LouiseOlesen

Råd til bryllup

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt at holde lav budget bryllup.

Det kræver lidt ekstra tid at finde de gode tilbud men indtil videre er vi under beløbet og vi mangler kun en brudebil og andre småting, kjolen kostede 600 for en ny, den havde været en tur med på messe og derfor fik jeg den til den pris. hår, makeup, negle og hudpleje bruger jeg mine lommepenge på og det løber op i 1500 kr.

Hele budgettet ligger på 15000 yep det kan faktisk lade sig gøre og det er uden at gå for meget på kompromis med tingene.

 

Redigeret af karina Iversen
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder et lav-budget vielse, som vi har sparet op til.
Vi har lejet billigt forsamlingshus med god plads og har hyret en dygtig koge- og kagekone, som køber alle råvarer og ingredienser billigt ind.

Drikkevarer køber vi på tilbud og vi ordner selv blomster i kirken og forsamlingshuset.

Bilen vi skal transporteres fra kirke til feststedet i, låner vi af en moster og min dygtige fotograf-søster tager vores bryllupsbilleder.

Endelig holder vi brylluppet en søndag og dermed bliver det lidt mere "nedtonet".

Redigeret af kesa
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise,

 

Vi har fået et pænt tilskud af mine forældre og mine svigerforældre og sparer selv resten op.
Vi ønskede heller ikke at låne penge, som andre herinde også skriver.

Mvh

Maria 

Redigeret af Stadepade
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise

 

Vi har heldigvis haft mulighed for at spare op (generelt set, ikke specifikt til bryllup, men nu kan nogle af pengene bruges på det :) )de senere år, så vi regner med at betale alting deraf. Vi får også et tilskud af vores forældre, men vi tager det som en bonus og lægger budgettet ud fra, at vi selv skal kunne betale alting - så kan man kun blive positivt overrasket. :)

 

Ligesom andre herinde ønsker vi heller ikke at låne penge, det aftalte vi meget hurtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Camilla_krøier said:

Min mand sparede sammen i al hemmelighed før han friede så vi kunne få drømmebrylluppet uden at tænke alt for meget over økonomien

 

Gennemført sejt! Hvor er det flot, at han har kunnet det, uden at du vidste noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Gennemført sejt! Hvor er det flot, at han har kunnet det, uden at du vidste noget.

Han var skræmmende god til at skjule alting, jeg vidste absolut intet om noget som helst før det øjeblik han spurgte mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Camilla_krøier said:

Han var skræmmende god til at skjule alting, jeg vidste absolut intet om noget som helst før det øjeblik han spurgte mig

 

Respekt! Og med alle de flotte ting du fik lavet, fik I jo også bare et vildt flot bryllup. Nyder at blive inspireret af alle de fine ting og gode ideer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer