sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Sanne BJ.... nå det er DIG der har hugget Torben Thorhauge *HØMPF* .... :bask:

Nå ok, du har jo desværre været først til mølle så du er tilgivet :butterfly:

Nej vi havde jo forelsket os i hans billeder men han havde både et bryllup (som jo så må være jeres) og så Skanderborgfestivalen så det blev det ikke.

I stedet har jeg fundet et par fotografer som tager de mest fantastiske billeder af hunde, i aktive situationer, med vand og pels brusende om ørerne. De ville vældig gerne fotografere et bryllup, så det prøver vi.

Spændende om vi får billeder af os spændende rundt i skoven efter en bold eller snuse rundt efter godbidder :thumbsupsmileyanim:

Lena

- godt hundetosset

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sanne BJ.... nå det er DIG der har hugget Torben Thorhauge *HØMPF* .... :bask:

Nå ok, du har jo desværre været først til mølle så du er tilgivet :butterfly:

Nej vi havde jo forelsket os i hans billeder men han havde både et bryllup (som jo så må være jeres) og så Skanderborgfestivalen så det blev det ikke.

I stedet har jeg fundet et par fotografer som tager de mest fantastiske billeder af hunde, i aktive situationer, med vand og pels brusende om ørerne. De ville vældig gerne fotografere et bryllup, så det prøver vi.

Spændende om vi får billeder af os spændende rundt i skoven efter en bold eller snuse rundt efter godbidder :thumbsupsmileyanim:

Lena

- godt hundetosset

awww sry :bearhug:

Men jeg ER nu glad for at han er MIIIIN ( fotograf altså)

Jeg vil nu gerne se dig spæne på alle 4 efter en gren med tungen hængende ud af munden LOOOOOOOOL

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle.

Tiden nærmer sig godt nok, hva :thumbsupsmileyanim:

Nå men, er der nogen af jer der ved hvor man kan købe isterninger i større mængder???

Er i ellers ved at være helt færdige med de sidste detaljer??? :blushsmiley:

Hmmm isterninger.......skal det være sådan nogle pæne nogle, eller skal det bare være is ?

Prøv at spørge på restaurationer hvis det skal være pæne. Ellers kan du sikkert købe en masse is på havnen, eller høre hvor de får det fra:)

Jeg tror jeg er ved at være med, fik jo lige lavet SUUUUPER hår og makeup test igår!!!

kan da lige sætte det herinde også, jeg var simpelthen så glad for det!!

post-12018-1154501648.gif

post-12018-1154501671.gif

0

Del dette indlæg

Hejsa

Så er der kun 10 DAGE tilbage :blush:

Vi mangler:

- Bordplan (fikses i aften)

- Menubånd (fikses i aften, vi skal lave en skabelon og sende båndene til trykkeri)

- Købe engangskamera

- Aflevere en af ringene da graveringen i ringen skal rettes til (man tror næsten der stå majoritt i stedet for Majbritt)

- Købe resten af gommens tøj (torsdag)

- Kirkehæfter (søndag)

Det er vist det :biggrin:

I dag er der dømt afslapning. Jeg skal til hudpleje og have vokset ben ...

I går var vi til generalprøve i kirken, så nu ved vi da hvad vi skal gøre :bearhug:

I weekenden bliver der også travlt.

- Fredag : sommerfest med arbejdet

- Lørdag : hjem til svigerforældre og sætte radiator op og lære brudevalsen, ud til kroen og aflevere bordkort, bordplan og penge, hjem til nogle venner

- Søndag : afslapning, og lave det vi mangler...

Så har jeg jo fri i næste uge :bearhug: Det bliver dejligt.

Mandag: der skal ses på brudekjole til min veninde

torsdag : tan brush og ordnet negle

fredag skal der hentes blomster og køres til kroen. Vi skal hente en lejebil vi skal køre på bryllupsrejse i (smart at sælge sin egen bil 2 uger før ens bryllupsrejse. Så når vi ikke at købe en ny) og så ellers bare slappe af og hjælpe med det sidste til receptionen.

Så jo jo der er da lidt styr på det, men der er heller ikke så lang tid igen...

Jeg håber virkelig at det højtryk der ligger nede ved Spanien kommer op til os på næste lørdag så det bliver godt vejtr og at det ikke regner som det jo gør en del i øjeblikket...

Puha det blev et langt indlæg.

:thumbsupsmileyanim:

Majse

P.S. Janni havde du en god ferie??

0

Del dette indlæg

Hej alle.

Tiden nærmer sig godt nok, hva :loveboard:

Nå men, er der nogen af jer der ved hvor man kan købe isterninger i større mængder???

Hmmm isterninger.......skal det være sådan nogle pæne nogle, eller skal det bare være is ?

Prøv at spørge på restaurationer hvis det skal være pæne. Ellers kan du sikkert købe en masse is på havnen, eller høre hvor de får det fra:)

Jeg tror jeg er ved at være med, fik jo lige lavet SUUUUPER hår og makeup test igår!!!

Det skulle bare være almindelige isterninger til at køle sødavand og øl (i balje)... Vi har bare ikke rigtig nogen havn i nærheden, bor i Ballerup.. Men man kan jo altid spørge, om ikke andet som du selv skriver, spørge hvor de får det fra...

Dit hår og din make-up ser bare :balloons: flot ud!!! Det klæder dig virkelig!!

Men tak for hjælpen i hvert fald.

0

Del dette indlæg

Hej alle.

Tiden nærmer sig godt nok, hva :balloons:

Hvor er du bare :hug: smuk

Du skal også have grøn på, kan jeg se :bearhug: Det ser virkelig godt ud. Jeg har købt en rigtig flot olivengrøn eyeliner med lidt glimmer i, fra Mac. Den er også super flot :loveboard:

Knus Cecilia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Så er der kun 10 DAGE tilbage :hug:

Vi mangler:

- Bordplan (fikses i aften)

- Menubånd (fikses i aften, vi skal lave en skabelon og sende båndene til trykkeri)

- Købe engangskamera

- Aflevere en af ringene da graveringen i ringen skal rettes til (man tror næsten der stå majoritt i stedet for Majbritt)

- Købe resten af gommens tøj (torsdag)

- Kirkehæfter (søndag)

Det er vist det :hug:

I dag er der dømt afslapning. Jeg skal til hudpleje og have vokset ben ...

I går var vi til generalprøve i kirken, så nu ved vi da hvad vi skal gøre :bearhug:

I weekenden bliver der også travlt.

- Fredag : sommerfest med arbejdet

- Lørdag : hjem til svigerforældre og sætte radiator op og lære brudevalsen, ud til kroen og aflevere bordkort, bordplan og penge, hjem til nogle venner

- Søndag : afslapning, og lave det vi mangler...

Så har jeg jo fri i næste uge :kiss: Det bliver dejligt.

Mandag: der skal ses på brudekjole til min veninde

torsdag : tan brush og ordnet negle

fredag skal der hentes blomster og køres til kroen. Vi skal hente en lejebil vi skal køre på bryllupsrejse i (smart at sælge sin egen bil 2 uger før ens bryllupsrejse. Så når vi ikke at købe en ny) og så ellers bare slappe af og hjælpe med det sidste til receptionen.

Så jo jo der er da lidt styr på det, men der er heller ikke så lang tid igen...

Jeg håber virkelig at det højtryk der ligger nede ved Spanien kommer op til os på næste lørdag så det bliver godt vejtr og at det ikke regner som det jo gør en del i øjeblikket...

Puha det blev et langt indlæg.

:balloons:

Majse

P.S. Janni havde du en god ferie??

Hej :hug:

Ja, det kunne være RIGTIG nice hvis det højtryk lige røg en tur forbi den 12. :hug:

Jo tak, det var en alletiders ferie, dejligt med noget afslapning sydpå i det solrige Italien.. Har jo bare aldrig været der uden min mor, så det var lidt anderledes, og min søster på 16 år, er blevet rigtig strid fandt vi ud af (Vi var jo afsted med min far og min søster).

Vi blev også fotograferet med en slange dernede på en udstilling, ca. 6 meter lang og vejede 80 kg, den var STOR :loveboard:

Men alt i alt en rigtig god dase ferie :bunny_4:

Det lyder ellers også som om du er rigtig godt med... Det må være rart at have ferie ugen op til!

Skal i egentlig på bryllupsrejse??

0

Del dette indlæg

Skal i egentlig på bryllupsrejse??

Lyder godt at du havde en rigtig god tur til Italien. Hvor var I henne? Har du fået lidt mere styr på jeres bryllup?? Skal I til Lindenborg på lørdag? Det skal vi så har vi ordnet alt det der med at betale på forhånd :bearhug:

Ja vi er rimelig godt med. Fik dog ikke lavet så meget i går, men det skal vi så have lavet i dag.

Angående bryllupsrejse så tager vi afsted til Frankrig søndag d. 13. August :hug:

Vi overnatter på Prindsen, spiser morgenmad og kører til Vindinge henter bilen og så er det syd på :balloons:

Glæder mig.

Hvad med jer andre?

:loveboard:

Majse

0

Del dette indlæg

ÅHHHHHH Jeg er så stresset... Simons kilt er stadigt ikke kommet... og vi bestilte 5 JANUAR! nu er halvdelen kommet, men der mangler selve kilten, jakken og plaiden...

Jeg synes det er enormt dårlig service - specielt fordi de i Edinburg tror at vi skal giftes på lørdag. Jeg overvejer lidt at presse på for en refundering hvis den ikke er kommet lørdag - men det er jo snyd for vi skal jo først giftes næste uge. Jeg er bare så gal :loveboard: og har lyst til at irritere dem :balloons: ! Hvad skal jeg gøre?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅHHHHHH Jeg er så stresset... Simons kilt er stadigt ikke kommet... og vi bestilte 5 JANUAR! nu er halvdelen kommet, men der mangler selve kilten, jakken og plaiden...

Jeg synes det er enormt dårlig service - specielt fordi de i Edinburg tror at vi skal giftes på lørdag. Jeg overvejer lidt at presse på for en refundering hvis den ikke er kommet lørdag - men det er jo snyd for vi skal jo først giftes næste uge. Jeg er bare så gal :balloons: og har lyst til at irritere dem :bearhug: ! Hvad skal jeg gøre?

Har du prøvet at ringe og høre hvor den bliver af?

Ellers så få det da refunderet. Så har I da en uge til at finde ud af noget...

Det ville jeg have gjort. :loveboard:

:hug:

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt, er I klar over at der er kun 9 DAGE

Synes egentlig jeg er godt med med tingene, men næste uge bliver da sikkert hektisk. Men på den anden side, så går tiden også hurtigere. :loveboard:

I dag skal jeg hente min kjole, nøj jeg glæder mig.... :carrot:

Jeg synes også jeg er ret godt med, men ikke desto mindre kører min hjerne på højtryk HELE tiden. Har jeg husket det og det og det....

Jeg har vildt svært ved at sove om natten. Men det er nok også fordi jeg lige er blevet bombarderet med arbejde PYHHHH.

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt, er I klar over at der er kun 9 DAGE

Synes egentlig jeg er godt med med tingene, men næste uge bliver da sikkert hektisk. Men på den anden side, så går tiden også hurtigere. :balloons:

I dag skal jeg hente min kjole, nøj jeg glæder mig.... :carrot:

:bearhug:

Jeg synes også jeg er ret godt med, men ikke desto mindre kører min hjerne på højtryk HELE tiden. Har jeg husket det og det og det....

Jeg har vildt svært ved at sove om natten. Men det er nok også fordi jeg lige er blevet bombarderet med arbejde PYHHHH.

Århhh kender det godt, min kører også for fulde omdrejninger...

Heldigvis er jeg på barsel, så jeg bliver ikke bombarderet med arbejde... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard::kiss: Hejsa er ny herinde. Vi har også bryllup d. 19. august.

Men følgende er klaret.

Bryllupskjole rettet til, og klar. :hug:

Brudgommens jakkesæt, rettet til og klar. :hug:

Smykker og diverse sko til brudetøjet klar. :hug:

Vi holder brylluppet på Mørkenborg, hvor det hele er sørget for.

Borddekorationer, bestilt ved blomster dekoratør.

Bryllupskagen bestil og valgt og betalt.

Menukort mangler at blive lavet, tingene er købt ind til.

Bordkort er købt ind til, mangler at blive lavet.

Børnenes tøj købt og udvalgt. Puha jeg skal have 5 børn som brudebørn, da vi selv har tre, og jeg for år tilbage lovede min veninde deres skulle følge mig op, så vi har købt tøj, som også kan bruges bagefter til dem.

Pyntning af kirken klaret, da min sviger mor laver dette for mig, hun ordner også risposerne i kirken.

Så jeg mangler risposer til når vi tager afsted fra Mørkenborg kro.

Spumante til bryllupskagen klaret, og diverse drikke varer.

Brudebruketten klaret og betalt, min mand har ansvaret for denne, så jeg aner ikke hvordan den ser ud. :hug:

Overnatning for gæsterne klaret.

Mangler.

Vi kører i vores nye corolla station car, da vi ikke kunne få transport til og fra kirken, men den er mørkeblå og pæn. Den skal min mand pynte. :bearhug:

0

Del dette indlæg

:loveboard::kiss: Hejsa er ny herinde. Vi har også bryllup d. 19. august.

Men følgende er klaret.

Bryllupskjole rettet til, og klar. :hug:

Brudgommens jakkesæt, rettet til og klar. :hug:

Smykker og diverse sko til brudetøjet klar. :hug:

Vi holder brylluppet på Mørkenborg, hvor det hele er sørget for.

Borddekorationer, bestilt ved blomster dekoratør.

Bryllupskagen bestil og valgt og betalt.

Menukort mangler at blive lavet, tingene er købt ind til.

Bordkort er købt ind til, mangler at blive lavet.

Børnenes tøj købt og udvalgt. Puha jeg skal have 5 børn som brudebørn, da vi selv har tre, og jeg for år tilbage lovede min veninde deres skulle følge mig op, så vi har købt tøj, som også kan bruges bagefter til dem.

Pyntning af kirken klaret, da min sviger mor laver dette for mig, hun ordner også risposerne i kirken.

Så jeg mangler risposer til når vi tager afsted fra Mørkenborg kro.

Spumante til bryllupskagen klaret, og diverse drikke varer.

Brudebruketten klaret og betalt, min mand har ansvaret for denne, så jeg aner ikke hvordan den ser ud. :hug:

Overnatning for gæsterne klaret.

Mangler.

Vi kører i vores nye corolla station car, da vi ikke kunne få transport til og fra kirken, men den er mørkeblå og pæn. Den skal min mand pynte. :bearhug:

hihi velkommen til, men os herinde i denne tråd har bryllup d. 12. august :bunny_4:

Men du skal da være velkommen til at skrive alligevel, der er bare en god chance for at vi andre stopper efter d. 12 hehe

0

Del dette indlæg

Hovsa glemte at fortælle vi blev gift for 3 år siden på rådhuset, men uden noget, da vi ville have kirkebryllup.

Så navneændring, fælleseje, ringe, og alle de juridiske ting er i orden. :loveboard:

Så alt det behøver vi ikke tænke på...

Så vores bryllup bliver en blanding mellem vielse og kirkelig velsignelse.

Alt med kirken er også i orden og valg af salmer.... tekst og solo sanger

0

Del dette indlæg

Så fik jeg rettet kjolen til, og fik hældt mig selv i den.... I skal da lige se den:

post-14282-1154616606.jpg

og et til, det var min datter der synes jeg lige skulle ha en rose mellem tænderne *GG* min brudebuket kommer til at betså af udelukkende lilla roser og hvid brudeslør.

post-14282-1154616677.jpg

Jeg er kommet i tanke om at jeg nok bør ha en taske, hvad putter I i jeres?

Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lena/Silly42

Den kjole er fantastisk til dig, du er da en rigtig smuk sommerbrud :yay:

Jeg glæder mig sådan til, at se billeder fra os alle sammens dag, vi får jo hvert sit specielle smukke bryllup :balloons:

:loveboard: Cecilia

0

Del dette indlæg

Godmorgen tøser

8 DAGE tilbage....

Nu er det altså snart :bearhug: Det lyder som om at vejrudsigten lover godt vejr i næste uge.... Håber det holder

Er i ved at være klar??

Vi var totalt aktive i går, fik lavet udkast til bordplan, skabelon til menubånd, bordkort og kirkehæfter... Men det er jo også ved at være lige op over :hug:

:loveboard::balloons:

Majse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer