MetteG

Casper og Mettes bryllup d. 25. august 2007

271 indlæg i dette emne

Så kom jeg endelig på BK igen! Blev smidt af i går eftermiddags og har ikke kunnet komme ind siden. Ved ikke lige hvad der gik galt, men nu er jeg her igen :super: Det er lidt sent så jeg svarer på de dejlige indlæg fra jer i morgen.

Godnat tøser :)

Vi andre har heller ik' kunnet komme på... Noget med flytning til en anden server, der gør de ind imellem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif og det ta'r altid en KRIG! :angry1:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var lige inde i "se min kjole" tråden og jeg må bare lige sige: du er såååååååå smuk...du er som en helt vidunderligt fin porcelænsdukke med power indeni...:super: Meget meget sødmefuld og dejlig at se på:)

0

Del dette indlæg

Hej Mette!

Jeg lurede lige din profil, og så opdagede jeg, at vi er født med bare 2 dages mellemrum - jeg er fra d. 16/9-83 og du fra d. 18/9-83 iflg. din profil. Ja, jeg ved ikke lige, hvad jeg egentlig ville med indlægget... Blev bare lidt overrasket over, at vi er så tætte på hinanden aldersmæssigt. Ved godt, at jeg indimellem kommenterer de underligste ting :toot:

:cheerleader3: Camilla.

Hihi, det var pudsigt, jeg kender egentligt ikke så mange der også har fødselsdag i september. En af mine gode veninder er 9 dage ældre end mig, og vores forældre gik til fødselsforberedelser sammen :toot: Men september er en :toot: måned !!

0

Del dette indlæg

Hovsa - så lige,at du kommer fra Lystrup. Det gør jeg også. Bor der godt nok ikke mere, men har boet der lige til jeg flyttede hjemmefra og har stadig min far og noget andet famimlie boende der :toot:

Hihi, det var da meget pudsigt, er det den "rigtige" Lystrup med 8520? :biggrin: Har set et sted at der findes ikke mindre end syv Lystrup'er i Danmark, men resten har vist ikke deres eget postnummer. Jeg bor heller ikke i Lystrup mere, jeg flyttede derfra for snart to år siden, men ellers har jeg boet der siden jeg var helt lille. Dejlig by, i øvrigt, ville gerne flytte tilbage når jeg bliver lidt ældre (læs: får børn), men det har vi sikkert ikke råd til -HAHA-

Og tusind tak for din kompliment af kjolen, dejligt at andre også kan se det smukke i den :cheerleader3:

Næhhh, nu har jeg aldrig....... :toot:

En Lystrup-pige mere!

Vi er da vist nogle stykker herinde nu, og det er den med postnummer 8520.

Jeg er vokset op på Hvedemarken og har i en periode boet på Majsmarken inden jeg flyttede til Hørning - samlet er det blevet til lidt over 25 år i byen.

Meget smuk kjole du har valgt i øvrigt. Den passer dig helt perfekt og du har jo virkelig figuren til at bære sådan en kjole!!!! :toot:

:toot: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så svært med bryllup... man vil gerne have mere jo tættere man kommer på dagen, man får også nye idéer hele tiden når man er herinde og kigge. "Nå ja det vil jeg også have, og det og det"..

Man må selvfølgelig tænke over hvad man helst vil og får mest ud af..!

Min forlovede har fået mig overbevist mig om at vi må tage det som det kommer - han vil gerne give lidt ekstra for at få det som han gerne vil have...

Men det er sgu svært, specielt når man ikke er vild med at låne penge i banken til den slags.

Men det er jo smag og behag...

Tror ikke du tænker over det lige den dag - for det bliver fantatisk..

Vi (jeg) har aldrig været i tvivl om, at vi ville have et bryllup "med det hele". Stig snakkede ellers om at gå på rådhuset, men det ville jeg ikke være med til! (Det kunne kun komme på tale hvis han huhej skulle sendes afsted til Kosovo, som var på tale en kort overgang, så ville han have papir på mig (sikre mig) inden han tog afsted. Det skete heldigvis ikke, så jeg fik mit kirkebryllup.)

Min "smertegrænse" for budgettet var 60.000 kroner (ANER ikke hvorfor det endte der), og vi har lånt rub og stub i banken (men har dog en økonomisk sikkerhed i vores andelslejlighed, som bare stiger og stiger for tiden).

Da posterne lige så stille voksede var jeg glad for at mine forældre tilbød at betale for musikken - så blev der pludselig lidt luft, og så kunne vi alligevel holde os omkring de 60, selvom alt blev lidt dyrere.

Jeg er glad for, at vi ikke sparede på brylluppet. Vi kunne sagtens have holdt det for mindre, men jeg gad ikke spare på mit bryllup.

Som du siger, er det en "once i a lifetime"-begivenhed, og jeg tror jeg ville ærgre mig mere over at have sparet, end jeg vil ærgre mig over at skylde 60.000 væk nu.

Hilsen Anne

Hehe, der fik I mig lige overbevist om at det er okay at låne lidt penge i banken til den store dag. For jeg er enig i at det ville være synd at skulle spare på noget på så vigtig en dag. Hvor ville det være ærgeligt bagefter at fortryde at man sparede hist og her, for det er jo ikke så nemt at gøre om :toot:

Jeg er nu heller ikke så meget i tvivl om at det er det vi skal gøre. Jeg glæder mig fantastisk meget til den dag, og der skal ikke mangle noget. Jeg blev bare lidt træt af at skulle skylde alle de penge fordi Casper var lidt trist over det. Men han har nu skyldt det dobbelte af det vi kommer til at låne! :toot:

Og forresten, tillykke med et veloverstået bryllup! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Vi skal ikke have nogen wedding favours til vores bryllup - Vi synes ikke specielt om idéen med "gaver", kan også godt se det søde i det, men vi hopper over.

Til gengæld skal vi have små risæsker - og har også talt om at købe et blomsterløg til hver gæst. Det synes vi/jeg til gengæld er romantisk og en sød tanke.

Meningen er at løgene skal pakkes ind sammen med et digt/vers - så kan gæsterne plante løget og få en blomst frem der minder dem om vores dag

Sikke en sød ide med de blomsterløg. Den tror jeg lige jeg notere mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så kom jeg endelig på BK igen! Blev smidt af i går eftermiddags og har ikke kunnet komme ind siden. Ved ikke lige hvad der gik galt, men nu er jeg her igen :cheerleader3: Det er lidt sent så jeg svarer på de dejlige indlæg fra jer i morgen.

Godnat tøser :toot:

Vi andre har heller ik' kunnet komme på... Noget med flytning til en anden server, der gør de ind imellem :toot: og det ta'r altid en KRIG! :angry1:

:toot:

:bask: Det har Mette ikke tålmodighed til!! Tror du ikke lige at jeg var lidt (læs: MEGET) sur/tvær/muggen, så Casper ikke kunne holde mig ud?! Tænk at det påvirker en sådan.

Redigeret af MetteG
0

Del dette indlæg

Jeg var lige inde i "se min kjole" tråden og jeg må bare lige sige: du er såååååååå smuk...du er som en helt vidunderligt fin porcelænsdukke med power indeni...:toot: Meget meget sødmefuld og dejlig at se på:toot:

Iiiih, tusind tak for din dejlige besked! Det varmer bare så meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En Lystrup-pige mere!

Jeg er vokset op på Hvedemarken og har i en periode boet på Majsmarken inden jeg flyttede til Hørning - samlet er det blevet til lidt over 25 år i byen.

Meget smuk kjole du har valgt i øvrigt. Den passer dig helt perfekt og du har jo virkelig figuren til at bære sådan en kjole!!!! :cheerleader3:

:toot: fra Marianne

Lystrup er også bare den BEDSTE by! Jeg har boet på Lille Elstedvej i pænt lang tid, fra jeg var to til 20 og så flyttede jeg op på Sønderskovvej (lige over for brandstationen) og boede der i et år, men nu bor jeg i Fjældevænget. Men som jeg vist har sagt tidligere, så vil jeg gerne flytte tilbage når jeg selv engang skal have børn, men nu skal jeg lige nå en masse inden (og gerne lige at bo i USA et par år :toot: )

0

Del dette indlæg

IIIIH! Så har vi modtaget kontrakten fra Panayotis på vores vielsesringe, og når Casper har betalt de *gisp* 9400 kr. ind så sætter de dem i produktion og så får vi dem SNART! Og selvfølgeligt skal jeg nok lige lægge billeder ind når vi får dem :cheerleader3:

Hov, og forresten har vi fået musikken på plads. Det bliver en DJ, som har en hel masse forskelligt musik, men jeg stemmer nu mest på 70'er musik. Hmm, forestiller mig i brudekjole og John Travolta moves! Yearh baby! :carrot:

0

Del dette indlæg

En Lystrup-pige mere!

Meget smuk kjole du har valgt i øvrigt. Den passer dig helt perfekt og du har jo virkelig figuren til at bære sådan en kjole!!!! :denmarkflag:

:bearhug: fra Marianne

Lystrup er også bare den BEDSTE by! Jeg har boet på Lille Elstedvej i pænt lang tid, fra jeg var to til 20 og så flyttede jeg op på Sønderskovvej (lige over for brandstationen) og boede der i et år, men nu bor jeg i Fjældevænget. Men som jeg vist har sagt tidligere, så vil jeg gerne flytte tilbage når jeg selv engang skal have børn, men nu skal jeg lige nå en masse inden (og gerne lige at bo i USA et par år :denmarkflag: )

Jeg boede i Birkehaven 1 knap 20 år. Min far bor i Kirsebærhaven og min onkel i Rønnehaven :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor svarer de ikke?

Nu er det ved at være over en måned siden vi sendte invitationerne til brylluppet ud, og vi har "kun" hørt fra ca. 35 af dem vi har sendt til. Resten har slet ikke engang sagt tak for invitationen, og spørgsmålet er så: Har de mon fået den eller er de bare helt ligeglade? Jeg bliver helt ked af det over at tænke på at jeg har sendt invitationer ud til nogle mennesker som ikke engang gider ulejlige sig til at skrive tak for invitationen, om det så bare er på sms. De må da kunne forstå at vi undrer os over om de overhovedet har fået den når vi ingenting hører. Jeg ved at vi har skrevet SU til d. 30. juni (det er måske lidt langt tids betænkningstid), men tager det virkeligt så langt tid at finde ud af om man gider at deltage??

Bare lige en lille tanke/irritation fra mig ...

Redigeret af MetteG
0

Del dette indlæg

Ha ha Mette... Ved godt det ikke er noget at grine af, men kan du huske mit indlæg om nøjagtig det samme... :bunny_4: Og jeg tror søreme der var en super sød kvinde som svarede på mit indlæg......

Øhh Mette...det tager en krig for folk at svare... Vi har SU den 1-6, og der er vist nogen som først svarer lige i sidste øjeblik... :bask:

Du må væbne dig med tålmodighed min pige..... :cheerleader3:

:cheerleader3: fra BElinda

0

Del dette indlæg

Ha ha Mette... Ved godt det ikke er noget at grine af, men kan du huske mit indlæg om nøjagtig det samme... :bunny_4: Og jeg tror søreme der var en super sød kvinde som svarede på mit indlæg......

Øhh Mette...det tager en krig for folk at svare... Vi har SU den 1-6, og der er vist nogen som først svarer lige i sidste øjeblik... :bask:

Du må væbne dig med tålmodighed min pige..... :cheerleader3:

:cheerleader3: fra BElinda

Heh Belinda, det kan jeg godt huske nu du siger det ... Men hvor er de træls. Kan da slet ikke forstå det. Hvis det var mig der fik sådan en fin bryllupsinvitation, ville jeg da svare lige med det samme! Tænker de da slet ikke på at vi stakkels sjæle sidder og venter længselsfuldt på deres svar? :bunny_4:

Men du har ret, jeg må bare være tålmodig (ikke god til det!).

Tak for dit søde svar :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det ved at være over en måned siden vi sendte invitationerne til brylluppet ud, og vi har "kun" hørt fra ca. 35 af dem vi har sendt til. Resten har slet ikke engang sagt tak for invitationen, og spørgsmålet er så: Har de mon fået den eller er de bare helt ligeglade? Jeg bliver helt ked af det over at tænke på at jeg har sendt invitationer ud til nogle mennesker som ikke engang gider ulejlige sig til at skrive tak for invitationen, om det så bare er på sms. De må da kunne forstå at vi undrer os over om de overhovedet har fået den når vi ingenting hører. Jeg ved at vi har skrevet SU til d. 30. juni (det er måske lidt langt tids betænkningstid), men tager det virkeligt så langt tid at finde ud af om man gider at deltage??

Hej Mette

Vi stod med samme problem - vores gæster fik invitationerne ca. 2 mrd. før Su

MEN folk er bare ikke for gode til at melde tilbage, det er så irriterende :bearhug: Man bliver ked af det når man har brugt tid og energi på at lave dem, og så folk ikke engang "gider" sige tak.

Vi har fået minus fra 3 stk. noget familie der alligevel ikke plejer at være med, så det regnede vi også med - ellers kommer resten, men mange meldte først tilbage ugen op til Su - vær ikke nervøs, i skal nok få besked :heart: , og så du selv skriver så er der goood tid til endnu

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Vil give dig helt ret....det er dårlig stil ikke at ringe og sige tak for invitationen eller på anden måde melde tilbage, om man har modtaget den!

Sådan er der åbenbart mange der opfører sig begynder jeg også at kunne se.....man kan så trøste sig med, at det åbenbart ikke er noget personligt, da det sker for mange herinde :bearhug:

Håber, du hører fra resten snart :heart:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

MEN folk er bare ikke for gode til at melde tilbage, det er så irriterende :heart: Man bliver ked af det når man har brugt tid og energi på at lave dem, og så folk ikke engang "gider" sige tak.

Vi har fået minus fra 3 stk. noget familie der alligevel ikke plejer at være med, så det regnede vi også med - ellers kommer resten, men mange meldte først tilbage ugen op til Su - vær ikke nervøs, i skal nok få besked :heart: , og så du selv skriver så er der goood tid til endnu

Hej Mette

Vil give dig helt ret....det er dårlig stil ikke at ringe og sige tak for invitationen eller på anden måde melde tilbage, om man har modtaget den!

Sådan er der åbenbart mange der opfører sig begynder jeg også at kunne se.....man kan så trøste sig med, at det åbenbart ikke er noget personligt, da det sker for mange herinde :heart:

Håber, du hører fra resten snart :heart:

Tjaeh, I har nok ret, piger. Jeg må nok hellere lade være med at tage det personligt så jeg er sur på folk allerede inden brylluppet. Men det kan ikke lade være med at nage - føler det lidt som Hanna skriver at de bare er ligeglade med den tid og energi man har brugt i at lave invitationerne, og generelt i hele bryllupsplanlægningen.

Men de spekulerer nok ikke over hvor meget sådan at bryllup fylder for det vordende par (os). Jeg spekulerer f.eks. heller ikke ret meget over hvor meget det betyder for min veninde og hendes kæreste at de har købt nyt hus som de gerne snart skal flytte ind i (men de har altså svaret :heart: ). Så i virkeligheden gør de det nok ikke for at være onde.

Det er i det mindste ikke så slemt som dem jeg hørte om i Mads og Monopolet hvor de havde inviteret 80 mennesker og tre dage inden SU havde kun 1/3 svaret tilbage. Det er altså trælst (på godt jysk!).

Men jeg må bare være tålmodig! Ikke mere om den smøre nu. Tak for jeres søde svar og medfølelse :bearhug:

Redigeret af MetteG
0

Del dette indlæg

Hej Mette

MEN folk er bare ikke for gode til at melde tilbage, det er så irriterende :respekt: Man bliver ked af det når man har brugt tid og energi på at lave dem, og så folk ikke engang "gider" sige tak.

Hej Mette

Sådan er der åbenbart mange der opfører sig begynder jeg også at kunne se.....man kan så trøste sig med, at det åbenbart ikke er noget personligt, da det sker for mange herinde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Håber, du hører fra resten snart :biggrin:

Tjaeh, I har nok ret, piger. Jeg må nok hellere lade være med at tage det personligt så jeg er sur på folk allerede inden brylluppet. Men det kan ikke lade være med at nage - føler det lidt som Hanna skriver at de bare er ligeglade med den tid og energi man har brugt i at lave invitationerne, og generelt i hele bryllupsplanlægningen.

Men de spekulerer nok ikke over hvor meget sådan at bryllup fylder for det vordende par (os). Jeg spekulerer f.eks. heller ikke ret meget over hvor meget det betyder for min veninde og hendes kæreste at de har købt nyt hus som de gerne snart skal flytte ind i (men de har altså svaret :bearhug: ). Så i virkeligheden gør de det nok ikke for at være onde.

Det er i det mindste ikke så slemt som dem jeg hørte om i Mads og Monopolet hvor de havde inviteret 80 mennesker og tre dage inden SU havde kun 1/3 svaret tilbage. Det er altså trælst (på godt jysk!).

Men jeg må bare være tålmodig! Ikke mere om den smøre nu. Tak for jeres søde svar og medfølelse :rolleyes:

Jeg tror såmænd det er lige gyldigt hvor lang eller kort frist man giver folk - de svarer den sidste dag! Og så kan vi alle have vores meninger om det er dårlig stil eller ej. Personligt svarer jeg altid med det samme, da jeg jo som regel ved om jeg kan komme eller ej, og så for at være sikker på at jeg ikke ender med at glemme at svare.

Folk modtog vores invitationer den 4/4 og har frist den 30/4 netop fordi vi jo har varslet dagen til folk allerede i juli/august 2007, så de burde jo have reserveret dagen for længst. 4 afbud fik vi allerede den gang.

Nå, men vi har som sagt sendt vores invitationer ud for knap 2½ uger siden og ud af 82 inviterede har vi modtaget svarkort fra 10 personer (=6 kort!) Men mon ikke de ankommer i postkassen den 30. april som er skæringsdatoen? Og vi kan jo ikke så godt begynde at ringe til folk for at høre om de har modtaget vores invitationer, for så virker det som om vi vil presse dem til at svare før SU-fristen.

Hørte også godt Mads og monopolet dilemmaet - var helt forarget over Søren Rasted kommentar om, at nogle mennesker (inkl. ham selv) bare ikke tænker over at de skal svare, for det da er en selvfølge at man vil komme - HALLO... hvor var han lige henne, da hans forældre forsøgte at opdrage ham!!! MEN... man skal måske selv have prøvet at sidde og afvente svar før man forstår hvor god stil det er at svare med det samme - og omvendt hvor dårlig stil det er at forblive tavs til sidste øjeblik!

Men du skal se, de dukker sikkert op alle svarene den sidste dag, så du kan allerede nu gøre dig klar på at tilbringe hele dagen med telefonrøret i hånden :biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også ved at :river mig i håret: over at flk ikke svarer. Er det mon fordi de regner det som en selvfølge at de kommer fordi de er familie eller??

IHHHHHHH siger jeg bare, så jeg kan sagtens følge ine fustrationer.

jeg tror også det er derfor.. Man tænker simpelthen ikke over det, eller også er det dovenskab.. Selv svarer jeg altid hurtigt, for man ved bare hvor mega irriterende det er..
0

Del dette indlæg

Kære Mette.

Kan fuldt ud sætte mig ind i følelse af at blive ked af det! Det stammer jo sikkert fra, at du selv altid giver svar i god tid. Men nogle tænker ikke på at de skal give svar, for de går ud fra at I allerede ved at de kommer - temmelig dårlig indstilling! Og nogle svarer jo bare altid i sidste øjeblik. Men det er da for dårligt at folk ikke bare kan få fingeren ud. Det tager da ikke så lang tid at gribe knoglen og ringe. :rolleyes: :bask: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif

Tror bare ikke, at du skal tage det så personligt (men kan sagtens følge dig). Op med humøret, søde!

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå, at du synes, det er lidt irriterende, og at du bliver ked af det.

Vi havde det samme problem. Jeg fik også følelsen af, at nogle ventede på at få et bedre tilbud - hvis du forstår. Vi fik også en meget mærkelig undskyldning fra min kusine og hendes kæreste, hvorfor de ikke kunne komme... :bearhug:

Derudover har min kærestes bror og kone overhovedet ikke sagt tak for invitationen, og de gav heller ikke en tilbagemelding om, om de kommer. Det ved vi gennem min svigermor!

Derudover tror jeg, at det er godt, hvis svarfristen ikke er lang - nogle får alligevel ikke ringet før sidste dag!

Men fokusér på dem, som allerede har givet svar, og som giver udtryk for, at de faktisk glæder sig til at dele dagen med jer.

:rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :respekt:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Hvor er I bare søde, alle sammen! Dejligt at have nogle "lidelsesfæller". Alle dem jeg snakker med, siger bare "det er fordi I har givet så lang tidsfrist", måske, men er det nødvendigt at bruge hele tidsfristen?! Jeg kan også tænke som dig, Anita, om folk venter på et bedre tilbud, men hvad kan være bedre end vores bryllup?? Og som du skriver, Anja, så vil jeg heller ikke presse folk til at svare før tid ved at ringe og spørge om de overhovedet har modtaget invitationen. Grrrrr ... men har lige fået et - positivt - svar mere den anden dag, så det er bare dejligt :)
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer