Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 indlæg i dette emne

Det kunne være så fint, hvis du havde navy blå tilbehør, når i har blush blomster :loveshower:

Super fin clutch, man kunne godt finde på at købe den i begge farver.. for de kan altid bruges bagefter :cheerleader3:

Hvad synes du om denne sko?

Hvorfor kan jeg ikke tilføje billeder ? HJÆÆÆÆLP! :help:

Når du skal besvare er der en der hedder "anvend fuld editor" inde i den kan du nederst tilføje et billede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være så fint, hvis du havde navy blå tilbehør, når i har blush blomster :loveshower:

Super fin clutch, man kunne godt finde på at købe den i begge farver.. for de kan altid bruges bagefter :cheerleader3:

Hvad synes du om denne sko?

Hvorfor kan jeg ikke tilføje billeder ? HJÆÆÆÆLP! :help:

Når du skal besvare er der en der hedder "anvend fuld editor" inde i den kan du nederst tilføje et billede :cheerleader3:

Nu er de der vist :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne være så fint, hvis du havde navy blå tilbehør, når i har blush blomster :loveshower:

Super fin clutch, man kunne godt finde på at købe den i begge farver.. for de kan altid bruges bagefter :cheerleader3:

Hvad synes du om denne sko?

De er fine!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sia's hårbånd er kommet :loveshower:

Vi får mange pakker leveret for tiden, og i dag var det hårbåndet til vores niece. Det er bare så fint i virkeligheden og der er intet at sætte en finger på. Glæder mig til at prøve det på hende på lørdag og se om størrelsen er den rigtige.

post-78894-0-30866400-1455798963_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negle inspiration :loveshower:

Min søde negle dame skal lave negle på mig en lille uge inden brylluppet - så nu skal jeg bare beslutte hvordan de skal se ud. Jeg vil gerne have lidt længde på, det plejer jeg når hun laver negle på mig og synes det giver en feminint udtryk.

Derudover er jeg blevet enig med mig selv om at de skal være i en svag blush så de ikke bliver for voldsomme, men samtidigt passer lidt til resten.

I får lige lidt af min inspiration.

post-78894-0-13087700-1455801146_thumb.j

post-78894-0-89460900-1455801152_thumb.j

post-78894-0-36830400-1455801163_thumb.j

post-78894-0-52815000-1455801178_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor har i bestilt pølsevogn fra? Vi skal nemlig også have en til natmad :)

Åh der er mange på markedet, i bør skrive rundt og få tilbud fra de forskellige alt efter hvad i ønsker at tilbyde i vognen (prisen afhænger af dette) samt transporten jo kommer oveni. Men vi har bestilt hos Festvognen - da de havde et stort udvalg af mad (Læs: manden så de havde bearnaise hotdogs) og så synes vi det var en fair pris. :):)

Det har jeg skam allerede gjort :) Men derfor er det rart at høre hvor andre har bestilt henne også :)

Jeg har også fået tilbud fra festvognen, som faktisk er billigst af dem jeg har fået tilbud fra og så et plus at de har bearnaise hotdog :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

navy clutch er bare SÅ flot , søde probs til jeres Photobooh, vi har lejet den der MySelfie skærm, :cheerleader3: som vi tror bliver et kæmpe hit

iiih hvor er jeres nieces hårbånd bare mega nuser :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har i bestilt pølsevogn fra? Vi skal nemlig også have en til natmad :)

Åh der er mange på markedet, i bør skrive rundt og få tilbud fra de forskellige alt efter hvad i ønsker at tilbyde i vognen (prisen afhænger af dette) samt transporten jo kommer oveni. Men vi har bestilt hos Festvognen - da de havde et stort udvalg af mad (Læs: manden så de havde bearnaise hotdogs) og så synes vi det var en fair pris. :):)

Det har jeg skam allerede gjort :) Men derfor er det rart at høre hvor andre har bestilt henne også :)

Jeg har også fået tilbud fra festvognen, som faktisk er billigst af dem jeg har fået tilbud fra og så et plus at de har bearnaise hotdog :D

Ja selvfølgelig! :)

Ja det er virkelig et plus med de bearnaise hotdogs. Og så valgte vi også dem fordi alt deres kød er dansk kvalitet fra dansk pølsemager. Vi er hvertfald glade for valget af dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

navy clutch er bare SÅ flot , søde probs til jeres Photobooh, vi har lejet den der MySelfie skærm, :cheerleader3: som vi tror bliver et kæmpe hit

iiih hvor er jeres nieces hårbånd bare mega nuser :loveshower:

Ja den er fantastisk! Og den er på vej hjem til mig nu :loveshower: wuhu!

Tak! Og fedt med selfie skærm - det kan kun blive et hit :)

Ja det er så sødt det hårbånd og endnu bedre er at det bare matchede salgs billedet 100%! Så nu er det bare spændende om det passer prinsessen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Photobooth props .. :thumbsupsmileyanim:

Vi har siddet og lavet lidt citater til vores props. Vi mangler stadig ca halvdelen.

attachicon.gif12746147_10208207523002779_1538919381_n.jpg

Så fine, men der er en stavefejl på det skilt, hvor der står "To much", det rette er " Too much" :wink:

Tak! :wink: Det er jo det gode ved at have skrevet med kridt, hehe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår dig SÅ godt ift. sko! Jeg går selv stort set altid i sorte ankelstøvler, og kan bare generelt bedst lide sorte sko, og det passer altså bare ikke særlig godt til brudekjole :b jeg siger til hvis jeg ser nogle sko med en god hælhøjde, som ville være flotte til din kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Photobooth props .. :thumbsupsmileyanim:

Vi har siddet og lavet lidt citater til vores props. Vi mangler stadig ca halvdelen.

attachicon.gif12746147_10208207523002779_1538919381_n.jpg

Så fine, men der er en stavefejl på det skilt, hvor der står "To much", det rette er " Too much" :wink:

Tak! :wink: Det er jo det gode ved at have skrevet med kridt, hehe!

Det er heldigvis heller ikke det bogstav i alfabetet, som er sværest at tilføje :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt tanker om gaver :heart: :heart:

Jeg vil rigtig gerne give nogle personlige gaver til mine forældre aftenen inden brylluppet (jeg skal sove hos dem) som tak for dem og som tak for deres kæmpe støtte altid. De har gjort så meget for mig men også så meget for Daniel og jeg op til vores bryllup. Og det mindste jeg kan er at give lidt igen.

Men det er virkelig svært at finde det rigtige!

Umiddelbart tænker jeg noget de kan have på til brylluppet og gemme som et minde fra dagen.

Mine tanker:

Mor: Et sødt smykke med et lille kort hvor der står "Tak mor, for din evige kærlighed" eller noget i stil med dette.

Far: Manchetknapper hvor den ene er med teksten "Daddy, i will always be your little girl" og så et billede af mig som lille hvor han sidder med mig på den anden manchetknap. (Tænker han kan bruge dem på dagen)
Samt et par sokker hvor der står "Special Socks - 11.06.16" på den ene fod og "For a special walks" på den anden - også til dagen og så gemme dem som et minde bagefter.

Er der nogle af jer der har tænkt på at gøre det samme? og i så fald, hvad giver i til jeres forældre? Kunne godt bruge lidt inspiration. :rolleyes:

Hvad tænker i?

Lige lidt billeder af min inspiration:

post-78894-0-02577000-1455884319_thumb.j

post-78894-0-82280000-1455884349_thumb.j

post-78894-0-68197500-1455884357_thumb.j

Samtidigt ...

Har jeg købt to personlige lommelærker til Daniel og hans forlover som en gave fra mig til dem. Egentlig ville jeg købe den til Daniel men synes det kunne være så fint at både D og hans bror havde en til dagen, til at dulme nerverne på. :rolleyes:

Så de er lavet personlige med indgravering:

Patrick

Forlover

11 Juni 2016

Samt

Daniel

Brudgom

11 Juni 2016

De er magen til denne

post-78894-0-96459500-1455884761_thumb.j

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår dig SÅ godt ift. sko! Jeg går selv stort set altid i sorte ankelstøvler, og kan bare generelt bedst lide sorte sko, og det passer altså bare ikke særlig godt til brudekjole :b jeg siger til hvis jeg ser nogle sko med en god hælhøjde, som ville være flotte til din kjole!

Hehe, nej du har helt ret! Det er jo med at finde de sko der bare lige passer til resten af ens outfit, men det er så svært synes jeg! Tak for det :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt tanker om gaver :heart: :heart:

Jeg vil rigtig gerne give nogle personlige gaver til mine forældre aftenen inden brylluppet (jeg skal sove hos dem) som tak for dem og som tak for deres kæmpe støtte altid. De har gjort så meget for mig men også så meget for Daniel og jeg op til vores bryllup. Og det mindste jeg kan er at give lidt igen.

Men det er virkelig svært at finde det rigtige!

Umiddelbart tænker jeg noget de kan have på til brylluppet og gemme som et minde fra dagen.

Mine tanker:

Mor: Et sødt smykke med et lille kort hvor der står "Tak mor, for din evige kærlighed" eller noget i stil med dette.

Far: Manchetknapper hvor den ene er med teksten "Daddy, i will always be your little girl" og så et billede af mig som lille hvor han sidder med mig på den anden manchetknap. (Tænker han kan bruge dem på dagen)

Samt et par sokker hvor der står "Special Socks - 11.06.16" på den ene fod og "For a special walks" på den anden - også til dagen og så gemme dem som et minde bagefter.

Er der nogle af jer der har tænkt på at gøre det samme? og i så fald, hvad giver i til jeres forældre? Kunne godt bruge lidt inspiration. :rolleyes:

Hvad tænker i?

Lige lidt billeder af min inspiration:

attachicon.gifil_570xN.658305227_fmt6.jpg

attachicon.gifil_570xN.922545426_9qh8.jpg

attachicon.gifil_570xN.673672082_3fe8.jpg

Samtidigt ...

Har jeg købt to personlige lommelærker til Daniel og hans forlover som en gave fra mig til dem. Egentlig ville jeg købe den til Daniel men synes det kunne være så fint at både D og hans bror havde en til dagen, til at dulme nerverne på. :rolleyes:

Så de er lavet personlige med indgravering:

Patrick

Forlover

11 Juni 2016

Samt

Daniel

Brudgom

11 Juni 2016

De er magen til denne

attachicon.gifil_570xN.903304661_kx75.jpg

hvor er det nogle fine gaver :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt tanker om gaver :heart: :heart:

Jeg vil rigtig gerne give nogle personlige gaver til mine forældre aftenen inden brylluppet (jeg skal sove hos dem) som tak for dem og som tak for deres kæmpe støtte altid. De har gjort så meget for mig men også så meget for Daniel og jeg op til vores bryllup. Og det mindste jeg kan er at give lidt igen.

Men det er virkelig svært at finde det rigtige!

Umiddelbart tænker jeg noget de kan have på til brylluppet og gemme som et minde fra dagen.

Mine tanker:

Mor: Et sødt smykke med et lille kort hvor der står "Tak mor, for din evige kærlighed" eller noget i stil med dette.

Far: Manchetknapper hvor den ene er med teksten "Daddy, i will always be your little girl" og så et billede af mig som lille hvor han sidder med mig på den anden manchetknap. (Tænker han kan bruge dem på dagen)

Samt et par sokker hvor der står "Special Socks - 11.06.16" på den ene fod og "For a special walks" på den anden - også til dagen og så gemme dem som et minde bagefter.

Er der nogle af jer der har tænkt på at gøre det samme? og i så fald, hvad giver i til jeres forældre? Kunne godt bruge lidt inspiration. :rolleyes:

Hvad tænker i?

Lige lidt billeder af min inspiration:

attachicon.gifil_570xN.658305227_fmt6.jpg

attachicon.gifil_570xN.922545426_9qh8.jpg

attachicon.gifil_570xN.673672082_3fe8.jpg

Samtidigt ...

Har jeg købt to personlige lommelærker til Daniel og hans forlover som en gave fra mig til dem. Egentlig ville jeg købe den til Daniel men synes det kunne være så fint at både D og hans bror havde en til dagen, til at dulme nerverne på. :rolleyes:

Så de er lavet personlige med indgravering:

Patrick

Forlover

11 Juni 2016

Samt

Daniel

Brudgom

11 Juni 2016

De er magen til denne

attachicon.gifil_570xN.903304661_kx75.jpg

Har fulgt med i din tråd og hvor ER det hele bare gennemført :wink::biggrin::loveflag::thumbsupsmileyanim: .

De gaver og tankerne bag træk en smuuuuuuuule i øjenkrogen, det indrømmer jeg gerne :blush: , særligt gaverne til din mor & far, SÅ smuk en tanke :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt om sko :loveshower:

Jeg har fundet nogle sko som alle er kandidater til mine endelige sko til dagen. Hjælp! Hvilke synes i? :)

attachicon.gifimage.jpeg

attachicon.gifimage.jpeg

SÅ flotte sko :wink::loveshower: .....

Jeg ville vælge nr.5 eller 7 , de er klassiske, frække, smukke og jah....WOW!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer