Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sådan nogle grenstykker giver bare sådan en fed effekt! Det hele kommer til at stå knivskarpt, er jeg sikker på!

Fedt at I har fået styr på så meget! :lol: Den sidste tid kommer helt sikkert til at gå mega stærkt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan nogle grenstykker giver bare sådan en fed effekt! Det hele kommer til at stå knivskarpt, er jeg sikker på!

Fedt at I har fået styr på så meget! :lol: Den sidste tid kommer helt sikkert til at gå mega stærkt!

Tak! Det tror og håber jeg også. Det e hvertfald perfekt i mit hoved - håber det bliver ligeså godt i virkeligheden. :)

Ja jeg tror også tiden kommet til at flyve afsted - og det passer mig fint! Er ved at være utålmodig, glæder mig så meget!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er smykkerne til brylluppet købt :loveshower: I rosa guld så det matcher voress ringe. Jeg glæder mig til det kommer med posten.

attachicon.gifimage.jpeg

smukke og meget enkle smykker

Tak Marie :a1221:

Hvor ser det godt ud! Simpelt men lækkert!

Tak! Ja det er simpelt men med alle de andre elementer i dekorationen bliver det super fint, håber jeg :loveshower:

Det bliver da SÅ fint :loveshower: Hvis I vil sælge dem bagefter, så vil jeg måske gerne købe ;)

Ja det håber jeg! :) Umiddelbart kommer alle vores ting til salg efter brylluppet :biggrin:

Så vil jeg gerne reservere bordkortholderne, hvis man kan :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eneste lille mangel .... Hair pieces :loveshower:

Jeg har fundet disse tre jeg er helt vild med - kan bare ikke beslutte mig. Hvilken synes i er pænest? :)attachicon.gifimage.jpeg

Puha, den er svær. Jeg synes de alle tre er flotte, men ville selv vælge den første. Den er super flot :)

Eneste lille mangel .... Hair pieces :loveshower:

Jeg har fundet disse tre jeg er helt vild med - kan bare ikke beslutte mig. Hvilken synes i er pænest? :)attachicon.gifimage.jpeg

Vil give Dianapigen ret i at den er svær, da de alle er flotte! Men da dine andre smykker er ret enkle, vil jeg sige nr. 2 :)

Uhh, flotte! Nr. 1 eller 2 synes jeg bedst om

Nr. 2 :)

Jeg tror også, at det er den man tydeligst vil kunne se.

Jeg kan bedst lide nr. 3, må jeg sige :) Er mest til det enkle.

Tak for jeres svar. Jeg tror jeg har begrænset mig til nr 1 el. 3. :a1221: Svær beslutning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smykkerne er kommet! :loveshower:

Så er mine smykker fra Pernille Corydon endelig kommet, de er helt fantastiske. Jeg er meget tilfreds med dem, og de er lige som jeg havde tænkt mig.

post-78894-0-53639400-1456997730_thumb.j

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan havde du tænkt dig at gøre med grenene og lysene?

jeg havde tænkt det samme nemlig, bare på nogle af bordene i stedet, og jeg har flere forskellige muligheder i tankerne for at holde dem

Jeg havde tænkt noget i stil med dette. Jeg har købt nogle 1m cylindevaser jeg tænker grenene skal stå i, og så med lanternerne hængende på :)

image.jpg

Hvor ser det flot ud! Jeg er helt vild med det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle skønne kvinder herinde :loveshower:

Mon ikke i har bemærket at jeg har været meget fraværende herinde på det ellers skønne forum? Der er sket så meget i mellemtiden. Vi har haft 3 måneders milepæl og igår rundede vi de 80 dage til vores bryllup. Og ja tiden flyver egentlig bare afsted :)

Ja nu tænker i sikkert hvorfor jeg ikke har været aktiv herinde - og ved i hvorfor?

JEG ER GRAVID OG VI VENTER OS VORES LILLE BABY SKAT :loveshower:

Det var overhovedet ikke planlagt til at ske nu, men det ville baby - så nu vil jeg være gravid med fin mave til vores bryllup. Vi har snakket projekt baby længe og har hele tiden sagt vi ville udskyde det til efter brylluppet da jeg gerne ville kunne drikke og feste natten lang på vores store dag. Men nu ligger baby trygt i maven og det er bare så meget vigtigere! Alle tanker og bekymringer om graviditet og bryllup er glemt og jeg glæder mig sådan til at bære baby i maven når vi skal giftes :) det kunne ikke være bedre!

Jeg har været fyldt med lykke og slet ikke tænkt bryllup de sidste måneder - men med 79 dage tilbage må vi nok igang igen med planlægningen ;) så jeg vil inden længe være aktiv en masse igen herinde.

God påske til jer alle :loveshower:

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle skønne kvinder herinde :loveshower:

Mon ikke i har bemærket at jeg har været meget fraværende herinde på det ellers skønne forum? Der er sket så meget i mellemtiden. Vi har haft 3 måneders milepæl og igår rundede vi de 80 dage til vores bryllup. Og ja tiden flyver egentlig bare afsted :)

Ja nu tænker i sikkert hvorfor jeg ikke har været aktiv herinde - og ved i hvorfor?

JEG ER GRAVID OG VI VENTER OS VORES LILLE BABY SKAT :loveshower:

Det var overhovedet ikke planlagt til at ske nu, men det ville baby - så nu vil jeg være gravid med fin mave til vores bryllup. Vi har snakket projekt baby længe og har hele tiden sagt vi ville udskyde det til efter brylluppet da jeg gerne ville kunne drikke og feste natten lang på vores store dag. Men nu ligger baby trygt i maven og det er bare så meget vigtigere! Alle tanker og bekymringer om graviditet og bryllup er glemt og jeg glæder mig sådan til at bære baby i maven når vi skal giftes :) det kunne ikke være bedre!

Jeg har været fyldt med lykke og slet ikke tænkt bryllup de sidste måneder - men med 79 dage tilbage må vi nok igang igen med planlægningen ;) så jeg vil inden længe være aktiv en masse igen herinde.

God påske til jer alle :loveshower:

ååårh hvor er det en fantastisk nyhed :loveshower::loveshower: kæmpe tillykke med graviditeten :7himmel: og tillykke med milepælene :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer