marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Jeg kan overhovedet ikke huske metro-navnene, udover delvist på loppemarkedet :cheerleader3:

Sandwichene skal helt klart prøves, og vil prøve at overtale Søren til at prøve det indiske :bunny_4:

Tror jeg vil give ham en enkelt opgave, at finde os en anbefalet restaurant inden vi tager hjemmefra, som vi skal prøve, så får vi prøvet lidt forskelligt og forhåbentligt ikke alt for turistet -HAHA-

Forresten så var jeg lige en tur forbi mit gamle arbejde og bestille deres lejlighed i Paris :thumbsupsmileyanim:

Det er en lille 1-værelses med en thekøkken med alle nødvendigheder og en dejligt stort badeværelse. Der er en sovesofa at overnatte på, og bedst af alt, så ligger den omkring 100 m fra Triumfbuen, på en gade der er parallel med Champ'sen :griner:-

De sidste to gange jeg har været i Paris har vi brugt den lejlighed, og meget mere centralt bliver det bare ikke -HAHA-

Så første dag er hermed planlagt, det bliver en gåtur fra lejligheden ned til louvre, igennem den fantastiske park og så kan Søren endeligt få set Mona Lisa :super:

Lige overfor er der jo der jo det fantastisk flotte shoppingcenter, som jeg ikke kan huske hvad hedder (her må Sophie hjælpe), og så kan vi smutte forbi triumfbuen på hjemvejen, nu glæder jeg mig bare endnu mere :bearhug:

Hmm tror ikke jeg har været ved netop det center ved Louvre, men det kunne være Haussmann eller La Fayette. De centre findes mange steder i Paris :hug:

Glæd jer til sandwichene -det er ikke altid de forstår så meget engelsk i biksen, men med fransk til turistbehov klarer man sig :sm:

Hvor lyder det bare skønt med den lejlighed!!!!!!!!!!! Hvor vildt!!!

Jeg tænkte på...Nu i sagde i ville til Musée d´Orsay...Det er et ok museum, men hvis i ikke har været på L´Orangerie før, ville jeg klart snuppe den først :hug: Det er der man kan se åkandebillederne fra Monet :sm:

Har du været på sejltur på Seinen før? Det kunne i hvert fald være romantisk. Man kan stå på omkring Eiffeltårnet, ved Seinen selvfølgelig.

Hvis i vil se mindesmærket for Prinsesse Diana er det heller ikke så langt fra Eiffeltårnet. Det er ved Metro: Pont d´Alma :heart:

-Sophie, som stadigvæk er meget misundelig :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm tror ikke jeg har været ved netop det center ved Louvre, men det kunne være Haussmann eller La Fayette. De centre findes mange steder i Paris

Glæd jer til sandwichene -det er ikke altid de forstår så meget engelsk i biksen, men med fransk til turistbehov klarer man sig -HAHA-

Hvor lyder det bare skønt med den lejlighed!!!!!!!!!!! Hvor vildt!!!

Jeg tænkte på...Nu i sagde i ville til Musée d´Orsay...Det er et ok museum, men hvis i ikke har været på L´Orangerie før, ville jeg klart snuppe den først :hug: Det er der man kan se åkandebillederne fra Monet :sm:

Har du været på sejltur på Seinen før? Det kunne i hvert fald være romantisk. Man kan stå på omkring Eiffeltårnet, ved Seinen selvfølgelig.

Hvis i vil se mindesmærket for Prinsesse Diana er det heller ikke så langt fra Eiffeltårnet. Det er ved Metro: Pont d´Alma

-Sophie, som stadigvæk er meget misundelig :hug:

Det er bare en super hyggelig lejlighed, til dejligt billige penge, og jeg er bare så glad for at den var ledig :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ikke nogen stor fan af Louvre, det er et tungt museum, synes jeg, men Søren skal jo se Mona Lisa osv hvad de nu ellers har vist i Da Vinci Koden ;)

Jeg er tilgengæld rigtig glad for Musee D'Orsay, for det er mere åbent og knapt så trykkende museum, jeg mener dog at min veninde og jeg også var på L'Orangerie sidst, men jeg er ikke helt sikker på navnet, vi så i hvert fald Monet's åkandebilleder :cheerleader3:

Jeg lå faktisk og tænkte på at vi man ikke kunne få en sejltur på Seinen igår, det må lige kombineres med turen til Eifeltårnet :bearhug:

Vi har tilføjet Katakomberne og kloakkerne til vores liste og seværdigheder vi ikke kan leve uden at se :bunny_4:

Jeg håber jeg kan finde Katakomberne denne gang, det kunne jeg nemlig ikke sidst, selvom jeg havde været der før :griner:-

Mht. til det franske, så kan vi det ikke :super:

Men jeg har altid synes at franskmændene var meget bedre til at forstå dansk end engelsk -HAHA-

Jeg er også rigtig misundelig på jeres tur til Thailand, det må jeg vente næsten et år til :sm:

0

Del dette indlæg

Øv øv øv, sad og diskuterede med Søren om vi havde råd til vores bornholmertur i april, vi er jo lige flyttet på det tidpunkt og bilen skal synes osv. og så kommer jeg i tanke om at jeg ikke har tjekket om jeg skal aflevere opgave i den uge, og gæt hvad, det skal jeg :thumbsupsmileyanim:

Så nu er vores tur aflyst, og pengene for feriehuset tabt, for den er betalt, så nu kan jeg bare prøve at forære den væk, så den i det mindste ikke står tom :cheerleader3:

Jeg havde bare glædet mig så meget til at holde fri med Søren og slappe af et par dage, men det bliver ikke i denne omgang, øv øv øv :bask:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv, sad og diskuterede med Søren om vi havde råd til vores bornholmertur i april, vi er jo lige flyttet på det tidpunkt og bilen skal synes osv. og så kommer jeg i tanke om at jeg ikke har tjekket om jeg skal aflevere opgave i den uge, og gæt hvad, det skal jeg :cheerleader3:

Så nu er vores tur aflyst, og pengene for feriehuset tabt, for den er betalt, så nu kan jeg bare prøve at forære den væk, så den i det mindste ikke står tom :super:

Jeg havde bare glædet mig så meget til at holde fri med Søren og slappe af et par dage, men det bliver ikke i denne omgang, øv øv øv :bask:

ARJ! :huh::kiss::sm::thumbsupsmileyanim:

Det er bare så trælst sådan noget - især fordi man altid lige kan bruge lidt tid sammen.

Kan du ikke prøve at sælge huset? Altså jeres reservation? Der må da være andre der trænger til en tur til Bornholm.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Tak tøser, det trængte jeg til :cheerleader3:

Nej, desværre ikke lejemålet er personligt, og jeg skal være til stede i den pågældende uge, men jeg håber de vil give mig nogle af pengene tilbage :huh:

:thumbsupsmileyanim:

Hvad er det for en mærkelig regel...? Vi skal nemlig til Bornholm og har pt. kun en reservation. Så hvis perioden passer, kunne vi måske overtage jeres hus - hvis man kan krybe udenom den fjollede regel...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er gennem mit arbejde. De har et helt katalog med ferielejligheder rundt omkring i Europa, man skriver sig på nogle uger, og så bliver der trukket lod om hvem der får lejligheder i de givne uger. Vi vandt lodtrækningen i den uge vi havde valgt. Der var en fortrydelsesdato på, men der havde jeg ikke fået mit skema endnu, og vidste derfor ikke at jeg skulle aflevere opgave i den uge :cheerleader3:

Jeg har skrevet til den der er ansvarlig for feriehusene, og så håber jeg de har en på ventelisten der vil overtage lejemålet, så jeg måske kan få mine penge tilbage, eller få lov til at give lejemålet til en anden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det sidste kommet på plads, vi flytter d. 5 april :thumbsupsmileyanim:

Efter rigtig mange problemer med vores bankrådgiver, besluttede vi også lige idag at skifte bank, og vores nye bankrådgiver har alle papirerne klar til på mandag, det er bare :super:dejligt, jeg har aldrig kunne lide min rådgiver, så jeg er rigtig glad for at slippe for hende :cheerleader3:

Desværre kommer vi til at forlade banken i vrede, og følte os utroligt dårligt behandlet og forrådt, men nu er det heldigvis slut :kiss:

Så det blev fejret i aften, men en rigtig lækker middag og en flaske vin :huh:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke!

Og mon ikke bankdamen tænker sig bedre om en anden gang... Det er da hul i hovedet at miste kunder i jeres alder, som lige om snart skal til at tjene penge... Men så er det jo godt, der er andre banker!

0

Del dette indlæg

LÆKKERT :balloons::thumbsupsmileyanim:

Fantastisk når der kommer styr på tingene.

Og det med banken - I er ikke de første jeg har hørt om der forlader en bank i vrede. Jeg har selv gjort det - og har nu verdens mest fantastiske bankrådgiver.

Tit er det jo ikke banken der er noget galt med, men rådgiveren. Så :shooter: I har fundet en der er bedre!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal man jo passe på med at generalisere men hvorfor er kvindelige bankrådgivere og kvindelige skattefolk ofte de værste. Det virker ofte som om de tænker på penge og skat som var det deres eget husholdningsregnskab, hvorimod man ofte møder en mere pragmatisk, knap så skeptisk og positiv holdning fra det andet køn. Det gælder særligt indenfor mit eget fag "skatteområdet", hvor man tit kommer ind i sagerne når de er i gang og er kørt skævt. Bankrådgiverne har jeg ikke samme erfaringsgrundlag med, men kan ane en lignende tendens.

Men fint at det gik i orden for jer. Det skulle også være mærkeligt andet med et hus til den pris.

0

Del dette indlæg

Tak for jeres støtte :balloons:

Jeg var bare så sur på hende bankrådgiveren hele dagen igår, havde nogle små udbrud med "dumme kælling" og "Latterlig lortebank" sådan cirka en gang i timen, men jeg har aldrig følt mig tryg ved hende, og følt at hun ikke stolede på mig, og nu ærgre det mig bare at jeg ikke fik en ny rådgiver allerede da jeg fik den nye filial for 3-4 år siden :shooter:

Jeg har været i banken i mange år, så jeg er ked af at skulle forlade den og brænde broer, men sådan er det jo desværre.

Den nye rådgiver var utrolig flink og rar, og ikke mindst hurtig, så nu burde vi kunne skrive under på mandag på lånet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Gitte (og Søren - yes yes)

Nu fandt jeg så ENDELIG jeres invitation. Jeg går ud fra det er den med billederne af jer på der er jeres udgangspunkt? Må sige at jeg virkelig godt kan li den! Synes bestemt ikke den hverken er flad, kedelig eller noget som helst negativt. Tværtimod er den super personlig og sådan en invitation man gemmer og ikke bare smider hen i bunken.

Hvordan er den indeni?

- Gitte

0

Del dette indlæg

Det tror jeg ikke jeg har billeder af, så må lige tage nogen når jeg kommer hjem :thumbsupsmileyanim:

Tak for din søde kommentar om vores invitationer, jeg kan også godt lide dem, men jeg bliver bare ved med at tænke på at lave dem om, tror bare jeg snart skal have dem sendt afsted ;)

0

Del dette indlæg

Møgvejr :balloons:

Vi skulle have været ude at spise hos nogle af mine venner i aften, men da jeg lavede opgave inde i byen, skulle jeg bare tage direkte derhen. Men det nåede jo selvfølgelig at sne, og efter en time i kulden, var jeg ikke nået længere end til hovedbanegården, og det var fordi jeg var gået derhen fra Nørreport. Så kommer mit tog endelig, blot for at blive aflyst, dog uden de sagde noget til passagererne, de slukkede bare lyset og holdt stille i 15 min.

Til sidst gav jeg op, og fandt min bus hjem, den kørte heldigvis stadig væk. Så nu sidder Søren og nyder et par flasker rødvin hos mine venner, men jeg sidder derhjemme og prøver at få varmen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lyst til at skulle ud og køre i det her vejr, og de er i gang med maden og har været det i en time, så nu bliver jeg bare her :shooter:

Rigtig øv...

Men så får jeg æren af at hente ham i nat, det er jo også altid hyggeligt ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa´

Jeg har lige være inde på ebay og søgt på 'Wedding lingerie' og der kom en hel stribe frem i alle str. Jeg har budt £15.49 + £4 i forsendelse der er sammenlagt ca. kr. 217,-

Hilsen Joanna

Møgvejr :kiss:

Vi skulle have været ude at spise hos nogle af mine venner i aften, men da jeg lavede opgave inde i byen, skulle jeg bare tage direkte derhen. Men det nåede jo selvfølgelig at sne, og efter en time i kulden, var jeg ikke nået længere end til hovedbanegården, og det var fordi jeg var gået derhen fra Nørreport. Så kommer mit tog endelig, blot for at blive aflyst, dog uden de sagde noget til passagererne, de slukkede bare lyset og holdt stille i 15 min.

Til sidst gav jeg op, og fandt min bus hjem, den kørte heldigvis stadig væk. Så nu sidder Søren og nyder et par flasker rødvin hos mine venner, men jeg sidder derhjemme og prøver at få varmen :balloons:

Jeg har ikke lyst til at skulle ud og køre i det her vejr, og de er i gang med maden og har været det i en time, så nu bliver jeg bare her :kiss:

Rigtig øv...

Men så får jeg æren af at hente ham i nat, det er jo også altid hyggeligt ;)

Pyh, jeg bliver helt glad for at jeg har aflyst min tøsetur i aften... Turde ikke rigtig satse på DSB, og det lyder som om, det var et klogt træk :shooter:

Men bittert for dig at du sidder hjemme... Og endnu mere bittert, at du skal hente Søren i nat... Ville egentlig sige, at du skulle åbne en flaske vin, tænde nogle lys og bare hygge dig, mens sneen raser udenfor. Men det er måske ikke så klogt, hvis du ksal ud og køre senere :kiss: Han kan sgu tage en taxa :pokey:

Håber du finder ud af at hygge dig selvom du sidder helt alene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer