marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Heath Ledger er i fjernsynet så ham kan jeg godt leve med at kigge på :thumbsupsmileyanim:

Jeg har min sygeeksamen på mandag, så der bliver ikke meget hygge i weekenden, medmindre tørre tekster om Dream modellen og Velfærdskommisionen er hygge, og af samme grund tror jeg at jeg lader rødvinen blive i flasken ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj noget gøje-møje!

Du må sgu da lige få nummeret til taxa 42 (aka min dyt-båt) for jeg var da vist ude og køre her i eftermiddag og så kunne man da lige ha været flink og sød og alt muligt. IIIIHHHH!!!!!!

Nå men Heath Ledger er jo næææsten lige så godt. Eller ...

Nå pas på hvis du skal ud i nat - det var rimelig glat da vi trillede hjem her for en time siden.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Århhh... Jeg håber du fik Søren godt hjem i går og at han har sørget for, at du har fået varmen igen :balloons:

Trist at skulle sidde alene og vide at de andre hygger :kiss: Men på den anden side, med det vejr er det nok ikke så smart at bevæge sig vildt langt væk :pokey:

Nej nu ved jeg jo ikke hvor slemt det er hos jer, men her i det nordjyske fraråder de jo stadig al unødig kørsel. Heldigvis sner det ikke mere, men det fyger stadig og nu advarer de jo også mod isslag :kiss:

Rart at det er weekend, så bruger vi da ikke flere feriedage på at blive hjemme - men hyggeligt er det jo alligevel. Bare jeg ikke skal ud og køre i det. Det HADER jeg!!!!!

God læselyst og held og lykke på mandag - skal nok krydse hvad der krydses kan :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Solsikken :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj noget gøje-møje!

Du må sgu da lige få nummeret til taxa 42 (aka min dyt-båt) for jeg var da vist ude og køre her i eftermiddag og så kunne man da lige ha været flink og sød og alt muligt. IIIIHHHH!!!!!!

Nå men Heath Ledger er jo næææsten lige så godt. Eller ...

Nå pas på hvis du skal ud i nat - det var rimelig glat da vi trillede hjem her for en time siden.

- Gitte

Det var ret glat, men ikke så slemt som jeg troede, og hentede ham lige omkring da I kom hjem, kl 1 :thumbsupsmileyanim:

Så jeg var en supersød kæreste og veninde og forlod min varme seng for at hente Søren og et par veninder i Glostrup, og derefter startede Taxa-Gitte sin natterunde, først to stop i Hvidovre, og derefter hjem til Søborg :balloons:

Her til morgen har jeg jo selvfølgelig sørget for omelet til min skat, og som en ekstra bonus måtte jeg også lige være støttende mens han snakkede med den store hvide telefon :smolf:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Århhh... Jeg håber du fik Søren godt hjem i går og at han har sørget for, at du har fået varmen igen :thumbsupsmileyanim:

Trist at skulle sidde alene og vide at de andre hygger :thanks: Men på den anden side, med det vejr er det nok ikke så smart at bevæge sig vildt langt væk -HAHA-

Nej nu ved jeg jo ikke hvor slemt det er hos jer, men her i det nordjyske fraråder de jo stadig al unødig kørsel. Heldigvis sner det ikke mere, men det fyger stadig og nu advarer de jo også mod isslag :heart:

Rart at det er weekend, så bruger vi da ikke flere feriedage på at blive hjemme - men hyggeligt er det jo alligevel. Bare jeg ikke skal ud og køre i det. Det HADER jeg!!!!!

God læselyst og held og lykke på mandag - skal nok krydse hvad der krydses kan :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Solsikken :bearhug:

Ja, det var rigtig ærgeligt, havde glædet mig til den middag, men jeg gad ikke tage bilen derhen, for de havde jo spist, og ellers bare se på at de andre drak rødvin, så røg lidt af det sjove altså :hug:

Det har fyget en del, men det var værre i forgårs, så det går fremad, der var ikke advaret mod unødigt kørsel i Søborg-området :bearhug:

Mange tak, jeg får brug for alt den hjælp jeg kan få :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg endte med at købe en skjorte med et bredt bindebånd om livet, og så et par pæne cowboybukser og stiletter/høje hæle (ved ikke helt hvornår høje hæle bliver stiletter), og det var bare super, jeg var hverken over- eller underdressed i forhold til de andre, der var mange der kom i forholdsvis almindeligt tøj, det var mit også, men det var klart i den pæne afdeling :biggrin:

Søren havde sit nyt mørke jakkesæt på fra skrædderne, og det var bare såå flot, jeg var såå stolt af min baby :heart:

Det var en sjov oplevelse, og rigtig hyggeligtat stå og spotte de kendte, der var godt nok ikke så mange, men det var alligevel sjovt, må jo nok indrømme at Søren havde bedre styr på deres navne end mig -HAHA-

Vi smuttede dog efter efter uddelingen, den varede kun 1,5 time, og droppe den lette anretning, simpelt hen pga. min eksamen, så den stod på italiensk pizza på vej hjem -HAHA-

Eksamen gik udemærket, jeg overlevde og trak selvfølgelig det spørgsmål jeg ikke havde forberedt mig ordentligt på, havde bare skimmet den del af pensum, fordi jeg ikke mente der var spørgsmål i det emne (det havde der ikke været fra den rigtige eksamen), men jeg er pænt tilfreds, det var nemlig slet ikke sjovt at sidde og blive forhørt i ting, man ikke har særlig meget styr på, så er en halv time bare lang tid :(

Men jeg er super lettet nu, og kan gå i gang med den næste store opgave.

Jo, og så fik vi skrevet under på vores lån til lejligheden, så nu er det i orden :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Puuuuha, det er ikk længe man skal være væk fra din tråd før man skal læse maaaange sider tilbage for at følge med :biggrin:

Ved dårligt hvor jeg skal starte, kan dog sige et STORT tillykke med at I har skrevet under på lejligheden og -HAHA- til den emsige bankdame.

Og nååååårh ja, turen til Paris - misundelig misundelig misundelig.... Hverken mere eller mindre :heart: Håber i får en fantastisk tur

:loveboard: Mia (som også siger tillykke med den overståede eksamen)

0

Del dette indlæg

Tak Mia :balloons:

Vi var lige forbi og gennemgå lejligheden igår for evt. mangler, og den er bare så fed den lejlighed, kan slet ikke forstå at det snart bliver vores :thumbsupsmileyanim:

Der er nogle småting der skal udbedres, som egentligt skulle have været i orden fra bygherrens side, men de er så få og små, at vi kan lave dem på en dag uden at bruge mere en 500 kr på det, så det gør vi bare :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestilt en lastbil, så vi kun skal køre én gang, så det bliver såå godt, og 13 personer har meldt sig på flytningen indtil videre, så vi satser på at lave en kæde ned ad trappen fra 3. sal, så vi bare skal give kasserne videre :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ihhh, hvor lyder det bare fedt, Gitte :thumbsupsmileyanim:

Ville ønske jeg kunne tilbyde min hjælp, men tror jeg har en anelse travlt på det tidspunkt, hmmm, gad vide hvorfor. Der er noget der siger mig jeg skal et eller andet tre uger efter... Kan ikk lige huske hvad... Men pyt - det kommer nok!

Nååååå, jeg skal GIFTES :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men bryllupsplanlægningen står lidt stille de næste par uger, jeg har et latterligt sindssygt program. Var til eksamen i mandags, aflevere opgave i tirsdags. Har så en stor opgave til d. 19 marts, som jeg kun lige er startet med at finde artikler om, og så får jeg lige en opgave til på torsdag :griner:-

Synes godt nok ikke det er så fedt i øjeblikket, og desværre er det alt sammen noget jeg ikke har nogen indflydelse på :thumbsupsmileyanim:

Nå men tilgengæld har jeg verdens dejligste kæreste :rolleyes:

Han er gået i gang med at færdiggøre de små ufærdige projekter i lejligheden, og har taget sig af alt andet planlægning omkring flytningen, alt sammen ting der normalt er mit job, så det er bare super dejligt :bearhug:

Oven i det skal bilen synes, og alle vores venner synes også lige de skal kigge forbi i flytterodet, men nu har jeg meldt mig fuldstændig ud af samfundet indtil den store opgave er afleveret :bearhug:

Nå men det skal nok gå alt sammen, har bare lidt ondt af mig selv :respekt:

Tak fordi I læste så langt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

17 dage, puha, det kan jeg slet ikke overskue lige nu :bearhug:

Men jeg glæder mig til de er overstået :thumbsupsmileyanim:

Nå men nu står den på læsning hele weekenden, og så må jeg i gang med at skrive i næste uge :respekt:

Søren har smidt mig ud af stuen, og er gået i gang med at pakke noget af stuen ned, så skrivebordet er flyttet ind i soveværelset, så jeg kan læse mens jeg kan nyde udsigten udover krydset nede foran vinduet ;)

Men det er nu meget hyggeligt, der er mere ro på, end hvis jeg skulle sidde med ham inde i stuen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søren huskede mig lige på at vores smykkedesigner kommer på besøg på tirsdag :thumbsupsmileyanim:

Det er en af Søren veninder fra HF, der skal designe mit brudesmykke i samarbejde med Søren, så hun skal lige se billeder af det jeg godt kan lide og forestiller mig ville være godt, og så må de to finde på noget :thumbsupsmileyanim:

Smykket skal bestå af en blå sten (aqua-et eller andet) som Søren har, og som samtidig vil være mit "noget blåt" :respekt:

Jeg skal designe Sørens manchetknapper, og havde forestillet mig nogle lidt rå runde manchetknapper i enten stål eller sølv. De skal sådan se lidt ubearbejdet ud, med hakker og i det hele taget være lidt ru :rolleyes:

Jeg glæder mig til at se hvad hun finder på, men jeg må jo vente helt til min bryllupsdag inden jeg ser det :bearhug:

Jeg har dog en lille tanke...

Mit diadem er med perler og guldtråd, og jeg ville helst have et sølvsmykke...

Vores ringe er i sølv, kjolen er råhvid-light gold med små sten/perler på slæbet og på hjerteudskæringen.

Bliver sølv og guldet bare for blandet, eller kan man godt mixe og matche???

Jeg vil jo helst ikke ligne een eller anden eksplotion af sølv og guld, fuldstændig blandet sammen...

0

Del dette indlæg

Søren huskede mig lige på at vores smykkedesigner kommer på besøg på tirsdag :thumbsupsmileyanim:

Det er en af Søren veninder fra HF, der skal designe mit brudesmykke i samarbejde med Søren, så hun skal lige se billeder af det jeg godt kan lide og forestiller mig ville være godt, og så må de to finde på noget :thumbsupsmileyanim:

Smykket skal bestå af en blå sten (aqua-et eller andet) som Søren har, og som samtidig vil være mit "noget blåt" :respekt:

Jeg skal designe Sørens manchetknapper, og havde forestillet mig nogle lidt rå runde manchetknapper i enten stål eller sølv. De skal sådan se lidt ubearbejdet ud, med hakker og i det hele taget være lidt ru :rolleyes:

Jeg glæder mig til at se hvad hun finder på, men jeg må jo vente helt til min bryllupsdag inden jeg ser det :bearhug:

Vores ringe er i sølv, kjolen er råhvid-light gold med små sten/perler på slæbet og på hjerteudskæringen.

Jeg vil jo helst ikke ligne een eller anden eksplotion af sølv og guld, fuldstændig blandet sammen...

Puha, jeg har vist været væk herfra for længe - der er sket så meget i din tråd, at jeg slet ikke kan overskue det..... :bearhug:

Men mht guld og sølv, synes jeg sagten du kan mixe og matche - jeg gør det tit, og jeg synes bare det komplimentere hinanden.

0

Del dette indlæg

Det er en af Søren veninder fra HF, der skal designe mit brudesmykke i samarbejde med Søren, så hun skal lige se billeder af det jeg godt kan lide og forestiller mig ville være godt, og så må de to finde på noget :)

Smykket skal bestå af en blå sten (aqua-et eller andet) som Søren har, og som samtidig vil være mit "noget blåt" GP

Jeg skal designe Sørens manchetknapper, og havde forestillet mig nogle lidt rå runde manchetknapper i enten stål eller sølv. De skal sådan se lidt ubearbejdet ud, med hakker og i det hele taget være lidt ru :super:

Jeg glæder mig til at se hvad hun finder på, men jeg må jo vente helt til min bryllupsdag inden jeg ser det :(

Puha, jeg har vist været væk herfra for længe - der er sket så meget i din tråd, at jeg slet ikke kan overskue det..... :hug:

Men mht guld og sølv, synes jeg sagten du kan mixe og matche - jeg gør det tit, og jeg synes bare det komplimentere hinanden.

Der er også sket meget de sidste par måneder ()()

Kan godt forstå du ikke kan overskue det hele, men velkommen tilbage ;)

:)

0

Del dette indlæg

Tænkte jeg lige kunne lægge billeder ind af det hele samlet, så man kan få et lidt bedre helhedsindtryk af hvad smykkerne skal passe til :thumbsupsmileyanim:

Kjolen er i light gold eller økologisk flødefarve som jeg kalder den:

post-21950-1173001117.jpg

Sløret er med en fin guldkant og swarovsky krystaller:

post-21950-1173001186.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer