marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Ja en zilla på ebay, det kan kun gå galt -HAHA-

Jeg har heller ikke fortalt Søren hvad den kostede endnu, han er lidt i koma over at vi skal bruge ekstra på maden til hans fødselsdag, selvom det var ham der gerne ville afprøve dem -HAHA-

Men det skal nok gå, jeg har jo ikke brugt så mange penge på min kjole, så den kan jeg da leve længe på :bearhug:

Skal du til messe i Roskilde idag???

Vi tager vist afsted, men Søren skal lige vågne først, han er hel væk, den stakkel http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var lige en tur forbi Roskilde for at se deres bryllupsmesse :biggrin:

Den var ikke særlig stor, men der var flere af de butikker jeg/vi allerede har lagt penge hos i forbindelse med brylluppet, så det var egentligt meget rart at se alt i virkeligheden.

Søren hyggede sig rigtig med at samle brochuren fra alt og alle, ikke ford han får kigget på dem igen, men han hyggede sig i det mindste ;)

Jeg fik også vist ham hvor langt mit slæb er osv. og det var rigtig rart at kunne gå hen og pege på en kjole og sige "den længde" når nu han endelig spørger til min kjole :)

Jeg fandt også lige det slør jeg gerne vil have, og fik bekræftet at det meget gerne må gå til lænden for det tror jeg simpelt hen er bedst til kjolen, men det kostede også bare lige 1200 kr :blush:

Så jeg skal vist lige surfe lidt mere på ebay :blush:

Nå ja, forresten så fik vi lige ordnet brudebuketten igår, eller dvs. en af vores bekendte vil gerne have den til os :balloons:

Og det bedste er at hun ikke skal have noget for det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå ja, forresten så fik vi lige ordnet brudebuketten igår, eller dvs. en af vores bekendte vil gerne have den til os :balloons:

Og det bedste er at hun ikke skal have noget for det :biggrin:

:bearhug: Ka' hun så osse finde ud af det?? Man får jo hva' man betaler for, må du huske! :blush:

:)

0

Del dette indlæg

Ja, det er det bedste, hun har lavet brudebuketter til flere familie bryllupper og for et par venner :balloons:

Vi skal mødes senere på året og sammenligne billeder, så jeg kan se dem hun har lavet tidligere og hun kan se mine tanker :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har heldigvis valgt at vi skal have vores til dessert, ellers tror jeg også vi ville blive lidt presset :balloons:

Fik fortalt Søren at vi havde vundet auktionen om topfiguren, og at den var blevet lidt dyrere end jeg havde regnet med, men han var rimelig lettet da det ikke var over 500 kr, og han synes det var helt ok, når den havde kostet under 400 kr :bearhug: '

Godt han startede så højt, ellers havde han da fået dårlige nerver :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så fik vi også diskuteret vores gaveudpaknings dilemma :balloons:

Sørens løsning var til sidst at vi ikke ville have gaver, men så måtte jeg jo lige huske ham på hvorfor vi skulle giftes :biggrin:

Men nu ser dagen ud på følgende måde:

12.00 Vielse i Kirken

12.30 - 13.00 Snik-snak foran Kirken

13.00 - 17.00 Reception for alle gæsterne, Mette tager imod gæsterne

13.00 - 14.30 Fotografering ved stranden

14.30 - 15.30 Meet and greet

15.30 - 17.00 Pakke gaver op og mingle

17.00 - 18.00 Receptionsgæsterne bliver smidt ud. Gaverne bliver kørt hjem.

18.00 Byder middagsgæsterne velkommen og velkomstdrinks, og pakker gaver op for de middagsgæster, der ikke var med til receptionen.

18.30 - 19.15 Forret

19.30 - 21.00 Hovedret

21.15 - 22.00 Dessert

22.00 - 23.00 Kaffe

23.15 Bryllupsvals

23.30 - 03.00 eller senere skal der bare festes

Det er selvfølgelig kun en foreløbigt oversigt, men alt indtil maden burde kunne lade sig gøre, der vil selvfølgelig komme diverse sange og taler, så dem skal der også være plads til :bearhug:

0

Del dette indlæg

:balloons: :carrot: :bearhug:

Ja så er der da styr på det - vi har faktisk ikke sat decideret tid af til gaveoppakning, men tror vi kan nå det indimellem ved receptionen, parfotograferingen og festen. Så må vi se om det går http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Men det er nu skønt at have en tidsplan - det har vi også lavet. Så føler man, at der er lidt hold i tingene - hmmmmmmmmm :biggrin::):blush::blush:

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at møde en anden brud, der også dyrker korpulerende omgang med små bevingede insekter!!

:balloons:

Når jeg f.eks. taler tidsplan med min mor, siger hun bare: jamen det er da enkelt.

14.30 i kirken

Reception

kl. 18.00 ca. Middag

Øhh...det kan jeg bare lizzom ikke rigtigt fornemme at jeg lizzom kan bruge til noget!!!

Det lyder ellers som en rigtig god plan! Er der en program for receptionsgæsterne i de 1½ time, de venter på det enormt smukke brudepar?

Min frygt er, at gæsterne skal kede sig (de skal vente ca. 1 time på os)...

0

Del dette indlæg

Så fik vi også diskuteret vores gaveudpaknings dilemma :biggrin:

Sørens løsning var til sidst at vi ikke ville have gaver, men så måtte jeg jo lige huske ham på hvorfor vi skulle giftes :blush:

Men nu ser dagen ud på følgende måde:

12.00 Vielse i Kirken

12.30 - 13.00 Snik-snak foran Kirken

13.00 - 17.00 Reception for alle gæsterne, Mette tager imod gæsterne

13.00 - 14.30 Fotografering ved stranden

14.30 - 15.30 Meet and greet

15.30 - 17.00 Pakke gaver op og mingle

17.00 - 18.00 Receptionsgæsterne bliver smidt ud. Gaverne bliver kørt hjem.

18.00 Byder middagsgæsterne velkommen og velkomstdrinks, og pakker gaver op for de middagsgæster, der ikke var med til receptionen.

18.30 - 19.15 Forret

19.30 - 21.00 Hovedret

21.15 - 22.00 Dessert

22.00 - 23.00 Kaffe

23.15 Bryllupsvals

23.30 - 03.00 eller senere skal der bare festes

Det er selvfølgelig kun en foreløbigt oversigt, men alt indtil maden burde kunne lade sig gøre, der vil selvfølgelig komme diverse sange og taler, så dem skal der også være plads til :)

Hej søde... Det ser rigtig godt ud :balloons:

Dog må jeg lige komme med et indspark - Er I sikre på, at vielsen kun ta'r en halv time? Synes jeg plejer at høre, at det ta'r 45 minutter... Just checking :blush:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at møde en anden brud, der også dyrker korpulerende omgang med små bevingede insekter!!

Når jeg f.eks. taler tidsplan med min mor, siger hun bare: jamen det er da enkelt.

14.30 i kirken

Reception

kl. 18.00 ca. Middag

Øhh...det kan jeg bare lizzom ikke rigtigt fornemme at jeg lizzom kan bruge til noget!!!

Det lyder ellers som en rigtig god plan! Er der en program for receptionsgæsterne i de 1½ time, de venter på det enormt smukke brudepar?

Vi ved ikke præcis hvor længe fotograferingen tager, men med transport til feststedet, så passer det nok med at de skal vente på os i ca. en halv time :bearhug:

Men vi har ikke overvejet nogen underholdning, der vil dog være kaffe, øl, kage og sandwich og så kan folk hyggesnakke.

Hvad gør I???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde... Det ser rigtig godt ud :balloons:

Dog må jeg lige komme med et indspark - Er I sikre på, at vielsen kun ta'r en halv time? Synes jeg plejer at høre, at det ta'r 45 minutter... Just checking :biggrin:

Det lyder meget rigtig med 45 min, var ikke helt sikker, men der er også sat en halv time af til sladde ude foran kirken, aner ikke hvor lang tid sådan noget tager :blush:

Men vi skal have taget billeder lige nede ved et stort træ ved siden af kirken inden vi kører videre, så det gør ikke så meget hvis der kommer en evt. forsinkelse :)

0

Del dette indlæg

Ihh, hvor ser det fint ud... :blush:

Dejligt at have styr på, ikk?

Jo, det er super rart at få et overblik igen, det er kun en foreløbigt plan, og hvis der er nogle af tingene der bliver rykket, så gør det ikke noget, det går nok i sidste ende :bearhug:

Men når nu vi skal til globryllup hos dig, så tager jeg lige stopuret og notesblokken med, så jeg kan få de rigtige tider :biggrin:

Så hvis der er nogen der råber "Kom så, Mia. Fart på" mens du går ned ad kirkegulvet, så er det bare mig, der sørger for at du overholder min foreløbige tidplan, jeg skal jo have ret :)

0

Del dette indlæg

14.30 i kirken

Reception

kl. 18.00 ca. Middag

Vi ved ikke præcis hvor længe fotograferingen tager, men med transport til feststedet, så passer det nok med at de skal vente på os i ca. en halv time :biggrin:

Men vi har ikke overvejet nogen underholdning, der vil dog være kaffe, øl, kage og sandwich og så kan folk hyggesnakke.

Hvad gør I???

Vi har kun 5 minutters transporttid fra kirke og hjem til os, hvor receptionen er.

Gæsterne er der så en times tid inden vi kommer og vi er der så lidt over en time, inden folk begynder at samle sig sammen til at gå til fest (også fem minutter væk i bil).

Jeg aner faktisk ikke, hvad folk skal lave i den time...men de skal have noget kaffe og nogle snacks (som jeg skal lave om formiddagen inden jeg tager i kirke).

Jeg har en lille drøm om at have pustet 50 balloner op, som gæsterne får i hånden lige inden vi ankommer til receptionen. Når vi så er ankommet og er gået ned i haven, hvor der står et lille bord med champagne og to glas, så skåler vi og så slipper gæsterne balloner... :balloons:

Så går der lidt tid med det..HAHA:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter kyndig vejledning fra pigerne herinde, så har jeg købt et skørt på ebay :balloons:

Ja, jeg er blevet totalt afhængig, og hvis kvaliteten er god, så sparer man ski mange penge på de der auktioner :bearhug:

Nå men her er skørtet:

post-21950-1170081504.jpg

0

Del dette indlæg

Efter kyndig vejledning fra pigerne herinde, så har jeg købt et skørt på ebay :balloons:

Ja, jeg er blevet totalt afhængig, og hvis kvaliteten er god, så sparer man ski mange penge på de der auktioner :)

Nå men her er skørtet:

Dét tror jeg så til gengæld osse er helt perfekt til din kjole! :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

14.30 i kirken

Reception

kl. 18.00 ca. Middag

Vi ved ikke præcis hvor længe fotograferingen tager, men med transport til feststedet, så passer det nok med at de skal vente på os i ca. en halv time :bearhug:

Hvad gør I???

Vi booker et jazzband, så gæsterne har lidt dejligt at høre på :biggrin: Og så satser vi på, at de kan underholde sig selv i den time det tager til vi kommer :)

Fin tidsplan...Har bare et spørgsmål...Hvorfor får i kørt gaverne væk efter receptionen???

-Sophie

0

Del dette indlæg

Det er simpelt fordi at vi ikke kan lade gaverne blive natten over i selskabslokalet pga. evt. indbrud, og så for at undgå at skulle læsse taxaen fuldstændig med gaver, og så også skulle gå flere gange når vi skal hjem, så tror jeg at vi vil køre de fleste gaver hjem efter receptionen, men det er bestemt ikke sikkert endnu :bearhug:

Alternativet er at smide dem hjem hos min mormor der bor lige i nærheden, men så skal de derhjem om aftenen inden hun tager hjem :biggrin:

Jeg ved bare ikke helt hvad vi ellers skal gøre af gaverne, men jeg er åben for forslag :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dét tror jeg så til gengæld osse er helt perfekt til din kjole! :balloons:

Jeg glæder mig også rigtig meget til at få prøvet kjolen igen med skørt, og så få taget nogle bedre billeder, der kan berolige mig, når jeg får et brudekjoleflip :)

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er simpelt fordi at vi ikke kan lade gaverne blive natten over i selskabslokalet pga. evt. indbrud, og så for at undgå at skulle læsse taxaen fuldstændig med gaver, og så også skulle gå flere gange når vi skal hjem, så tror jeg at vi vil køre de fleste gaver hjem efter receptionen, men det er bestemt ikke sikkert endnu :bearhug:

Alternativet er at smide dem hjem hos min mormor der bor lige i nærheden, men så skal de derhjem om aftenen inden hun tager hjem :biggrin:

Jeg ved bare ikke helt hvad vi ellers skal gøre af gaverne, men jeg er åben for forslag :balloons:

Nåå ok, det kan jeg godt forstå...

Jeg har jo slet ikke tænkt over det, for vi holder det jo hjemme hos LIsette, og der snupper vi jo bare gaverne med over i huset :)

-Sophie

0

Del dette indlæg

Ja, jeg er blevet totalt afhængig, og hvis kvaliteten er god, så sparer man ski mange penge på de der auktioner :biggrin:

Nå men her er skørtet:

Det er sjovt nok også der jeg har købt mit skørt :)

Jeg glæder mig meget til at høre, hvad du synes om lige præcis dét skørt, da jeg overvejer at købe et magen til og fjerne ringen. Så kan jeg bruge lycraen som mavestrammer :blush:

Jeg tror også at skørtet bliver rigtigt godt til din kjole - selv uden skørt synes jeg, at din smukke kjole præsenterer sig flot :bearhug:

Du må endelig sige til, når du har fået det!

0

Del dette indlæg

Nåå ok, det kan jeg godt forstå...

Jeg har jo slet ikke tænkt over det, for vi holder det jo hjemme hos LIsette, og der snupper vi jo bare gaverne med over i huset :)

-Sophie

Arh ja, det kan jeg godt se :bearhug: '

Jeg ville heller ikke have tænkt nærmere over det, hvis det ikke var fordi en af min morfars venner lige har fået stjålet samlige pengegaver til sin 60 års fødselsdag, godt nok ikke i vores lokaler, men der er jo ingen grund til at udfordre skæbnen, og slet ikke med den høst jeg forventer :biggrin:

0

Del dette indlæg

:balloons: hejsa....

Jeg syntes virkelig din tidsplan er helt perfekt... du har virkelig taget forbehold for allle ting syntes jeg.. :bearhug:

Når jeg sådan læser at I herinde laver tidsplan får jeg sku helt koldsved... pyhhaaaa skal man nu også have det ind i programmet... :bask:

Der er bare hele tiden 117 ting der skal være styr på, men hvad kirkeklokkerne ringer jo alligevel den 11-8 så der må jeg jo bare være klar... :):blush:

Dit skørt ser helt fantastisk ud, det er jeg glad for jeg ikke skal bekymrer mig om, det følger heldigvis med kjolen uanset hvor stort eller lille jeg skal have det.....

Endnu engang mange :biggrin: til dig skønne....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer