Jasminelle

01.08.2015 - Så er der snart billeder fra fotografen

361 indlæg i dette emne

Musikken

Igår faldt musikken også på plads. Jeg er meeeeget nærig (trods kæmpe stort slotsbryllup :floejt: ) så jeg ville IKKE give så mange penge for hverken band eller DJ - og så er vi bare heller ikke rigtig til sådan noget.

Jeg faldt så over en side hvor man kan leje en jukeboks. En gammel en af slagsen, men som er blevet opgraderet til digital og så bliver den opdateret 1 gang om måneden så vi får det nyeste musik med.

Det bliver så fedt at have sådan en stående, både med gammelt og nyt musik, så de gamle kan også få rystet træbenet.

... og prisen... 2000 kr. :cheerleader3:

I kan lige få et billede af den

post-59006-0-52215500-1423949444_thumb.j

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se min kjole..

Er der overhovedet nogen der følger med? Skal i se kjolen?

Jeg var inde og prøve kjoler den 17. januar. En helt igennem fantastisk dag!

Jeg startede med at være i Lucca Bride i KBH. De havde desværre glemt at skrive min tid ind, så der var lige en smule ventetid (20 - 30 minutter) før de havde tid til mig. Vi fik bare den mest fantastiske kvinde, Merete fra Aalborg. Dejlig accent og med en super god energi. Vi kom ind i et aflukket lokale så det bare var os. De havde selvfølgelig ikke taget nogle kjoler frem, men hun fandt hurtigt frem til mig stil. En tur i kælderen og op kommer hun med 3 kjoler - jeg havde fortalt hende at det var prinsesse, slæb og pynt..

​Da jeg er en plus size pige var der ikke så mange forskellige kjoler at vælge imellem.

Nå men hun kommer op med denne blonde kjole der bare var over alt, kun blonder og tyl. Jeg hoppede i den og blev taget med storm. Den gjorde mig slank, gav mig en talje, slæb, tyl - hvad havde denne kjole ikke? Arhh tænkte jeg.. Rolig Anja, det er den første kjole du er hopper i.

Ud af den igen og i den næste.. Der var mit lange slæb - meget langt! Denne kjole gjorde mig også slank og den var også flot, men den gav mig altså ikke helt samme kick som den første.

Merete løber i kælderen igen og kommer op med en der godt nok er et nummer for lille, men hun synes lige jeg skulle prøve en anden stil for at få blondedrømmen ud af hovedet. Heller ikke denne kjole gav mig et kick, der blev faktisk slet ikke taget billeder af den for den skar mig et helt forkert sted! :td:

I blondedrømmen igen.. Uhh savle savle savle... Den var bare så lækker at have på, så smuk - så meget mig! :thumbsupsmileyanim: Nå, men jeg havde sådan set også en aftale i Lilly, så jeg sagde til Merete at nu hvor jeg havde bestilt tid, ville jeg altså lige hoppe derover, men at hun ikke skulle smide den alt for langt væk :wink:

I Lilly havde de husket mig, men de havde bare slet slet ikke tid til mig. Vi ventede og ventede og ventede og da vi endelig kom til havde hun ikke fundet noget (trods de havde fået mine ønsker på mail). Nå, men okay det er jo også sæson for komfirmation så selvfølgelig har de travlt. Hun hoppede i kælderen og fandt et par kjoler.

Den første var flot, men sad forkert på brystet og ryggen.

Nr. to var helt helt helt forkert. Åh nej hvor så jeg dog ud! Jeg har stadig mareridt om den :o:td:

Til sidst viste hun mig en flot blondekjole, men de havde den ikke hjemme så hun ville ringe til Aalborg om mandagen (dette var lørdag) for at høre om de havde den der - et svar har jeg aldrig fået :td:

Men det er så også ligemeget, for det endte med blonde-tyl-drømmen fra Lucca Bride - som jeg helt klart kun kan sige godt om! Og jeg fik en god rabat nu hvor jeg havde ventet, så jeg fik kjolen (sat ned fra 11.500 til 7.500 kr.), slør (3.000 kr.), diadem (500 kr. - er dog blevet i tvivl om det skal være diadem) og underskørt (999 kr.) til i alt 10.000 kr. :cheerleader3:

Nå, men vidst der nogen der følger med vil jeg gerne vise den, men hvis ikke så er der jo ingen grund til at tage chancen :tunge:

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Sko

Jeg har snart kigget nettet tyndt for sko. Jeg vil gerne have røde sko, det jeg synes det lige giver det sidste til hele sættet.

Min H2B er ca. 6-7 cm. højere end mig, og derfor må det ikke var nogle alt for høje sko.

Jeg er faldet for disse - hvad synes i? Hælen er 5 cm. så højden er jo passende :)

post-59006-0-19045200-1423951136_thumb.p

post-59006-0-38911800-1423951142_thumb.p

post-59006-0-98917600-1423951151_thumb.p

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke set din tråd før - ellers også er det så længe siden at jeg ikke kan huske det - ups ☺️ Super lækkert sted I skal holde festen og jeg vil da meget gerne se din kjole! Er selv plus size og havde egentlig også en tid hos Lucca men jeg fandt min drømmekjole under et besøg hos Kennedys så jeg nåede aldrig videre 😍 Hvis vi ser din kjole er det nok også nemmere at vurdere om skoene passer 😄👍

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen tilbage og tillykke med tråden.

Super flot sted at i skal holde brylluppet.. kan bare se de vildt romantiske billeder for mig.

Åhhh hvor er det en sød ting med jeres ringe og dine diamanter :loveshower:

Super sko... men hov.. hvor er billedet af kjolen??? :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... Og så til MIN kjole :a1221:

Jeg kan jo slet ikke vælge hvilke billeder jeg vil vise så i får lige en masse :floejt:

I skal ikke tage jer af at jeg ser lidt sur ud, men jeg var meget koncentreret om hvad Merete fortalte om kjolen (tror det var hvordan man kunne hænge slæbet op)

post-59006-0-52446200-1423998676_thumb.j

post-59006-0-06304500-1423998688_thumb.j

post-59006-0-28336000-1423998711_thumb.j

post-59006-0-04406700-1423998715_thumb.j

post-59006-0-52775000-1423998730_thumb.j

post-59006-0-11836600-1423998735_thumb.j

post-59006-0-69577200-1423998741_thumb.j

post-59006-0-56729800-1423998857_thumb.j

0

Del dette indlæg

Du kan tro at jeg læser med (og jeg forstår godt at du også har brug for at vide om du skriver til andre end dig selv) - men lige nu øver jeg mig i lige at holde lidt fri fra BK, så resten af verden ikke går i stå, og jeg ikke bliver ærgerlig, når alle andre ikke også er klar til at kommentere og svar med det samme ;)

Hvor er din kjole bare smuk! Jeg er helt vild med den asymetriske blonde, og du stråler virkelig i den. De røde sko er også vildt fantastiske :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøjh hvor er den flot! Tillykke med kjolen :-) Den er super smuk. Elsker det lange slæb :-)

Tusind tak, den er alt det jeg ikke troede jeg skulle have (bortset fra slæbet)

0

Del dette indlæg

Du kan tro at jeg læser med (og jeg forstår godt at du også har brug for at vide om du skriver til andre end dig selv) - men lige nu øver jeg mig i lige at holde lidt fri fra BK, så resten af verden ikke går i stå, og jeg ikke bliver ærgerlig, når alle andre ikke også er klar til at kommentere og svar med det samme ;)

Hvor er din kjole bare smuk! Jeg er helt vild med den asymetriske blonde, og du stråler virkelig i den. De røde sko er også vildt fantastiske :)

Haha, man bliver hurtigt afhængig af denne side.

Den er bare en drøm at have på, tror du skoene ville gå til? Vil gerne have de er røde, men ikke for pyntet for de må ikke tage for meget fokus 😊

0

Del dette indlæg

Nøjh hvor er den flot! Tillykke med kjolen :-) Den er super smuk. Elsker det lange slæb :-)

Tusind tak, den er alt det jeg ikke troede jeg skulle have (bortset fra slæbet)

Ha ha det er vi mange der har oplevet inkl mig selv :-) Min kjole er også alt det jeg ikke ville have pånær slæbet som dig :-)

0

Del dette indlæg

Haha, man bliver hurtigt afhængig af denne side.

Den er bare en drøm at have på, tror du skoene ville gå til? Vil gerne have de er røde, men ikke for pyntet for de må ikke tage for meget fokus

Det tror jeg helt sikkert - jeg vil selv have gule sko på, så der er lidt tanker om at have farvede sko under kjolen på min planlægningstråd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke sett tråden din før nå, men tillykke med det kommende bryllupet!! :loveshower:

Kjolen er virkelig fin og jeg tror helt klart skoene kan gå til den - jeg skal selv ha fargede (gule) sko til min kjole. Skoene er kjøpt, ikke kjolen - du ser hvilken ende jeg starter i :shooter:

Ser frem til å følge deg videre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke sett tråden din før nå, men tillykke med det kommende bryllupet!! :loveshower:

Kjolen er virkelig fin og jeg tror helt klart skoene kan gå til den - jeg skal selv ha fargede (gule) sko til min kjole. Skoene er kjøpt, ikke kjolen - du ser hvilken ende jeg starter i :shooter:

Tusind tak

Bliver mere og mere sikker på de sko.

Det var altså heller ikke meningen at jeg allerede skulle have en kjole, men hvad gør man når man falder for den? Haha..

0

Del dette indlæg

Tusind tak

Bliver mere og mere sikker på de sko.

Det var altså heller ikke meningen at jeg allerede skulle have en kjole, men hvad gør man når man falder for den? Haha..

Neimen når du først er ute å prøver og den passer og du forelsker deg i den - så hvorfor vente? :a1221: Den ser super godt ut på deg!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer