AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Puha, du gør mig helt forpustet med alle de indlæg :hug:

OK, hvem planter træer i altankasser, det kan man da ikke, eller har jeg misforstået noget, for så må I da lige ned og klage til underboen...

Og fejl i invitationen, ja den har jeg også lige lavet, men mine er heldigvis bare printet, så det er nemt rettet, men det bliver først efter påske, desværre. Men du må hellere rette dem, ellers bliver I jo bare kimet ned når de skal bestille et værelse, men hvor er det bare ærgeligt, og lidt typisk, selvom man jo har læst den igennem en million gange...

Lydopher-is, mmmmm, I love it. Måske skulle man beordre kæresten tidligt hjem fra arbejde idag, så vi kan få en is :o

:hug:

Hej Gitte

Ja, der var lidt, jeg skulle af med her til morgen - BK er god terapi -HAHA-

HURRA........... du skrev indlæg nr. 300 i min tråd... får man så ikke lov til et eller andet, ligesom man får lov til at vælge gruppe, når man skriver sit eget indlæg nr. 300??? :hug::lol:-HAHA- :carrot: -HAHA-

Det er nybyggeri vi bor i, så det er bygherre, der synes det er en knaldgod idé med træer i store kummer lige foran vores vinduer!!! :hug: Så der er vist desværre ikke så meget at gøre!

Ja, det er bare så typisk med de fejl... og i min tryk-skabelon lavede jeg også mange fejl før den blev (troede jeg) perfekt!! Og vi skulle have 2 trykskabeloner, da vi ikke ville skrive dig/jer, men lave den specifik til om det vare singler eller par, der skulle modtage invitationen. Og det er karton indkøbt i dyre domme der er trykt, så det er ikke bare sådan lige at lave om -HAHA- Øv, øv og tre gange øv... nå, men så ser vores gæster da, at jeg ikke er ufejlbarlig, og det er vel også godt nok :hug:

Jeps - I må komme et smut ud på Bryggen og få gratis is :bearhug:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå.......... må vist hellere komme igang med dagens gøremål... skal ud og træne så kroppen er klar til masser af is. Herefter skal jeg i Panduro og købe mere dobbeltklæbende tape #@¤%* og i Silvan og købe en Weber Wok til min søde far, som vi skal til fødselsdag hos i aften. Så det er jo sådan set også en gave til min mor og resten af familien, for så skal vi rigtig smovse grill-wok til sommer i sommerhuset :lol:

Ja, og så skal jeg jo igang med at lave de sidste invitationer, tage billede af blærerækken, smelte lak og sende invitationerne afsted... og så skal jeg jo EGENTLIG også læse lidt selskabsret, som jeg har været så smart at vælge at følge oveni i planlægning af store påskekoncerter og bryllup - man skal jo nødigt komme til at kede sig -HAHA-

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hej Gitte

HURRA........... du skrev indlæg nr. 300 i min tråd... får man så ikke lov til et eller andet, ligesom man får lov til at vælge gruppe, når man skriver sit eget indlæg nr. 300??? :hug::lol:-HAHA- :carrot: -HAHA-

Det er nybyggeri vi bor i, så det er bygherre, der synes det er en knaldgod idé med træer i store kummer lige foran vores vinduer!!! :hug: Så der er vist desværre ikke så meget at gøre!

Ja, det er bare så typisk med de fejl... og i min tryk-skabelon lavede jeg også mange fejl før den blev (troede jeg) perfekt!! Og vi skulle have 2 trykskabeloner, da vi ikke ville skrive dig/jer, men lave den specifik til om det vare singler eller par, der skulle modtage invitationen. Og det er karton indkøbt i dyre domme der er trykt, så det er ikke bare sådan lige at lave om :hug: Øv, øv og tre gange øv... nå, men så ser vores gæster da, at jeg ikke er ufejlbarlig, og det er vel også godt nok :hug:

Jeps - I må komme et smut ud på Bryggen og få gratis is :bearhug:

BK er helt fantastisk terapi, det hjælper altid på humøret herinde :hug:

Nr. 300, jamen det opdagede jeg ikke engang, men så må jeg jo hellere ønske dig tillykke med din nye afhængighed -HAHA-

Pokkers bygherre, det er da ikke helt gennemtænkt, kan I ikke flytte dem lidt i aften, eller er de plantet i jorden???

0

Del dette indlæg

Hej Anja!

Vil lige starte med at sige tusind tak for hjælpen med bryllupskage - Jeg har fået styr på det :lol:

Vi har lige været i Aabenraa et par dage, så jeg har måttet undvære BK nogle dage -HAHA-

Hvor er det en flot hjemmeside i har fået lavet... :bearhug: Tillykke med den...

Hvor er det synd med invitationerne - Vi havde også lidt problemer, men ikke helt så store som jeres - Vi havde først købt noget andet papir til vores praktiske oplysninger, men det ødelagde printeren fordi det var for tykt, så vi måtte ned igen og købe nyt papir....

:smilie_oster02:

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For filan Anja!! Havde nær tabt pusten over dine milliard indlæg her idag (er jo working girl nu så skal jo egentlig forestille mig at arbejde!).

Nå men først - hvor højt oppe bor I lige siden I har træer der skal skygge?! Det lyder godtnok sort ....

Og og og - hvor træner du henne? Jeg har endelig langt om længe fået grønt lys af min fys-dame til at begynde at træne igen, så jeg var afsted imorges inden arbejde :bearhug: (Og opdagede til min gru at jeg har tabt 10 kilo og er røget en størrelse ned i tøj så hvad nu med min kjole? :lol: )

Sur -HAHA- med invitationerne, men kan man ikke rette det på en nogenlunde hæderlig måde?

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja!

Vil lige starte med at sige tusind tak for hjælpen med bryllupskage - Jeg har fået styr på det :thumbsupsmileyanim:

Vi har lige været i Aabenraa et par dage, så jeg har måttet undvære BK nogle dage :cheerleader3:

Hvor er det en flot hjemmeside i har fået lavet... :cheerleader3: Tillykke med den...

Hvor er det synd med invitationerne - Vi havde også lidt problemer, men ikke helt så store som jeres - Vi havde først købt noget andet papir til vores praktiske oplysninger, men det ødelagde printeren fordi det var for tykt, så vi måtte ned igen og købe nyt papir....

:smilie_oster02:

Anette

Hej Annette

Godt du har fundet ud af noget med kagen - så vil jeg indstille søgningen efter særlige opskrifter :cheerleader3:

1000 tak for roserne omkring vores hjemmeside - vi leger med opdateringer hele tiden - kan slet ikke lade være... det er lidt ligesom med BK -HAHA-

Mht invitationerne, så er vi blevet enige om at lade det stå forkert, og så fremhæve på hjemmesiden, at det er et forkert nummer... det ser trods alt lidt bedre ud end et overstreget telefonnummer!!! :td:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

HURRA........... du skrev indlæg nr. 300 i min tråd... får man så ikke lov til et eller andet, ligesom man får lov til at vælge gruppe, når man skriver sit eget indlæg nr. 300??? :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :carrot: :toot:

Det er nybyggeri vi bor i, så det er bygherre, der synes det er en knaldgod idé med træer i store kummer lige foran vores vinduer!!! :td: Så der er vist desværre ikke så meget at gøre!

Ja, det er bare så typisk med de fejl... og i min tryk-skabelon lavede jeg også mange fejl før den blev (troede jeg) perfekt!! Og vi skulle have 2 trykskabeloner, da vi ikke ville skrive dig/jer, men lave den specifik til om det vare singler eller par, der skulle modtage invitationen. Og det er karton indkøbt i dyre domme der er trykt, så det er ikke bare sådan lige at lave om :td: Øv, øv og tre gange øv... nå, men så ser vores gæster da, at jeg ikke er ufejlbarlig, og det er vel også godt nok :lol:

Jeps - I må komme et smut ud på Bryggen og få gratis is :cheerleader3:

BK er helt fantastisk terapi, det hjælper altid på humøret herinde -HAHA-

Nr. 300, jamen det opdagede jeg ikke engang, men så må jeg jo hellere ønske dig tillykke med din nye afhængighed -HAHA-

Pokkers bygherre, det er da ikke helt gennemtænkt, kan I ikke flytte dem lidt i aften, eller er de plantet i jorden???

Det er nogle kæmpe store kar de har plantet træerne i, så de er desværre ikke sådan lige at flytte.... kan faktisk slet ikke forstå at man planter i sådan nogle kummer... på et eller andet tidspunkt skal trærødderne da have noget mere plads eller hur? :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For filan Anja!! Havde nær tabt pusten over dine milliard indlæg her idag (er jo working girl nu så skal jo egentlig forestille mig at arbejde!).

Nå men først - hvor højt oppe bor I lige siden I har træer der skal skygge?! Det lyder godtnok sort ....

Og og og - hvor træner du henne? Jeg har endelig langt om længe fået grønt lys af min fys-dame til at begynde at træne igen, så jeg var afsted imorges inden arbejde :toot: (Og opdagede til min gru at jeg har tabt 10 kilo og er røget en størrelse ned i tøj så hvad nu med min kjole? :thumbsupsmileyanim: )

Sur :td: med invitationerne, men kan man ikke rette det på en nogenlunde hæderlig måde?

- Gitte

Hej Gitte

Ja, når Bridezillaen har en dårlig morgen skal det ud :cheerleader3: Og humøret blev altså ikke meget bedre af først en tur på Fisketorvet efterfulgt af Fields for at finde gave til min far..... ARGH... men nu er jeg hjemme igen, veludrustet med hele 2 dobbelklæbende taperuller!!! Så nu er det bare om at komme i sving, for invitationerne skal sendes på vej til min fars fødselsdag, og der skal vi være kl 18 (kom stress... til mig i min ferie!! :cheerleader3: )

Vi bor på første, og sådan nogle slanke træer når altså helt op til midten af vores altan... og sådan nogle bæster vokser hurtigt!!! (Jeg har kun to ord at sige til den dag..... kobber søm!!) (Forklaring: Hvis man hamrer kobbersøm i træer har de det med at gå ud :cheerleader3:)

Jeg træner i Fitness World - fantastisk koncept. Det koster 100 kr. at melde sig ind, og så ellers 199 pr. måned.... og det bedste... det er uden binding, så man kan bare stoppe sin betalingsservice og så er man udmeldt - ikke noget med 1 års binding og kømpe høje månedlige betalinger som i fitnessDK og SATS. Og der er dygtige instruktører og fine fasciliteter, så det kan jeg sagtens anbefale. De har efterhånden åbnet en del centre - tjek deres hjemmeside Hvor træner du? Og tillykke med at du må træne igen. Dejligt... men på med nogle kilo igen - du er jo ikke ligefrem en stor skude -HAHA-

God påske :smilie_oster05:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

INVITATIONERNE ER SENDT UD :cheerleader3: OG DER ER 80 DAGE TIL VI MØDES VED ALTERET

Ja, som overskriften antyder, så fik vi sendt invitationerne ud i går, så folk får dem forhåbentlig i dag. Vi har bedt om at få skriftlig svar på invitationen (som traditionel etikette foreskriver!), da vi synes det vil være en knald-hyggelig optakt til brylluppet at modtage postkort mv. fra vores gæster :thumbsupsmileyanim:

Vi har valgt at sende invitationerne ud med det forkerte telefonnummer på, og så gør vi folk opmærksomme på det på hjemmesiden - det så simpelothen så utjekket ud med rettelser i kortene.

Nå, men som krævende billedehungrende Bridezillaer kræver I velsagtens billeder af hhv. produktion, blærerække og detaljer. Det grønne papir er sådan lidt perlemorsagtigt glinsende og logoet er Lasses familievåben med vores monogram i (home-made off course!)

Først et par billeder af min krea-kæreste i startfasen af klippe-klistre processen

post-20924-1175672086.jpg post-20924-1175672093.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Og her er lidt billede-dokumentation af indholdet i invitationen. Håndskrevet af......

..............MIG! :thumbsupsmileyanim:

Vi henviser i invitationerne til vores hjemmeside så derfor er der ikke alle de obligatoriske oplysninger med i den skriftlige invitation.

Først på tysk til den tyske side af familien

post-20924-1175672248.jpg

Og så på dansk til den danske og norske side af familien

post-20924-1175672278.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her er en indstiksseddel med et opkog at oplysningerne fra vores hjemmeside, til de familiemedlemmer, der endnu ikke er kommet med ind i Internetverdenen :cheerleader3:

Det er skrevet på matchende papirtype til det grønne på forsiden - blot i lidt cremet perlemor.

post-20924-1175672560.jpg

Og så skal vi jo til det.... forsiden :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1175672618.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg sad og skrev kuverter, måtte jeg lige tjekke op med Lasses fætter, hvad hans kærestes efternavn er.... og så fik vi svar retur, at de er gået fra hinanden igen. De har været sammen i over 7 år og skulle være gift i januar 2006, men gik fra hinanden november 2005. De fandt så sammen igen i efteråret, men det er nu slut igen.... heldigt at jeg lige tjekkede op på det.... så i slutfasen af produktionen af invitationerne skulle jeg lave 2 "jer" invitationer om til "dig" (min veninde og hendes kæreste gik jo fra hinanden i sidste uge!)... lidt syret (men 2 kuverter til festen sparret! :thumbsupsmileyanim: )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Arh Anja det ser da brandgodt ud :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Virkelig klasse! Har du ikke lyst til at lave vores til vores kobber-bryllup? :cheerleader3:

Dem kan I godtnok være stolte af

:td: Gitte

Tak Sweetie-pie :cheerleader3: Lad os snakkes ved om 12½ år på kobberbryllupsklar, så kan vi tales ved om produktion af invitationer -HAHA-

Dejlig lettelse at få dem sendt afsted... så kan vi gå på påskeferie med god samvittighed :smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

Skal synge sidste Bach koncert i aften.... slutter af med et brag af en fest, så i morgen snupper jeg nok verdens længste lur på passager-sædet i bilen på vej til sommerhuset! :cheerleader3:

Skal være sammen med svigerfamilien og familiens yngste arving (og mine svigerforældres første barnebarn), som blev født den 10. januar.... mon man kan tale om andet end poden i en hel påskeferie?? Jeg tror det ikke :td:

-HAHA-:cheerleader3: :cheerleader3:

:smilie_oster03: :smilie_oster02: :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer