Annewq

J&A 3.10.15 - Beretning!

98 indlæg i dette emne

Tillykke med milepælen :) Det lyder jo til at der er helt styr på det - det bliver I glade for, for den næste måned kommer bare til at gå SÅ hurtigt!

Det bliver spændende med jeres PA - uanset om den bliver fælles eller hver for sig. Håber ihvertfald at I begge får en fed oplevelse ud af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :) Det lyder jo til at der er helt styr på det - det bliver I glade for, for den næste måned kommer bare til at gå SÅ hurtigt!

Det bliver spændende med jeres PA - uanset om den bliver fælles eller hver for sig. Håber ihvertfald at I begge får en fed oplevelse ud af det.

Ja, tiden går vildt hurtigt! Jeg kan godt mærke, at det er ved at komme tæt på nu. Glæder mig bare så meget til at nå hen til dagen, når man har forberedt det så længe;-)

Lige pludselig er det mig, der kan sige, at det er i overmorgen :-) Stort Tillykke med dit bryllup lige om lidt!

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg

Ja, tiden går vildt hurtigt! Jeg kan godt mærke, at det er ved at komme tæt på nu. Glæder mig bare så meget til at nå hen til dagen, når man har forberedt det så længe;-)

Lige pludselig er det mig, der kan sige, at det er i overmorgen :-) Stort Tillykke med dit bryllup lige om lidt!

Tusind tak :)

0

Del dette indlæg

Det der med mavefornemmelse

Jeg har for længe siden fået den holdning, at tingene skal bare være i orden, når man laver en aftale. Jeg går ret meget op i service, og jeg er heller ikke bange for at sige fra, hvis ting ikke er, som jeg vil have dog uden at være uhøflig :-)
Når man så planlægger bryllup, så er der godt nok meget, man skal have styr på, og man skal holde tungen lige i munden. Det er så vigtigt, at man får tingene, som man gerne vil, for den mængde tid og penge, man lægger i projektet, det skal være det hele værd. Sådan en bryllupsdag kommer ikke igen. Og her tror jeg, at mavefornemmelsen er super vigtig.
Jeg havde bestilt tid hos en frisør, hvor jeg er blevet klippet en enkelt gang. Der havde vi godt talt om bryllup, og vi aftalte, at jeg skulle ringe og bestille tid til en prøveopsætning lidt før brylluppet. Derfor ringede jeg derned i sidste uge, men fik kun fat i en af de andre i salonen, og hun afviste helt, at de lavede prøveopsætninger, og hun mente, at jeg måtte ringe tilbage 2 uger efter, når min frisør var tilbage. Det kunne jeg godt mærke ikke lige spillede sammen med mine ideer, og min kæreste fik mig lige til at tygge på den og mærke efter, hvad maven sagde. Og den sagde højt og tydeligt, at det ville jeg ikke vente på. Hun er en populær frisør, så hvis jeg først får fat på hende 2-3 uger før brylluppet, så er der ikke mange tider at vælge imellem. Jeg vil have en prøveopsætning, selvom jeg godt ved, at resultatet ikke kan blive det samme på dagen, men det giver mig en sikkerhed for, at frisøren har haft mit hår mellem fingrene, og jeg har fået en fornemmelse for, om hun kan give mig det, jeg ønsker ( som jeg forøvrigt slet ikke ved, hvad er! Alt bryllupshår er jo super flot!)
Jeg tog derfor fat i en gammel folkeskoleveninde med egen salon, og hun var bare virkelig super! Jeg kunne få det lige, som jeg ville, og jeg fik en tid på torsdag, så jeg kan få sløret med derop, som skal hentes på onsdag, og så skal vi bare gennemgå det hele. Puha, mavefornemmelsen fik det bare så meget bedre, og det føles bare som det helt rigtige valg for mig.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har for længe siden fået den holdning, at tingene skal bare være i orden, når man laver en aftale. Jeg går ret meget op i service, og jeg er heller ikke bange for at sige fra, hvis ting ikke er, som jeg vil have dog uden at være uhøflig :-)

Når man så planlægger bryllup, så er der godt nok meget, man skal have styr på, og man skal holde tungen lige i munden. Det er så vigtigt, at man får tingene, som man gerne vil, for den mængde tid og penge, man lægger i projektet, det skal være det hele værd. Sådan en bryllupsdag kommer ikke igen. Og her tror jeg, at mavefornemmelsen er super vigtig.

Jeg havde bestilt tid hos en frisør, hvor jeg er blevet klippet en enkelt gang. Der havde vi godt talt om bryllup, og vi aftalte, at jeg skulle ringe og bestille tid til en prøveopsætning lidt før brylluppet. Derfor ringede jeg derned i sidste uge, men fik kun fat i en af de andre i salonen, og hun afviste helt, at de lavede prøveopsætninger, og hun mente, at jeg måtte ringe tilbage 2 uger efter, når min frisør var tilbage. Det kunne jeg godt mærke ikke lige spillede sammen med mine ideer, og min kæreste fik mig lige til at tygge på den og mærke efter, hvad maven sagde. Og den sagde højt og tydeligt, at det ville jeg ikke vente på. Hun er en populær frisør, så hvis jeg først får fat på hende 2-3 uger før brylluppet, så er der ikke mange tider at vælge imellem. Jeg vil have en prøveopsætning, selvom jeg godt ved, at resultatet ikke kan blive det samme på dagen, men det giver mig en sikkerhed for, at frisøren har haft mit hår mellem fingrene, og jeg har fået en fornemmelse for, om hun kan give mig det, jeg ønsker ( som jeg forøvrigt slet ikke ved, hvad er! Alt bryllupshår er jo super flot!)

Jeg tog derfor fat i en gammel folkeskoleveninde med egen salon, og hun var bare virkelig super! Jeg kunne få det lige, som jeg ville, og jeg fik en tid på torsdag, så jeg kan få sløret med derop, som skal hentes på onsdag, og så skal vi bare gennemgå det hele. Puha, mavefornemmelsen fik det bare så meget bedre, og det føles bare som det helt rigtige valg for mig.

jeg kan sagens følge dig i det du skriver her, den mavefornemmelse er bare så vigtig i denne sammenhæng, netop fordi det hele skal bare spille den dag.... det er blandt andet også derfor jeg har valgt en veninde der skal stå for håropsætning mv. hos mig, det har givet mig en god tryghed og mavefornemmelse

0

Del dette indlæg

jeg kan sagens følge dig i det du skriver her, den mavefornemmelse er bare så vigtig i denne sammenhæng, netop fordi det hele skal bare spille den dag.... det er blandt andet også derfor jeg har valgt en veninde der skal stå for håropsætning mv. hos mig, det har givet mig en god tryghed og mavefornemmelse

Måske også bare fordi, at alle har en mening om bryllupper, så man kan nemt blive trukket i alle mulige retninger. Så det der med lige at mærke efter, hvad man selv vil, og hvad der vil gøre en glad og tryg er bare super vigtigt!

0

Del dette indlæg

Måske også bare fordi, at alle har en mening om bryllupper, så man kan nemt blive trukket i alle mulige retninger. Så det der med lige at mærke efter, hvad man selv vil, og hvad der vil gøre en glad og tryg er bare super vigtigt!

Lige præcis, vi har en bestemt retningslinje vi går efter, hvor vores ønsker mv er ud fra

0

Del dette indlæg

Det tror jeg næppe der er nogle der er uenige med dig i .:) Et er at tingene fysisk og planlægningsmæssigt skal være i orden men der er meget mere i det end det. Jeg oplever af og til nogle kolleger afreagere overfor vanskelige "bridezilla'er" på vores interne DJ forum/netværk. Det er jo bl.a. en af de ting netværket kan bruges til. Det kan være alt lige fra musikønsker, særlige krav til opstilling etc. De oplever det formentlig som en slags "krævementalitet" og måske også som en slags mistillid til dem. Jeg og andre af dem som spiller mange bryllupsfester tager det mere som udtryk for generel usikkerhed fra nogle folk som står overfor noget som de aldrig har prøvet før og heller ikke kommer til at prøve igen. Det er utrolig vigtigt at man som leverandør kan sætte sig i deres sted, og uanset hvor godt produktet så er, ikke tager for let på tingene men giver dem den tryghed som der er brug for.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg næppe der er nogle der er uenige med dig i .:) Et er at tingene fysisk og planlægningsmæssigt skal være i orden men der er meget mere i det end det. Jeg oplever af og til nogle kolleger afreagere overfor vanskelige "bridezilla'er" på vores interne DJ forum/netværk. Det er jo bl.a. en af de ting netværket kan bruges til. Det kan være alt lige fra musikønsker, særlige krav til opstilling etc. De oplever det formentlig som en slags "krævementalitet" og måske også som en slags mistillid til dem. Jeg og andre af dem som spiller mange bryllupsfester tager det mere som udtryk for generel usikkerhed fra nogle folk som står overfor noget som de aldrig har prøvet før og heller ikke kommer til at prøve igen. Det er utrolig vigtigt at man som leverandør kan sætte sig i deres sted, og uanset hvor godt produktet så er, ikke tager for let på tingene men giver dem den tryghed som der er brug for.

Ha ha, ja, så er vi også sådan et træls par, der laver musikønskeliste ;-) Det er nu ment som en hjælp for dj'en, og det er bestemt ikke en facitliste. Men det må da være rart at have lidt st gå ud fra, selvom man er erfaren og har spillet til en masse fester. Det ville jeg i hvert fald selv mene :-)

Vi har faktisk sluppet tøjlerne ret mange steder. Både hende, der skal lave bryllupskagen og hende, der skal lave kagen til receptionen har vi givet frie hænder. Fotografen har fået nogle billeder, vi tænkte var flotte og sjove, men han sagde, at vi havde så mange forskellige slags, at han nok skulle ramme et eller andet. Blomsterdamen får nogle vaser og besked på at fylde dem. Selve planen for middagen får vi slet ikke lov, at blande os i, og håret får frisøren også næsten helt selv lov at bestemme. Der vil jeg bare kunne sige nej, hvis vi har helt forskellig smag ;-)

Jeg har også altid haft den holdning, at man skal lytte til folk, der er klogere end en selv. Deres mening kan ofte bruges ;-)

0

Del dette indlæg

Hvor går det bare stærkt her hos Jer... Det er "lige om lidt" at det er din tur til at gå op af kirkegulvet - glæd dig, siger jeg bare.. *s* Skønt at se alle de ting I har haft gang i, det ser ud til at blive et brag af en fest - og der er vist ingen der går tørstige i seng... *Ss* Tro mig, vi har også købt alt for meget og har stadig en ordentlig portion "rester" ude i vores skur. Både øl, vin og spiritus har vi tilbage - for ikke at tale om de ca. 8-10 ks. sodavand der også står der.. Men hey, det forgår jo ikke så let, vel.. og det er da rart at have til jul osv... *s*

Spændende med frisøren - håber du får sat en skøn frisure på torsdag og du har en god fornemmelse med hende du har valgt. Det lyder det nu umiddelbart til.. ;)

0

Del dette indlæg

Hvor går det bare stærkt her hos Jer... Det er "lige om lidt" at det er din tur til at gå op af kirkegulvet - glæd dig, siger jeg bare.. *s* Skønt at se alle de ting I har haft gang i, det ser ud til at blive et brag af en fest - og der er vist ingen der går tørstige i seng... *Ss* Tro mig, vi har også købt alt for meget og har stadig en ordentlig portion "rester" ude i vores skur. Både øl, vin og spiritus har vi tilbage - for ikke at tale om de ca. 8-10 ks. sodavand der også står der.. Men hey, det forgår jo ikke så let, vel.. og det er da rart at have til jul osv... *s*

Spændende med frisøren - håber du får sat en skøn frisure på torsdag og du har en god fornemmelse med hende du har valgt. Det lyder det nu umiddelbart til.. ;)

Ja, det går sindssygt stærkt! Og nu fylder jeg jo 30 i januar, så mon ikke det er en god anledning til at få tømt ud i resterne ?! :-)

Jeps, kjolen skal hentes i morgen, og det bliver SÅ dejligt at få den hjem! Så kommer det hele lidt tættere på, når håret også skal ordnes. Vi har også endelig fået navnet på præsten, så nu falder tingene stille og roligt på plads :-)

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg

Jeg tror det er helt rigtigt at i følger jeres mavefornemmelse.. Det er trods alt jeres store dag...(med musikken er vi også et af de par med musik ønskeseddel, men det er fordi vi har en meget bred musik smag)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der mere ro på :-)

Så fik jeg hentet kjolen hjem fra Fuhrmanns i Køge. Det var bare SÅ dejligt! Nu er den min :-) Da jeg var nede til tilretning, havde de bestilt en forkert del hjem til min kjole, så jeg kunne ikke prøve den præcis, som den skulle være. Derfor var den gang sådan lidt mærkelige. Jeg tog i hver fald derfra med en lidt ærgerlig fornemmelse. Derfor var det bare så meget dejligere at få den på igen, hvor det hele og det rigtige tilbehør var kommet med :-) Min kæreste har jo forbudt kjolebilleder herinde (han er bange for at komme til at lure) men jeg er sgu lidt lækker i den :-)

Så fik jeg også ordnet hår og make-up i dag! Det var min gamle folkeskoleveninde, og hun var bare så god! Vi prøvede os frem, og hun fik lavet noget rigtig pænt. Jeg er meget fortrøstningsfuld over, at hun skal stå for det, og hun tog sig bare rigtig god tid. Kiki Plambeck i Kalundborg kan godt anbefales herfra :-)

Alt i alt et par virkelig dejlige dage!
0

Del dette indlæg

Uhhhh hvor spændende at kjolen er hjemme. Virkeligt et tegn på at dagen nu er meget tæt på!!

Fedt med hår og makeup - har eu nogen billeder af hvordan det blev? Jeg skal selv til det om små to uger :)

0

Del dette indlæg

Hvor spændende - så må vi prøve at vente med at se :).

Jeg har også tid til skrædder og snak med frisør næste fredag, det er vildt, at det kommer tættere på. Jeg håber og krydser for 3 weekender i træk med flot efterårsvejr i oktober.

0

Del dette indlæg

Uhhhh hvor spændende at kjolen er hjemme. Virkeligt et tegn på at dagen nu er meget tæt på!!

Fedt med hår og makeup - har eu nogen billeder af hvordan det blev? Jeg skal selv til det om små to uger :)

Ja, det hele bliver bare lidt mere virkeligt, når de ting er på plads :-) Jeg har desværre ingen billeder. Jeg har simpelthen været så dårlig til at få taget billeder hen ad vejen. Jeg må ind i kampen :-)

Hvor spændende - så må vi prøve at vente med at se :).

Jeg har også tid til skrædder og snak med frisør næste fredag, det er vildt, at det kommer tættere på. Jeg håber og krydser for 3 weekender i træk med flot efterårsvejr i oktober.

Uha, ja, vejret er altså lidt en vigtig ting, man bare slet ikke kan gøre noget ved. Det gør mig faktisk ikke så meget, at det regner på dagen, bare ikke når man skal stå uden for kirke og kramme og sige hej til en masse mennesker. Der må det gerne holde tørt. Men allerhelst sådan en smuk efterårsdag med solskin. Det ville være helt perfekt :-) Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lige præcis :) Det kunne være så perfekt - jeg synes også bare regn er hyggeligt, men det må gerne lade være med at regne, ja der ved kirken som du skriver, eller når der skal tages billeder.. i hvert fald ikke hele tiden. Men ja, det bliver spændende, hehe.

0

Del dette indlæg

Første polter overstået :-)

I weekenden skulle min kære kæreste afsted på sin polter. Som jeg har skrevet tidligere, så var jeg ret meget i tvivl om, hvordan vores venner ville læse det, da han ikke har så mange venner, og vi havde foreslået at holde den fælles. Men lørdag blev han så hentet af sin bedste ven, og de havde bare en super hyggelig dag med ølsmagning, skattejagt, Tivoli og casino! Min kæreste fik rykket nogle grænser på den gode måde, og de harbare haft en skæg tur bare de to :-)
Nu mangler jeg bare min.. Det glæder jeg mig også rigtig meget til. Og jeg er lidt spændt på, hvad tøserne er blevet enige om. Jeg håber, at det bliver i den her weekend, for man bliver lidt rastløs om lørdagen, når man går og venter på at se, om det nu bliver den her weekend :-) Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg

Anden polter overstået :-)

Så blev det også min tur i går! Og jeg blev da helt bekræftet i, at jeg har nogle dejlige veninder! Mine to grupper af veninder kender heldigvis hinanden lidt i forvejen, så der var bare rigtig god stemning hele dage. De kom forbi med morgenmad, og så tog vi ud og køre gokart og til pole dans. Det var godt nok hårdt for armene :-) Vi var dog hverken sexede eller yndefulde, men sjovt var det. Så tog vi i min mors sommerhus, hvor vi spiste aftensmad, spillede og legede. Senere var der dildoparty, og det var en stor succes, og vi fik brugt mange penge. Der blev også lige fundet et lille ting til min kommende mand ;-)
Det var bare en rigtig hyggelig dag, og jeg blev slet ikke udsat for offentlige pinligheder eller andet i den dur. Det var bare helt perfekt! Nu glæder jeg mig endnu mere til brylluppet om 2 uger! Det skal nok blive en fest!

post-78220-0-29579900-1442756144_thumb.j

post-78220-0-43941400-1442756163_thumb.j

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååå Anne, håber armene er blevet sig selv igen efter pole dance :lol: For nu er der kun 3!!! dage til din bryllupsdag.. Hvad er status? Stress eller relax? Er spændt på at høre mere :kiss:

Hejsa

Jamen det går faktisk rigtig fint. Jeg har ikke sovet så godt de sidste par dage. Vågnede også i morges kl. 5.30.. Men vi er rigtig fint med. På to timer i går fik vi dækket en del af bordet og pyntet en del op. Det var super dejligt at komme i gang. I dag er der en lang række ærinder, men jeg håber og tror på, at vi kan holde kærestetid i ro og mag i aften 😄

post-78220-0-14664500-1443761295_thumb.j

post-78220-0-90622800-1443761328_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer