marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom dagen endelig hvor Søren fik sit tøj som vi fik lavet i Thailand gennem Louises skrædder :cheerleader:

Det er virkeligt flot, og sidder perfekt på ham, selvom man godt kan se at han har taget 5 kilo på siden han afleverede sit speciale, men han er nu stadig lækker :boohoo:

Sættet han skal have på til brylluppet er en lidt mørk sand-farve med hvid skjorte og guldvest, hvilket passer perfekt til min kjole der har farven "light gold" eller råhvid :boohoo:

Jeg fik også prøvet min kjole igår, med alt udstyret undtagen slør, for det glemte vi i forvirringen. Skørtet er ikke langt nok, og min mormor skal sy nogle indlæg i, så det bliver lidt længere, men det ville hun ikke gøre når nu vi var på besøg, så jeg fik taget mål og prøvet kjolen med en skørt der sidder en anelse for højt, men det var perfekt alligevel :boohoo:

De eneste billeder jeg har haft i hovedet var da jeg prøvede den sidst hos min far, og der havde jeg ikke skørt på, og billederne er ikke gode, så det var rart at få prøvet det hele sådan rigtigt :cheerleader3:

Skørtet er større end jeg havde regnet med, men det er perfekt til kjolen, desværre har det lidt større skørt udelukket høje hæle fordi jeg er lidt for høj, men nu må vi se når skørtet kommer til at sidde ordentligt, så tror jeg at kjolen vil nå til jorden igen :boohoo:

Jeg har taget billeder men min mp3 vil ikke virke så jeg kan ikke få dem over på computeren, så det må vente til jeg kommer hjem fra skole :boohoo:

Ps. så fik vi skrevet under på vores lejlighed igår, og så får vi af vide på fredag om vi kan overtage den før planlagt :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at Sørens tøj passer... Både til ham og til din kjole! :cheerleader3: Og tillykke med underskriften på lejligheden. :boohoo:

:boohoo:

Hvad siger du Rikke, mangler der ikke billeder af Søren i tøjet - eller er det bare mig? :boohoo: :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger du Rikke, mangler der ikke billeder af Søren i tøjet - eller er det bare mig? :cheerleader3::boohoo:

JO!!!! Venter så spændt, at jeg slet ik' ka' sidde stille på stolen!!! :boohoo: Og der er ikke noget, der hedder "jeg er undskyldt til jeg kommer hjem"!!!!! :angry1: :boohoo::boohoo:

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Nej nej undskyld, men puha jeg har også haft dårlig samvittighed hele dagen, og har ikke tænkt på andet end at komme hjem og få sat billeder ind :cheerleader3:

Nå men her er de...

Først Sørens bryllupsjakkesæt med hvid skjorte og guld vest (hvorfor føler jeg mig som en af de der kommentatorer til et modeshow ;) )

post-21950-1171382190.jpg

post-21950-1171382212.jpg

post-21950-1171382295.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Waaaaaaaaaauuuu!! Hvor er I smukke. :loveflag:

Du er utrolig smuk i din flotte kjoler. :thumbsupsmileyanim: Er helt vild med din mand i hans brune sæt,- (håber det er okay :biggrin:)

Hvordan gik det med corsagen,- va der ikk noget med at du skulle afprøve den til kjolen??,- eller der det mig som blander noget sammen :griner:-

Knus Silotte

0

Del dette indlæg

Hvor ser I bare godt ud begge to!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::loveflag:

:biggrin: Waaaaaaaaaauuuu!! Hvor er I smukke. :biggrin:

Du er utrolig smuk i din flotte kjoler. :griner:- Er helt vild med din mand i hans brune sæt,- (håber det er okay :heart:)

Hvordan gik det med corsagen,- va der ikk noget med at du skulle afprøve den til kjolen??,- eller der det mig som blander noget sammen :boohoo:

Knus Silotte

Mange tak tøser :biggrin:

Jeg havde jo to corsager, det berømte corsage herinde fra, og det nyindkøbte :biggrin:

Jeg kunne ikke bruge det berømte corsage, da det går lige over på ryggen og det gør min kjole ikke, og det nye corsage var jeg ikke helt sikker på fordi skålen ikke helt passede, men når jeg havde kjolen på, så kunne man overhovedet ikke så at der var lidt tilpasningsproblemer, og det passede perfekt i ryggen :cheerleader3.

Så jeg beholder det nye corsage, og Søren kan så godt lide det berømte corsage, at han sagde at det måtte jeg ikke sælge, det skulle bare være noget jeg havde for hans skyld :heart:

0

Del dette indlæg

Hvor ser I bare godt ud begge to!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::loveflag:

:biggrin: Waaaaaaaaaauuuu!! Hvor er I smukke. :biggrin:

Du er utrolig smuk i din flotte kjoler. :griner:- Er helt vild med din mand i hans brune sæt,- (håber det er okay -HAHA-)

Hvordan gik det med corsagen,- va der ikk noget med at du skulle afprøve den til kjolen??,- eller der det mig som blander noget sammen :heart:

Knus Silotte

Mange tak tøser :boohoo:

Jeg havde jo to corsager, det berømte corsage herinde fra, og det nyindkøbte :heart:

Jeg kunne ikke bruge det berømte corsage, da det går lige over på ryggen og det gør min kjole ikke, og det nye corsage var jeg ikke helt sikker på fordi skålen ikke helt passede, men når jeg havde kjolen på, så kunne man overhovedet ikke så at der var lidt tilpasningsproblemer, og det passede perfekt i ryggen :cheerleader3.

Så jeg beholder det nye corsage, og Søren kan så godt lide det berømte corsage, at han sagde at det måtte jeg ikke sælge, det skulle bare være noget jeg havde for hans skyld -HAHA-

Behold endelig det nye corsage :biggrin: ,- når din mand har så gode en smag med det lækre tøj han har,- så må corsagen sidde guddommeligt på dig søde Gitte :biggrin:

Silotte

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Behold endelig det nye corsage :thumbsupsmileyanim: ,- når din mand har så gode en smag med det lækre tøj han har,- så må corsagen sidde guddommeligt på dig søde Gitte :thumbsupsmileyanim:

Silotte

Ja, tøjet har han ski valgt godt, jeg er meget tilfreds :griner:-

Jamen det corsage er også fantastisk, det løftet hvad der nu skal løftes, og så er det jo flot også :loveflag:

Men jeg tror nu ikke jeg kan holde det ubrugt helt frem til bryllupsdagen, nu har jeg jo også to, så hvis bare det ene er ubrugt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Behold endelig det nye corsage :loveflag: ,- når din mand har så gode en smag med det lækre tøj han har,- så må corsagen sidde guddommeligt på dig søde Gitte :thumbsupsmileyanim:

Silotte

Ja, tøjet har han ski valgt godt, jeg er meget tilfreds :biggrin:

Jamen det corsage er også fantastisk, det løftet hvad der nu skal løftes, og så er det jo flot også :biggrin:

Men jeg tror nu ikke jeg kan holde det ubrugt helt frem til bryllupsdagen, nu har jeg jo også to, så hvis bare det ene er ubrugt :biggrin:

Behold endelig det nye corsage :griner:- ,- når din mand har så gode en smag med det lækre tøj han har,- så må corsagen sidde guddommeligt på dig søde Gitte :thumbsupsmileyanim:

Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer