marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Det er sjovt nok også der jeg har købt mit skørt :)

Jeg glæder mig meget til at høre, hvad du synes om lige præcis dét skørt, da jeg overvejer at købe et magen til og fjerne ringen. Så kan jeg bruge lycraen som mavestrammer :blush:

Jeg tror også at skørtet bliver rigtigt godt til din kjole - selv uden skørt synes jeg, at din smukke kjole præsenterer sig flot :bearhug:

Du må endelig sige til, når du har fået det!

Jeg glæder mig også helt vild til at få det, så er jeg ligesom et skridt nærmere vores bryllup :blush:

Men jeg synes nu at der skal skørt under, husker det i hvert fald som en meget smukkere kjole, når den fik sin rigtige vidde :balloons:

Ja, vi må lige sammenligne erfaringer, når vi får vores skørter http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåå ok, det kan jeg godt forstå...

Jeg har jo slet ikke tænkt over det, for vi holder det jo hjemme hos LIsette, og der snupper vi jo bare gaverne med over i huset :)

-Sophie

Arh ja, det kan jeg godt se :bearhug: '

Jeg ville heller ikke have tænkt nærmere over det, hvis det ikke var fordi en af min morfars venner lige har fået stjålet samlige pengegaver til sin 60 års fødselsdag, godt nok ikke i vores lokaler, men der er jo ingen grund til at udfordre skæbnen, og slet ikke med den høst jeg forventer :biggrin:

:balloons:

Nej hvor synd!!!!!!!!!!!!!

Altså vi plejer nu også at fjerne pengegaver og gavekort med det samme. For selvom man gerne vil stole på folk, så er det langt fra sikkert, at man kan!!!

Men det kan være, vi skal flytte gaverne over, når vi engang har pakket dem ud. Vi regner med at pakke dem ud mellem desserten og kaffen :blush:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Årh det var da et super tidspunkt at gøre det på, synes jeg.

Det må jeg lige tage op til overvejelse, og så evt. starte med at spise lidt før :bearhug:

Men hvad synes I, kan man godt tillade sig ikke at åbne gaver til receptionen, når der er mange der ikke skal med til festen, og derfor ikke vil se os åbne deres gaver???

0

Del dette indlæg

:balloons: hejsa....

Jeg syntes virkelig din tidsplan er helt perfekt... du har virkelig taget forbehold for allle ting syntes jeg.. :bearhug:

Når jeg sådan læser at I herinde laver tidsplan får jeg sku helt koldsved... pyhhaaaa skal man nu også have det ind i programmet... :bask:

Der er bare hele tiden 117 ting der skal være styr på, men hvad kirkeklokkerne ringer jo alligevel den 11-8 så der må jeg jo bare være klar... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :huh:

Dit skørt ser helt fantastisk ud, det er jeg glad for jeg ikke skal bekymrer mig om, det følger heldigvis med kjolen uanset hvor stort eller lille jeg skal have det.....

Endnu engang mange :biggrin: til dig skønne....

Jeg er jo totalt planlægnings menneske, men der er bare nogen ting man ikke kan planlægge sig ud af, heldigvis :blush:

Du må hellere lave et program til programmet :huh:

Det ville have været fedt, hvis skørtet bare fulgte med, så havde man ikke behøves at tænke på det nu, men puha de var dyre i forretningen, så hellere tage chancen på nettet :blush:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh det var da et super tidspunkt at gøre det på, synes jeg.

Det må jeg lige tage op til overvejelse, og så evt. starte med at spise lidt før :bearhug:

Men hvad synes I, kan man godt tillade sig ikke at åbne gaver til receptionen, når der er mange der ikke skal med til festen, og derfor ikke vil se os åbne deres gaver???

Ja det synes jeg næsten godt man kan...men omvendt...hvis der er tid til at pakke op, kan man selvfølgelig gøre det...Dog bliver de faste gæster og receptionsgæsternes gaver sikkert blandede, så hvordan skelner man dem lige?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Lige nøjagtig, så hellere enten åbne alle gaverne til receptionen eller åbne alle gaver til festen :biggrin:

Der er også nogen gæster der vil vælge receptionen fra, og så først komme til festen, og de gaver kan vi åbne senere :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja, som jeg allerede har afsløret, så er jeg blevet hooked på ebay takke være den kære glade brud :loveshower:

Søren er ikke helt så begejstret :bask:

Men men men, han kunne pludselig se fordelen, da han med egne øjne så hvad det slør jeg gerne vil have, koster herhjemme. Små 1200 kr for et slør i to lag, der går til lænden :)

Personligt mener jeg at de har bidt i en håndgranat, og ser man på mit budget, så ville jeg havde jeg aldrig troet at et slør kunne være så dyrt, der er nemlig kun sat 200 kr af til det.

Men så fandt jeg jo et magen til på ebay :bearhug:

Og får det fluks sendt til DK til den fantastiske pris af 140 kr, inkl transport :balloons:

Så her er mit slør, jeg andt auktionen igår, så der går nok lige lidt tid inden jeg får det hjem :biggrin:

post-21950-1170140720.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, som jeg allerede har afsløret, så er jeg blevet hooked på ebay takke være den kære glade brud :loveshower:

Søren er ikke helt så begejstret :bask:

Men men men, han kunne pludselig se fordelen, da han med egne øjne så hvad det slør jeg gerne vil have, koster herhjemme. Små 1200 kr for et slør i to lag, der går til lænden :blush:

Personligt mener jeg at de har bidt i en håndgranat, og ser man på mit budget, så ville jeg havde jeg aldrig troet at et slør kunne være så dyrt, der er nemlig kun sat 200 kr af til det.

Men så fandt jeg jo et magen til på ebay :bearhug:

Og får det fluks sendt til DK til den fantastiske pris af 140 kr, inkl transport :balloons:

Så her er mit slør, jeg andt auktionen igår, så der går nok lige lidt tid inden jeg får det hjem :blush:

HURRAAAA for ebay - flot flot slør, meget enkelt men dog specielt! :biggrin::)

Personligt tør jeg ikke gå på ebay - hvad kunne det ikke ende med http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif Køber du aldrig noget du egentlig ikke har brug for, eller har du bare total selvkontrol??????

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg er jo stadig ny på ebay, har kun været der 5-6 dage, men i det tidsrum er det da også lykkeds mig at købe en personlig topfigur, skørt, slør og så kom jeg også lige til at købe et nyt corsage, selvom jeg har det fantastiske corsage herinde fra :blushsmiley:

Men jeg skal have noget at lede efter, jeg bliver ikke inspireret derinde, for det synes jeg er for uoverskueligt. Det nye corsage håber jeg virkelig at jeg kn passe, men det har nemlig samme hjerteudskæring som min kjole og går længere ned i ryggen, ellers må jeg prøve at sælge det igen :biggrin:

Men nu er det også slut, Søren vil gerne have jeg holder en lille pause med ebay, forståeligt nok, men nu er der heller ikke mere jeg mangler foreløbigt :balloons:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Altså jeg er jo stadig ny på ebay, har kun været der 5-6 dage, men i det tidsrum er det da også lykkeds mig at købe en personlig topfigur, skørt, slør og så kom jeg også lige til at købe et nyt corsage, selvom jeg har det fantastiske corsage herinde fra :blushsmiley:

Men jeg skal have noget at lede efter, jeg bliver ikke inspireret derinde, for det synes jeg er for uoverskueligt. Det nye corsage håber jeg virkelig at jeg kn passe, men det har nemlig samme hjerteudskæring som min kjole og går længere ned i ryggen, ellers må jeg prøve at sælge det igen :biggrin:

Men nu er det også slut, Søren vil gerne have jeg holder en lille pause med ebay, forståeligt nok, men nu er der heller ikke mere jeg mangler foreløbigt :balloons:

:bearhug:

FLOT slør - venter selv på mit:)

Min kære kommende mand er/var også lidt nervøs for ebay, men jeg er bare ikke typen, der logger på og ligefrem leder efter ting, jeg skulle få lyst til at købe. Jeg er gået efter helt specifikke ting, såsom ringe-pude, slør, skørt og brudepigekjole og vælger det bedste efter prisen. Nu er det hele købt!

Jeg glæder mig meget til at se dit slør live:)!! Og til at høre, hvornår du får dit skørt:)!

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig som et lille barn til at få slør og skørt og få prøvet det hele sammen :bearhug:

Vi var jo en tur forbi bryllupsmessen i Roskilde i søndags, og sørme om Søren ikke fik brev idag, om at han havde vundet et gavekort til en herretøjsforretning på 500 kr :biggrin:

Det er bare såå fedt, der står godt nok på det at det er til en jakkesæt (nok nærmere et tilskud så), men vi håber på at kunne bruge det på en skjorte eller slips, manchetknapper eller lignende :)

Så vi skal kigge forbi i næste uge, og se hvad vi kan finde :balloons:

Og så har vi bestilt maden til Sørens fest, og nu håber vi bare at det lever op til forventningerne, men samtidigt har vi fået et tilbud fra We do food, hvor vi også får rigtig meget for pengene, så dem skal vi snakke med på tirsdag, så har vi ogå fået afprøvet buffetkompagniet :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik forresten spørgeskemaet til vores personlige topfigurer igår :biggrin:

Der var rigtig mange spørgsmål om hårfarve, længde, billeder af frisuren, slør eller tiara eller begge dele, billede af brudekjolen og jakkesættet, farverne på tøjet og Sørens sko osv.

Puha jeg blev helt forpustet bare af at læse det :bearhug:

Men vi sender nu ikke skemaet tilbage før vi har fået Sørens tøj hjem, og mit skørt og slør, så hende der laver det, kan få de rigtige billeder :blushsmiley:

Så med Sørens vundne gavekort og vores spørgeskema, så var det en rigtig god dag igår :balloons:

0

Del dette indlæg

Tillykke med gavekortet. :balloons: ,- det kan varme så dejligt i budgette.........

Selvom du kun har været på ebay i 5-6 dage lyder du allerede som en ebay haj... :biggrin::):blush:

Og hvis resten af dine købe bliver lige så succesfulde som dit slør,- så er du rigtig godt hjulpet.. Det er et super flot slør... Tror jeg selv vil prøve at lægge vejen forbi ebay :whistle:

:bearhug: Silotte

0

Del dette indlæg

Aj..hvor er I heldige:) Det kunne være jeg skulle have hevet ham med i søndags alligevel:) På den anden side, så havde jeg været på arbejde i lørdags og har i forvejen brugt alt for mange penge på diverse bryllupsblade, så jeg droppede det:)

Stort tilykke - og ja, jeg tror altså godt I kan bruge de 500 på noget andet end lige en habit!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj..hvor er I heldige:) Det kunne være jeg skulle have hevet ham med i søndags alligevel:) På den anden side, så havde jeg været på arbejde i lørdags og har i forvejen brugt alt for mange penge på diverse bryllupsblade, så jeg droppede det:)

Stort tilykke - og ja, jeg tror altså godt I kan bruge de 500 på noget andet end lige en habit!

Det skulle du da, så kunne vi lige have vinket gennem lokalet :bearhug:

Men alle katalogerne man fik derude var gratis, og de 60 kr man betalte i indgangen fik man en magasin "Bruden", så det var fint nok, det var de eneste penge vi brugte derude :bearhug:

Uha, kan du anbefale nogle kataloger, for jeg trænger sådan til at læse nogte nyt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med gavekortet. :cheerleader3: ,- det kan varme så dejligt i budgette.........

Selvom du kun har været på ebay i 5-6 dage lyder du allerede som en ebay haj... :griner:-:blush::blink:

Og hvis resten af dine købe bliver lige så succesfulde som dit slør,- så er du rigtig godt hjulpet.. Det er et super flot slør... Tror jeg selv vil prøve at lægge vejen forbi ebay :whistle:

Jeg kan kun anbefale ebay, men jeg har dog ikke fået nogen af tingene endnu ;)

Men jeg synes det er lettest, når man har noget man kan lede efter. Det der med at ose derinde, puha det er lidt voldsomt, man bliver aldrig færdig, men tilgengæld kan man finde alt derinde :bearhug:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Tillykke med gavekortet. :cheerleader3: ,- det kan varme så dejligt i budgette.........

Selvom du kun har været på ebay i 5-6 dage lyder du allerede som en ebay haj... :griner:-:blush:GP

Jeg kan kun anbefale ebay, men jeg har dog ikke fået nogen af tingene endnu ;)

Men jeg synes det er lettest, når man har noget man kan lede efter. Det der med at ose derinde, puha det er lidt voldsomt, man bliver aldrig færdig, men tilgengæld kan man finde alt derinde :bearhug:

:griner:-

Jeg nåede desværre ikke på ebay i går aftes,- pga. håndboldskampen :toot: ... Så det har jeg til goé... :blink:

En del a´min veninder bruger meget trendsales,- det skal vist fungere lige som ebay. Har du prøvet det...?

0

Del dette indlæg

Jeg har surfet en del derinde, og budt på et par ting, men jeg er vist for nærig, når tingene står i danske kroner :bearhug:

Men det er en super hjemmeside, let at finde rundt på osv.

Jeg har også flere veninder, der både køber og sælger derinde :cheerleader3:

Synes bare ikke der er så mange bryllupsartikler, hvilket var grunden til min storforbrug af ebay, men de har en del brudekjoler, så jeg brugte meget tid derinde inden jeg fandt min kjole :griner:-

Men der behøver man jo ikke at bekymre sig om told og skat osv :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har surfet en del derinde, og budt på et par ting, men jeg er vist for nærig, når tingene står i danske kroner :griner:-

Men det er en super hjemmeside, let at finde rundt på osv.

Jeg har også flere veninder, der både køber og sælger derinde :cheerleader3:

Synes bare ikke der er så mange bryllupsartikler, hvilket var grunden til min storforbrug af ebay, men de har en del brudekjoler, så jeg brugte meget tid derinde inden jeg fandt min kjole GP

Men der behøver man jo ikke at bekymre sig om told og skat osv :griner:-

Lige det med told og skat er jo en væsentlig pointe.. :blush::blink:

Jeg tror jeg vover pelsen her i weekenden,- og kaster mig ud i det :bearhug: . Så det kan godt være du får mig hængende et par gang,- for at få gode råd.....

Er hjemmesiden: www.ebay.com ?????

0

Del dette indlæg

Ja, så kom dagen hvor vi skulle holde Sørens 30 års fødselsdag, og puha det blev en lang, hård og helt igennem vellykket og fantastisk lørdag :oops:

Vi dækkede op til festen allerede fredag aften, så vi kunne rigtig nyde at sove længe lørdag, dvs. indtil kl 8.00 for mig :blushsmiley:

Gæster kom kl 16.00, jyderne der kom langvejs fra var de første, men alle nåede da frem. Vi var 37 i alt :bearhug:

Maden var forsinket, så det var lidt stressende at skulle ordne det, samtidig med at skulle hilse på gæsterne, så den første time, brugte jeg på at stille maden frem, så jeg fik ikke engang set Sørens gaver, før i morges -HAHA-

Men maden var tilgengæld rigtig lækker, og vi besluttede med det samme at vi bruger dem igen til at levere maden til brylluppet :pokey:

Der var sindssygt meget mad, og der blev kun spist halvdelen af de 3 forskellige salater, 2/3 af kartoflerne, men tilgengæld blev alt kødet spist, der var lige nøjagtigt nok -HAHA-

Aftenen forløb uden problemer, min mor og far sad ved hver deres bord, men var sociale og snakkede sammen et par gange, så det var over alt forventning. Alle hyggede sig, og da vi holdt festen i det en kollegiebar, så måtte beboerne komme derned kl 22, men det passede med at de fleste der ikke ville feste videre tog hjem på det tidspunkt. Vi fortsatte festen med de unge til kl 3, og det var bare en fantastisk aften, selv Søren der havde brokket sig over hvor meget såda en fest kostede, ville ikke have lavet noget om :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare fedt, at han fik sig en rigtig fed 30 års fødselsdag - det er jo et rundt hjørne!! Og jeg synes det er rigtigt fedt, at I har valgt at gøre noget ud af det selvom det også er året, hvor I skal giftes..!!!!

Hvordan er det så at have en "gammel" kæreste? :bearhug: Han kan jo glædes over, at han stadig har en ung kæreste i tyverne :pokey:-HAHA-

Jeg bliver selv 30 til maj - en måned inden brylluppet...og jeg ved ærligt talt ikke, hvordan vi skal fejre det. Sidste år lavede vi INTET i anledning af de 29 år, og jeg lod kæresten vide, at min 30 års dag skulle være noget helt fantastisk med havefest og det hele...men øhm..ja, så kom der altså lige et bryllup i stedet for:)...

Det er jo også et spørgsmål om økonomi..... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer