Jasminelle

01.08.2015 - Så er der snart billeder fra fotografen

361 indlæg i dette emne

Reception?

Hvordan inviterede i til reception? Kan ikke rigtig finde ud af om folk skal have en rigtig invitation, føler lidt at de så måske tænker at de skal med til hele dagen og måske bliver skuffet når det så "kun" er til reception?

Så har jeg overvejet facebook, men skal det så bare være som en status? For den drukner måske i andres opslag - eller en gruppe, men det føles så "se mig"-agtig..

Hmm, jeg kan vidst ikke blive enig med mig selv, hvad gjorde i? Og gerne billeder hvis i har været kreative :wink:

Vi lavede bare en begivenhed på Facebook. Det gjorde vi fordi vi faktisk startede med at ville lave en invitation til dem som kun skulle med til reception, men blev frarådet det af mange, da de mente man ville blive skuffet over ikke at skulle med hele dagen. Så vi valgte FB-løsningen og det er jeg glad for vi gjorde, for da vi havde inviteret alle, endte vi med at have inviteret ca. 150 personer til reception. Dog er der kun 24 der har sagt de kommer indtil videre. Der er ikke én som har klaget over at blive inviteret til reception på denne måde. Faktisk fik vi ros for den måde, da folk ikke kan blive skuffet over det på samme måde, da begivenheden hedder "Eva og Kims bryllupsreception"

Smykker...

Jeg skal have en dobbelt perlekæde på som er i to forskellige længder.

Guldarmbånd arvet af min farmor.

Hårpynt fra Lena - kan ses her

.. Og så mangler jeg bare øreringe men hvilke? :huh:

Kan slet ikke finde et par der passer præcis til mig, de skal passe til guld og perler - men de skal være lange da jeg har nogle underlige øreflipper :td:

Hjælp piger :help:

Kiggede lige hurtigt på Chanti efter gode ideer, både fordi deres kvalitet er god (vi har købt min vielsesring der) og deres service er ligeledes god og fandt lidt som passede til dine beskrivelser.

Den er nemlig også det med at de bliver skuffet der har været mine tanker, så dejligt at du har fået den besked og kan give den videre :wink: Hvornår inviterede i så på facebook?

Tak for dine forslag! :) Helt sikkert nogle jeg lige vil gå ind og lure lidt mere på :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk begge tasker er ret fine! Taske 2 virker størst, så den er nok mest anvendelig, men den anden er altså også meget cool og lidt Elvis-like i stemningen ;)

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt sikkert H&M-tasken, den er superfin... (siger en ikke-taske-bruger *ss*) - den ville jeg vælge, hvis jeg skulle bruge en taske.. *S*

Hvis en ikke-taske-bruger siger H&M så må der jo være noget om det :tunge: Men også den jeg synes er bedst! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk begge tasker er ret fine! Taske 2 virker størst, så den er nok mest anvendelig, men den anden er altså også meget cool og lidt Elvis-like i stemningen ;)

Den er også fin, men den passer bare ikke helt så godt som jeg troede :wink: Men den bliver for den er god om sommeren når man bare lige skal have mobil, nøgler og dankort med :biggrin:

0

Del dette indlæg

Stemmer for taske fra H&M :loveshower: . Den er pænest. Den anden fra Ebay virker mere som en pung end en taske.

Vi inviterede til reception på FB omkring 2-3 dage efter vi havde sendt invitationerne ud. Sådan gjorde vi fordi folk jo snakker sammen, og vi ville gerne nå at invitere folk før de nåede at blive fornærmet over de ikke var inviteret. Det er så svær en balancegang med de receptionsindbydelser, men jeg føler vi gjorde det rigtige...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt sikkert H&M-tasken, den er superfin... (siger en ikke-taske-bruger *ss*) - den ville jeg vælge, hvis jeg skulle bruge en taske.. *S*

Hvis en ikke-taske-bruger siger H&M så må der jo være noget om det :tunge: Men også den jeg synes er bedst! :biggrin:

Ja ikke-sandt :)

0

Del dette indlæg

Øv øv, sygdom herhjemme i snart 14 dage :( Har stadig høj feber og kan intet :( Så der sker ikke så meget bryllup!

Men vi har rundet 3 måneders milepælen :D

øv, håber du/i snart er ovre det sygdomshalløj God bedring og tillykke med milepælen :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv, sygdom herhjemme i snart 14 dage :( Har stadig høj feber og kan intet :( Så der sker ikke så meget bryllup!

Men vi har rundet 3 måneders milepælen :D

øv, håber du/i snart er ovre det sygdomshalløj God bedring og tillykke med milepælen :wink:

Tusind tak, startede på penicillin igår mod lungebetændelse, så det må være sidste omgang :blink:

0

Del dette indlæg

God bedring til dig - godt vi alligevel har de 3 mdr. (du har knap og nap ;) )..., når nu du ikke kan lave så meget i øjeblikket... Håber snart du er frisk igen.

Tusind tak :) Lige nu hedder det lungebetændelse og penicillin - men så kan jeg vidst heller ikke rage mere til mig :blink::td:

Åh synes tiden fiser afsted nu :o Når jeg overhovedet det hele, haha

0

Del dette indlæg

Sugerør

425 sugerør... Er det overkill? Til ca. 70 gæster til reception? Og senere 48 til festen.

H2B har meldt sig helt ud af sugerør krisen :tunge: Tror han hoppede af ved 200 :floejt:

Hvor mange havde I? Og hvor tit skal man skifte sugerør? Det er dem af papir fra Ebay :)

post-59006-0-11623600-1431363582_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sugerør

425 sugerør... Er det overkill? Til ca. 70 gæster til reception? Og senere 48 til festen.

H2B har meldt sig helt ud af sugerør krisen :tunge: Tror han hoppede af ved 200 :floejt:

Hvor mange havde I? Og hvor tit skal man skifte sugerør? Det er dem af papir fra Ebay :)

:lol: tror bestemt i har nok sugerør ...vi har 100 sugerør, de holder relativt godt dem i papir

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vifter

Endnu en af mine DIY ideer. Blev lidt for nærig da jeg så hvad en vifte koster og så skulle gange det med ca. 70 gæster, men jeg ved også at den 1. august kan være rigtig varm - så hvad gør man? Man laver da bare sine egne vifter :floejt: :thumbsupsmileyanim:

Så nu er der købt masser af gavepapir i farverne og katte (vi er mega store katteelskere), så nu skal der bare foldes, foldes og foldes lidt mere :rolleyes: :biggrin:

post-59006-0-63930000-1431364685_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sugerør

:lol: tror bestemt i har nok sugerør ...vi har 100 sugerør, de holder relativt godt dem i papir

Haha :lol: Ja så har vi da mere end rigeligt :blush: Åh man 425 er bare så dumt et tal, og til 7 kr. pakken kunne det være jeg liiiige skulle købe 3 mere :floejt:

0

Del dette indlæg

Flowerbombs

Jeg har jo set alle de søde små flowerbombs og tænkte at det måtte jeg da også lave til min gæster :biggrin:

Så var jeg forbi tiger (hvor jeg også har købt gavepapir) og man kunne købe 3 poser til en flad 10'er. Er lidt i tvivl om hvor mange frø der er i hver pose, men håber at jeg kan lave en af hver salgs til hver gæst, ellers bliver det bare to forskellige til hver :)

Har bestilt en silikone hjerteform hjem så de kan blive hjerteformet, så når den lander hos mig så skal jeg igang med dette projekt :biggrin:

post-59006-0-05203800-1431365996_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sugerør

Haha :lol: Ja så har vi da mere end rigeligt :blush: Åh man 425 er bare så dumt et tal, og til 7 kr. pakken kunne det være jeg liiiige skulle købe 3 mere :floejt:

Hahaha ja det må man sige, men til den pris så er det dælme svært at lade vær :tunge: sød ide med vifterne og ikke mindst flowerbombs :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Strømper og sko til H2B

Vi var inde og skulle købe tøj til min far og så faldt jeg over at par strømper med klippelinie og sådan nogle måtte jeg jo bare have med hjem. Det var samme sted vi købte H2B's tøj, så han sagde vi snart havde lagt så mange penge i butikken at jeg bare kunne putte strømperne i tasken :biggrin: :thumbsupsmileyanim: Okay godt nok kun til 39.95, men man siger jo aldrig nej til gratis ting :rolleyes:

Skoene fik vi til 299,- dejligt når min H2B ALDRIG bruger sådan nogle sko og nok aldrig kommer til det igen. Vi havde ellers kigget på nogle andre med rødt stof inden i som passede fantastisk til temaet, men ville ikke give 1199,- for sko der kommer til at stå i skabet bagefter

post-59006-0-45167100-1431367133_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sugerør

Hahaha ja det må man sige, men til den pris så er det dælme svært at lade vær :tunge: sød ide med vifterne og ikke mindst flowerbombs :cheerleader3:

Det er meget svært når man lige kommer forbi derinde :wink: Flowerbombs er jo en BK ting - så måtte jo hoppe med på bølgen, men man skal passe på at man ikke hopper med på for meget har jeg kunne mærke, for så kan man jo blive ved lang tid efter brylluppet :tunge:

0

Del dette indlæg

Fine sko - og bestemt også strømperne.. Da endnu mere, når du så blot fik dem foræret - det kan vi godt lide, ikke sandt. *S*

Fortsat god bedring, håber penicillinen har en hurtig virkning, så du snart er på fødderne igen..

0

Del dette indlæg

Håber du snart er frisk igen. Men trods sygdom er du da aktiv.

Jeg elsker de der flowerbombs, men Hubby er på ingen måde solgt til dem. ØV ØV.

Vifterne bliver bare super fine, elsker du har valgt mønster og ikke bare ensfarvet. Laver i til alle 70 gæster? Jeg købte 20 stk i Tigeren i går, selvom vi pt bliver 50 (medmindre der kommer frameldninger) Vi tænkte at det nok ikke var alle der ville have en. Nogle sveder mere end andre. Jeg ved at Hubbys søster sveder ligeså meget som Hubby selv, så hun tager helt sikkert en. Men nu får vi af se. Der er 20 og bliver ikke købt flere :tunge:

Skoene er da super fine og en god pris, når det nu ikke er noget som han går med til hverdag. :cheerleader3: Sokkerne er fine og sjovt med den der klippeklie.

425 sugerør.... WOW:.. her har vi købt 175, mener jeg det var vi kom op på. Men vores er så kun til drinks efter middagen. :wink:

0

Del dette indlæg

Sugerør

Det er meget svært når man lige kommer forbi derinde :wink: Flowerbombs er jo en BK ting - så måtte jo hoppe med på bølgen, men man skal passe på at man ikke hopper med på for meget har jeg kunne mærke, for så kan man jo blive ved lang tid efter brylluppet :tunge:

årh ja den kender jeg godt, har også efterhånden lagt en del penge på ebay :lol: vi laver ikke selv flowerbombs, men har lavet små frøposer i stedet, så vi får også lidt ud af det i sidste ende, håber vi :floejt:

super fedt med strømperne og ikke mindst skoene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer