Jasminelle

01.08.2015 - Så er der snart billeder fra fotografen

361 indlæg i dette emne

Hejsa!

Så fik jeg også lige kigget din tråd igennem - når 1-2 tråde pr. dag/hver 2. dag for tiden, he he ... Hvis jeg skal ha' en chance for at kunne følge nogenlunde med herinde, må jeg vist forsøge at opdatere mig lidt løbende..

Allerførst -sindsyg flot kjole du har valgt - hvor bliver du bare super smuk ;) Sættet til din vordende mand er knagme også lækkert - I bliver et smukt par, når I vandrer ud af kirken hånd i hånd.. *s*

Jeres invitationer er også vildt flotte - sejt at du selv har lavet dem og de andre ting. Må være skønt med al den kreativitet...

Fra nu af, vil jeg følge med i din tråd, der er jo ikke så længe i mellem at vi skal giftes, så jeg kan lige nå at følge dig til vejs ende og måske endda høre om Jeres bryllup, inden det bliver min tur.. :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Så fik jeg også lige kigget din tråd igennem - når 1-2 tråde pr. dag/hver 2. dag for tiden, he he ... Hvis jeg skal ha' en chance for at kunne følge nogenlunde med herinde, må jeg vist forsøge at opdatere mig lidt løbende..

Allerførst -sindsyg flot kjole du har valgt - hvor bliver du bare super smuk ;) Sættet til din vordende mand er knagme også lækkert - I bliver et smukt par, når I vandrer ud af kirken hånd i hånd.. *s*

Jeres invitationer er også vildt flotte - sejt at du selv har lavet dem og de andre ting. Må være skønt med al den kreativitet...

Fra nu af, vil jeg følge med i din tråd, der er jo ikke så længe i mellem at vi skal giftes, så jeg kan lige nå at følge dig til vejs ende og måske endda høre om Jeres bryllup, inden det bliver min tur.. :D

Jeg når heller ikke at følge så meget med herinde som jeg gerne ville, men der er jo også mange :wink:

Og tusind tak for de flotte ord :blush: Er meget glad for mit valg af kjole :biggrin:

Dejligt med en at følges med, er sådan helt alene i bryllupsverden-agtig.

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg når heller ikke at følge så meget med herinde som jeg gerne ville, men der er jo også mange :wink:

Og tusind tak for de flotte ord :blush: Er meget glad for mit valg af kjole :biggrin:

Ja, det er lidt "mystisk"... For andre er der laaang tid til, men for os "brides-to-be", er brylluppet jo lige om hjørnet, ikke sandt, ha ha ha... I dag slæbte jeg kæresten og pigerne med ned for at få invitations-inspiration... Efter 5 min. var kæresten ved at få fnidder.. Han var klar til at vælge den første invitation han så, doohhh.... Heldigvis blev vi enige om en "stil" og det vigtigste - hvilken farve der skal være gennemgående.. Så nu tager jeg selv ned og køber sagerne til invitationerne på et tidspunkt.. *ggg* Tror han frygter jeg bliver totalt kulret, det har jeg nemlig lovet ham IKKE at blive. Men så er det jo godt jeg har Jer at læsse af på... :)

0

Del dette indlæg

Brudebuket

Jeg har hele tiden sagt at det skulle være røde roser og intet andet, men jeg er nu også glad for calla liljer.

Nu er jeg i tvivl om det skal være rent roser, rent calla eller en blanding? Jeg kan nu også godt li' røde roser som danner et hjerte...

Et par inspirations billeder

post-59006-0-83328400-1426799716_thumb.j

post-59006-0-52177300-1426799726_thumb.j

post-59006-0-72021000-1426799735_thumb.j

post-59006-0-39110800-1426799747_thumb.j

post-59006-0-29099300-1426799757_thumb.j

post-59006-0-46317000-1426799765_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Ja, det er lidt "mystisk"... For andre er der laaang tid til, men for os "brides-to-be", er brylluppet jo lige om hjørnet, ikke sandt, ha ha ha... I dag slæbte jeg kæresten og pigerne med ned for at få invitations-inspiration... Efter 5 min. var kæresten ved at få fnidder.. Han var klar til at vælge den første invitation han så, doohhh.... Heldigvis blev vi enige om en "stil" og det vigtigste - hvilken farve der skal være gennemgående.. Så nu tager jeg selv ned og køber sagerne til invitationerne på et tidspunkt.. *ggg* Tror han frygter jeg bliver totalt kulret, det har jeg nemlig lovet ham IKKE at blive. Men så er det jo godt jeg har Jer at læsse af på... :)

Nemlig! Alle siger slap nu af, der er 4 måneder endnu... Jaa, men ikke hvis jeg skal have ting hjem fra f.eks. Ebay, der kan hurtigt være 4 ugers levering - og så er der altså bare mange ting der skal på plads.

Har i ordnet ægteskabs-erklæring? Vores kordegn ringede og sagde at vi nok snart skulle gøre det for der kunne gå op til 3-4 måneder før kommunen havde godkendt den og sendt den videre (så får man altså lige pludselig travlt :blink: )

Farvetemaet har vi haft planlagt i 3-4 år snart :floejt: Så det var ikke det store problem, men når der er noget jeg har tænkt var en god idé er de lige blevet vendt med ham, men en gang imellem sukker han også dybt :tunge: Jeg troede jeg ville være en helt cool, afslappende bride-to-be, men ak nej - det er jeg virkelig ikke :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Photobooth props og tapet til photobooth

Hoooov, fik vidst lige lagt nogle flere ned i kurven! Fy fy dumme Ebay :tunge: :badgirl:

Jeg skulle ud til tapetbutikken (ej okay, det hedder det jo slet ikke, men ordet er væk lige nu) for at hente tapet til en væg i soveværelset. Så faldt jeg over dette tapet, 50 kr. pr. rulle. Ikke lige det jeg havde regnet med, men til den pris så blev det altså det - og så er det jo også lige sort og rødt i det så det passer jo fint nok til temaet og så guld rammer :biggrin:

post-59006-0-13069400-1426800254_thumb.j

post-59006-0-41631600-1426800536_thumb.j

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Men du er vist også en kreativ mus, er du ikke? Det ser det ud til på invitationer, favours osv.. Jeg ejer ikke et kreativt gen eller en kreativ tanke, ha ha ha... Så selvom vi nu har besluttet os for, hvordan invitationen skal se ud, så er jeg stadig i tvivl om, hvordan og hvorledes.. Fx. tænker jeg også, at jeg sikkert kan finde tingene billigere på nettet, men aner ikke en gang hvad de forskellige ting hedder, ha ha ha.. Så er det jo en smule svært at søge. Må vist lave en "hjælp mig tråd" i min bryllupsplanlægning.. :)

Ægteskabserklæringen - uha, det kunne da godt være man skulle få kigget lidt på den... Det må jeg lige se, om jeg kan lure lidt på i morgen.. *s* Tak for info...

0

Del dette indlæg

Men du er vist også en kreativ mus, er du ikke? Det ser det ud til på invitationer, favours osv.. Jeg ejer ikke et kreativt gen eller en kreativ tanke, ha ha ha... Så selvom vi nu har besluttet os for, hvordan invitationen skal se ud, så er jeg stadig i tvivl om, hvordan og hvorledes.. Fx. tænker jeg også, at jeg sikkert kan finde tingene billigere på nettet, men aner ikke en gang hvad de forskellige ting hedder, ha ha ha.. Så er det jo en smule svært at søge. Må vist lave en "hjælp mig tråd" i min bryllupsplanlægning.. :)

Ægteskabserklæringen - uha, det kunne da godt være man skulle få kigget lidt på den... Det må jeg lige se, om jeg kan lure lidt på i morgen.. *s* Tak for info...

Jeg vidste ikke jeg var så kreativ faktisk, men det fandt jeg så ud af, haha :lol:

Synes da helt klart du skal lave en "hjælp mig tråd", der er rigtig mange flinke kvinder herinde - og jeg skal da nok hjælpe hvis vi er ude i noget nethandel, det har jeg da fået rimelig meget styr på, haha.

Ja, det var faktisk ikke noget jeg lige tænkte over med den ægteskabs erklæring, så meget godt lige at få det gjort så er man da færdig med det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Menu

I morgen skal vi ud på Vindeholme Slot for at snakke om menuen. Tror måske vi har nogle bud, men jeg synes altså det er rigtig svært at vælge mad! :help:

Vi ved det skal være serveret forret, hovedret buffet og serveret dessert, så langt så godt.

Da vi var derude første gang fortalte kokken at det er en god måde at få folk til at snakke sammen på tværs af bordene, når hovedretten er buffet, og så bliver det heller ikke mange lange stive timer hvor man sidder ned :) Derfor er det et perfekt valg for os når vi selv hader at sidde stille for længe :floejt: :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at få menuen på plads, det er jo lige som det der er et hovedpunkt under festen :wink:

0

Del dette indlæg

Menu

I morgen skal vi ud på Vindeholme Slot for at snakke om menuen. Tror måske vi har nogle bud, men jeg synes altså det er rigtig svært at vælge mad! :help:

Vi ved det skal være serveret forret, hovedret buffet og serveret dessert, så langt så godt.

Da vi var derude første gang fortalte kokken at det er en god måde at få folk til at snakke sammen på tværs af bordene, når hovedretten er buffet, og så bliver det heller ikke mange lange stive timer hvor man sidder ned :) Derfor er det et perfekt valg for os når vi selv hader at sidde stille for længe :floejt: :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at få menuen på plads, det er jo lige som det der er et hovedpunkt under festen :wink:

Lyder spændende med menuen, og vi har valgt samme måde som jer med servering af forret og dessert og hovedretten som buffet, nemlig fordi det vil mingle folk og så skal man ikke sidde ned så mange timer

0

Del dette indlæg

Menuen på plads

Wuup wup.. Menuen er på plads :thumbsupsmileyanim:

Reception

Bryllupskagen

Frugtfade

Fadøl

Vin

Vand

Gammel have

Forret

perlehøne på bund af årstidens grøntsager

Hovedret, buffet

rådyr

vildsvin

"almindelig" salatblanding

broccolisalat

bønnesalat

nye kartofler kogt al'dente vendt i limesmør

brød med diverse pestoer

Dessert

Gateau Marcel chokoladekage

Passionsfrugt sorbet

Natmad

rugbrødssnitter a.k.a smørebrød med diverse pålæg

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hairpiece

Jeg var jo bare slet ikke tilfreds med mit diadem, så jeg skrev til den søde Lena herindefra, fortalte om hvad jeg havde af ideer og vupti så har den skønne kvinde jo lavet noget flot! Lige det jeg havde i tankerne :D

Det kom igår, super hurtigt! Jeg er så glad og føler at det var det sidste til at gøre "the look" perfekt :D

post-59006-0-58257900-1427316741_thumb.j

post-59006-0-57299500-1427316761_thumb.j

0

Del dette indlæg

Lækker menu - vildt er bare så godt! FLot, flot hairpiece - det diadem-problem fik du da hurtigt løst :wink:

Jeg handler altid hurtigt ;) Nok også derfor det diadem kom med hjem! Ser jeg noget jeg vil have så kan det bare ikke vente til imorgen... Har nok meget der skal sælges ud efter brylluppet :p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fin tråd du har dig her :)

Fin kjole, fint feststed, fint jakkesæt, det hele er fint!!

Hvad søgte du på, på ebay da du fandt manchetknapperne og slipset? Jeg har kun søgt på manchetknapper, og fandt desværre intet jeg synes var vores stil..

0

Del dette indlæg

Arh, ved du hvad, nu fandt jeg det. Skulle jo bare søge på slips OG manchetknapper.

Glæder mig til at følge med indtil jeres store dag

Godt du fandt det :biggrin: Ebay er godt og billigt :wink:

0

Del dette indlæg

Sko

Så er min sko købt :cheerleader3:

Kom forbi en skobutik hvor de bare skreg på mig! De kostede normalt 450 kr., men var sat ned til 350 kr. :bunny_4:

Det blev ikke dem jeg regnede med, men kunne mærke at peep-toe var mere mig - og så passede den røde farve bare perfekt :wink:

post-59006-0-74313600-1429213224_thumb.j

post-59006-0-06048800-1429213233_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he det kender jeg godt den følelse ;-) Men har bestemt mig for at jeg laver min tråd for min egen skyld og så prøver jeg at være ligeglad om nogen gider at svare :-)

Super fede sko i øvrigt og sikke et kup til kun 350 kr. De er da for fede! :-)

0

Del dette indlæg

Kørsel til gommen

Synes det var så synd for ham at jeg skulle hentes i hestevogn og han skulle cykle eller køre i hans fars gamle bil.. Det skal jo være lidt luksus for ham også! :wink:

Så jeg har bestilt en limousine der kommer og henter ham, hans far og min bror - det er bare kun min bror der ved det :thumbsupsmileyanim: Så er der en flaske champagne så de lige kan få et glas på vej til kirken :balloon:

Så mente min søster at vi skulle overraske min mor + brudepiger, de vidste nemlig heller ikke hvordan de skulle komme til kirken - og jeg skal som sagt hentes i hestevogn med min far - så efter limousine har kørt H2B + følge til kirken kommer den og henter min mor + følge :thumbsupsmileyanim: Hun bliver så glad min mor :)

0

Del dette indlæg

He he det kender jeg godt den følelse ;-) Men har bestemt mig for at jeg laver min tråd for min egen skyld og så prøver jeg at være ligeglad om nogen gider at svare :-)

Super fede sko i øvrigt og sikke et kup til kun 350 kr. De er da for fede! :-)

Ja det giver et meget godt overblik til en selv :wink::tunge:

Tak, jeg er også bare super tilfredse med dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer