marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Hvor er det bare fedt, at han fik sig en rigtig fed 30 års fødselsdag - det er jo et rundt hjørne!! Og jeg synes det er rigtigt fedt, at I har valgt at gøre noget ud af det selvom det også er året, hvor I skal giftes..!!!!

Hvordan er det så at have en "gammel" kæreste? :bearhug: Han kan jo glædes over, at han stadig har en ung kæreste i tyverne :pokey:-HAHA-

Jeg bliver selv 30 til maj - en måned inden brylluppet...og jeg ved ærligt talt ikke, hvordan vi skal fejre det. Sidste år lavede vi INTET i anledning af de 29 år, og jeg lod kæresten vide, at min 30 års dag skulle være noget helt fantastisk med havefest og det hele...men øhm..ja, så kom der altså lige et bryllup i stedet for:)...

Det er jo også et spørgsmål om økonomi..... :oops:

Det er ganske udemærket, men han er ikke blevet mere viis selvom han selv mener der http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Han nyder at jeg stadig er ung, lidt endnu, men han har truet med at når jeg bliver fyrre, så bliver jeg skiftet ud med to på tyve i stedet ;)

Det har mest været mig der har ment at det skulle fejre på rigtig vis, han bliver jo trods alt kun 30 år én gang, den stakkel -HAHA-

Men vi har nok brugt omkring 7-8000 kr på festen, heraf de 5500 på maden, og det kan i hvert fald gøres langt billigere, men vi skulle jo teste leverandøren. Men man kan jo sige at du også får en stor fest, det er bare ikke i anledning af din fødselsdag :) Men ellers kan I jo stadig holde din fødselsdag, og så bare invitere færre, hvis det skal være en havefest, så er lokalet sparet, og griller man, så er kokken også sparet væk :oops:

Men jeg ved nu heller ikke om vi ville have holdt noget, hvis det var så tæt på brylluppet, ikke så meget pga. pengene men pga. overskud. Jeg tror ikke jeg kunne overskue at finde på noget inden brylluppet og jeg er ret sikker på at jeg er fest-mættet efter :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så kom dagen hvor vi skulle holde Sørens 30 års fødselsdag, og puha det blev en lang, hård og helt igennem vellykket og fantastisk lørdag :oops:

Vi dækkede op til festen allerede fredag aften, så vi kunne rigtig nyde at sove længe lørdag, dvs. indtil kl 8.00 for mig :blushsmiley:

Gæster kom kl 16.00, jyderne der kom langvejs fra var de første, men alle nåede da frem. Vi var 37 i alt :bearhug:

Maden var forsinket, så det var lidt stressende at skulle ordne det, samtidig med at skulle hilse på gæsterne, så den første time, brugte jeg på at stille maden frem, så jeg fik ikke engang set Sørens gaver, før i morges :oops:

Men maden var tilgengæld rigtig lækker, og vi besluttede med det samme at vi bruger dem igen til at levere maden til brylluppet :pokey:

Der var sindssygt meget mad, og der blev kun spist halvdelen af de 3 forskellige salater, 2/3 af kartoflerne, men tilgengæld blev alt kødet spist, der var lige nøjagtigt nok -HAHA-

Aftenen forløb uden problemer, min mor og far sad ved hver deres bord, men var sociale og snakkede sammen et par gange, så det var over alt forventning. Alle hyggede sig, og da vi holdt festen i det en kollegiebar, så måtte beboerne komme derned kl 22, men det passede med at de fleste der ikke ville feste videre tog hjem på det tidspunkt. Vi fortsatte festen med de unge til kl 3, og det var bare en fantastisk aften, selv Søren der havde brokket sig over hvor meget såda en fest kostede, ville ikke have lavet noget om :loveshower:

Dejligt at høre at festen gik godt,- oss med dine forældre...

-HAHA- Silotte

0

Del dette indlæg

Så kom mit slør med posten idag :pokey:

Det er bare såå flot, og præcis som det ser ud på billedet :bearhug:

Lige nu hænger det lige og folder sig ud, for det har været pakket ned i en kuvert, men jeg fik da lige prøvet det foran spejlet, og det er nøjagtig som det skulle være :loveshower:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅåhhh...du bliver så smuk!!!! Hvor er det bare flot, og hvor ser du dejlig og smuk ud:)!! :pokey:-HAHA-

Søren går i KOMA:)

Man kan tydeligt se de glitrende sten - superflot detalje!! Kan godt lide længden og den måde det ligesom bliver kortere på foran...og det falder bare så flot og let:)!

Hvordan skal du have dit hår?

Er det ikke utroligt, hvad man kan købe for håndører? Har du forresten fået dit skørt? Det skal vi også se billeder af :bearhug:

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅåhhh...du bliver så smuk!!!! Hvor er det bare flot, og hvor ser du dejlig og smuk ud:)!! :pokey:-HAHA-

Søren går i KOMA:)

Man kan tydeligt se de glitrende sten - superflot detalje!! Kan godt lide længden og den måde det ligesom bliver kortere på foran...og det falder bare så flot og let:)!

Hvordan skal du have dit hår?

Er det ikke utroligt, hvad man kan købe for håndører? Har du forresten fået dit skørt? Det skal vi også se billeder af :bearhug:

Det er nok lavet af en oval cirkel, så der er lige lidt af sløret der kan gå ned over skulderne, og det er jeg helt vild med, for så kan jeg stadig have armene fri -HAHA-

Håret, ja der har jeg en del muligheder, og jeg er forelsket i dem alle :blushsmiley:

Her er farvoritten, men det går vist ikke rigtig med mit slør og diadem:

post-21950-1170687833.jpg

Alternativet:

post-21950-1170687900.jpg

Hvis jeg har lyst til at have alt håret oppe, hvilket jeg nok har, så jeg ikke bliver så varm i nakken, når jeg skal danse hele natten :oops:

post-21950-1170687973.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- TILLYKKE med Søren og -HAHA-TILYKKE med sløret.

Dejligt at høre, at festen gik godt, og at maden var god, så er der en mere ting at krydse af på listen :bearhug:

Hvor bliver du dog bare fantastisk smuk med det slør på :pokey: Har lige tyvhugget et par billeder af frisurer, der er liiige nogle stykker, jeg er ret vild med :whistle:

- så tak ;)

:oops: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

flot længde dit slør har :bearhug:

Jeg er også vild med dine frisurer du har valgt, der er lidt at vælge imellem, men alle er så super romantiske og stilfulde.

Ja, jeg må jo nok indrømme at dette bryllup har fået romantikeren op i mig :pokey:

Det var ellers noget jeg aldrig troede skulle ske ;)

0

Del dette indlæg

-HAHA- TILLYKKE med Søren og -HAHA-TILYKKE med sløret.

Dejligt at høre, at festen gik godt, og at maden var god, så er der en mere ting at krydse af på listen :bearhug:

Hvor bliver du dog bare fantastisk smuk med det slør på :pokey: Har lige tyvhugget et par billeder af frisurer, der er liiige nogle stykker, jeg er ret vild med :whistle:

- så tak ;)

:oops: Mia

Ja, det er jeg også rigtig lettet over, maden har naget et stykke tid nu :oops:

Du stjæler bare, de fleste har jeg også hugget herinde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Synes også at brylluppet virker så snart i øjeblikket, og der er stadig et halvt år endnu :) Det kommer til at gå helt galt når skørtet kommer ;)

0

Del dette indlæg

Sådan her ser mig diadem ud, med mplind, som jeg købte det af, hendes frisure passer også rigtig godt :bearhug:

Klart min favorit!! Det ville være så flot til dig:)!!

Det er også en af mine, der ved jeg i hvert fald at diademet passer til -HAHA-

Men jeg kan godt lide at det er lidt rodet og krøllet, Søren vil så gerne have at jeg har det løst, men puha det tror jeg ikke jeg vil kunne holde ud senere på aftenen, men så længe jeg ikke har det stramt tilbage, så er han tilfreds :pokey:

0

Del dette indlæg

Lavede lige et lille stunt igår, skulle lige ind og hente min mobil i stuen, efter vi var gået i seng igår, så alt lys var slukket. Og hvad den klodsede Gitte så, smadre lige direkte ind i døren med 50 km i timen, med næsen først :oops:

Nu skal det lige siges at det var ikke mere end 5 min siden jeg selv havde slukket lyset og lukket døren til stuen, men det havde jeg allerede glemt :pokey:

Nu er det sådan at min første reaktion på andres klodsethed og smerte, er at grine, og det gælder åbenbart også for mig selv, for jeg tuede af grin, Søren derimod hørte jo kun et ordentlig BUMP, og så mig der lød som om jeg tuede, så han ko farende ind i stuen med den mest bekymrede mine nogensinde, og så var jeg først ødelagt af grin -HAHA-

Den stakkels mand troede jo bare at jeg var kommet til skade, og i stedet finder en tosset tøs der holder sig for næsen og skraldgriner af ham og sig selv. Hvad han dog ikke skal finde sig i, sammen med mig :bearhug:

Men idag er jeg en smule øm fra sammenstødet, og synes også næsen ser lidt rød/blå ud i kanterne, heltdigvis ikke så meget :oops:

Fjols, siger jeg bare -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lavede lige et lille stunt igår, skulle lige ind og hente min mobil i stuen, efter vi var gået i seng igår, så alt lys var slukket. Og hvad den klodsede Gitte så, smadre lige direkte ind i døren med 50 km i timen, med næsen først :)

Nu skal det lige siges at det var ikke mere end 5 min siden jeg selv havde slukket lyset og lukket døren til stuen, men det havde jeg allerede glemt -HAHA-

Nu er det sådan at min første reaktion på andres klodsethed og smerte, er at grine, og det gælder åbenbart også for mig selv, for jeg tuede af grin, Søren derimod hørte jo kun et ordentlig BUMP, og så mig der lød som om jeg tuede, så han ko farende ind i stuen med den mest bekymrede mine nogensinde, og så var jeg først ødelagt af grin http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Den stakkels mand troede jo bare at jeg var kommet til skade, og i stedet finder en tosset tøs der holder sig for næsen og skraldgriner af ham og sig selv. Hvad han dog ikke skal finde sig i, sammen med mig :pokey:

Men idag er jeg en smule øm fra sammenstødet, og synes også næsen ser lidt rød/blå ud i kanterne, heltdigvis ikke så meget -HAHA-

Fjols, siger jeg bare -HAHA-

:oops: Kender du den om Rudolf? Rudolf med den røøøøde tud :oops:

:bearhug:

Håber næsen snart bliver rask igen -HAHA-

-Sophie

0

Del dette indlæg

Lavede lige et lille stunt igår, skulle lige ind og hente min mobil i stuen, efter vi var gået i seng igår, så alt lys var slukket. Og hvad den klodsede Gitte så, smadre lige direkte ind i døren med 50 km i timen, med næsen først :oops:

Nu skal det lige siges at det var ikke mere end 5 min siden jeg selv havde slukket lyset og lukket døren til stuen, men det havde jeg allerede glemt :blush:

Nu er det sådan at min første reaktion på andres klodsethed og smerte, er at grine, og det gælder åbenbart også for mig selv, for jeg tuede af grin, Søren derimod hørte jo kun et ordentlig BUMP, og så mig der lød som om jeg tuede, så han ko farende ind i stuen med den mest bekymrede mine nogensinde, og så var jeg først ødelagt af grin -HAHA-

Den stakkels mand troede jo bare at jeg var kommet til skade, og i stedet finder en tosset tøs der holder sig for næsen og skraldgriner af ham og sig selv. Hvad han dog ikke skal finde sig i, sammen med mig :unsure:

Men idag er jeg en smule øm fra sammenstødet, og synes også næsen ser lidt rød/blå ud i kanterne, heltdigvis ikke så meget :oops:

Fjols, siger jeg bare :blush:

Undskyld, undskyld, og atter undskyld.. :blushsmiley: Tog mig selv i at sidde og grine højlydt da jeg læste om dit stunt i går aftes -HAHA- Kunne se det formig,- nok oss fordi jeg kunne ha gjort det samme og reageret på samme måde -HAHA-

Håber selvfølgelig at du har det efter omstændigheder,- og stakkels mand. Ja, der er ikke grænse for hvad de mænd bliver udsat for :lol:

Et forsigtigt knus :loveboard:

Silotte

0

Del dette indlæg

Jeg er bestemt ok, bare lidt øm i kanterne, og Sørens egen klodsmajor i den næste tid :unsure:

Tror jeg har fået mit skørt idag, eller dvs. tror postbudet prøvede at levere det, men vi var ikke hjemme :blush:

Så jeg må på posthuset i morgen, og hente pakken :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer