Jasminelle

01.08.2015 - Så er der snart billeder fra fotografen

361 indlæg i dette emne

Jeg har ikke sett tråden din før nå, men tillykke med det kommende bryllupet!! :loveshower:

Kjolen er virkelig fin og jeg tror helt klart skoene kan gå til den - jeg skal selv ha fargede (gule) sko til min kjole. Skoene er kjøpt, ikke kjolen - du ser hvilken ende jeg starter i :shooter:

Ser frem til å følge deg videre :)

Tusind tak

Bliver mere og mere sikker på de sko.

Det var altså heller ikke meningen at jeg allerede skulle have en kjole, men hvad gør man når man falder for den? Haha..

Neimen når du først er ute å prøver og den passer og du forelsker deg i den - så hvorfor vente? :a1221: Den ser super godt ut på deg!

Det er jo lige det :) Havde virkelig bare ikke troet at jeg så hurtigt kunne vælge en, var sikker på at jeg skulle igennem at hav af kjoler.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ FOR SØREN..... Havde jeg kunne sætte piftelyde på den her side så havde jeg gjort det. HOLD DA HELT OP, hvor er det bare en fantastisk flot kjole du har købt dig. Den er bare så smuk :wink: og klæder dig fantastisk. Og de røde sko vil bare være SÅ nice til :loveshower:

Jeg troede også jeg skulle igennem et hav af kjoler og alle sammen nogle som var for små og at jeg bestemt ikke ville falde for en i den første butik og så BANG. Så jeg forstår det udemærket. Men den der... wow.. forstår godt du forelskede dig!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

SÅ FOR SØREN..... Havde jeg kunne sætte piftelyde på den her side så havde jeg gjort det. HOLD DA HELT OP, hvor er det bare en fantastisk flot kjole du har købt dig. Den er bare så smuk :wink: og klæder dig fantastisk. Og de røde sko vil bare være SÅ nice til :loveshower:

Jeg troede også jeg skulle igennem et hav af kjoler og alle sammen nogle som var for små og at jeg bestemt ikke ville falde for en i den første butik og så BANG. Så jeg forstår det udemærket. Men den der... wow.. forstår godt du forelskede dig!!! :loveshower:

Ihhh, hvor er du dog sød :)

Og ja det må bare være de sko :thumbsupsmileyanim:

Ja det er faktisk overraskende nemt synes jeg :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde i ringpude? Og hvis ja, hvordan brugte i så den?

Ville gerne have at H2B's lillesøster gik med en pude med ringene på, men det er meningen hun skal gå før mig, skal hun så bare sidde med den? Eller hvor placerer man den?

0

Del dette indlæg

Hold da op en kjole! Den er rigtig flot til dig! Jeg må indrømme jeg ikke er helt tændt på skoene til. Synes ikke den lange spidse snude på skoene går vildt godt med stilen på kjolen, men jeg er vist bare generelt ikke til spidse sko. Så hvis du er vild med det er det bare det du skal gøre. Jeg elsker farvede detaljer i et ellers hvidt look. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en kjole! Den er rigtig flot til dig! Jeg må indrømme jeg ikke er helt tændt på skoene til. Synes ikke den lange spidse snude på skoene går vildt godt med stilen på kjolen, men jeg er vist bare generelt ikke til spidse sko. Så hvis du er vild med det er det bare det du skal gøre. Jeg elsker farvede detaljer i et ellers hvidt look. :)

Tusind tak :D

Bliver helt sikker på at det er den rigtige med de rosende ord! :)

Se jeg havde slet ikke tænkt på at de er meget spidse, godt du sagde det så jeg lige kan tygge lidt på det! :)

Godt med andres øjne på det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snakkede med feststedet idag, jeg har regnet 10.000 kr. forkert på prisen - så nu er der 10.000 kr. mere til DIY og andet nice-to-have! :D

WOW for en fed overraskelse! Det er da godt nok helt fantastisk :)

Hold da op! Fed overraskelse og vildt med sådan en kæmpe regnefejl ;-)

0

Del dette indlæg

Ja en kæmpe regnefejl ;) Jeg havde forstået det sådan at vi skulle betale leje + kuvert pris, men det jeg troede var leje er et depositum, så det bliver trukket fra kuvertprisen :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststedet

Vi har set på mange forskellige steder, sammenlignet priser og beliggenhed, og vi fandt vores sted.

Selv det er dyre end de andre stedet vi kiggede på, ja så vandt både beliggenheden og stedet over prisen.

Vi har simpelthen valgt Vindeholme Slot :loveshower:

Prisen er 1299 kr. pr. person, men det er så også med mad, fri bar, serveringspersonale og oppyntning = vi skal ikke lave noget selv :cheerleader3:

Jeg er SÅ ovenud misundelig !!!!!!!!!!!!!!!!!! :o

0

Del dette indlæg

Din kjole er så smuk :D wauw wroom :c166:

Jeg er måske specielt vild med den fordi den er samme stil som min (A linje, langt slæb og blonde) vi har så meget samme stil! jeg vil helt sikkert følge mere med i din tråd! det er første gang jeg ser den af en eller anden grund. Og jeg elsker hvad jeg ser :-) dit bryllup bliver så meget bedre end mit :pokey: tror det bliver helt fantastisk! Og din H2B bliver så glad når han ser dig i den kjole :loveshower:

0

Del dette indlæg

Feststedet

Vi har set på mange forskellige steder, sammenlignet priser og beliggenhed, og vi fandt vores sted.

Selv det er dyre end de andre stedet vi kiggede på, ja så vandt både beliggenheden og stedet over prisen.

Vi har simpelthen valgt Vindeholme Slot :loveshower:

Prisen er 1299 kr. pr. person, men det er så også med mad, fri bar, serveringspersonale og oppyntning = vi skal ikke lave noget selv :cheerleader3:

Jeg er SÅ ovenud misundelig !!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Det er også bare et mega lækkert sted, ude i en skov, ned til vandet - så der er kun os. :D
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din kjole er så smuk :D wauw wroom :c166:

Jeg er måske specielt vild med den fordi den er samme stil som min (A linje, langt slæb og blonde) vi har så meget samme stil! jeg vil helt sikkert følge mere med i din tråd! det er første gang jeg ser den af en eller anden grund. Og jeg elsker hvad jeg ser :-) dit bryllup bliver så meget bedre end mit :pokey: tror det bliver helt fantastisk! Og din H2B bliver så glad når han ser dig i den kjole :loveshower:

Tusind tak :) Jeg er også bare så glad for den, og jeg ved at jeg har valgt rigtigt, for jeg har ikke lyst til at kigge på flere kjoler, heller ikke på nettet ;)

Jeg må lige forbi dig og se din planlægning :)

0

Del dette indlæg

Jaaaaa, postmanden har været med eBay ting (ville indsætte en danse smiley hvis jeg kunne fra iPad)

Den ene ting kan jeg først hente imorgen, den var for stort til postkassen (hvad har bestilt der er så stort?) tja, man kan ikke altid huske hvad der ryger afsted...

Men vi fik vores takkekort rekvisit, kan man kalde det det?

0

Del dette indlæg

Invitationer

Jeg har da slet ikke vist jer vores invitationer! De blev faktisk afleveret i vinterferien.

Det er en lille smule tidligt at sende dem ud, men den 1. august er bare midt i sommerferien så vi ville gerne have at folk vidste det på forhånd. Så snakkede vi STD, men vi vidste altså bare at der var nogen i familien der overhovedet ikke ville forstå at der kom en STD som ikke er en invitation, men en "invitation" til at gemme datoen!? :blink: Ja okay, der tabte jeg mig selv, den korte version er bare at vi valgte at springe dem over så vi ikke skulle have for mange spørgsmål.. Derfor... Blev det til en form for STD-invitation. Vi prøvede at blande det lidt.

Invitationen - eller ideen hertil - kan jeg slet slet slet ikke tage ære for, det er Mette Holm's pocket invitationer bare lavet til vores farver :) Teksten er også tyvstjålet - herinde fra måske? Men jeg har da selv skåret, printet, samlet osv. :lol:

Jeg er meget tilfreds med resultatet og folk synes de var vildt flotte :biggrin::thumbsupsmileyanim:

post-59006-0-23897200-1424893409_thumb.j

post-59006-0-23320900-1424893422_thumb.j

post-59006-0-22919400-1424893431_thumb.j

post-59006-0-56946600-1424893441_thumb.j

post-59006-0-34083300-1424893453_thumb.j

post-59006-0-90801700-1424893461_thumb.j

0

Del dette indlæg

... Og så lige blærerækken

Både med og uden kuverter..

Grunden til at der ikke er frimærker på dem allesammen er fordi de fleste er fra byen og så blev vi altså nærig og gik rundt med dem... Det fortrød vi så da vi var kommet halvvejs, ruten nåede op på 16 km., på 4½ time :blink: Men ud kom de - og vi havde bare en super hyggelig dag hvor vi virkelig fik snakket sammen på en helt anden måde end hvad man gør i hverdagen :heart:

post-59006-0-63966900-1424893750_thumb.j

post-59006-0-61758500-1424893762_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer