marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er endnu et af mine ebay køb fundet vejen hjem til mig, denne gang mit corsage :loveboard:

post-21950-1170838384.jpg

post-21950-1170838404.jpg

Men fordi den går så langt ned i ryggen, så vil den jo naturligvis ikke sidde så tæt til i overdelen, men jeg er ikke helt sikker på om pigerne er for store til den :unsure:

Skålen er lidt spids i det, og det er jeg jo heller ikke vant til, så måske er det bare det der genere mig, men jeg må lige prøve den igen senere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Næsen har det fint nu, stadig ligt øm hvis man rykker i den, og det prøver jeg at lade vær' med :loveboard:

Ja, så lige som jeg skulle ud af døren, så kom sedlen til mit skørt, som jeg skulle hente på posthuset, så jeg måtte på posthuset for 2. gang idag :blush:

Skørtet er rigtig flot, større end jeg havde regnet, ringen altså, men det er ikke helt så langt, så jeg tror jeg bliver nødt til at forlænge den øverste del lidt, så der bliver lidt fiks fakseri, hvilket er ret ærgeligt :blush:

Men sådan er det jo :unsure:

Så nu må jeg lige have det hjem til mormor, og se hvad hun kan gøre...

0

Del dette indlæg

Det er egentligt meget sjovt, jeg har mødt den brud der skal giftes efter mig på vores bryllupsdag, det er altså en lille verden her på BK :blush:

Men nu ved jeg da hvem jeg skal snakke om med blomster og udsmykning af kirken :blush:

Og endnu bedre, de vil gerne have den samme præst som os, så i mine øjne er sandsynligheden for at det bliver ham der vier os, lidt større :loveboard:

:unsure:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Næsen har det fint nu, stadig ligt øm hvis man rykker i den, og det prøver jeg at lade vær' med :loveboard:

Ja, så lige som jeg skulle ud af døren, så kom sedlen til mit skørt, som jeg skulle hente på posthuset, så jeg måtte på posthuset for 2. gang idag :blush:

Skørtet er rigtig flot, større end jeg havde regnet, ringen altså, men det er ikke helt så langt, så jeg tror jeg bliver nødt til at forlænge den øverste del lidt, så der bliver lidt fiks fakseri, hvilket er ret ærgeligt -HAHA-

Men sådan er det jo :unsure:

Så nu må jeg lige have det hjem til mormor, og se hvad hun kan gøre...

Jeg tænkte nok, det ville være lidt for kort...når jeg sætter mit i taljen, så er det faktisk for kort og jeg er jo kun 1,5 m...!!

Men det burde være muligt at forlænge den i toppen....hvad synes du om fylden? Har du prøvet det med kjolen? Jeg vil se billeder (Mette, 3 år) :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg prøver at forlænge det, når jeg kommer hos min mormor næste gang, men i det hele taget synes jeg det var meget svært at finde et skørt der var langt nok til mine stænger :blushsmiley:

Skørtet var større end hvad jeg havde regnet med, og hvad standarden er herhjemme, så dte var godt jeg oikke bestilte det større :blush:

Men ellers er det helt perfekt, det er faktisk et rigtig flot skørt, med lidt blonde detajle for neden :unsure:

Min kjole er hos min mormor, så jeg skal lige forbi hende for at prøve den, og det regner jeg med at få gjort i næste uge :blush:

Men jeg glæder mig meget til at se det hele sammen, og få nogle ordentlige billeder :loveboard:

Tror dog jeg bliver nødt til at sælge mit corsage, det er simpelt hen for lille i skålen, pigerne nægter at samarbejde med noget der er for smalt eller for lille ;)

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøver at forlænge det, når jeg kommer hos min mormor næste gang, men i det hele taget synes jeg det var meget svært at finde et skørt der var langt nok til mine stænger :blushsmiley:

Skørtet var større end hvad jeg havde regnet med, og hvad standarden er herhjemme, så dte var godt jeg oikke bestilte det større :blush:

Men ellers er det helt perfekt, det er faktisk et rigtig flot skørt, med lidt blonde detajle for neden :unsure:

Min kjole er hos min mormor, så jeg skal lige forbi hende for at prøve den, og det regner jeg med at få gjort i næste uge -HAHA-

Men jeg glæder mig meget til at se det hele sammen, og få nogle ordentlige billeder :loveboard:

Tror dog jeg bliver nødt til at sælge mit corsage, det er simpelt hen for lille i skålen, pigerne nægter at samarbejde med noget der er for smalt eller for lille ;)

Ja, skørtet har en ret stor diameter i nederste ring...! Mit fylder jo også for vildt, men jeg har pillet den øverste ring ud, og regner med at kjolen vil lægge den yderste tyl ned, så den ikke er så voldsom...er mere og mere lun på A-line snittet, da det nok gør mig lidt længere at se på, og knap så flødebolle...men jeg er åben overfor alt:)

Men puha, hvor jeg glæder mig til næste uge, når du har været hos din mormor!! Det er så fedt at se tingene LIVE:) Så skal du også lige taget sløret på, når der skal tages billeder:)

Jeg tror du skal gå i en rigtig brystbutik og få købt et ordentligt hejseværk, der passer til dig :blush:

Det er svært at købe lingeri online, for det skal jo sidde som støbt og der er ingen af os, der har standardmål..!

Jeg regner med at smutte i triumph eller "Hånkemøller" på Ros' torv:)!

0

Del dette indlæg

Jeg skal have hele udstyret med når jeg skal prøve min kjole, det er helt sikkert :loveboard:

Jeg har faktisk et corsage allerede, det fantastiske corsage herinde fra, men jeg er ikke helt sikker på at det går med ryggen, for det går lige over, og jeg kan faktisk ikke huske om min kjole går lidt ned i ryggen :blushsmiley:

Men jeg giver dte lige til næste uge, og ser hvad der sker, inden jeg sætter det til salg :blush:

Det er nemlig svært at købe over nettet, for man ved aldrig om det er en lille størrelse osv. så jeg var også skeptisk, men jeg måtte jo lige prøve :blush:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg skal have hele udstyret med når jeg skal prøve min kjole, det er helt sikkert :loveboard:

Jeg har faktisk et corsage allerede, det fantastiske corsage herinde fra, men jeg er ikke helt sikker på at det går med ryggen, for det går lige over, og jeg kan faktisk ikke huske om min kjole går lidt ned i ryggen :blushsmiley:

Men jeg giver dte lige til næste uge, og ser hvad der sker, inden jeg sætter det til salg :oops:

Det er nemlig svært at købe over nettet, for man ved aldrig om det er en lille størrelse osv. så jeg var også skeptisk, men jeg måtte jo lige prøve :oops:

:blush:

Glæder mig til at høre hvordan det ende med dit skørt og din corsage til prøvningen i næste uge. :unsure: Min veninde havde det samme problem med skørtets længde (for lange ben/stænger),- og hun kunne snildt forlænge det. Det skal siges at hun ikk er en ørn med nål og tråd... -HAHA-

Tak for dine søde tanker i min tråd -HAHA-

:blush:-HAHA- :bearhug:

Silotte

0

Del dette indlæg

Jeg tror heller ikke det bliver noget problem, men mormor er ok ferm ved en symaskine, så det burde kunne lade sig gøre, og det er stadig billigere end at købe skørtet herhjemme :unsure:

Men det ser ud til at jeg skal prøve det på mandag eller onsdag, når vi alligevel skal til Greve og skrive under på vores nye lejlighed :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så fik vi lige touret bryllupsmessen i København, men ærligt talt så var det hele lidt trængt og alt for mange mennesker, så vi kunne faktisk bedre lide den væsentligt mindre udstilling i Roskilde, hvor der var mere plads mellem standene :blushsmiley:

Men nu har vi jo sådan set også planlagt næsten det hele, og inspireret synes vi i hvert fald ikke vi blev :biggrin:

Men vi var der med min far og Heidi og min lillesøster Maja, der jo skal giftes to måneder før os, så vi hyggede os da i hvert fald :o

Maja fik indsamlet smagsprøver fra samtlige stande, så hun havde chokolade i hele hovedet -HAHA-

Nå men lige som vi skulle til at smutte igen, ser jeg lige nogle sko fra Paradox, de er bare såå flotte, så dem måtte vi jo lige kigge nærmere på :balloon:

Og da jeg vender mig om, ser jeg at de også har et mindre udsalg af brudepigekjoler, de er alle sammen den samme model, farve og størrelse til 90 kr...

Dem måtte vi jo eje, så vi købte lige 3 stk. selvom de er for store, så får min mormor eller farmor lov til at sy dem ind :thumbsupsmileyanim:

De var ikke 100 % hvad vi havde tænkt os, men de er faktisk ret søde, så vi er begge godt tilfredse, og Søren er vist bare glad for at være med til at købe noget til brylluppet :bearhug:

Men her er de i hvert fald GP

post-21950-1171191347.jpg

post-21950-1171191356.jpg

0

Del dette indlæg

Jamen det var da også så billigt så det var da næsten for dumt ikke at slå til..... Hvor er det fedt for dig som det kører lige i tiden.. :thumbsupsmileyanim:

jeg syntes generelt alle messer har fået dårlig kritik...måske de skulle indskrænke sig til 4 el 5 messer også have det nogle steder de kunne samle noget ordentligt inspiration....!!!! hvor svært kan det være...... :bearhug:

:balloon: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror måske også at vi zilla'er har for høje forventninger, for det er jo butikkerne der udstiller deres varer, og når man har købt kjolen osv, jamen så er der bare ikke så meget at se på GP

Personligt ville jeg synes at det var fedt hvis der var en sektion med borddækning osv, for det er her man kunne føle at man virkelig blev inspireret, men de virksomheden som Panduro, sælger jo også ideerne i deres bryllupsbog, så det er svært at få inspiration :o

Men havde jeg ikke købt kjolen osv, så ville der da være en masse gode ideer, og en mulighed for at se kjolerne uden at skulle bestille tid og prøve dem :thumbsupsmileyanim:

Jamen, det synes jeg også, vi har efterhånden fået styr på en masse småting, og begynder efterhånden at gøre klar til at flytte om 1,5 måned, så der sker rigtig meget i øjeblikket :balloon:

Selvom kjolerne ikke var det jeg havde drømt om, så synes jeg de er nogle rigtig søde kompromis'er, og jeg glæder mig til at se dem på de små :bearhug:

Måske er vi gået på kompromis med mange ting, men de vigtigste ting som min kjole og Sørens tøj, lokalet og dj er blevet nøjagtig som vi vil have det, resten er bare fyld til en god fest -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ja, så fik vi lige touret bryllupsmessen i København, men ærligt talt så var det hele lidt trængt og alt for mange mennesker, så vi kunne faktisk bedre lide den væsentligt mindre udstilling i Roskilde, hvor der var mere plads mellem standene :blushsmiley:

Men nu har vi jo sådan set også planlagt næsten det hele, og inspireret synes vi i hvert fald ikke vi blev :biggrin:

Men vi var der med min far og Heidi og min lillesøster Maja, der jo skal giftes to måneder før os, så vi hyggede os da i hvert fald :o

Maja fik indsamlet smagsprøver fra samtlige stande, så hun havde chokolade i hele hovedet -HAHA-

Nå men lige som vi skulle til at smutte igen, ser jeg lige nogle sko fra Paradox, de er bare såå flotte, så dem måtte vi jo lige kigge nærmere på :balloon:

Og da jeg vender mig om, ser jeg at de også har et mindre udsalg af brudepigekjoler, de er alle sammen den samme model, farve og størrelse til 90 kr...

Dem måtte vi jo eje, så vi købte lige 3 stk. selvom de er for store, så får min mormor eller farmor lov til at sy dem ind :thumbsupsmileyanim:

De var ikke 100 % hvad vi havde tænkt os, men de er faktisk ret søde, så vi er begge godt tilfredse, og Søren er vist bare glad for at være med til at købe noget til brylluppet :bearhug:

Men her er de i hvert fald GP

Hvor er de søde... Og sikke en pris.

Jeg har selv købt til min steddatter.. Men jeg har valgt en lyserød, da hun skal følges med min søn (bryder mig ikke om tanken om et mini-brudepar - hvor sødt det end lyder)

Jessie

0

Del dette indlæg

Men nu har vi jo sådan set også planlagt næsten det hele, og inspireret synes vi i hvert fald ikke vi blev GP

:bearhug: Jeg troede et kort øjeblik, at det var Maja der skulle giftes -HAHA-

Dejlgt I har fået købt brudepigekjoler, så er der lige en ting mindre igen - og hvilken fantastisk pris :thumbsupsmileyanim:

:balloon: Mia

0

Del dette indlæg

Men nu har vi jo sådan set også planlagt næsten det hele, og inspireret synes vi i hvert fald ikke vi blev :boohoo:

Men vi var der med min far og Heidi og min lillesøster Maja, der jo skal giftes to måneder før os, så vi hyggede os da i hvert fald :boohoo:

Maja fik indsamlet smagsprøver fra samtlige stande, så hun havde chokolade i hele hovedet :boohoo:

Nå men lige som vi skulle til at smutte igen, ser jeg lige nogle sko fra Paradox, de er bare såå flotte, så dem måtte vi jo lige kigge nærmere på :boohoo:

Dem måtte vi jo eje, så vi købte lige 3 stk. selvom de er for store, så får min mormor eller farmor lov til at sy dem ind :cheerleader3:

De var ikke 100 % hvad vi havde tænkt os, men de er faktisk ret søde, så vi er begge godt tilfredse, og Søren er vist bare glad for at være med til at købe noget til brylluppet :boohoo:

Men her er de i hvert fald :boohoo:

Hvor er de søde... Og sikke en pris.

Jeg har selv købt til min steddatter.. Men jeg har valgt en lyserød, da hun skal følges med min søn (bryder mig ikke om tanken om et mini-brudepar - hvor sødt det end lyder)

Jessie

Det kan jeg godt forstå, det er jeg heller ikke til, vi skal heller ikke have en nogen brudesvend, så de 3 små tøser på 2, 2,5 og 3 år bliver fulgt af min søster på 22 år :boohoo:

0

Del dette indlæg

Men nu har vi jo sådan set også planlagt næsten det hele, og inspireret synes vi i hvert fald ikke vi blev :(

Men vi var der med min far og Heidi og min lillesøster Maja, der jo skal giftes to måneder før os, så vi hyggede os da i hvert fald :boohoo:

:boohoo: Jeg troede et kort øjeblik, at det var Maja der skulle giftes :boohoo:

Dejlgt I har fået købt brudepigekjoler, så er der lige en ting mindre igen - og hvilken fantastisk pris :cheerleader3:

:boohoo: Mia

Ja, det kan jeg godt se, at det kunne læses sådan, hun blev også lige tilføjet bagefter :boohoo:

Men det er min far og Heidi der skal giftes :boohoo:

Jeg er også blevet mere og mere glad for kjolerne, synes de er rigtig søde, og er lidt lettet over at det nu er på plads :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer