Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Det er godt at høre .:) Jo Vi plejer faktisk at sige til dem at de godt må ringe senest i midten af ugen, men jeg skal faktisk selv tale med ham her ved 12 tiden og så siger jeg til ham at han skal ringe i aften. .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt at høre .:) Jo Vi plejer faktisk at sige til dem at de godt må ringe senest i midten af ugen, men jeg skal faktisk selv tale med ham her ved 12 tiden og så siger jeg til ham at han skal ringe i aften. .:)

Super! Så er der jo styr på det :-)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg da også lige skrevet talen :-)

Den er kun i stikordsform med overskrifter og underpunkter. Men så har jeg noget at holde mig til uden at det bliver oplæst. Sys også det giver lidt mere frihed :-)

Fik den også øvet igennem - tog nok op mod 15 min. Men det går nok hurtigere til festen når jeg er nervøs. Der er i hvert fald ikke rigtig noget jeg kan skære væk... Men er rigtig glad for at jeg endelig fik det gjort :-)

Har også lavet H2B's to-do-liste og not-to-do-liste som skal ligge på hans plads :-) Det er en gimmick - en intern joke vi har med min mor. Skal lige have dem lamineret hjemme hos de gamle i morgen :-)

Not- to-do listen er på en hele side ;-)

To-do listen har kun to punkter hi hi

0

Del dette indlæg

Den er kun i stikordsform med overskrifter og underpunkter. Men så har jeg noget at holde mig til uden at det bliver oplæst. Sys også det giver lidt mere frihed :-)

Fik den også øvet igennem - tog nok op mod 15 min. Men det går nok hurtigere til festen når jeg er nervøs. Der er i hvert fald ikke rigtig noget jeg kan skære væk... Men er rigtig glad for at jeg endelig fik det gjort :-)

Har også lavet H2B's to-do-liste og not-to-do-liste som skal ligge på hans plads :-) Det er en gimmick - en intern joke vi har med min mor. Skal lige have dem lamineret hjemme hos de gamle i morgen :-)

Det lyder sjovt. Må vi ikke se listerne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da :-) Skal lige se hvornår jeg har tid og hvordan jeg gør det nemmest :-) Lige nu holder jeg bare lige en kort frokostpause - er godt i gang med vasketøjet - så morsomt når man skal rende op og ned af trapperne fra 3. sal og der kun er to maskiner ;-)

0

Del dette indlæg

Ja da :-) Skal lige se hvornår jeg har tid og hvordan jeg gør det nemmest :-) Lige nu holder jeg bare lige en kort frokostpause - er godt i gang med vasketøjet - så morsomt når man skal rende op og ned af trapperne fra 3. sal og der kun er to maskiner ;-)

Ikke noget der haster, kan sagtens være i næste uge 😊 Ingen stress.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg loge taget to hurtige billeder ;-)

På not-to-do listen står der:

Ingen snegle ved bordet, til festen eller i det hele taget!

Ingen prutten, bøvsen, hikke eller andre mærkelige lyde!

Ikke snakke med mad i munden!

Ikke drikke dig så fuld så du ligger ind over bordet!

Ikke spise så meget så du bliver dårlig!

Det er strengt forbudt at dø eller æde så meget så det kræver en ambulance før, under og efter festen/middagen/vielsen!

Ingen hysteriske anfald på brud, brudens mor eller børn!

Ingen indblanding i ting som bruden og brudens mor har helt styr på (for vi har helt styr på det så du skal bare slappe af og nude festen)

Ingen mærkelige udtalelser om kedeldragter og rindende vand på væggene!

På to-do-listen står der:

Mød op og gør som vi siger du skal gøre!

Slap af og nyd festen! (For vi har helt styr på det)

Det meste af det er interne jokes. Han grinede da han kom hjem og så det for lidt siden og sagde jamen så må jeg jo også lave en liste til dig og så må jeg jo slet ikke sige noget hele aftenen! ;-)

post-75008-0-40029600-1432133535_thumb.j

post-75008-0-12501600-1432133545_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :-) Vi sys jo også det er ret sjovt ;-) Som sagt er det meget internt. Bla har han og børnene holdt snegle i en plastickasse i vinters og han eeeelsker de snegle og har ved flere lejligheder truet med at tage dem med til bryllup og have dem stående midt på bordet!

For snart to år siden var vi til et bryllup hvor gommen var så stang stiv inden de var nået igennem hovedretten så han lå ind over bordet og var helt væk.

H2B elsker mad og han kan virkelig spise igennem og det er sket flere gange st han er blevet decideret dårlig. Til en julefrokost for halvandet år siden spiste han så meget så han blev dårlig, ligbleg og svedte koldsved! Ja ikke så sjovt, men det er blevet en intern joke ;-)

Han har ofte været på tværs i planlægningen og har ikke haft tiltro til nogen som helst så derfor har vi mange gange joket med at han bare skal holde mund og bare møde op og gøre som

Anvist - for så skal mig og min mor nok klare resten ;-)

Vi har længe joket med at han skulle have sådan en liste, og nu var den jo nem at lave ;-)

0

Del dette indlæg

Det sidste skilt jeg lige har nået at få brygget sammen er til gæste"kassen" og fingeraftrykstræet. Det kommer til at stå på et lille staffeli fra Søstrerne grene.

Kære gæster

Når vi bliver gamle og grå,

Så hjælp os med at dagen i dag vi vil huske på.

Fat pennen og udfyld et kort,

Hvad enten det er langt eller kort.

Skriv på et eller skriv på fem,

Bare husk det inden du går hjem.

Et træ fyldt med kærlighed skal pryde vort hjem,

Så nu er det bare frem med klør fem.

Dit fingeraftryk som du nu har os givet,

Vil blive os et minde for livet.

Det er ikke helt perfekt, men klokken er mange og jeg er træt. Så nu bliver det ikke bedre :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtigt fint lille vers.

Sjove lister, dejligt når der også er plads til grin og interne jokes.

Tak :-) Jeg er ellers ikke den store digter ;-) Men det gik overraskende nemt efter jeg havde læst et par af de gængse vers ;-)

Der skal helt sikkert være plads til sjov og spas :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har nu fået læsset bilen og har vendt snuden mod Korsør efter en større forhindring ;-)

Der er vejarbejde på vores vej i øjeblikket og da vi skulle id fra parkeringspladsen holdt der en kæmpe lastbil foran indkørslen. Så vi måtte lige væbne os med 5-10 mins tålmodighed inden vi kunne komme ud ;-)

Men nu er vi på vej mod Korsør og jeg glæder mig til at komme i gang med det hele og kjolen skal også hendtes hos skrædderen i eftermiddag :-)

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde zilla'er :-)

Det har været rigtig godt at komme i gang i går :-) Vi har styr på det meste, men mangler stadig også nogen mindre ting, skal have lagt neglelak på mig selv og min mor mm. Så vi keder os ikke ;-)

Er også pænt træt. Men adrenalin osv kicker forhåbentligt ind i morgen :-)

Glæder mig i hvert fald rigtig meget :-)

0

Del dette indlæg

Malou - håber du er så træt at du "falder om" i aften, når du hopper i sengen. En god nats søvn er garanteret det bedste middel til at få en superskøn og fantastisk dag i morgen, uden al for megen stress.

Jeg ønsker Jer - lidt på forskud - et stort og hjerteligt tillykke med brylluppet i morgen og håber, det bliver en uforglemmelig dag... Glæder mig til at høre om den og måske endda se lidt billeder, når I er vel omme på den anden side.

KH Mulde

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer