe lidt flere tuscher og farveblyanter, vaske tøj og så er det næsten det ;-) Jeg er bare SÅ KLAR til at komme videre nu :-) Men det er jo det her man skal nyde. Det er bare ikke nemt ;-)

0

Del dette indlæg

Det gør jeg sådan set også og kan kun gentage det som Mus84 siger, for det er det samme jeg tidligere har sagt til så mange andre i samme situation: Gear ned .:), slap af, og lad det gå som det går. Det er såmænd ikke sikkert at gæsterne oplever mange af de små detaljer som er lavet men det betyder også at de næppe vil bemærke det I (du) mener der mangler så ingen grund til at stresse over det. Nyd dagen og dagene op til i stedet. Det vigtigste og hovedsagen, er at I har gjort alt hvad I kan for at skabe de perfekte rammer og en god fest. Så skal resten nok gå.

0

Del dette indlæg

Det gør jeg sådan set også og kan kun gentage det som Mus84 siger, for det er det samme jeg tidligere har sagt til så mange andre i samme situation: Gear ned .:), slap af, og lad det gå som det går. Det er såmænd ikke sikkert at gæsterne oplever mange af de små detaljer som er lavet men det betyder også at de næppe vil bemærke det I (du) mener der mangler så ingen grund til at stresse over det. Nyd dagen og dagene op til i stedet. Det vigtigste og hovedsagen, er at I har gjort alt hvad I kan for at skabe de perfekte rammer og en god fest. Så skal resten nok gå.

Det er bare nemmere sagt end gjort ;-) Men nu er vi heldigvis nået i mål. Har fået rimelig ro på igen :-)

Men vi mangler at høre fra DJ'en. Skulle han ikke ringe her en af dagene?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer