postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:denmarkflag:

Kan ikke skrive noget der ikke allerede er skrevet.... WOW hvor er du bare helt fantastisk smuk!!!!! Den kjole er jo som skabt til dig!!!!!!!!! :ilovebryllupsklar::pokey: :carrot: :super:

Nu glæder jeg mig endnu mere til jeg skal ind til tilretning af min den 11/6!! :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh, hvor er det lækkert med alle de billeder af dig i din skønne kjole!! Du er super smuk i den, og du bliver bedårende på din bryllupsdag!! Jeg kan godt forstå, du var vild med at stå i den igen, og det smitter af; jeg kan næsten ikke få øjnene fra skønheden i den fantastiske kjole! :cheerleader3:

:)

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt: TØSER........... :bearhug:

JEG ER NØDT TIL AT SKRIVE TIL JER ALLESAMMEN. I ER IKKE MINDRE END VIDUNDERLIGE. KOMMER HJEM FRA EN HELT IGENNEM VIDUNDERLIG DAG MED VENINDEN OG MED KJOLEN, OG FINDER DEN ENE SKØNNE BESKED EFTER DEN ANDEN...DET KAN IKKE BESKRIVES.... TUSIND TUSIND TAK SKAL I HAVE. OG TAK FORDI I ALTID ER DER....

:cheerleader3::):):):):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22501-1178734570.jpg

Ja det er jo de ganske alm brudesko som halvdelen af danmarks brude sikkert bliver gift i... :cheerleader3: men ikke desto mindre er de virkelig så behagelige at have på, også kan jeg godt lide de syner lidt af blink blink i form af de små glitrende sten på skoen... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer