Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Hej søde Rikke

Du skal også lige have et tillykke med din veloverståede eksamen! Super flot gået med din tid! :iloveyou:

Jeg er bare rigtig glad for mine fine negle! De holder rigtig fint på trods af mine besværlige negle :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

:rolleyes: fra Anne

TAK søde!!! :iloveyou:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I altså søde :iloveyou: Tusind tak, må klart ha' hjulpet med alle jeres spytklatter, for jeg bestod sgu!!! :cheerleader3::cheerleader3: Jeg er nu Negletekniker!!! :rolleyes:

:cheerleader3:

STORT tillykke til dig søde! (om end lidt forsinket...) Har haft mine forældre på besøg, så jeg har ikke haft BK tid i et par dage... OG nu er jeg SÅÅÅÅ busted efter et par alt for lange fridage... Har i øvrigt også fået en omgang ondt i halsen - dog ikke halsbetændelse, var hos lægen i går.....

Men hvor var det dejligt, at du bestod i første hug. Glæder mig til at 'opleve' negleteknikeren Rikke om en lille måned :iloveyou:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så er jeg endelig klar til at fortælle om vores udvidede forretning -HAHA- Vi havde jo noget med hjem fra Hawaii! :rolleyes: Er helt ekset over det!!!:

Vi sælger nu osse smykker, håndlavet på øen Kauai af en lokal designer ved navn Nina.

post-22637-1180984743.jpg

post-22637-1180984754.jpg

post-22637-1180984699.jpg

post-22637-1180984841.jpg

post-22637-1180984723.jpg

post-22637-1180984733.jpg

Der er flere designs endnu end dem på hjemmesiden. Det er de lidt større meget mere specielle designs... De vil blive lagt på i løbet af den næste uges tid.

Se mere HER

:):blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

:heart:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

De er altså rigtig flotte, de smykker. Er helt vild med den 'alm' kæde med perlevedhænget :rolleyes:

Var det i øvrigt også hende, der havde lavet det helt fantastiske armbånd, du havde på til brylluppet? Det var jeg helt tosset med - det passede sååå godt til jeres bryllup!

0

Del dette indlæg

De er altså rigtig flotte, de smykker. Er helt vild med den 'alm' kæde med perlevedhænget :)

Var det i øvrigt også hende, der havde lavet det helt fantastiske armbånd, du havde på til brylluppet? Det var jeg helt tosset med - det passede sååå godt til jeres bryllup!

Tak for komplimentet, søde -HAHA-

Nej, det var ikke hende, der havde lavet mit armbånd... Men det har vi så et par stykker ekstra med hjem af ;) for det er ik' et designer-smykke! De er bare ik' kommet på hjemmesiden endnu.

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Vi har efter lang tids vaklen frem og tilbage og diskuteren endelig besluttet os for, at vi vil ha' vores egen fertile hankat i vores opdrættet :cheerleader3:

Vi ska' ud og se på en killing på lidt over 8 uger i aften!!! Han skulle efter sigende være super lækker... I hvert fald ifølge et hold af vores venner, som osse er opdrættere. - Og de har lige vundet 2 x bedste kat på udstillingen i Tyskland OG er opdrætterne af vores egen "vindende" Patti!... Så de ved i hvert fald, hva' der ska' til for at imponere dommerne! :thumbsupsmileyanim:

Har desværre ingen billeder af ham endnu, men uhhhhh hvor jeg glæder mig til at se ham!!! :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:heart::toot:()()

Vi har efter lang tids vaklen frem og tilbage og diskuteren endelig besluttet os for, at vi vil ha' vores egen fertile hankat i vores opdrættet :boohoo:

Vi ska' ud og se på en killing på lidt over 8 uger i aften!!! Han skulle efter sigende være super lækker... I hvert fald ifølge et hold af vores venner, som osse er opdrættere. - Og de har lige vundet 2 x bedste kat på udstillingen i Tyskland OG er opdrætterne af vores egen "vindende" Patti!... Så de ved i hvert fald, hva' der ska' til for at imponere dommerne! :bearhug:

Har desværre ingen billeder af ham endnu, men uhhhhh hvor jeg glæder mig til at se ham!!! :toot:

:bearhug:

Øjs hvor hyggeligt!!! Husk nu at tage billeder af det lille pus..... Glæder mig til at se ham!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Weeee - endnu en lille guldklump til den lille familie :bearhug: Håber, jeg får mulighed for at møde dem allesammen snart...

Og i første omgang 'kræver' vi BK'ere selvfølgelig et billede :boohoo:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så er jeg endelig klar til at fortælle om vores udvidede forretning :heart: Vi havde jo noget med hjem fra Hawaii! :boohoo: Er helt ekset over det!!!:

Vi sælger nu osse smykker, håndlavet på øen Kauai af en lokal designer ved navn Nina.

post-22637-1180984743.jpg

post-22637-1180984754.jpg

post-22637-1180984699.jpg

post-22637-1180984841.jpg

post-22637-1180984723.jpg

post-22637-1180984733.jpg

Der er flere designs endnu end dem på hjemmesiden. Det er de lidt større meget mere specielle designs... De vil blive lagt på i løbet af den næste uges tid.

Se mere HER

:toot:()():cheerleader3:

Nej hvor fedt - og super specielt. Det må da også være en kanon oplevelse for designeren!

Super god ide. :bearhug:

Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Øjs hvor hyggeligt!!! Husk nu at tage billeder af det lille pus..... Glæder mig til at se ham!! :bearhug::heart:

Tak søde. Ska' nok huske billederne... Kender jo godt BK-mafiaen! ;)

()()

Weeee - endnu en lille guldklump til den lille familie :bearhug: Håber, jeg får mulighed for at møde dem allesammen snart...

Og i første omgang 'kræver' vi BK'ere selvfølgelig et billede :boohoo:

Ska' nok, ska' nok! :toot:

Og I er ALTID velkommen til at komme på besøg... Hvis jeg så ellers ka' finde ud af at være hjemme næste gang! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ska' nok, ska' nok! :boohoo:

Og I er ALTID velkommen til at komme på besøg... Hvis jeg så ellers ka' finde ud af at være hjemme næste gang! :heart:

Jeg kan så prøve at ringe først... Og gerne til det rigtige nummer ;)

0

Del dette indlæg

[ :toot::cheerleader3::boohoo:()()

Et stort, omend forsinket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif :blink:

TILLYKKE

med din nye titel. Skide godt gået........

Solsikken :toot:

Nej hvor fedt - og super specielt. Det må da også være en kanon oplevelse for designeren!

Super god ide. :bearhug:

Solsikken ()()

Tak søde... Ka' godt forstå, du ik' har haft tid før... Du er jo lige blevet GIFT!!!

Ja, designeren syntes vist det var ret cool at "komme til Europa" :heart:

0

Del dette indlæg

Uhm Rikke, hvordan bestiller jeg de der smykker?

Har fundet lidt jeg gerne vil købe til brylluppet (har nemlig ikke fået prøvet de røde smykker sammen med kjolen og tør ikke satse på at det passer sammen) :boohoo:

Det har vi så afklaret nu :bearhug:

Men til de andre, der måtte ligge inde med samme spørgsmål: Hvis der er noget, I er interesserede i, så sender I mig bare en PM :toot:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er han kær, han ligner lidt vores kat i farver og "mønster".

Har lige været inde og kigge på din hjemmeside og på siden om dig selv, fandt jeg en stor stor fejl, :boohoo: der står at du har en akvariebutik sammen med din kæreste, tsk tsk tsk. flot side for øvrigt.

Kunne ikke lade være med at drille lidt.

Redigeret af Vibekeld
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer