Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Endelig beretning

467 indlæg i dette emne

Super lækkert jakkesæt :thumbsupsmileyanim: Er vild med den grønne detalje i foret. Min H2B vil også rigtig gerne have et sæt der er skræddersyet, så han har et sæt der passer perfekt. Det gør de jo desværre sjældent, når de er syet i forvejen.

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser lækkert ud! Glæder mig til at se billeder af dig i kjolen

Det gør jeg også selv. Min veninde der kommer er også hende der skal sætte hår på mig på dagen, så vi giver os ligeledes i kast med at teste lidt frisurer. Det bliver lidt sjovt at se det i kombination - jeg er så meget i tvivl om hvordan mit hår skal være...

Super fedt jakkesæt, wow! :cheerleader3: Glæder mig til billeder

Jeg er også helt vild med hans sæt. Han ser i forvejen totalt lækker ud i jakkesæt, men det her gør bare lidt ekstra når jeg ved han kommer til at stå og vente på mig med det her sæt på!

Det ser godt ud!! God bedring:)

Tak. Jeg er blevet frisk igen, men har måtte flytte aftalen med min veninde... Så både I og jeg ser vildt meget frem til at jeg kommer i kjolen!

Super lækkert jakkesæt :thumbsupsmileyanim: Er vild med den grønne detalje i foret. Min H2B vil også rigtig gerne have et sæt der er skræddersyet, så han har et sæt der passer perfekt. Det gør de jo desværre sjældent, når de er syet i forvejen.

Detaljen var netop for at give sættet et lille twist, så det ikke blev for klassisk. Vi havde egentlig først bestilt en lidt rødorange, men fandt efter et par timer ud af at det nok blev lidt for "set før". Idet mine sko er lysegrønne og planen er at have nogle grønne detaljer i pynten, så ville det spille bedre ind med grønt så vi har tilbage og ændre bestillingen. Resultatet er blevet vildt flot, så jeg er glad for vi lige tænkte nærmere over det.

Jeg ved ikke om det stadig gælder hos David Andersen, men de satte endnu en 5000,- kampagne op i forbindelse med Oscar-uddelingen, da den danske vinder bar en af hans smokinger. I kan jo altid ringe der ind og høre. De er super søde!

super flot jakkesæt til manden... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se endnu et billede af dig i din smukke kjole... :loveshower:

Tak - jeg prøver også at overtale H2B at hoppe i sit sæt, så jeg kan lave en lille fotokollage... :a1221:

Lækkert jakkesæt :loveshower:

Vildt lækkert! :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det er da super fint det jakkesæt, woooow! :-)

Er vild med detaljerne.

Tak... Jeg har også haft det fremme et par gange og vist billeder til alle der vil se :wink: .

Så bliver udfordringen bare at finde en skjorte der matcher min kjole og slips/butterfly.... Sko har han. Han købte nye sidste år, som stadig er super pæne og som er gået til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspiration til hår



Der er så mange muligheder - og jeg har så svært ved at forestille dem på mig....


Det er lidt sådan jeg har det når jeg forsøger at finde ud af hvordan mit hår skal sidde på den store dag.


Mulighederne for at finde en frisør i Italien, der kan komme og sætte mit hår er der, men der vil så ikke være mulighed for prøveopsætning og den italienske "bryllupshår-stil" er heller ikke lige mig (meget opsat!).


Valget er derfor faldet på at min barndomsveninde skal sætte mit hår. Vi har heldigvis hele sommeren til at finde ud af hvordan mit hår skal sidde og øve os på det. I morgen kommer hun så for første gang og "leger" med mig :lol: .



Derfor har jeg fundet lidt inspirationsbilleder frem.


Umiddelbart vil jeg gerne have en stil, som passer til kjolen (lidt 20'er-agtig). Jeg vil desuden gerne have at man kan se ryggen, men samtidig ved jeg det vil glæde min mand hvis mit hår også er lidt løst.



Hvad siger I til de her??



De opsatte:



post-65875-0-67000700-1395761054_thumb.j post-65875-0-77207600-1395761067_thumb.j


post-65875-0-57705400-1395761082_thumb.j post-65875-0-34982900-1395761094_thumb.j


post-65875-0-31637700-1395761125_thumb.j post-65875-0-88445000-1395761139_thumb.j


post-65875-0-32226300-1395761165_thumb.j post-65875-0-56673500-1395761173_thumb.j



Og de "lange":



post-65875-0-02607000-1395761060_thumb.j post-65875-0-86141300-1395761111_thumb.j


post-65875-0-34206100-1395761150_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, er meget vild med de 4 første! Der findes mange gode youtube videoer med hvordan man sætter sådan noget. Synes det ser mega kompliceret ud, men laver sjældent noget mere ekstremt end en hestehale med mit hår, så alt er nok ret kompliceret i min verden :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det vil klæde din kjole rigtig godt med løst hår. Eller selvfølgelig ikke helt løst, men sat elegant, så det løber ned af ryggen.

Må se om jeg ikke kan finde nogle billeder, når jeg kommer på arbejde :)

Jeg synes også, at det helt opsatte hår er super smukt, men når nu din kommende mand er vild med det løse, så hælder jeg nok mere til det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, er meget vild med de 4 første! Der findes mange gode youtube videoer med hvordan man sætter sådan noget. Synes det ser mega kompliceret ud, men laver sjældent noget mere ekstremt end en hestehale med mit hår, så alt er nok ret kompliceret i min verden :lol:

Jeg er også bange for at det bliver for kompliceret.... Selv om jeg har set et utal af to-do videoer på You-Tube....

Ind imellem kaster jeg mig ud i større projekter end en hestehale, men det er måske kun 1 ud af 5 gange der virkelig lykkedes. Men det handler jo i sidste ende om at finde ud af hvilke frisurer og produkter, der kan holde ens hår.

Så jeg håber at lidt øvelsesdage sammen med min veninde kan resultere i en super fin frisure på dagen - en der holder til en hel dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det vil klæde din kjole rigtig godt med løst hår. Eller selvfølgelig ikke helt løst, men sat elegant, så det løber ned af ryggen.

Må se om jeg ikke kan finde nogle billeder, når jeg kommer på arbejde :)

Jeg synes også, at det helt opsatte hår er super smukt, men når nu din kommende mand er vild med det løse, så hælder jeg nok mere til det :)

Jaaaa - du må endelig gerne finde inspirationsbilleder til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det vil klæde din kjole rigtig godt med løst hår. Eller selvfølgelig ikke helt løst, men sat elegant, så det løber ned af ryggen.

Må se om jeg ikke kan finde nogle billeder, når jeg kommer på arbejde :)

Jeg synes også, at det helt opsatte hår er super smukt, men når nu din kommende mand er vild med det løse, så hælder jeg nok mere til det :)

Jaaaa - du må endelig gerne finde inspirationsbilleder til mig.

Øøøv, jeg kan ikke finde så mange i den stil, som jeg mener, men fandt lidt der minder om det.

Jeg er ikke så vild med fletten, men mere den måde det 'snoet' falder ned af ryggen, uden at det ser alt for stift og opsat ud :)

post-56633-0-04879900-1395823359_thumb.p

post-56633-0-36315800-1395823365_thumb.j

post-56633-0-49763700-1395823372_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey hey hey, det ser da super godt ud! flot jakkesæt, han bliver da en handsome ung mand .. :):loveshower:

Yeps! Der er sgu bare et eller andet ekstra over det når de mænd gør lidt ekstra ud af det...

Lige præcis ! :))))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, sikke et drømmebryllup :a1221:

Romantisk frieri, smuk ring og helt igennem fantastisk location!

Kjole, sko og jakkesæt er også til at sukke over. Heldige kvinde, du er, sikke et eventyr det bliver :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det vil klæde din kjole rigtig godt med løst hår. Eller selvfølgelig ikke helt løst, men sat elegant, så det løber ned af ryggen.

Må se om jeg ikke kan finde nogle billeder, når jeg kommer på arbejde :)

Jeg synes også, at det helt opsatte hår er super smukt, men når nu din kommende mand er vild med det løse, så hælder jeg nok mere til det :)

Jaaaa - du må endelig gerne finde inspirationsbilleder til mig.

Øøøv, jeg kan ikke finde så mange i den stil, som jeg mener, men fandt lidt der minder om det.

Jeg er ikke så vild med fletten, men mere den måde det 'snoet' falder ned af ryggen, uden at det ser alt for stift og opsat ud :)

Ih - tak.... Jeg er helt vild med de to sidste!

Desværre når mit hår ikke at blive helt så langt - men noget derhen af kan jo afprøves.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, sikke et drømmebryllup :a1221:

Romantisk frieri, smuk ring og helt igennem fantastisk location!

Kjole, sko og jakkesæt er også til at sukke over. Heldige kvinde, du er, sikke et eventyr det bliver :heart:

Tusind tak...

Det bliver også mere og mere realistisk hvor stort det egentlig er....!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det vil klæde din kjole rigtig godt med løst hår. Eller selvfølgelig ikke helt løst, men sat elegant, så det løber ned af ryggen.

Må se om jeg ikke kan finde nogle billeder, når jeg kommer på arbejde :)

Jeg synes også, at det helt opsatte hår er super smukt, men når nu din kommende mand er vild med det løse, så hælder jeg nok mere til det :)

Jaaaa - du må endelig gerne finde inspirationsbilleder til mig.

Øøøv, jeg kan ikke finde så mange i den stil, som jeg mener, men fandt lidt der minder om det.

Jeg er ikke så vild med fletten, men mere den måde det 'snoet' falder ned af ryggen, uden at det ser alt for stift og opsat ud :)

Ih - tak.... Jeg er helt vild med de to sidste!

Desværre når mit hår ikke at blive helt så langt - men noget

derhen af kan jo afprøves.

Jeg synes at nummer to er fantastisk smuk. Jeg synes helt sikkert, at du skal prøve noget derhen af :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer