Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

den er meget smuk til dig, og du har ret i at det er pænere med sløjfen inde i kjolen. jeg ville nu personligt godt have set dig i den anden kjole, men det kan jeg jo ikke, da de ikke tillod det. jeg forstår godt at du ikke vil bræge ud med noget negativt om nogen forretninger her på siden, det får man vidst ikke noget ud af, men jeg er nu lidt nysgerrig alligevel. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men nu var det så at Lille-Lise var godt og grundgit forvirret...

Og da hun nu endelig var hjemme - og der stadig var en time til at de lukkede i Bride Fashion, valgte vi at køre tilbage til Virum. Anne Kathrine sa' tidligere på dagen, at vi aselvfølgelig var hjertelig velkomne igen senere, hvis vi ville - OG DET VILLE VI, for vi havde jo ikke fået lov til at ta' et skiiiide -ja, undskyld!- billede af kjolen... Og nu havde vi jo billeder af den fra Lykke, så vi ville gerne ha' genopfrisket Pronovias-kjolen...

Jeg ringede og spurgte om vi måtte komme - og fik at vide at AK ikke havde tid, men det var jo ligegyldigt, for vi sku' bare lige ind for at se kjolen igen og så ud igen - derfor sa' jeg at det selvfølgelig var helt ok at vi fik hjælp af en anden... Det fortryder jeg noget så inderligt nu... :)

Vi kom derned - blev mødt af en stram KÆL..., som vrissede ikke bare af os, men også af søde AK, da hun ville finde kjolen frem til os, for så at gå tilbage til hendes egen kunde, hun havde der...

Det er lidt svært at forklare det der derefter skete... :griner:-

Hun dikterede mig til at smide tøjet - og så sku' hun i hver fald nok bestemme om den BH (stropløs) jeg havde på i forvejen, nu også var passende nok til at prøve kjole i... -HAHA- Hun flåede nærmest min BH af, for hun havde solgt lingeri i MAAAANGE år, og hun vidste i hvert fald hva' der passer og ikke passer... -HAHA-

Jeg blev fuldstændig lamslået - jeg ku' mærke at tårene begyndte at presse sig frem i øjenkrogene - for vi vidste virkelig ikke hva' kvindemennesket snakket om... Så i spejlet at de andre bogstavligttalt stod og bed sig selv i læberne, for de havde lyst til at spørge hva' FA.... hun havde gang i - men de ville ikke ødelægge mine "chancer" for drømmekjolen, fortalt de senere... :angry1:

Det er muligt at hun mente at min BH ikke var i rigtig størrelse - men så kan jeg fortælle, at det var den hun kom I HVERT FALD HELLER IKKE - hallåååå, jeg bruger altså ikke E90!!! :angry1: Det gør jeg altså ikke - se på billeder af mig...

ALt magien omkring kjolen forsvandt, ALT!!! :)

Jeg husker ikke engang at jeg havde den på endnu en gang, og gik næsten grædende ud fra butikken... :):):)

Bride Fashion kommer ikke til at tjene 9000,- kroner på mig - det er helt sikkert!!! :angry1: Og det er faktisk synd for AK, som havde ekspieret os perfekt hele formiddagen... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Så nu er jeg ganske forvirret i valget af kjole - for havde håbet at jeg ku' mærke det, når jeg fik KJOLEN på...

Ganske rigtigt, Mette - kjolen fåes andre steder (og billigere :) ), så den er ikke strøget af listen endnu... Men sku' så inderligt ønske, at jeg ku' huske hvordan den var at ha' på...

Er stadig meget forvirret, og nogle vil måske mene, at det så er fordi, at jeg endnu ikke har fundet KJOLEN...

Derfor har jeg også besluttet, at jeg ta'r en tur rundt i Oslo - alene eller med svigermor- for tænk nu hvis den stadig venter derude... :griner:-

Det var vist det jeg havde at berette - desværre blev brizilla-turen ikke med en happy ending... Så må desværre indrømme, at jeg er lidt nervøs ved at tanken at skulle ud igen - men det skal nok gå... -HAHA-

KONKLUSION:

Jeg har endnu ikke bestemt mig!

Kjole 1: Bil'r definitivt IKKE købt hos BF, måske andet sted - de har den også heroppe, må bare checke prisen...

Kjole2: Er vild med den - men tænker, er det nu også en brudekjole - vil ikke fortryde om 10 år (hvis I forstår...)... Den er ABSOLUT NYDELIG, og en drøm at ha' på...

Men ta'r en tur her i byen - må få tvivlen ud af verdenen... -HAHA-

:) Khio - der takker fordi I ligger ører til og er her... :)

0

Del dette indlæg

:):griner:- Sikker en behandling -HAHA--HAHA- Jeg har også handlet med lingeri, og jeg ville absolut ikke komme dig i en 90E *LOL* det er da helt hen i vejret

Jeg ville også blive sk*de tosset :tosset: og helt vildt ked af det hvis nogen behandlede mig sådan. Hvor er det synd at din ellers gode dag skulle ødelægges af sådan en mokke.

KH

Sus - som føler med dig Lise

0

Del dette indlæg

(Godt du er tilbage på forummet...)

Tak, søde Nancy - også dejligt at være her igen - men for pokker, hvor er der maaajet at læse, når man har været bort i nogen dage... :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke en omgang - ville godt nok ikke være stolt af sådan en omgang :))

...Håber det er arrangøren du hentyder til, Stine... -HAHA-

Puuuhhhaaa! Jeg bliver helt beruset :drink2:  bare af at læse om historien! Og sikke noget føj med hende den gifte og bonden! :slag:  Jeg håber du kommer ovenpå igen!  :)

Ikke sandt - jeg er simpelthen forarget! :angry1:

:griner:- Khio - der lyder som en gammel tante... -HAHA-

0

Del dette indlæg

...Sømandshjemmet i Hirtshals.....*LOOOL*...jeg er stadig værdig af grin.

Kh Sus - der syntes det er meget synd for dig

Ja, ja - grin du bare, min pige - det gør jeg sikkert også om nogle år... :)
0

Del dette indlæg

...Sømandshjemmet i Hirtshals.....*LOOOL*...jeg er stadig værdig af grin.

Kh Sus - der syntes det er meget synd for dig

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ja - grin du bare, min pige - det gør jeg sikkert også om nogle år... :)

<{POST_SNAPBACK}>

HI HI

Nu ved du jo hvad du kan vente dig hvis de beslutter at holde en polterabend for dig :griner:- glæder du dig ikke -HAHA--HAHA-

KH

Sus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe....lille venn. Dette hørtes ikke bra ut. Nordmenn og danskebåter hare aldri vært en særlig god kombinasjon.

...Godt å ha deg tilbake  -HAHA-

Nei - hadde egentlig hørt rykter om det da... :griner:-

Tusen takk - kjempe deilig å være "hjemme" hos alle dere igjen... :)

:) Khio - der føler som en FANTASTSIK STERK KVINNE!!! -HAHA-

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

...Nu ved du jo hvad du kan vente dig hvis de beslutter at holde en polterabend for dig -HAHA-...

NEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

...tør du lade dem arrangere dit polterabend????

Altså nu skal det lige forklares - dette er Jon's veninder - eller dvs. dem der stod for dette var Jon's venindes (bruden) veninde - så det er veninder, som ikke er "på vores side"... :)

Så det bli'r på ingen måde aktuelt, at disse mennesker indblandes i vores bryllup - heldigvis... :heppe:

Hva der så end kommer til at ske mht polterabend for os, så er det lidt indviklet - for folk omkring os må jo ligesom beslutte om vi skal ha' et hver (så enten nordmænd eller danskere skal rejse) eller om vi skal ha' et i hvert land...

Jeg vil super gerne det første - men skal jo egenlig ikke blande mig -HAHA- men på den måde vil folk mødes før brylluppet... Tror desværre bare ikke at vi skal forvente at folk er villige til dette - så tror det ender med at jeg får mit i DK - og så selv holder noget tøre-tam-tam heroppe. Og Jon får sit heroppe - og så overrasker drengene (mine fætre, venner, osv) ham i DK engang til sommer...

Vi får at se... :griner:-

0

Del dette indlæg

:)  :griner:- Sikker en behandling -HAHA-  -HAHA- Jeg har også handlet med lingeri, og jeg ville absolut ikke komme dig i en 90E *LOL* det er da helt hen i vejret

Jeg ville også blive sk*de tosset :tosset: og helt vildt ked af det hvis nogen behandlede mig sådan. Hvor er det synd at din ellers gode dag skulle ødelægges af sådan en mokke...

Tak, allesammen... :) Det havde jeg brug for...

Havde glædet mig vildt til at komme "hjem til jer" og fortælle begejstret om turen, og så... :)

Men, det skal ikke ødelægge turen - har fået det lidt på afstend nu...

Kommer dog til at sende en "kærlig" hilsen til indehaveren af butikken og forklare scenariet - og for at si' tak til AK for en god formiddag...

0

Del dette indlæg

Men tøser, nu når jeg ikke kan/vil/har bestemme/bestemt mig endnu - så håber jeg virkelig på jeres uforbeholdne og ærlige meninger - ved godt det kan være svært, når I ikke har set mig i den første endnu, håber jeg kan få et billede i den en af dagene i en butik heroppe...

Men PLEEEASE, sig endlig jeres meninger... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhh, hvor er den fiiiiin!

Waou ---fantastisk kjole til deg Khio :hearts:

Jon kommer til å dåne :)

uha, det er et svært valg - jeg er meget vild med kjole nr 1. (det ved Mette i hvert fald) men kan gatd se at kjole nr. 2 har flere lækre detaljer .. og hvor ser du bare super lækker-smækker ud ..

den er meget smuk til dig, og du har ret i at det er pænere med sløjfen inde i kjolen. jeg ville nu personligt godt have set dig i den anden kjole, men det kan jeg jo ikke, da de ikke tillod det...

WOW 2 utrolige flotte kjoler, ja hvis jeg skal være ærlig kan jeg ikke hjælpe med valget. Syntes bare de begge er unikke - men i sidste ende er det vel også den du har det bedst tilpas i du vælger

Ja, min har du fået. Jeg sad og fik helt tårer i øjenene da jeg så kjole nr. 2, den her helt unik og det er lige før (..... og kun lige før) at jeg ville ønske jeg havde set den før jeg købte min egen kjole :) Helt klart min vinder

TUSIND TAK, ALLESAMMEN -HAHA-

Skal prøve at skaffe et billede af mig i kjole 1 inden for den nærmeste fremtid...

:griner:- Khio - der sikkert ender i en helt 3. kjole... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Velkommen hjem :). Sikke en tur du har haft (både den ene og den anden).

Jeg synes at kjole 1 er rigtig rigtig rigtig flot :hearts: men det er jo lidt svært når vi ikke har set dig i den -HAHA- . Kjole 2 passer godt til dig men jeg synes bare ikke rigtig at snorene bagpå passer til resten af kjolen. Men det kan godt være at det bare er fordi jeg ikke rigtig er til de snore -HAHA- . Men nu spurgte du jo om vores ærlige mening... Håber at du finder ud af det.

:griner:- Anss

0

Del dette indlæg

Hey Khio!

Op med humøret gamle jas! Den der sidste brudekjoleprøvning hos BF skal du bare glemme hurtigst mulig :angry1: og tænke på den hyggelige prøvning hos AK :drink2: (som jeg i øvrigt også har prøvet kjole hos - og som var rigtig hyggelig og god! :heppe: ) Men hende kæ... :angry1: :angry1: ja- jeg har på fornemmeren at nogle af de der ekspedienter også bliver ramt af bridedulla' berygtede sygdom - den stiger dem simpelthen både til hovedet og helt ud i fingrene - trist skæbne sådan at bliver spist op indefra.... :slag: :shoot: :slag:

Nå - men fine kjoler... fik du slet ikke prøvet noget helt andet... bum bum.. lad os sige lidt rembo style? Eller noget strutagtigt?!? Jeg kan kun sige "prøøv deeeet"!!

:byebye: :byebye:

knirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haaaiiiiii tøsen ...

Sikke en hektisk periode, du lige har gennemgået - kan godt forstå, at du ligger hjemme med benene oppe!

Det er da bare FOR ærgeligt med BrideFashion - men men .. ja - den oplevelse gør nemlig, at de IKKE skal tjene en eneste øre på én. Jeg oplevede jo ligesom det samme (i Nicolai) og derfor forstår jeg godt din reaktion! ...

.. og så i øvrigt ..... ! WOW ! til kjolen fra Lykkes brudekjoler i Ballerup...

.. du ligner en PRINSESSE!! ...

.. den har nogenlunde samme snit som min og giver bare så feminine og flotte former. Rigtig lille prinsesse, med lækker talje og barn! ..

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

.. så den ville jeg vælge .. eller én i stil med den!

Mange :):griner:--HAHA- -HAHA- :) :) Trine

Redigeret af TrineLovenholdt
0

Del dette indlæg

Hej søde Khio

Ja så er jeg lige kommet igennem den lange beretning, er ked af at din dag endte lidt dårligt, men jeg håber du føler at det trods alt har været en god dag samlet. Sender lige et :)

Hvis du vil have min uforbeholdne mening er jeg vild med begge, men etteren er stadig lige en smule mere min favorit. Jg vil selvfølgelig gerne have set dig i den, for jeg ved godt det er svært at afgøre, når man ikke har set den på. Den anden er også meget flot til dig, jeg er bare meget vild med den første, men jeg håber du finder ud af, hvad det i sidste ende skal være -HAHA- Vil da meget hellere se dig i kjolen end hende der modelpigebarnet :)

Sikke en historie om polterabend, kan du ikke influere dem lidt, så de forstår, at det måske ikke helt er din drøm om en polterabend :) jeg vil nok også sige, at jeg ville være betænkelig ved det arrangement med 50 fulde halvgamle mænd -HAHA-

Håber du finder den rigtige beslutning og lige et stort :griner:- fra mig til dig

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

Søde Lise..

Sikke en tur, -ja, både den ene og den anden!

Vil nu ligesom dine norske veninder også mene, at du burde kunne holde bedre ud, -din alder taget i betragtning :)

...og dog...du skal bare vide, at tømmermændene bliver værre med alderen, så du kan passende ligge og nyde dine 20´er-tømmermænd...og tænke på, at om nogle få år er de langt værre...

Mht dit kjole-cruise; sikke en sæk i BF! -Ville ligesom de andre godt have set dig i den kjole derfra...den er nemlig min umiddelbare favorit!

Tanker fra Lea

0

Del dette indlæg

Velkommen "hjem" skattetøs.......... dejligt at se dig herinde igen. Du har været savnet. :griner:-

Jeg er VILD med den kjole fra Lykkes brudekjoler.......... faktisk så vild med snørrelukningen, at jeg overvejer om min skal se ud på samme måde. Og du ser FATASTISK ud i den.

Knus Trisse :)som virklig føler med dig..... du er jo ikke selv skyld i dine tømmermænd og søsyge -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej

Kiho, hvor er det syndt for dig at din dag skulle ende i et maridt. :) Jeg føler med dig.

Men jeg kan kun sige HOLD DA HELT KÆFT HVOR SER DU VIDUNDERLIG I KJOLE NR . :heppe: Den er helst unik og det er jeg sikker på du også er.

Men jeg tror nu også du ender i en helt 3, da du ikke føler dig helt sikker på om det nu er de rette kjoler dem du har prøvet, håber du kommer til at prøve nr 1 igen i bedre omgivelser. :drink2:

Håber ikke jeg har forviret dig med hensyn til kjole.

en masse :):griner:--HAHA--HAHA- til dig fra mig, en som havde afskrevet Bride fasion, fra start.

:)

helse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer