Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

700 g er sgu da ikke så tosset!!! :bearhug: Rigtig godt gået, søde :lol: Jubiii... Jeg hepper på dig... HEP HEP :(

Og så et lille bitte :smash: til gemalen! Tsk, MÆND! :wacko:

:bearhug:

Takker sødeste Rikke :unsure:

Jeg er lige her til morgen hoppet i et par jeans, der har hængt i skabet i et halvt års tid så det er fedt!

:blink:

Søøde Solsikken

:heart::blink: Rigtig godt gået,- se nu sker der noget...oss i garderoben :bestwishes:

Rigtig god tur til Lilly idag,- det bliver spændende. Og så hug lige lidt solstråler til mig når du kommer ud i det gode vejr

:sm: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker søde piger - i er nu altid godt selskab. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/tak.gif

Derfor er det også rigtig :) det er jeg gør nu - ti hi - men jeg bliver simpelhen nød til at fortælle, at jeg i går købte SMYKKET hos Lilly.

Jeg havde min mor med derinde, som jo er den eneste der har set min kjole - og hun sagde med det samme, at det passer perfekt dertil :balloons:

For jer der ikke kan huske hvordan det ser ud, kommer det her på en model

post-20894-1173951857.jpg

Jeg HAR fået taget billeder af mig selv med det på - men AK, jeg er hjemme ved min syge Andreas i dag, og kablet til kameraet ligger ude på arbejde. JAE jeg ved det godt :blink: men lover at de kommer i morgen.

:balloon:

0

Del dette indlæg

:balloons::balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif :blink::):hug:

Det var oss på tide,- her har jeg siddet og ventet på at høre hvordan det gik igår

Men et kæmpe tillykke skal du ha'... Som jeg har sagt tidligere, det er et utrolig smukt hals smykke. Du bliver bruden over alle brude -HAHA-

Din mor har sikkert heller ikk været i tvivl,- eller??

Og så lille Andreas,- -HAHA- til ham... Håber han kommer hurtigt over det.. Nogen gange bliver det ikke lige så hårdt ramt som os voksne... Jeg synes Luna har det lidt bedre idag. Krydser fingre for ham -HAHA-

:toot: Silotte

0

Del dette indlæg

:balloons::balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif :blink::):hug:

Det var oss på tide,- her har jeg siddet og ventet på at høre hvordan det gik igår

Men et kæmpe tillykke skal du ha'... Som jeg har sagt tidligere, det er et utrolig smukt hals smykke. Du bliver bruden over alle brude -HAHA-

Din mor har sikkert heller ikk været i tvivl,- eller??

Og så lille Andreas,- :) til ham... Håber han kommer hurtigt over det.. Nogen gange bliver det ikke lige så hårdt ramt som os voksne... Jeg synes Luna har det lidt bedre idag. Krydser fingre for ham :toot:

:toot: Silotte

Ihh altså søde Silotte, bliver helt -HAHA-

NEJ - min mor var slet ikke i tvivl, men kender du det - det er altid rart liiiige at høre en andens mening end ens egen. Derfor for i også billederne at se - i morgen -HAHA-

Det er dejligt for Luna - Andreas sover lige nu, men har høj feber - stakkels pus :toot:

Solsikken -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså søde Silotte, bliver helt :blink:

NEJ - min mor var slet ikke i tvivl, men kender du det - det er altid rart liiiige at høre en andens mening end ens egen. Derfor for i også billederne at se - i morgen :)

Det er dejligt for Luna - Andreas sover lige nu, men har høj feber - stakkels pus :toot:

Solsikken http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

Et stort :balloons: til ham lille feber trolden

Mht det med billederne så er du fra min side tilgivet,- denne her gang :balloon:

:hug: Silotte

0

Del dette indlæg

NEEEEEJJJJJJJJ hvor er det smukt det smykke... Har selv kig på nøjagtig det samme smykke, syntes nemlig det er så smukt.... hvordan er det at have på ??

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/respekt.gif for dit valg.... :balloons:

:balloon: fra Belinda

0

Del dette indlæg

NEEEEEJJJJJJJJ hvor er det smukt det smykke... Har selv kig på nøjagtig det samme smykke, syntes nemlig det er så smukt.... hvordan er det at have på ??

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/respekt.gif for dit valg.... :balloons:

IHHH... Tak søde Belinda. :blink:

Jamen, øhhh...... :) Det er skønt at have på - utrolig let, og det jeg godt kan lide ved det er, at det ikke, selvom det er et smykke der fylder, virker for bastant.

:hug:

0

Del dette indlæg

IHHH... Tak søde Belinda. :blink:

Jamen, øhhh...... :) Det er skønt at have på - utrolig let, og det jeg godt kan lide ved det er, at det ikke, selvom det er et smykke der fylder, virker for bastant.

:hug:

Jeg skal ud og prøve min kjole her til Maj ( 3 mdr før) og hun havde nemlig også mange muligheder....men nu må vi se. Den fra Lilly er hvertfald klart en af mine favoritter...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) for dit valg.... :balloon:

:blink: fra Belinda

IHHH... Tak søde Belinda. :hug:

Jamen, øhhh...... :toot: Det er skønt at have på - utrolig let, og det jeg godt kan lide ved det er, at det ikke, selvom det er et smykke der fylder, virker for bastant.

-HAHA-

Jeg skal ud og prøve min kjole her til Maj ( 3 mdr før) og hun havde nemlig også mange muligheder....men nu må vi se. Den fra Lilly er hvertfald klart en af mine favoritter...

Der er også skøn :balloons:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

0

Del dette indlæg

Hej BK-piger :balloons:

Så er der billeder, og vær venlig IKKE at kigge for meget på mig, men på smykket :blink: Jeg må så absolut være den mest ikke fotogene der går på denne jord - ja jeg hader faktisk at bliver fotograferet. Så bær over med mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Først den fine æske sådan et smykke leveres i

post-20894-1174030250.jpg

Og hvad den indeholder (undskyld den ringe kvalitet :) )

post-20894-1174030257.jpg

Kan da lige opdatere omkring omsmeltningen af min forlovelsesring. Min kæreste og jeg har aftalt ikke at give hinanden morgengaver, men her forleden kom han og sagde, at han gerne ville give mig den nye ring i morgengave, da han synes det var så oplagt. Og så ville han gerne, hvis hans navn blev graveret deri. Sød - ikke?

Vi blev så enige om, at den står på små fødselsdagsgaver i år. Så nu skal jeg for alvor i gang med at tænke på morgengave til ham :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :blink::)

Sikke et flot smykke - det klæder virkelig godt! Men må jeg have lov at sige, at det er da noget vrøvl, at du ikke er særlig fotogen. Jeg synes da, du ser flot ud med smykkerne på billederne :balloons:

0

Del dette indlæg

WOW!!! Hvor er det bare godt, at du ignorede sådan nogle små uvidende fjolser som mig og købte det smykke alligevel! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif Hvor er det smukt til dig! Og hvor ser du i øvrigt helt vildt sød ud på de billeder... ingen ufotogene gener dér! :balloon:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wau!!!!!!!!!!!!!!

Super smuk.....

Tusinde tak - er selv vild med det. :hug: (ja det er jo derfor jeg købte det -HAHA- )

Åhhh... det smykke... Det sidder som støbt på dig og det er utrolig smukt!

Kan godt forstå du blev forelsket i det!!!!!

Ihh altså -HAHA- Bliver helt flov, men tak søde.

Sikke et flot smykke - det klæder virkelig godt! Men må jeg have lov at sige, at det er da noget vrøvl, at du ikke er særlig fotogen. Jeg synes da, du ser flot ud med smykkerne på billederne

Tak søde, men kender du den der følelse af at være lidt genert når der skal tages billeder - jeg kan ikke lide at være for meget i centrum. AK - hvordan skal det ikke gå på min bryllupsdag, der vil jeg jo være i centrum en stor del af tiden -HAHA-

WAUW - det er smukt! Det kan jeg godt forstå, du købte!

Ja jeg synes jo også det er SÅ smukt! :balloons:

WOW!!! Hvor er det bare godt, at du ignorede sådan nogle små uvidende fjolser som mig og købte det smykke alligevel! -HAHA- Hvor er det smukt til dig! Og hvor ser du i øvrigt helt vildt sød ud på de billeder... ingen ufotogene gener dér! :toot:

:)

Tak søde Rikke, jeg svæver jo på en lyserød sky efter alle jeres søde kommentarer. Hvilken herlig måde at begynde en weekend på :balloon:

Hvor er de smukke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Tine

Tak tak tak - og tak :blink:

0

Del dette indlæg

Den halskæde er altså LIGE i øjet til dig! Helt vildt faktisk ...

Og det der med du ikke er fotogen? Say what?! Du ser helt vildt sød ud på de billeder. Sad faktisk helt og tænkte "Næh hvilken sød pige". Så glææææder mig til at se billeder fra jeres bryllup :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

"Tak søde, men kender du den der følelse af at være lidt genert når der skal tages billeder - jeg kan ikke lide at være for meget i centrum. AK - hvordan skal det ikke gå på min bryllupsdag, der vil jeg jo være i centrum en stor del af tiden :blush: "

Uha den fornemmeæse kender jeg lidt for godt - er selv bedst til overraskelses billeder. Jeg føler det virker så kunstigt at smile på kommando. Men så er det jo godt, at vores bryllupsdag forhåbenligt bliver en dag, hvor vi alligvel bare er et stort smil :cheerleader3:

Redigeret af hyrzkov
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den halskæde er altså LIGE i øjet til dig! Helt vildt faktisk ...

Og det der med du ikke er fotogen? Say what?! Du ser helt vildt sød ud på de billeder. Sad faktisk helt og tænkte "Næh hvilken sød pige". Så glææææder mig til at se billeder fra jeres bryllup :cheerleader3:

- Gitte

Ihh tusinde tak :bearhug:

:blush:

0

Del dette indlæg

"Tak søde, men kender du den der følelse af at være lidt genert når der skal tages billeder - jeg kan ikke lide at være for meget i centrum. AK - hvordan skal det ikke gå på min bryllupsdag, der vil jeg jo være i centrum en stor del af tiden :hug: "

Uha den fornemmeæse kender jeg lidt for godt - er selv bedst til overraskelses billeder. Jeg føler det virker så kunstigt at smile på kommando. Men så er det jo godt, at vores bryllupsdag forhåbenligt bliver en dag, hvor vi alligvel bare er et stort smil :cheerleader3:

Hø hø - ja du har ret, det kan da kun blive gode billeder for os ikkefotogen generte brude........

Vi opdager nok slet ikke at der bliver taget billeder.

:blush:

0

Del dette indlæg

Jeg må så absolut være den mest ikke fotogene der går på denne jord - ja jeg hader faktisk at bliver fotograferet. Så bær over med mig :blush:

A hva' for en fisk??! Du er sgu da hamrende fotogen (uden at vide, hvor meget smukkere du er i virkeligheden), og du bliver smadder lækker på bryllupsdagen med opsat hår, makeup, smuk kjole og smuk halskæde :cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer