Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Vil bare sige: Wow en masse smukke kjoler, fik lige lyst til at vise min også.

Til svale vil jeg bare sige: Ja, du vil smile hele dagen, kan simpelthen ikke lade være. Alt er bare så smukt og overvældende.

Kan huske at jeg sagde det til min mand om morgenen, da vi gik i seng, at jeg havde helt ondt i kæberne - følte virkelig at jeg smilede i alle 14 timer :-) Så bare SMIL!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået billeder af min kjole.

Den er næsten færdig, men der mangler lidt perler foran på kjolen og en blykant i slæbet.

post-9978-1123942609.jpg post-9978-1123942724.jpg

Indtil på osndag hænger kjolen hos min moster der syr den, der henter jeg den og hænger den hjemme hos min mor indtil den skal bruges på lørdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Brud-september: Hold da kaje hvor er du smuk!!! Den kjole sidder bare godt på dig - og sikke et smil!

Ja, *suk* det er godt nok et par perfekte modeller; både den der sidder på og den der er indeni :hearts:

-HAHA-

Birgit

Ja den passer super til dig. den sidder så godt og er så romantisk med de blonde detajler.

Den skal der nok blive grådt et eller to tåre når du træder ind i kirken.

:balloon: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej

jeg er ny herinde, vi skal giftes i kirken en gang til næste år, vi er gift på rådhuset,

og jeg har set alle jeres fine kjoler, og vil stolt vise min frem det er godt nok kun en tegning af den men det er cirka sådan den kommer til at se ud, skal nemlig selv igang med at sy den

post-15058-1124630211.jpg

post-15058-1124630226.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer