Jasminelle

01.08.2015 - Så er der snart billeder fra fotografen

361 indlæg i dette emne

Hairpiece

Jeg var jo bare slet ikke tilfreds med mit diadem, så jeg skrev til den søde Lena herindefra, fortalte om hvad jeg havde af ideer og vupti så har den skønne kvinde jo lavet noget flot! Lige det jeg havde i tankerne :D

Det kom igår, super hurtigt! Jeg er så glad og føler at det var det sidste til at gøre "the look" perfekt :D

Sikke et flot hairpiece - hvad måtte du slippe for det? Det er lige min stil - så sig bare, hvis du agter at sælge ud, hehe (skal først giftes til oktober).

:loveshower: Så ramte vi skam også en måned :loveshower:

Jeg forstår det ikke helt, er der virkelig kun 1!!!!! måned tilbage?

Jeg skal virkelig blive lidt bedre til at opdatere herinde, men hvor er det dog svært når man har gang i at for mange projekter på en gang!

Vi skulle måske have ventet med fertilitetsbehandlingen, men når man venter så lang tid på at få en tid - så tager man den lige meget om det ligger dumt eller hvad.

Det stressede os en smule, samtidig med arbejde og skole - men vi er på den anden side nu :thumbsupsmileyanim:

Behandlingen starter først en gang til efteråret, og jeg sluttede skolen med to 10-taller og to 12-taller - perfekt!

Hvor er det spændende med milepælen.

Forstår dig 100% mht. behandling, vi er selv igang - og ventetid er som en nål i hjertet hver gang, og hvis man så selv kan vælge, ja så er det aldrig en mulighed at vente. Vi har også hele tiden vidst, at det ku være jeg stod med stor mave på til brylluppet - men det måtte vi så tage med, så var der to fantastiske ting at fejre. Held og lykke med bryllup og behandling.

Må jeg høre hvor i er henne? Ja det er jo n meget følsom proces. Fik i 2014 - 4 IUI og negativ hver gang, og alle de hormoner man tager de flyver rundt i kroppen. Nu skal vi igang med IVF og håber virkelig det snart sker!

Skal nok huske dig hvis jeg skal sælge ud ;)

Ja, vi går i Dronninglund - grundet min kærestes sædkvalitet sprang vi direkte til IVF. Har haft 1 ægudtagning og 4 oplægninger fra de fryseæg (fik taget 20 æg ud, så der var nok at tage af.. men resulterede desværre også i en overstimulering pga. alle de hormoner. Ja det er bestemt ikke for sarte sjæle, og derfor har jeg heller ingen betænkeligheder ved at skulle sige ja til min kæreste.. for hvis man kan klare det her som par, så kan man klare alt :) Hvor går i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hairpiece

Jeg var jo bare slet ikke tilfreds med mit diadem, så jeg skrev til den søde Lena herindefra, fortalte om hvad jeg havde af ideer og vupti så har den skønne kvinde jo lavet noget flot! Lige det jeg havde i tankerne :D

Det kom igår, super hurtigt! Jeg er så glad og føler at det var det sidste til at gøre "the look" perfekt :D

Sikke et flot hairpiece - hvad måtte du slippe for det? Det er lige min stil - så sig bare, hvis du agter at sælge ud, hehe (skal først giftes til oktober).

:loveshower: Så ramte vi skam også en måned :loveshower:

Jeg forstår det ikke helt, er der virkelig kun 1!!!!! måned tilbage?

Jeg skal virkelig blive lidt bedre til at opdatere herinde, men hvor er det dog svært når man har gang i at for mange projekter på en gang!

Vi skulle måske have ventet med fertilitetsbehandlingen, men når man venter så lang tid på at få en tid - så tager man den lige meget om det ligger dumt eller hvad.

Det stressede os en smule, samtidig med arbejde og skole - men vi er på den anden side nu :thumbsupsmileyanim:

Behandlingen starter først en gang til efteråret, og jeg sluttede skolen med to 10-taller og to 12-taller - perfekt!

Hvor er det spændende med milepælen.

Forstår dig 100% mht. behandling, vi er selv igang - og ventetid er som en nål i hjertet hver gang, og hvis man så selv kan vælge, ja så er det aldrig en mulighed at vente. Vi har også hele tiden vidst, at det ku være jeg stod med stor mave på til brylluppet - men det måtte vi så tage med, så var der to fantastiske ting at fejre. Held og lykke med bryllup og behandling.

Må jeg høre hvor i er henne? Ja det er jo n meget følsom proces. Fik i 2014 - 4 IUI og negativ hver gang, og alle de hormoner man tager de flyver rundt i kroppen. Nu skal vi igang med IVF og håber virkelig det snart sker!

Skal nok huske dig hvis jeg skal sælge ud ;)

Ja, vi går i Dronninglund - grundet min kærestes sædkvalitet sprang vi direkte til IVF. Har haft 1 ægudtagning og 4 oplægninger fra de fryseæg (fik taget 20 æg ud, så der var nok at tage af.. men resulterede desværre også i en overstimulering pga. alle de hormoner. Ja det er bestemt ikke for sarte sjæle, og derfor har jeg heller ingen betænkeligheder ved at skulle sige ja til min kæreste.. for hvis man kan klare det her som par, så kan man klare alt :) Hvor går i?

Vi fik lavet de 4 IUI på Trianglen. Vi er også i behandling pga. nedsat kvalitet. Vi er blevet henvist videre til Riget med henblik på IVF, men vi overvejer at betale for det på Trianglen for vi føler os mere tilpas der, og ventetiden er slet ikke lige så lang.

Jeg ved også at jeg med sikkerhed kan sige ja, både pga. vi har noget sammen idet vi har mistet et barn, men og gå gennem sådan en følelsesmæssig proces bagefter har gjort os rigtig stærke sammen :)

0

Del dette indlæg

Bordnumre

Det var egentlig meningen at jeg ville bruge de meget kendte og brugte rammer fra IKEA, men et smut forbi Tiger idag og hjem kom jeg med 6 rammer :oops: Ville gerne have flere, men der var kun 6 tilbage - måske jeg er heldig at de får flere hjem, ellers er der i hvert fald nok til bordene, så må jeg finde noget andet til slikbuffet, gaver osv.

De kostede 20 kr. pr. ramme - en okay pris, men lidt mere når jeg havde regnet med at købe rammer til 8 kr. :wink:

Synes selv det er blevet rigtig godt - i får lige før og efter.

Hvad gjorde i egentlig med hovedbordet, fik det nr. 1 eller stod der hovedbord?

post-59006-0-07299100-1436384301_thumb.j

post-59006-0-47128700-1436384306_thumb.j

post-59006-0-29795000-1436384311_thumb.j

post-59006-0-52972700-1436384316_thumb.j

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Favoræske

Så er der ved at komme styr på alt til favoræskerne.

- Har fået fat et tandstikker i indpakning :thumbsupsmileyanim:

- Har fået købt hjerteplaster :thumbsupsmileyanim:

- Har fået lavet de fleste flowerbombs :thumbsupsmileyanim:

- Har købt sæbebobler til brudevalsen :thumbsupsmileyanim:

- Har købt små TicTacs :thumbsupsmileyanim:

- Mangler at købe hovedpinepiller :td:

- Mangler at lave hovedpinepille pose :td:

- Mangler at lave de sidste manillamærker :td:

- Mangler at lave æskerne helt færdige :td:

Manillamærket er kun en prøve og derfor med kuglepenstreger, ved egentlig ikke om det ville være bedre med et lille "o"?

Hvad gjorde i med piller? Valgte i at købe dem løse og putte dem i en pose? Købte i dem i indpakning og en pose? Eller bare i æsken i indpakningen?

post-59006-0-48775000-1436384877_thumb.j

post-59006-0-71342700-1436384896_thumb.j

post-59006-0-91602700-1436384901_thumb.j

post-59006-0-13984200-1436384909_thumb.j

post-59006-0-17369200-1436384923_thumb.j

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øreringe

Øreringe har virkelig været en kamp for mig, fordi jeg har nogle meget underlige øreflipper.

Jeg startede med at købe dem på billede 1 og 2. De var rigtig fine og var faktisk rigtig glade for dem. De sad godt i mit øre, og min øreflip fik den "vægt" den har brug for, for at se normal ud. Nu skal jeg bare finde en halskæde til. Min H2B's far's kæreste havde en rigtig flot halskæde og den måtte jeg gerne låne (to fluer med et smæk havde nemlig heller ikke noget lånt) MEN MEN MEN det er en perlekæde - en rigtig flot perlekæde.

Jeg købe så et nyt par øreringe for de andre ville blive for bling bling sammen med en fin, rolig perlekæde. Det er dem i ser på billede 2 og 3. De var helt forkert. Det var som om min øreflip blev klemt for meget imellem de to perler og ligesom hvilede på den store perle. Jeg fik flyveøre uden at jeg faktisk har flyveøre :shooter:

Nå men lidt held havde jeg da med mig, for med det andet sæt øreringe kom der en gave med. Det var en simpel perleørering, med intet andet end en perle. De sidder perfekt, og får på en måde min øreflip til at være usynlig :loveshower: :cheerleader3:

Så nu har jeg både øreringe (næsten gratis), halskæde og noget lånt :bunny_4:

post-59006-0-10049000-1436385882_thumb.j

post-59006-0-63430600-1436385886_thumb.j

post-59006-0-88913100-1436385891_thumb.j

post-59006-0-83775300-1436385896_thumb.j

post-59006-0-38303800-1436385904_thumb.j

0

Del dette indlæg

Og så bare lige lidt ekstra

Jeg har været igang med at lave vifter. De består af tre faner og kan give lidt sjov og samtidig lidt luft hvis det skulle blive meget varmt.

Så har jeg købt nye balloner til billeder. Hjerteballoner der ikke bliver 1 meter når de er pustet helt op.

Og så lidt til toiletkurvene

post-59006-0-14651800-1436386143_thumb.j

post-59006-0-55244900-1436386147_thumb.j

post-59006-0-99121300-1436386151_thumb.j

post-59006-0-68286200-1436386165_thumb.j

post-59006-0-43752600-1436386174_thumb.j

post-59006-0-15124300-1436386180_thumb.j

0

Del dette indlæg

Fotograf

Det er virkelig noget der har fyldt mit hoved helt vildt meget! Har ikke rigtig kunne blive enig med mig selv og H2B siger bare "gør det"

Vi havde besøg af vores fotograf Jan fra bryllupsshoot.dk - en meget flink og behagelig mand - er slet ikke bange for hvordan vores billeder bliver :thumbsupsmileyanim:

Det var meningen at han bare skulle tage billeder i kirken og parbilleder bagefter. Derefter skulle en kammerat tage over. Op til dagen han skulle komme kunne jeg mærke en uro. Hvad nu hvis vi ikke fik gode billeder fra receptionen, når kagen skulle skæres, festen, pynten, gæsterne? Alt kørte rundt i hovedet på mig.

Efter mødet med Jan tror jeg det stod rimelig klart for både mig og H2B - og Jan skal følge os hele dagen! :thumbsupsmileyanim: Vi vil simpelthen ikke spare på den del for om 1 år, 5 år, 10 år vil de billeder være det eneste vi har- så skal de altså også bare være gode! Er helt vildt glad for vores valg

0

Del dette indlæg

Fotograf

Det er virkelig noget der har fyldt mit hoved helt vildt meget! Har ikke rigtig kunne blive enig med mig selv og H2B siger bare "gør det"

Vi havde besøg af vores fotograf Jan fra bryllupsshoot.dk - en meget flink og behagelig mand - er slet ikke bange for hvordan vores billeder bliver :thumbsupsmileyanim:

Det var meningen at han bare skulle tage billeder i kirken og parbilleder bagefter. Derefter skulle en kammerat tage over. Op til dagen han skulle komme kunne jeg mærke en uro. Hvad nu hvis vi ikke fik gode billeder fra receptionen, når kagen skulle skæres, festen, pynten, gæsterne? Alt kørte rundt i hovedet på mig.

Efter mødet med Jan tror jeg det stod rimelig klart for både mig og H2B - og Jan skal følge os hele dagen! :thumbsupsmileyanim: Vi vil simpelthen ikke spare på den del for om 1 år, 5 år, 10 år vil de billeder være det eneste vi har- så skal de altså også bare være gode! Er helt vildt glad for vores valg

Forstår jer fuldt ud. :-) Det tror jeg I ender med at være rigtig glade for!

Vi har selv i dag booket heldagsfotograf- og selv om det er mange penge, har jeg bare den helt rigtige mavefornemmelse!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw hvor har du fået nået mange ting!! De rammer fra Tiger er så fine og det var da en helt fantastisk pris. Ved du om de også var der i sølv? :wink:

Dejligt at det er gået i orden med smykker - det er nogle små ting, men som bare betyder rigtig meget at det spiller. Så dejligt du har fået det på plads.

0

Del dette indlæg

Vildt hvor mange projekter du nu snart kan sætte hak ved. Så meget sker der ikke rigtig i min planlægning, men fede ting du får lavet.

Jeg er vil med dine vifter. De er personlige og helt anderledes end det man normalt ser, og jeg synes dine bordnumrene er så cool. Fedt at du ikke som jeg følger strømmen med IKEA standerne men finder noget andet. Jeg er jo desværre på det kedelige IKEA hold, men jeg har haft stress nok i hovedet og vil ikke lave det om nu.

Jeg glæder mig helt vildt til at se beretning fra dig så man kan se alle dine fede ting samlet på bordene og på dagen!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf

Forstår jer fuldt ud. :-) Det tror jeg I ender med at være rigtig glade for!

Vi har selv i dag booket heldagsfotograf- og selv om det er mange penge, har jeg bare den helt rigtige mavefornemmelse!

Tror også det er det bedste valg vi har taget - har bare så meget ro i sindet ved at vide at jeg nok skal få billeder fra hele dagen

0

Del dette indlæg

Wauw hvor har du fået nået mange ting!! De rammer fra Tiger er så fine og det var da en helt fantastisk pris. Ved du om de også var der i sølv? :wink:

Dejligt at det er gået i orden med smykker - det er nogle små ting, men som bare betyder rigtig meget at det spiller. Så dejligt du har fået det på plads.

Desværre var denne model ikke i sølv, men de havde nogle andre i sølv også ti 15-20 kr. :wink:

Ja det er virkelig så vigtigt at selv de små detaljer er på plads! Var begyndt at overveje at droppe øreringe fuldstændigt indtil jeg fik disse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da op! En, to, tre super speed ;) Det er da bare nogle rigtig fine ting!

Ja når jeg kommer igang så sker der meget :tunge:

Ja kan godt li' at lave det i etaper - men det kan se også godt stå stille i en uges tid (eller nok ikke mere for så mange uger er der ikke tilbage :blink::o )

0

Del dette indlæg

Vildt hvor mange projekter du nu snart kan sætte hak ved. Så meget sker der ikke rigtig i min planlægning, men fede ting du får lavet.

Jeg er vil med dine vifter. De er personlige og helt anderledes end det man normalt ser, og jeg synes dine bordnumrene er så cool. Fedt at du ikke som jeg følger strømmen med IKEA standerne men finder noget andet. Jeg er jo desværre på det kedelige IKEA hold, men jeg har haft stress nok i hovedet og vil ikke lave det om nu.

Jeg glæder mig helt vildt til at se beretning fra dig så man kan se alle dine fede ting samlet på bordene og på dagen!!

Jeg ville også have holdt mig til IKEA rammer hvis det ikke var fordi jeg tilfældigt faldt over disse.

Ja kan snart sætte hak ved en masse, men mangler lige 30-40 vifter endnu, og de tager alligevel en del tid at lave.

Og kirkehæfter kan jeg ikke komme igang med før vi har snakket med præsten - har i snakket med jeres præst?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også have holdt mig til IKEA rammer hvis det ikke var fordi jeg tilfældigt faldt over disse.

Ja kan snart sætte hak ved en masse, men mangler lige 30-40 vifter endnu, og de tager alligevel en del tid at lave.

Og kirkehæfter kan jeg ikke komme igang med før vi har snakket med præsten - har i snakket med jeres præst?

Ja vi har snakket med vores præst. Det gjorde vi i onsdags. Og hvor vi blev rådet til at vælge to nye salmer. Jeg havde valgt 4 hjemmefra hvoraf de to var ret ukendte, og som præsten sagde, så var det vigtigt, at det var nogle folk kan synge med på. I sær fordi vi skal giftes i en lille kirke med plads til maks 110 og vi er 107 uden de der har sagt de kommer til glo bryllup, så der bliver fyldt. Og så virker det forkert at der ikke er nogle der kender salmerne. Ellers havde jeg en lidt blandet følelse af at have snakket med præsten. Vi er ikke lige dem der udbasunere vores kærlighed til alle offentligt, så det var mærkeligt at skulle forklare hvorfor man er sammen. Det synes jeg var svært.

Men vi har heller ikke kirke hæfter. Jeg er nødt til at minimere de seje DIY projekter.

0

Del dette indlæg

Ja vi har snakket med vores præst. Det gjorde vi i onsdags. Og hvor vi blev rådet til at vælge to nye salmer. Jeg havde valgt 4 hjemmefra hvoraf de to var ret ukendte, og som præsten sagde, så var det vigtigt, at det var nogle folk kan synge med på. I sær fordi vi skal giftes i en lille kirke med plads til maks 110 og vi er 107 uden de der har sagt de kommer til glo bryllup, så der bliver fyldt. Og så virker det forkert at der ikke er nogle der kender salmerne. Ellers havde jeg en lidt blandet følelse af at have snakket med præsten. Vi er ikke lige dem der udbasunere vores kærlighed til alle offentligt, så det var mærkeligt at skulle forklare hvorfor man er sammen. Det synes jeg var svært.

Men vi har heller ikke kirke hæfter. Jeg er nødt til at minimere de seje DIY projekter.

Det lyder da ikke til at have været den mest fantastiske oplevelse :(

Vi har ikke snakket med præsten endnu, eller gået dato for det :/ Begynder så småt at panikke lidt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kontaktede præsten for at lave en aftale, så det er da bare at ringe til ham. Det lyder nok værre end det er, at jeg havde blandede følelser bagefter. Jo mest fordi jeg troede det var nemmere at forklare hvorfor jeg vil giftes med min kommende mand. Præsten er jeg ikke så meget i tvivl om, for han virker meget god, og lød til at fange et par guldkorn og forstå at det gerne må have en lidt humoristisk vinkel. Så jeg tror bare det er mig der er lidt bridezilla... Men ak, i kan jo sagtens nå det med præsten. Vores præst har en højgravid kone, og ville gerne sikre, at talen var skrevet i tilfælde af fødsel, så en evt afløser kan træde istedet og stadig gøre sige noget personligt. Så han skriver vores tale nu og ligger den klar i sognehuset.

0

Del dette indlæg

Jeg kontaktede præsten for at lave en aftale, så det er da bare at ringe til ham. Det lyder nok værre end det er, at jeg havde blandede følelser bagefter. Jo mest fordi jeg troede det var nemmere at forklare hvorfor jeg vil giftes med min kommende mand. Præsten er jeg ikke så meget i tvivl om, for han virker meget god, og lød til at fange et par guldkorn og forstå at det gerne må have en lidt humoristisk vinkel. Så jeg tror bare det er mig der er lidt bridezilla... Men ak, i kan jo sagtens nå det med præsten. Vores præst har en højgravid kone, og ville gerne sikre, at talen var skrevet i tilfælde af fødsel, så en evt afløser kan træde istedet og stadig gøre sige noget personligt. Så han skriver vores tale nu og ligger den klar i sognehuset.

Har fundet ud af at han er på ferie og kommer hjem den 26!!!! Det er info jeg meget gerne ville have!

Nå han plejer at være en fantastisk præst, så håber han har styr på det.

Dejligt præsten opfangede jer og det i gerne vil have, og smart han lige laver talen i tilfælde af fødsel, eller må hun altså krydse benene :D

0

Del dette indlæg

H2B's polter lørdag den 11/7

Her på vej hjem fra arbejde i toget kan jeg da lige fortælle om H2B's polterabend.

Han er en mand der ikke er til strip eller andet der har med andet damer at gøre. Han er ikke til "presse"druk (ølbong osv.) Så mændene skulle finde på noget der var godt for ham, og da han har ADHD skal det ikke være for stille ;)

Pga. hans ADHD var jeg blevet involveret lidt i planerne, bl.a skulle jeg have ham til at tro at vi skulle ud til mine forældre for at spise, for han kan ikke gå en weekend i møde uden at vide hvad der skal ske. At planen så blev lavet om fordi han laver en aftale om at grille med hans far er så noget andet :p

De kidnappede ham på arbejdet, smed ham i noget tøj og så afsted mod marielyst, hvor de skulle spille paintball. Han blev i første runde iført et kaninkostume, fik 3 sekunder og så skulle han bare væææææk... De spillede alt i alt 2 timer og her snart en uge efter har han stadig blåmærker :p

Bagefter tog de videre til sydhavns Eventcenter og skulle sumobryde, basketball hvor man var bundet fast i samme snor så de fløj tilbage når den anden løb og en masse andre sjove ting.

De sluttede af med at grille hos hans far og blev der resten af aftenen.

Kl. 01.00 ringede han til mig at han ville gå hjem, han var skide fuld og jeg prøvede at overtale ham til at tage en taxa, men ak nej gå det skulle han :p 20 minutter senere endte med at jeg måtte cykle ud og hente ham for nu ville han altså sove hvor han var ;) Kl. 1.30 er vi hjemme - han krammer med toilettet 2 gange og gå derefter i seng.

Utroligt nok var han frisk kl 7 næste morgen :o

Jeg har aldrig set ham så fuld, det var så sjovt :D Han snakker stadig om dagen, han synes den var helt fantastisk, kan slet ikke forstå familie og venner har gjort så meget for ham, det var lige i hans ånd. Må lige høre ham om jeg må smide et par billeder herind ;)

Og så var han også så sød at smide et billed på Facebook med teksten "det har været den fedeste dag indtil videre, og alt dette fordi jeg skal giftes med Nakskov sødeste pige" - så bliver man da blød i knæene <3

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Dejligt med en god dag. Det er jo lige neget hvad man laver til polterabend, det er bare så vigtigt det er noget som giver god stemning og at brud og gom føler at det er en god dag. Og jeg tror da ikke det er helt så normalt for mændene længere at have stripper eller sådan noget. Det har jeg i hvert fald aldrig været med til at planlægge. Men det er nok bar her i det mørke vest Jylland det ikke er moderne.

Ej nu nærmer vi os to ugers milepælene, er du klar?

0

Del dette indlæg

Så er det update igen igen igen :cheerleader3:

Dagen kommer jo meget hurtigt nærmere, og jeg synes bare slet ikke har jeg tid til noget som helst og alligevel får jeg lavet en del :thumbsupsmileyanim:

Jeg har bare de sødeste veninder/brudepiger som er her tit og hjælper til med at klippe klistre! :rolleyes:

Jeg går på ferie i morgen, og så er der lige en uge til at ordne de sidste ting.

Mandag skal jeg have lavet prøveopsætning

Tirsdag skal jeg have lavet prøvemakeup

Onsdag smutter jeg til KBH og får lavet negle sammen med min søster og så tager vi hende med tilbage til Lolland

Vupti så bliver det torsdag, og så er det jo næsten lørdag d. 1 august :heart::heart:

Jeg har fået ordnet kjolen da jeg har tabt meget en godt sjat siden januar, den sidder skide godt på mig nu - men det har også krævet en del ændringer, og skal nok ikke tabe mig for meget den næste uge :floejt::lol:

Lørdag d. 18 blev jeg poltet - wauw for en dag :super: Der kommer et helt afsnit om den

Jeg vil opdatere med billeder om 5 minutter, og ellers snart i seng så jeg kan klare den sidste arbejdsdag :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer