Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I går var Michael på hans polterabend, 9 mand høj var for at hente ham fra morgenstunden, de kørte gokart, spillede paintball og var på golfbanen senere - en rigtig god dag for ham, han er træt og brugt i dag, men er ikke ramt af tømmermænd :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, enkenoguniformen said:

Det lyder som en god polterabend :thumbsupsmileyanim: Fedt når drengene forstår at hygge sig, uden at der behøver gå strip, faldskærmsudspring og udpumpning i den...

Det har været en fantastisk dag, det er jeg slet ikke i tvivl om og min mand er SLET ikke til strip overhovedet, men det er heller ikke noget de har haft til polterabenderne i vennekredsen. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde den skønneste polterabend i går :loveshower: Jeg blev banket op 7.30 (vi sov alle endnu) og blev bedt om at pakke en taske - regntøj, ekstra sko, sportstøj, toilettaske, badetøj og håndklæde :tunge:og så fik jeg en pingvindragt på - de ved jeg HADER udklædning, men jeg elsker pingviner, så det var meget velvalgt <3

Vi kørte hen til en veninde, hvor vi fik morgenmad, hvor hun og fire af mine veninder ventede. Vi spiste og de lavede en fin ramme med små hilsner i, jeg må læse på lørdag inden brylluppet :thanks:

Efter morgenmad kørte vi til en lille lokal svømmehal, hvor vi skulle prøve aqua cirkeltræning - kæft det var sjovt og hårdt :bunny_4: (jeg har ømme mavemuskler i dag) derefter fik vi sandwich hjemme hos en anden veninde.

Efter frokost gik turen hjem, de havde arrangeret med min kæreste at vi kunne være her, så ingen skulle køre mig hjem :happy: Ingen havde dog tænkt på at vi skulle bruge en nøgle, så vi måtte vente i haven på kæresten kom med nøglen -HAHA- Da vi kom ind havde en god bekendt kommet til selskabet, fordi hun skulle lære os og lave fondant roser, jeg skulle så smøre en lagkage op, betrække den og pynte, men vi droppede overtrækket, da flere af os ikke kunne lide fondant. Vi lavede pynt, fik den smurt op og pyntet :smiley-eatdrink026:

Så kom en homeparty dame, hvor vi fik ordnet vores hoved og fødder - det var skønt, jeg lavede nemlig intet :biggrin:

Så lavede de skøn aftensmad og så måtte den ammende veninde hjem til datteren. Vi fik spillet en omgang af Hint (det kan anbefales) og spist kage :metteholm

Så kom tiden til at bryde op, vi har jo mere eller mindre alle børn - så det sluttede ved 22.30 tiden, men det var så fint og jeg fik kæresten og hans gode ven over, så de kunne spise noget kage :happy:

 

Pyntningen af kagen og valgte af lagkage var lidt off - trods jeg bager meget selv, men ellers var resten sindsyg velvalgt - jeg er mine veninder SÅ taknemlig :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, Trumpf said:

Det var en skøn polterabend med skønne veninder :loveboard:

 

De sidste små detaljer er små detaljer - så det skal nok gå. Det væreste er at de lover regn på lørdag :unsure:


Det bryllup jeg selv skal spille på lørdag er i øvrigt blevet rykket geografisk så jeg nu skal spille i Ry. Så kan det ikke afvises at jeg lige når forbi Jer (og Brian/DJ) afhængig af hvornår de to fester slutter ("taler" med ham på Messenger undervejs)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, diskobil said:


Det bryllup jeg selv skal spille på lørdag er i øvrigt blevet rykket geografisk så jeg nu skal spille i Ry. Så kan det ikke afvises at jeg lige når forbi Jer (og Brian/DJ) afhængig af hvornår de to fester slutter ("taler" med ham på Messenger undervejs)

Du skal være mere end velkommen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ser vi hvem der er mest udholdende (af selskaberne) :):) Men det er ikke ligefrem fordi Brian og jeg løber hinanden fordi vi bor så langt fra hinanden men var dog sammen med ham et par timer her for en 3-4 uger siden da han var herovre og spille for os (og bossen taler med ham jævnligt og længe) :)  :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, diskobil said:

Nu ser vi hvem der er mest udholdende (af selskaberne) :):) Men det er ikke ligefrem fordi Brian og jeg løber hinanden fordi vi bor så langt fra hinanden men var dog sammen med ham et par timer her for en 3-4 uger siden da han var herovre og spille for os (og bossen taler med ham jævnligt og længe) :)  :) 

Haha, det er jo lige det :biggrin: det er svært at gætte på... Men det lyder godt, vi glæder os og har allerede anbefalet jer videre 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2017 at 0:16 AM, kesa said:

Så blev det d. 1.7.17 :loveshower:

Stort tillykke med jeres bryllup senere på dagen. :cheerleader3:
Jeg håber I får den mest fantastiske dag <3

Vi havde den skønneste dag, vi er SÅ taknemlige :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎02‎-‎07‎-‎2017 at 9:42 PM, Trumpf said:

Vi havde den skønneste dag, vi er SÅ taknemlige :loveshower:

 

Dejligt at høre!  :) <3 Endnu en gang STORT TILLYKKE  :loveshower:

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, diskobil said:

Det var rigtig godt vejr forrige lørdag (og hyggeligt at hilse på dig/jer selvom I var lidt brugte) :)

Det var også rigtig hyggeligt at hilse på dig, ja - der var vi efterhånden godt brugte og det gjorde godt at komme ud af kjolen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev hængende et godt stykke tid efter I var gået og fik snakket om løst og fast :) Var tilbage i Ry (overnattede hos en god DJ kollega) ved  5 tiden :) I øvrigt et fedt sted det jeg lige så af det.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, diskobil said:

Vi blev hængende et godt stykke tid efter I var gået og fik snakket om løst og fast :) Var tilbage i Ry (overnattede hos en god DJ kollega) ved  5 tiden :) I øvrigt et fedt sted det jeg lige så af det.  

Det hørte jeg godt :lol: Det var et perfekt sted - god plads og fordeling, så der holder vi nok også kobberbrylluppet :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer