enkenoguniformen

Kim og Stine 18.08.18

963 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lidt om op-pyntning af festlokalerne...

 

Som jeg skrev i et af de første indlæg, har vi købt trekantede guirlander i Tiger til at pynte op med, og desuden har min mor lovet at lænse sin have for blomster, så vi får en masse 'blandede koste' på bordene rundt omkring. Samme pynt brugte min søster til sin 30 års fødselsdag, og jeg vil da lige vise et par billeder derfra, som viser fint, hvad vi tænker om oppyntningen, som jo skal være i lidt afslappet camp-stil.

 

Her guirlanderne:

LdhJa.jpg

 

Og en masse smukke, blandede buketter:

d89Sm.jpg

 

dbxmf.jpg

 

6XD4f.jpg

 

8cGTw.jpg

 

pPWrQ.jpg

 

 

Lige på blomster-området er det skønt, at brylluppet ligger i august, hvor haven bugner med blomster - det giver os rig mulighed for at lave mange varierede buketter. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, enkenoguniformen said:

Lidt om op-pyntning af festlokalerne...

 

Som jeg skrev i et af de første indlæg, har vi købt trekantede guirlander i Tiger til at pynte op med, og desuden har min mor lovet at lænse sin have for blomster, så vi får en masse 'blandede koste' på bordene rundt omkring. Samme pynt brugte min søster til sin 30 års fødselsdag, og jeg vil da lige vise et par billeder derfra, som viser fint, hvad vi tænker om oppyntningen, som jo skal være i lidt afslappet camp-stil.

 

Her guirlanderne:

LdhJa.jpg

 

Og en masse smukke, blandede buketter:

d89Sm.jpg

 

dbxmf.jpg

 

6XD4f.jpg

 

8cGTw.jpg

 

pPWrQ.jpg

 

 

Lige på blomster-området er det skønt, at brylluppet ligger i august, hvor haven bugner med blomster - det giver os rig mulighed for at lave mange varierede buketter. :)

Hvor er det bare super fint og dejlig afslappet. Vi skal også have flagvimpler (som min svigermor syr) og tilfældelige blomster fra stranden og haven :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, MiaLuise said:

Hvor er det bare super fint og dejlig afslappet. Vi skal også have flagvimpler (som min svigermor syr) og tilfældelige blomster fra stranden og haven :)

 

Tak MiaLuise. 

 

Ja, afslappet er nok det rigtige ord at bruge om oppyntningen. :) Det skal være hyggeligt og bare god stemning, ikke så formelt som vi ønsker det i kirken...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu et bryllupsrelateret køb...

 

Takket være MiaLuise, lykkedes det også for mig at få fat i de drinksdispensere jeg har haft planlagt at købe til vores camp-bryllup... Jeg er MEGA begejstret! De bliver så fede at have stående ved kagebordet til receptionen! Tak herfra, MiaLuise.

 

Hvis I har gode forslag til andet end Pimms, lemonade og hyldeblomstsaft, så kom meget gerne med input... :)

 

Q3EWb.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, enkenoguniformen said:

Endnu et bryllupsrelateret køb...

 

Takket være MiaLuise, lykkedes det også for mig at få fat i de drinksdispensere jeg har haft planlagt at købe til vores camp-bryllup... Jeg er MEGA begejstret! De bliver så fede at have stående ved kagebordet til receptionen! Tak herfra, MiaLuise.

 

Hvis I har gode forslag til andet end Pimms, lemonade og hyldeblomstsaft, så kom meget gerne med input... :)

 

Q3EWb.jpg

Tak til imerco. Håber ikke lageret er tømt. Hvad med iskaffe? Ville man kunne lave det. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, MiaLuise said:

Jeg elsker det :) Har set at folk har serveret det før - altså i beretninger.  

 

Det kunne godt være man lige skulle undersøge den mulighed... lige pt. er jeg på hjemmelavet lemonade, hjemmelavet hyldeblomstsaft og hjemmelavet rabarber-jordbærsaft.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt med drinksdispensere! :thumbsupsmileyanim: Det kommer til at se så godt ud. Hvad måtte du spille for dem?

Jeg har købt 3 stk. i Tiger, for et par måneder siden. 100 eller 150 kr stykket - det er et kup :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, lillelilje said:

Fedt med drinksdispensere! :thumbsupsmileyanim: Det kommer til at se så godt ud. Hvad måtte du spille for dem?

Jeg har købt 3 stk. i Tiger, for et par måneder siden. 100 eller 150 kr stykket - det er et kup :lol:

 

Jeg slap med 154 kr. Pr. Styk - normal 399 kr. Billigt!!! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Jeg slap med 154 kr. Pr. Styk - normal 399 kr. Billigt!!! :lol:

 

Ja det er billigt! Hvor dejligt :lol: Også ligner det jo bare en million på et flot bord :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, lillelilje said:

 

Ja det er billigt! Hvor dejligt :lol: Også ligner det jo bare en million på et flot bord :thumbsupsmileyanim:

 

Ja, det bliver bare rigtig godt! :) Jeg er lige kommet i tanke om iced tea.... det tror jeg, jeg skal eksperimentere lidt med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Ja, det bliver bare rigtig godt! :) Jeg er lige kommet i tanke om iced tea.... det tror jeg, jeg skal eksperimentere lidt med.

 

Ja det lyder som en god idé :) Jeg så en anden brugte dem til mimosa. Så havde de forskellige slags juice i og champagne ved siden af, samt frisk frugt til :) Det så også rigtig fint ud :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lillelilje said:

 

Ja det lyder som en god idé :) Jeg så en anden brugte dem til mimosa. Så havde de forskellige slags juice i og champagne ved siden af, samt frisk frugt til :) Det så også rigtig fint ud :lol:

 

Mimoser er også lækre. Jeg vil bare helst holde dem alkoholfri :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Note to 'self: Skønne buketter i Bilka!

 

Var her i weekenden i Hillerød, og lørdag daskede Kim og jeg lidt rundt i Slotsarkaderne, da jeg faldt over de skønneste buketter.... i BILKA! :blink: Tænk engang! De var så fint sat sammen, så jeg spurgte blomsterdamen, om jeg ikke måtte tage et par billeder, og det måtte jeg selvfølgelig gerne. Så bare lige for at minde mig selv om det:

 

20170304_125608.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med din tråd Stine :)

Der er mange af tingene som jeg også selv er inde på! Bl.a. det med udendørspynten med lys, lanterner, lyskæder osv. 

Kagedesignsne som du har lagt op er også ret fede og igen passer til det lidt rustikke. :D 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Mightystar said:

Jeg er vild med din tråd Stine :)

Der er mange af tingene som jeg også selv er inde på! Bl.a. det med udendørspynten med lys, lanterner, lyskæder osv. 

Kagedesignsne som du har lagt op er også ret fede og igen passer til det lidt rustikke. :D 

 

Tak skal du have - jeg er glad for, du kan lide den! :) Jeg prøver at holde en rød tråd igennem, men i selve campstilen ligger jo det lidt tilfældige og netop rustikke, så nogle gange er jeg liiiidt nervøs for, om det bliver en for blandet landhandel... vi får se! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, enkenoguniformen said:

Note to 'self: Skønne buketter i Bilka!

 

Var her i weekenden i Hillerød, og lørdag daskede Kim og jeg lidt rundt i Slotsarkaderne, da jeg faldt over de skønneste buketter.... i


Det skulle I/du da have sagt :) Det var jeg nemlig også  :) Datteren der arbejder i Tiger har en ret god evne til at overtale mig til at køre hende på arbejde. Særligt når hun ikke har sovet så meget fordi hun var til fest på skolen i Hillerød (hvor jeg også hentede hende) :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, diskobil said:


Det skulle I/du da have sagt :) Det var jeg nemlig også  :) Datteren der arbejder i Tiger har en ret god evne til at overtale mig til at køre hende på arbejde. Særligt når hun ikke har sovet så meget fordi hun var til fest på skolen i Hillerød (hvor jeg også hentede hende) :) 

 

Ork, vi er rimelig tit i Hillerød, da Kims forældre bor der... vi skal nok sige til, når turen går over broen næste gang! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, enkenoguniformen said:

Note to 'self: Skønne buketter i Bilka!

 

Var her i weekenden i Hillerød, og lørdag daskede Kim og jeg lidt rundt i Slotsarkaderne, da jeg faldt over de skønneste buketter.... i BILKA! :blink: Tænk engang! De var så fint sat sammen, så jeg spurgte blomsterdamen, om jeg ikke måtte tage et par billeder, og det måtte jeg selvfølgelig gerne. Så bare lige for at minde mig selv om det:

 

20170304_125608.jpg

 

I Hillerød?? Bor I ikke i Jylland?? Eller? Ved ikke hvorfor jeg troede I boede i Jylland :blink::lol:

 

De har ofte flotte blomster i Bilka og deres have/hus eller hvad det hedder. Jeg bor selv i Hillerød, så jeg er meget i Bilka :)

Men du har ret. De er super fine :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lillelilje said:

 

I Hillerød?? Bor I ikke i Jylland?? Eller? Ved ikke hvorfor jeg troede I boede i Jylland :blink::lol:

 

De har ofte flotte blomster i Bilka og deres have/hus eller hvad det hedder. Jeg bor selv i Hillerød, så jeg er meget i Bilka :)

Men du har ret. De er super fine :)

 

Vi bor Jylland. I Christiansfeld, syd for Kolding. :lol: Vi var såmænd bare på besøg hos Kims forældre, som bor i Hillerød. Kim er siden flyttet til Jylland pga. Arbejdet. Lucky me! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

årh altså jeg tror jeg får stress :o vi skal gites D. 7/7-18 og jeg synes jeg var vild fordi jeg havde booket vores fotograf (y) Jeg kan da godt se at jeg hellere må få fingeren ud :tunge:

 

Det er så fint alt det i har fundet. er sikker på det bliver en fed fest :respekt:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Vi bor Jylland. I Christiansfeld, syd for Kolding. :lol: Vi var såmænd bare på besøg hos Kims forældre, som bor i Hillerød. Kim er siden flyttet til Jylland pga. Arbejdet. Lucky me! :loveshower:

 

Nå okay, så er jeg ikke helt fra den :lol:

Ja det var da heldigt for dig og jer, at arbejdet trak ham til Jylland :loveboard: hvor dejligt :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Ork, vi er rimelig tit i Hillerød, da Kims forældre bor der... vi skal nok sige til, når turen går over broen næste gang! :)


Danmark er et lille land. Mine svigerforældre bor i Jylland så ofte kombinerer vi vores Jyllandsbesøg med familiebesøg. Det er en fordel for alle: Vi sparer noget transportudgift. Det gør kunderne også da vi så er mere tilbøjelige til at gå på kompromis med transportudgifterne fremfor at fakturere krone for krone. Tillægsgevinsten  er at jeg slipper for at opholde mig en hel weekend hos svigerforældrene. :):) Andre gange benytter jeg lejligheden til at besøge gode kolleger på job, hente/aflevere gear i forbindelse med køb og salg m.v.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer