marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Uh frk Navnesøster,

Ja nemlig ja hør på FrøkenMaja - vi vil se billeder!!!!

(Og ellers - en lidt pænere kjole er sikkert et hit selvom jeg er sikker på at mange af de trendy mennesker kommer i tøj som jeg selv ville betragte som søndags-klæder).

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

To do liste :thumbsupsmileyanim:

De røde er der styr på (nogenlunde i hvert fald)

Dato: 25. august 2007 kl 12.00

Kirke: Greve Landsby Kirke

Udsmykning af kirke: Bliver kontaktet af ny kirketjener

Lokaler: Gersagerparkens selskabslokaler

Transport til kirke: Vores egen super seje Opel Vectra

Fotograf: danskfotografi.dk både under vielse og bryllupsportrætter

Brudekjole: Divina Sposa fra Bentes Brudedesign

Sko

Slør: Købt på Ebay

Sat hår: Ordnes af Kamilla

Brudebuket: Laves af Kristine

Sørens Jakkesæt: Bestilt fra Thailand

Skjorte

Slips/krawat: Champagnefarvet-Gylden, får vi hjem om et par uger

Sko

Vest: Champagnefarvet-Gylden

Knaphulsblomst: Laver Kristine

Brudepigekjole: Købt på bryllupsmessen, 3 stk, 2 år - 2,5 år og 3 år

Brudepigesko

Gæstebog

Reception 90 personer:

Velkomstdrinks

Mini sandwich

Kager, mormor bager drømmekage

Kaffe

Snacks

Blomsterdekorationer til gavebord, buffetbord

Små buketter til kaffeborde

Fest 56 personer:

Dj: Mobilshow.dk ubegrænset timer

Serveringspiger

Kok: Bliver måske lavet om, men ellers har vi bestemt os for at bruge buffetkompagniet

Duge: Ubleget stof fra ikea til 9 kr/m

Servietter: Stof eller Duni

Blomsterdekorationer: Regner med at bruge en høj slank vase, med 3 blomster i, den samme slags blomster som i bukketten

Fyrfadslysestager: 4 stk ca 7 kr i Ikea

Forret

Hovedret

Dessert: Bryllupskage med chokolade-nougatcreme og hindbærdcreme med marcipan - eller hvid chokolade overtræk

Vin: Cavarra shiraz cabernet + hvidvin

Øl

Sodavand

Evt. blandet drinks i 1,5 L flasker

Kaffe

Chokolade

Likør (Bailey, portvin, sherry)

Snacks

Natmad: Suppe, hotdogs eller sandwich

Morgengaver

Takkekort

Bryllupsrejse: Jan 2008, forhåbenligt Goa

0

Del dette indlæg

Pre-bryllupsrejse :cheerleader2:

Som nævnt tidligere, et eller andet sted i min efterhånden uoverskuelige tråd, så tager vi på vores bryllupsrejse til januar enten til Goa eller Thailand, men nu er vi blevet enige om at vi alligevel vil væk et par dage efter brylluppet, og efter 1,5 års pres, er Søren endelig gået med til at det skal være til Paris :cheerleader3:

Jeg havde egentligt i først omgang håbet på nærmest forventet at Søren ville finde på at give mig turen til Paris som morgengave, han har trods alt fået mindst et vip med vognstang siden vi begyndte at komme sammen for 1,5 år siden. Men så kreativ var han desværre ikke, han fik helt dårlig samvittighed, da jeg fortalte ham om det, den stakkel, men nu kommer jeg afsted, og så kan det andet jo være ligemeget :thumbsupsmileyanim:

Søren har aldrig været i Paris, så han har ladet det være op til mig at lave en plan over de seværdigheder der skal ses, vi har desværre kun 4 dage, torsdag - mandag, så vi vælger de vigtigste: Eiffeltårnet, Louvre, Sacre Cæur, Musee de Orsay, Versailles, Monmatre, Notre Dame, Sainte Chapelle og hvad vi nu ellers kan finde på :bearhug:

Vi snakker også om at bruge en dag i Disneyland, men nu må vi se :bunny_4:

Så er der nogen af jer dejlige tøser der kan anbefale en billigt men godt hotel i centrum???

post-21950-1171916184.gif

post-21950-1171916054.gif

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor dejligt - er slet ikke misundelig :thumbsupsmileyanim:

Jeg har nogle kolleger, som boede på et dejligt hotel til en rimelig pris dernede for et par år siden... Jeg kan da lige spørge dem ad, hvad det hed. Det lå lige ved Mont Matre, hvis ikke jeg tager helt fejl... Måske vi egentlig selv skulle overveje det ogse :bearhug: Paris er bare pokkers varmt midt i juli - og vi er ikke så gode til varme...

0

Del dette indlæg

Nu er jeg en af dem, der forstår vink med vognstang. Så jeg gir min kæreste en tur til Paris i fødselsdagsgave her i marts.

Har i den forbindelse efterlyst hoteller på arbejdet og fået masser af hits. Har booket på Au Pacific tæt ved Eifeltårnet. Ved af gode grunde ikke hvordan det er endnu, men skal nok melde tilbage. Og finde et par af de andre navne jeg fik anbefalet også

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Bleeeh vores hed noget med La Fayette (men det er vist et rimeligt udbredt hotel-navn i Paris) - skal nok lige :bunny_4: manden

HAH! Det hjalp - Celte La Fayette siger han. Adressen kan jeg ikke huske, men det var lige ved en metro-nedgang så man kom jo ret hurtigt rundt :thumbsupsmileyanim:

Faktisk kørte vi IGENNEM Paris (i myldretiden!) da vi kørte til Le Mans sidste år fordi dem vi fulgtes med havde ødelagt deres bil .... og så mens man styrer rundt der i bil-mylderet kørte vi dælme lige forbi hotellet.

Eh - ny update. Han gav lige et link til hotellet :cheerleader3:

Han købte iøvrigt vores rejse gennem Star Tours og alt var bare top dollar iorden :bearhug:

- Gitte

P.S. Iøvrigt var der nogen der blev friet til oppe i Eiffel tårnet da vi var deroppe. Det var sikkert meget romantisk og damen blev helt sikkert overrasket, men jeg krummede alligevel tæer på turen ned i elevatoren da vi lige oplevede hvor hurtigt en almindelig tøs kan udvikle sig til bridezilla. Jeg håber for den stakkels fyr at han fik lov til at bestemme et eller andet til deres bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke har læst hele din planlægning, da jeg først lige er kommet til og ikke lige orkede at læse det hele :super:

Men skulle da lige ind og se brudekjolen:)

:thumbsupsmileyanim::bearhug::cheerleader3::bunny_4:

-Og hold da fast den er smuk!

Men tillykke med kjolen og det fremstående bryllup :griner:-

0

Del dette indlæg

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke har læst hele din planlægning, da jeg først lige er kommet til og ikke lige orkede at læse det hele :super:

Men tillykke med kjolen og det fremstående bryllup :griner:-

0

Del dette indlæg

Som nævnt tidligere, et eller andet sted i min efterhånden uoverskuelige tråd, så tager vi på vores bryllupsrejse til januar enten til Goa eller Thailand, men nu er vi blevet enige om at vi alligevel vil væk et par dage efter brylluppet, og efter 1,5 års pres, er Søren endelig gået med til at det skal være til Paris :cheerleader3:

Jeg havde egentligt i først omgang håbet på nærmest forventet at Søren ville finde på at give mig turen til Paris som morgengave, han har trods alt fået mindst et vip med vognstang siden vi begyndte at komme sammen for 1,5 år siden. Men så kreativ var han desværre ikke, han fik helt dårlig samvittighed, da jeg fortalte ham om det, den stakkel, men nu kommer jeg afsted, og så kan det andet jo være ligemeget :thumbsupsmileyanim:

Søren har aldrig været i Paris, så han har ladet det være op til mig at lave en plan over de seværdigheder der skal ses, vi har desværre kun 4 dage, torsdag - mandag, så vi vælger de vigtigste: Eiffeltårnet, Louvre, Sacre Cæur, Musee de Orsay, Versailles, Monmatre, Notre Dame, Sainte Chapelle og hvad vi nu ellers kan finde på :bearhug:

Vi snakker også om at bruge en dag i Disneyland, men nu må vi se :bunny_4:

Så er der nogen af jer dejlige tøser der kan anbefale en billigt men godt hotel i centrum???

Vi har været i Paris 500 gange og har alle gange boet ved Montmartre. Generelt er hotellerne i Paris ikke specielt fede, medmindre man har den helt store pengepung fremme, men jeg kan anbefale dig, nu det skal være billigt, at kigge lidt nærmere på www.osterlindet.dk Det er faktisk ret billigt at komme dertil...

I må endelig ikke glemme:

Champs Elysées og Triumfbuen (Metro: Champs Elysées/Etoile eller George V eller Franklin D. Roosevelt)

Den nye triumfbue, Grand Arche (Metro: Grand Arche (vist nok gul linie er det 5 eller 1) -Der ligger også et KÆMPE indkøbscenter

Forum Les Halles (Metro: Forum Les Halles eller Châtelet (ligger lidt væk) -Her er et dejligt center og hyggelige gader at shoppe i;

Det dejlige shoppingcenter ved metroen Place D`Italie (Linie 5 og en linie mere)

Latinerkvarteret med små hyggelige restauranter er et must (Metro: Saint Michel)

Når i skal til Eiffeltårnet skal i af ved metrostation Trocadéro, Bir Hakeim eller en tredje jeg ikke lige kan huske.

Når i skal til Musée D´Orsay skal i af ved Metro Musée D´Orsay

Når i skal til Montmartre skal i stå af ved Barbés Rochechouart (lidt skummel), Anvers (bedst) eller Pigalle. Herfra kan i gå op til Sacre Coeur.

Når i skal til Louvre skal i af ved metro Louvre-Rivoli -en super flot metrostation.

Ved Notre Dame skal i af ved Île de la Cité.

Ja der kom den store rejseguide op i mig, men der er virkelig så mange lækre steder i Paris! Disneyland er et must!

I stedet for at købe turistkortet til metroen -som virkelig tager røven på folk (jeg tror det koster 500 kr for 5 dage) skal i bede om et Carte Orange. Det er et ugekort, som der ikke er nogen regler om, at tourister ikke må købe. Det gælder til en hel uge og koster lidt over 100 kr!!!!!!!!!!!! Hvis de ikke vil sælge dig det på stationen, så gå til næste station! Husk billede!

Håber du kan bruge det til noget. Paris er skøn! Glæd jer!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hvaaa Sophie har du overvejet at blive rejseguide eller sådan noget? :cheerleader3:

Hold da op - sådan lige at kunne metrolinierne i knolden. Det tror jeg at jeg glemte på vej hjem i flyveren.

Men ja Paris er fantastisk! Er vildt misundelig på jeres pre-bryllupsrejse. JEG VIL OS'!!! :thumbsupsmileyanim::bearhug:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som nævnt tidligere, et eller andet sted i min efterhånden uoverskuelige tråd, så tager vi på vores bryllupsrejse til januar enten til Goa eller Thailand, men nu er vi blevet enige om at vi alligevel vil væk et par dage efter brylluppet, og efter 1,5 års pres, er Søren endelig gået med til at det skal være til Paris :super:

Vi snakker også om at bruge en dag i Disneyland, men nu må vi se -HAHA-

Vi har været i Paris 500 gange og har alle gange boet ved Montmartre. Generelt er hotellerne i Paris ikke specielt fede, medmindre man har den helt store pengepung fremme, men jeg kan anbefale dig, nu det skal være billigt, at kigge lidt nærmere på www.osterlindet.dk Det er faktisk ret billigt at komme dertil...

I må endelig ikke glemme:

Champs Elysées og Triumfbuen (Metro: Champs Elysées/Etoile eller George V eller Franklin D. Roosevelt)

Den nye triumfbue, Grand Arche (Metro: Grand Arche (vist nok gul linie er det 5 eller 1) -Der ligger også et KÆMPE indkøbscenter

Forum Les Halles (Metro: Forum Les Halles eller Châtelet (ligger lidt væk) -Her er et dejligt center og hyggelige gader at shoppe i;

Det dejlige shoppingcenter ved metroen Place D`Italie (Linie 5 og en linie mere)

Latinerkvarteret med små hyggelige restauranter er et must (Metro: Saint Michel)

Når i skal til Eiffeltårnet skal i af ved metrostation Trocadéro, Bir Hakeim eller en tredje jeg ikke lige kan huske.

Når i skal til Musée D´Orsay skal i af ved Metro Musée D´Orsay

Når i skal til Montmartre skal i stå af ved Barbés Rochechouart (lidt skummel), Anvers (bedst) eller Pigalle. Herfra kan i gå op til Sacre Coeur.

Når i skal til Louvre skal i af ved metro Louvre-Rivoli -en super flot metrostation.

Ved Notre Dame skal i af ved Île de la Cité.

Ja der kom den store rejseguide op i mig, men der er virkelig så mange lækre steder i Paris! Disneyland er et must!

I stedet for at købe turistkortet til metroen -som virkelig tager røven på folk (jeg tror det koster 500 kr for 5 dage) skal i bede om et Carte Orange. Det er et ugekort, som der ikke er nogen regler om, at tourister ikke må købe. Det gælder til en hel uge og koster lidt over 100 kr!!!!!!!!!!!! Hvis de ikke vil sælge dig det på stationen, så gå til næste station! Husk billede!

Håber du kan bruge det til noget. Paris er skøn! Glæd jer!

-Sophie

Jeg har set de fleste af de steder du nævner, men resten bliver lige skrevet op :cheerleader3:

Jeg har været der 4-5 gange med veninder, og det er nogle forskellige veninder hver gang, så jeg får altid set det samme, men det gør aldrig noget når nu det er Paris, jeg er dybt forelsket i den by, det er lidt kliche-agtigt, men der er bare intet som Paris :cheerleader:

Søren vil rigtig gerne se den nye triumfbuen, og hele det der futuristike kvarter, det er noget bygningskonstruktøren går op i, men så har jeg også krævet et shoppingtur i det kæmpe shoppingcenter der ligger under pladsen ;)

Jeg har gemt mit gamle Carte Orange, erfaringen har lært mig at så er det nemmere at få det fornyet, for de må jo reelt ikke sælge det til turisterne, og jeg har da også prøvet at de ikke ville sælge det, men heldigvis vrimler det jo med metrostationer, så vi har bare taget den næste :bunny_4:

Jge har helt glemt det vigtigste, vi skal på loppemarked dernede, det store ved Clin-et eller andet, se det er fantastisk, det er altid der jeg ender med at købe mest -HAHA-

Har I nogel restauranter I kan anbefale???

For alle de gange jeg har været i Paris har jeg levet på vand og brød (baguette og jambon), for at få råd til rejsen og de ting jeg nu gerne vil se,og det gider Søren forståeligt nok ikke :griner:-

0

Del dette indlæg

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke har læst hele din planlægning, da jeg først lige er kommet til og ikke lige orkede at læse det hele -HAHA-

Men tillykke med kjolen og det fremstående bryllup :super:

Min kære tråd er også blevet en smule lang, så det er forståeligt nok, men det re da dejligt at du kiggee forbi :griner:-

Håber at se mere til dig, og din egen planlægning -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ej hvor dejligt - er slet ikke misundelig :hug:

Jeg har nogle kolleger, som boede på et dejligt hotel til en rimelig pris dernede for et par år siden... Jeg kan da lige spørge dem ad, hvad det hed. Det lå lige ved Mont Matre, hvis ikke jeg tager helt fejl... Måske vi egentlig selv skulle overveje det ogse :sm: Paris er bare pokkers varmt midt i juli - og vi er ikke så gode til varme...

Ja der kan godt blive en smule varmt når man vandre rundt i sådan en storby, og man finder jo nok ikke ligefrem et hotel med swimmingpool til vores budget, så man kunne svale lidt, men vi tager afsted i slutningen af august, og så må i håbe på det bedste, ellers må vi bare sætte farten ned :griner:-

Nu er jeg en af dem, der forstår vink med vognstang. Så jeg gir min kæreste en tur til Paris i fødselsdagsgave her i marts.

Har i den forbindelse efterlyst hoteller på arbejdet og fået masser af hits. Har booket på Au Pacific tæt ved Eifeltårnet. Ved af gode grunde ikke hvordan det er endnu, men skal nok melde tilbage. Og finde et par af de andre navne jeg fik anbefalet også

:bunny_4:

Jeg må lige tjekke hotellet ud, og du må meget gerne give en lille anmeldelse, hvornår skal I afsted???

Bleeeh vores hed noget med La Fayette (men det er vist et rimeligt udbredt hotel-navn i Paris) - skal nok lige -HAHA- manden

HAH! Det hjalp - Celte La Fayette siger han. Adressen kan jeg ikke huske, men det var lige ved en metro-nedgang så man kom jo ret hurtigt rundt :thumbsupsmileyanim:

Faktisk kørte vi IGENNEM Paris (i myldretiden!) da vi kørte til Le Mans sidste år fordi dem vi fulgtes med havde ødelagt deres bil .... og så mens man styrer rundt der i bil-mylderet kørte vi dælme lige forbi hotellet.

Eh - ny update. Han gav lige et link til hotellet :cheerleader3:

Han købte iøvrigt vores rejse gennem Star Tours og alt var bare top dollar iorden :bearhug:

- Gitte

P.S. Iøvrigt var der nogen der blev friet til oppe i Eiffel tårnet da vi var deroppe. Det var sikkert meget romantisk og damen blev helt sikkert overrasket, men jeg krummede alligevel tæer på turen ned i elevatoren da vi lige oplevede hvor hurtigt en almindelig tøs kan udvikle sig til bridezilla. Jeg håber for den stakkels fyr at han fik lov til at bestemme et eller andet til deres bryllup.

Den hjemmeside må jeg også lige tjekke :super:

Vi har fået flybilletterne billigt, to stk. for ca 1500 kr inkl skatter, og det var der ikke lige umiddelbart nogen der kunne slå -HAHA-

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Skulle lige bestille billetterne her til morgen, og så får jeg reserveret de helt forkerte dage...

Jeg opdager det først da pengene er betalt, og bekræftelsen er kommet på min mail :cheerleader3:

Nå, men jeg er jo ved at skide i bukserne, for normalt vil lavprisselskaberne jo overhovedet ikke ændre i billetterne, så jeg tænker jo straks det værste, for vi kan overhovedet ikke bruge de billetter, der er bestilte (afrejse 24 august, dagen for brylluppet og hjemrejse 1 måned senere).

Men Sterling-damen var bare helt fantastisk, hun ændrede det hele for mig med det samme, uden nogen problemer, og sendte mig en ny bekræftelsese :thumbsupsmileyanim:

Jeg ryster nærmest stadig :bunny_4:

Det er altså bare aldrig sket før, synes også at jeg tjekkede datoen, men åbenbart ikke, men nu er det da gået i orden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lækkert med en tur til Paris! Jeg prøver at overtale Jacob til en tur til Rom i efteråret, men han synes, én bryllupsrejse er nok, øv øv...

Mht. et billigt hotel, så prøv www.rejsefeber.dk! Det er super godt! Min far gav min mor en tur til Paris, da hun blev 50, og købte rejsen herigennem. De har også bestilt ture til Cairo på siden plus hotel i Prag til os alle i efterårsferien sidste år. Der er god service, ingen problemer og så har de hoteller i alle prisklasser.

Det er da helt rigtige, I (du) har valgt - romantiske Paris!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvaaa Sophie har du overvejet at blive rejseguide eller sådan noget? :thumbsupsmileyanim:

Hold da op - sådan lige at kunne metrolinierne i knolden. Det tror jeg at jeg glemte på vej hjem i flyveren.

Men ja Paris er fantastisk! Er vildt misundelig på jeres pre-bryllupsrejse. JEG VIL OS'!!! :

- Gitte

Jeg har efterhånden været der en million gange, så jeg kan alle metrostationerne i hovedet. Jeg kan også linierne, men dem er jeg alligevel lidt usikker på, så jeg ville hellere lade være at skrive linien :bunny_4:

Jeg har set de fleste af de steder du nævner, men resten bliver lige skrevet op :bearhug:

Jeg har været der 4-5 gange med veninder, og det er nogle forskellige veninder hver gang, så jeg får altid set det samme, men det gør aldrig noget når nu det er Paris, jeg er dybt forelsket i den by, det er lidt kliche-agtigt, men der er bare intet som Paris

Søren vil rigtig gerne se den nye triumfbuen, og hele det der futuristike kvarter, det er noget bygningskonstruktøren går op i, men så har jeg også krævet et shoppingtur i det kæmpe shoppingcenter der ligger under pladsen

Jeg har gemt mit gamle Carte Orange, erfaringen har lært mig at så er det nemmere at få det fornyet, for de må jo reelt ikke sælge det til turisterne, og jeg har da også prøvet at de ikke ville sælge det, men heldigvis vrimler det jo med metrostationer, så vi har bare taget den næste

Jge har helt glemt det vigtigste, vi skal på loppemarked dernede, det store ved Clin-et eller andet, se det er fantastisk, det er altid der jeg ender med at købe mest -

Har I nogel restauranter I kan anbefale???

For alle de gange jeg har været i Paris har jeg levet på vand og brød (baguette og jambon), for at få råd til rejsen og de ting jeg nu gerne vil se,og det gider Søren forståeligt nok ikke :cheerleader3:

Nååå jeg havde vist slet ikke lige fanget, at du havde været der før :griner:-

Markedet ligger ved Clinancourt :super: Pt. de Clinancourt mener jeg metroen hedder

Hmm restauranter....Jo jeg kender en god indisk restaurant, hvis i er til det?

Stå af ved Blance (blå linie -en station ved Montmartre). I en af sidegaderne ligger den. Det er super lækkert ;) Kan desværre ikke huske vejnavnet.

Derudover kan jeg anbefale dig byens bedste baguettes med fyld.

Stå af ved Place d´italie og gå ned af Rue de Bobillot. Ca. 100 meter ned af gaden ligger der en lille bager på hjørnet. De laver sandwiches så fuglene synger!!!!!!!!!!!!

-Sophie, som er meget misundelig

0

Del dette indlæg

Jeg kan overhovedet ikke huske metro-navnene, udover delvist på loppemarkedet :cheerleader3:

Sandwichene skal helt klart prøves, og vil prøve at overtale Søren til at prøve det indiske :bunny_4:

Tror jeg vil give ham en enkelt opgave, at finde os en anbefalet restaurant inden vi tager hjemmefra, som vi skal prøve, så får vi prøvet lidt forskelligt og forhåbentligt ikke alt for turistet -HAHA-

Forresten så var jeg lige en tur forbi mit gamle arbejde og bestille deres lejlighed i Paris :thumbsupsmileyanim:

Det er en lille 1-værelses med en thekøkken med alle nødvendigheder og en dejligt stort badeværelse. Der er en sovesofa at overnatte på, og bedst af alt, så ligger den omkring 100 m fra Triumfbuen, på en gade der er parallel med Champ'sen :griner:-

De sidste to gange jeg har været i Paris har vi brugt den lejlighed, og meget mere centralt bliver det bare ikke -HAHA-

Så første dag er hermed planlagt, det bliver en gåtur fra lejligheden ned til louvre, igennem den fantastiske park og så kan Søren endeligt få set Mona Lisa :super:

Lige overfor er der jo der jo det fantastisk flotte shoppingcenter, som jeg ikke kan huske hvad hedder (her må Sophie hjælpe), og så kan vi smutte forbi triumfbuen på hjemvejen, nu glæder jeg mig bare endnu mere :bearhug:

0

Del dette indlæg

Shoppingcentret - er det ikke Les Halles? (mener da det lå ret tæt på Louvre).

Nå men vi var i Paris i august 2005 og det var bestemt ikke for varmt eller koldt. Det var bare helt fantastisk :bearhug:

Og maden ... ja det var vi ikke så gode til. Vi endte altid med at spise sen frokost, så vi blev først sultne omkring kl 21 og der var det altså halv-svært at finde restauranter der ikke var ved at lukke. Meget underligt synes jeg egentlig.

Jamen ... god tur :thumbsupsmileyanim: Er sleeeeeeeet ikke misundelig - nej nej :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Sidst jeg var i Paris var i januar 2003 og det var pænt koldt, men har også været der i august, og det var også lige tilpas dengang :bearhug:

Nå men det er her vi skal bo, jeg har ingen billeder af lejligheden endnu, men man kan da se placeringen :thumbsupsmileyanim:

Triumfbuen ligger i rundkørslen og vi skal ca. bo ved pilen, den ligger bare såå centralt, den lejlighed og så kun til 450 kr pr overnatning :cheerleader3:

post-21950-1171995910.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer