marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WAUV WAUV! Det er f****e noget flot tøj ham skrædderen har lavet til Søren! Hmmm MÅ få overtalt et stk mandfolk til at tage ind til Louise på lørdag.

Og kan også rigtig godt li din fine kjole - passer godt til dig.

Mmmmm lækker lækker lækker brudepar

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin::biggrin:PIIIIIIIIIIIIIFT :biggrin::biggrin:

Wauuuw, hvor er I bare skønne begge to. Synes bare din kjole er rigtig fin :thumbsupsmileyanim:

I bliver da for lækre lækre :thumbsupsmileyanim: Heldigt at jeg kender vejen til Greve Kirke :griner:-

- for lige at svare på din PM, så tror jeg ikke jeg kender din mormor. Jeg gik i børnehave i Hundige og i Ungdomsgårdens fritidshjem bagefter, Aligevel siger navnet mig et eller andet. Kan det passe at hun bor i .....haven, altså tæt ved børnehaven? Bare fordi jeg har en eller andet fornemmelse af, at jeg har været hjemme hos en pædagog engang, der hed det. Håber du fatter hvad jeg mener, vidste ikk lige hvor meget jeg kunne tillade mig at skrive ;)

:loveflag: Mia

0

Del dette indlæg

Nej, hun boede lige skråt overfor Kristine :thumbsupsmileyanim:

Hun mente heller ikke lige at hun kunne genkende dig, men muligheden var der jo, hun prøver så vidt muligt at følge med i hendes "ungers" liv, hvis der står noget i lokalavisen osv. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde har lige vært en tur i USA, og blev selvfølgelig bedt/beordret til at komme hjem med div. bryllupsblade til en hungrede "bride-to-be", og så turde hun jo ikke andet end at føje mig :biggrin:

Nå men da hun så skulle finde bladet, så opdagede hun at der var en helt væg kun med bryllupsblade. Hun kunne slet i overskue at skulle tage stilling til hvilket blad der så bedst ud, og de var alle sammen så tykke som en bog og kostede selvfølgelig kun en brøkdel af prisen vi gladeligt betaler herhjemme :thumbsupsmileyanim:

Det endte med at hun bare valgte det første og bedste der var pakket ind, og det fik jeg så igår :thumbsupsmileyanim:

Men hold op der er mange reklamer i det blad og ikke så mange ideer, men jeg er altså også kun nået halvvejs :griner:-

Der er lige et partimer læsning endnu :biggrin:

Men nu vil jeg jo have mere, mere mere, siger jeg dig.

- Gitte, bryllups-afhængig :loveflag:

0

Del dette indlæg

Min veninde har lige vært en tur i USA, og blev selvfølgelig bedt/beordret til at komme hjem med div. bryllupsblade til en hungrede "bride-to-be", og så turde hun jo ikke andet end at føje mig :biggrin:

Nå men da hun så skulle finde bladet, så opdagede hun at der var en helt væg kun med bryllupsblade. Hun kunne slet i overskue at skulle tage stilling til hvilket blad der så bedst ud, og de var alle sammen så tykke som en bog og kostede selvfølgelig kun en brøkdel af prisen vi gladeligt betaler herhjemme :thumbsupsmileyanim:

Det endte med at hun bare valgte det første og bedste der var pakket ind, og det fik jeg så igår :thumbsupsmileyanim:

Men hold op der er mange reklamer i det blad og ikke så mange ideer, men jeg er altså også kun nået halvvejs :griner:-

Der er lige et partimer læsning endnu :biggrin:

Men nu vil jeg jo have mere, mere mere, siger jeg dig.

- Gitte, bryllups-afhængig :loveflag:

Hihi det kender jeg bare alt for godt! Vores veninde kom hjem fra Thailand i går, og hun havde en lille godtpose med til os, fordi vi har passet hendes fulg. I posen var der chokolade, rødvin og et bryllupsmagasin :biggrin: PÅ THAILANDSK!?!?!? Det er jo ulæseligt - men heldigvis er der fine billeder :biggrin: Har godt nok ikke fet læst så meget i det endnu...

0

Del dette indlæg

På thailandsk, ja det er noget af en udfordring selv for det bedste zilla :thumbsupsmileyanim:

Men ja billederne er altid gode, har også set rigtig mange flotte brudepigekjoler, problemet er jo så bare at de er i USA :loveflag:

Håber der er lidt flere ideer, når jeg har tid til at kigge dte lidt nærmere igennem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

På thailandsk, ja det er noget af en udfordring selv for det bedste zilla :hug:

Men ja billederne er altid gode, har også set rigtig mange flotte brudepigekjoler, problemet er jo så bare at de er i USA :hug:

Håber der er lidt flere ideer, når jeg har tid til at kigge dte lidt nærmere igennem :cheerleader3:

Har lige kigget lidt mere på mit thailandske magasin... Der er jo ikke et ord, man kan forstå! Dog skriver de overskrifterne på engelsk, men alt andet er jo bare kruseduller ned ad siden...

Men hvor er det sjovt så forskellig deres stil i brudekjoler er i forhold til vores... Det stropløse er slet ikke så moderne, ligesom de gerne har masser af blonder... Måske skulle jeg scanne et par eksempler ind - bare for sjov :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvor er det sjovt så forskellig deres stil i brudekjoler er i forhold til vores... Det stropløse er slet ikke så moderne, ligesom de gerne har masser af blonder... Måske skulle jeg scanne et par eksempler ind - bare for sjov :hug:

Uh ja, Thailands brudekjole-mode! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

På thailandsk, ja det er noget af en udfordring selv for det bedste zilla :hug:

Men ja billederne er altid gode, har også set rigtig mange flotte brudepigekjoler, problemet er jo så bare at de er i USA http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Håber der er lidt flere ideer, når jeg har tid til at kigge dte lidt nærmere igennem :hug:

Har lige kigget lidt mere på mit thailandske magasin... Der er jo ikke et ord, man kan forstå! Dog skriver de overskrifterne på engelsk, men alt andet er jo bare kruseduller ned ad siden...

Men hvor er det sjovt så forskellig deres stil i brudekjoler er i forhold til vores... Det stropløse er slet ikke så moderne, ligesom de gerne har masser af blonder... Måske skulle jeg scanne et par eksempler ind - bare for sjov :blush:

Ja, vi vil se billeder :cheerleader3:

Der var også mange kjoler i mit blad der var kedelige 80-agtige amerikaner kjoler, hvis I forstår :biggrin:

Og så var der virkelig heller ikke andet i bladet, andet end 100 gode råd til festen og what not to do, og da jeg allerede havde overskredet de første råd, ja så mente jeg ikke lige jeg kunne bruge dem så meget :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et par dage for sent på den, men nu er de her :cheerleader3:

Men billeder er bare ikke særlig gode, langt fra :hug:

Der var ikke så meget plads osv, så jeg får taget nogle der er bedre senere, når kjolen kommer hjem til min mormor og morfar, og så har jeg en undskyldning for at prøve den igen :hug:

har lige været inde og lure i din tråd... SMUK SMUK kjole, den klæder dig virkelig godt!!!!

0

Del dette indlæg

Et par dage for sent på den, men nu er de her :cheerleader3:

Men billeder er bare ikke særlig gode, langt fra :biggrin:

Der var ikke så meget plads osv, så jeg får taget nogle der er bedre senere, når kjolen kommer hjem til min mormor og morfar, og så har jeg en undskyldning for at prøve den igen :hug:

har lige været inde og lure i din tråd... SMUK SMUK kjole, den klæder dig virkelig godt!!!!

Mange tak :hug:

Jeg kan da se at jeg vist trænger til at opdatere mit index :hug:

0

Del dette indlæg

vi vil se billeder Louise :cheerleader3::hug::hug:

Skal nok lægge dem ind i løbet af weekenden!

Hmm... Og så laver jeg bare en seperat tråd med denne lille snak, som reelt er helt ligegyldig i forhold til Gittes planlægning :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til Bodil-uddeling :cheerleader3:

Jeg har fået nogle billetter gennem arbejde, og tror det bliver rigtig sjovt at prøve, men hva pokker tager man på til sådan noget???

Nu er det jo ikke ligefrem Oscar-uddeling, så designer roberne lader jeg nok blive derhjemme, men det er jo heller ikke ligefrem weekend-bukser outfittet man tager på :hug:

Søren vil have et af sine nye jakkesæt på, så det er kun mig der ikke aner hvad pokker jeg skal gøre...

HJÆÆÆÆLP

0

Del dette indlæg

Ej, hvor spændende, Gitte! :cheerleader3:

Ligesom Anne ville jeg også synes, du skulle prøve at finde noget fint - gerne en kjole - i skabet. Der må da være et eller andet ... Du kan jo prøve at tage billeder af forskellige muligheder og så lægge dem herind - evt. som en afstemning :hug:

:hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer