AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Ooooh hvad skuer mit øje? BK hygge MED KAGE???? Jeg vidste jeg gik glip af noget i aften :super:

Jamen altså - hvis folk har mod på en tur til Søborg, så har vi snildt plads til en flok bridezillaer i stuen (og så kan vi smage Majas kage :))

Ville det være en idé? (Tvivler på man kan finde en café i København hvor man selv må medbringe kagen).

Lå her på sofaen og savnede jer jo nærmest - æv for min næse HUUG

- Gitte

Altså for mig er det ikke et problem at tage til Søborg! Synes det kunne være en super ide, at mødes hjemme ved en næste gang til kaffe og kage!

Jeg er også frisk - ved godt nok ikke helt hvordan jeg kommer til Søborg, men det kan vel lade sig gøre HUUG

Ellers kunn jeg måske også være frisk på at tænde op i grilen og drikke et par kolde øl i gården ude hos mig i løbet af sommeren...

Jeps Mamatux (MamaTUD?) - sådan går det, når man ikke dukker op på grund af noget så fjollet som sygdom! :thumbsupsmileyanim: Vi savnede dig :boohoo:

Vi talte om (som det nok efterhånden er gået op for dig) at lave mødet i privat regi næste gang, så Maja kan øve sig på sin bryllupskagebagning - vi må jo stimle sammen og hjælpe hende med at smage på den, så hun kan høre om (læs: hvor) god den er - sådan noget skal jo testes grundigt inden man laver den endelige version :cheerleader3:

Søborg lyder som en god idé - grill hos Louise som en lige så god idé - specielt hvis den er med Majas kage som dessert HUUG Kan man egentlig grille bryllupskage? Weber siger jo, at man kan grille alt :griner:-

Hvis der er grillet bryllupskage, kommer jeg også!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev tråden oprettet under opskrifter...

Tråd med opskrifter til allergikere

Hvis I ligger inde med forskellige opskrifter, der tager hensyn til fødevareintollerans, så læg dem endelig ind på tråden :)

0

Del dette indlæg

Hej Anja :)

Selv tak for i går....det var rart at se dit kønne ansigt inde bag dykker masken :cheerleader3:

Det med afbudet....det var lige nøjagtig den samme problem stilling med min "veninde" fra Randers....hun havde mundtligt sagt for længe siden, at de selvfølgelig kom og bagefter ringer hun så og fortæller, at hun prioritere en anden venindes datters konf........ Så jeg kan sagtens sætte mig ind, hvordan I føler....og det er bestemt ikke nogen rar følelse :griner:-

:super:

0

Del dette indlæg

Hej Anja :)

Selv tak for i går....det var rart at se dit kønne ansigt inde bag dykker masken HUUG

Det med afbudet....det var lige nøjagtig den samme problem stilling med min "veninde" fra Randers....hun havde mundtligt sagt for længe siden, at de selvfølgelig kom og bagefter ringer hun så og fortæller, at hun prioritere en anden venindes datters konf........ Så jeg kan sagtens sætte mig ind, hvordan I føler....og det er bestemt ikke nogen rar følelse HUUG

:super:

Ja, så måtte masken ryge - er da glad for at du synes at synet var kønt da masken røg :thumbsupsmileyanim:

Altså sat lidt på spidsen, så føler man sig sg* fravalgt :cheerleader3: Og så for en 55 års fødselsdag og præsentation for hele svigerfamilien :griner:- Så er en konfirmation da i det mindste en engangsfestlighed modsat en fødselsdag - men spørgsmålet er, hvor meget konfirmanden reelt interesserer sig for de fremmødte HUUG¨Nå, men vi må jo bare tage vores venners (!) afbud til efterretning... der er ikke andet for, søde :boohoo:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INVITATIONSSTATUS :wacko:

27,5 % har svaret, og der er (inkl. i dag og SU-dagen) 6 dage tilbage :) (det er 22 svar ud af 80)

Jeg frygter vores postbud får en rygskade med alle de kort han/hun skal slæbe til vores postkasse - mon postkassen kan rumme så mange kort på en gang? :super:

0

Del dette indlæg

EKSAMENSLÆSNING - NU!

ØV ØV - fandt som bekendt ud af i går (kom i tanke om!) at der kun er 1 måned til jeg skal til eksamen - må i gang med at lave en læseplan, så jeg kan nå det hele - skal jo også passe fuldtidsarbejde, dans og kor samtidig med - og så skal der være rum for en potentiel polterabend i læseplanen :) Håber nu de har valgt at lægge polterabenden EFTER min eksamen!

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

27,5 % har svaret, og der er (inkl. i dag og SU-dagen) 6 dage tilbage :super: (det er 22 svar ud af 80)

Jeg frygter vores postbud får en rygskade med alle de kort han/hun skal slæbe til vores postkasse - mon postkassen kan rumme så mange kort på en gang? :cheerleader3:

Det er da klart at ALLE kommer :)vem vil gå glip af jeres dejlige BRYLLUP :griner:-

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg

27,5 % har svaret, og der er (inkl. i dag og SU-dagen) 6 dage tilbage :cheerleader3: (det er 22 svar ud af 80)

Jeg frygter vores postbud får en rygskade med alle de kort han/hun skal slæbe til vores postkasse - mon postkassen kan rumme så mange kort på en gang? :thumbsupsmileyanim:

Det er da klart at ALLE kommer :)vem vil gå glip af jeres dejlige BRYLLUP :boohoo:

Tackar vännen :griner:- Men tyvär finns redan 5 (och jag vet 2 mera) som inte kommar. 4 vissta vi redan i sommars - 1 är i Irak, 1 är i Kina och 2 är till et annat bröllop som dom vissta innan min pojkvän friade - och tyvär är de familj på Lasses sida, och hans familj är inte als stor :super: (Det är endast på min sida vi har fået "spontana" avmeldingar HUUG )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kagekniv og kagespade

Havde egentlig ikke tænkt mig at gøre noget særligt ud af kageredskaberne, men er lige kommet til at tænke på, at der er en kagespade og en kagekniv i det sølvtøj jeg har arvet efter mine bedsteforældre.... det skal vi da skære kagen med :) Det er så fint med en sølv muslingeskal for enden af skaftet, og da vi skal holde festen ved vandet og vi har tænkt måske at tage nogle muslingeskaller med ind i bordpynten - så er det jo perfekt :griner:- Så skal jeg bare have gang i sølvpudsningen :super: (Og så må jeg vist hellere lige finde kameraet og effekterne frem, så der kan komme et billede herind :cheerleader3: )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Så blev tråden oprettet under opskrifter...

Tråd med opskrifter til allergikere

Hvis I ligger inde med forskellige opskrifter, der tager hensyn til fødevareintollerans, så læg dem endelig ind på tråden :bearhug:

Jeps Anja har set den :blush:

Har også allerede lagt et lille tip derinde :pokey:

0

Del dette indlæg

Hvordan ser det ellers ud med invitationsstauts´en? Nu kan den kære postmand jo kun komme med svar til jer idag, imorgen eller på mandag. Spændende at se, om folk kan overholde en frist eller om I må have fat i knoglen og være efter dem :bask:

Lyder som en meget romantisk og smuk tanke at bruge kniven og spatlen fra dine bedsteforældres service! Det havde jeg slet ikke skænket en tanke, men du er jo også så gennemført bridezilla - så selvfølgelig tænker du på det :bearhug:

0

Del dette indlæg

De kommende dages program....

........JEG KOMMER TIL AT FORSØMME JER DEN KOMMENDE UGE :huh:

Det bliver bare sådan en fed uge jeg går i møde - og jeg får ikke meget tid til at komme herind på siden til jer tøser - sorry girls... Men hvis I læser videre forstår i hvorfor, og jeg skal efterfølgende nok huske at megaspamme jer med billeder og opdateringer!

:bearhug::blush::pokey:

:sm:Fredag (idag) - jeg har hentet mine forældre i lufthavnen - de kom hjem efter 2 uger i Thailand, så jeg har taget en fridag for at hente dem. Har spist morgenmad og hygget lidt, inden jeg skulle køre dem til toget mod Odense - min fars faster på 72 er desværre død mens mine forældre var væk, men de kan da lige nå at komme med til begravelsen her i dag kl. 14.

I aften kommer vores venner og deres charmerende datter på 3 år og griller med os på altanen - og de bliver og sover, så vi kan drikke noget god vin til maden ;)

:sm:I morgen kører vi til Jylland til min kusine og hendes kæreste. Vi spiser hos min tante og onkel og hygger igennem.

:sm:Søndag skal vi til barnedåb hos min nevø

:sm:Mandag skal vi på GULDSMEDEGÅRDEN OG SELV SMEDE VORES VIELSESRINGE, SOM VI SELV HAR DESIGNET -HAHA- Glæder mig bare helt vildt. Bagefter tager vi på barselsvisit hos min kusine (hvis de da sætter hendes fødsel igang i dag :) ) og bagefter til mine svigerforældre, hvor Lasses moster med familie samt Lasses farmor stadig er. Om aftenen skal Lasse og jeg ned på BALLEBRO FÆRGEKRO OG PRØVESMAGE VINE OG RÅHYGGE. Sent aften bliver vi hentet af Lasses forældre, så vi ikke skal tænke på at holde igen for at kunne køre bil (ellers er der jo ikke rigtig noget ved at skulle smagevine!)

:sm:Tirsdag skal vi TALE MED PRÆSTEN og jeg kører til FRISØREN bagefter og snakker hår med hende. Om eftermiddagen kører vi hjemad og om aftenen skal vi til koncert med et islandsk kor.

:sm:Onsdag og torsdag skal jeg på førstehjælpskursus

:sm: ...og fredag er det jo St. Bededag, så der har vi fri..... og jeg har altså en fornemmelse af, at Lasses skal på polterabend i bededagsferien - det er min intuition og ikke noget konkret.... men mon ikke vi begge vil have det sådan hver weekend ind til vi rent faktisk bliver afhentet til en dag med spas? -HAHA-

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et program i den næste uge! Den står rigtigt i hygge- og romantikken/brylluppets tegn - skønt :pokey:

Husk nu at nyd det, for tiden flyver bare afsted!

Glæder mig til at se det færdige resultat mht ringene :bearhug:

God tur Anja - dine kommentarere vil være savnet herinde i den næste uges tid :blush:

0

Del dette indlæg

Sikke et program i den næste uge! Den står rigtigt i hygge- og romantikken/brylluppets tegn - skønt :huh:

Husk nu at nyd det, for tiden flyver bare afsted!

Glæder mig til at se det færdige resultat mht ringene :bearhug:

God tur Anja - dine kommentarere vil være savnet herinde i den næste uges tid :pokey:

Ja, det bliver en super duper bryllups uge :blush:

Skal som sagt nok spamme jer med billeder og indtryk og indhente det forsømte, når vi kommer tilbage og med adgang til en computer - det bliver jo nærmest BK-afvænning jeg kommer på i den kommende uge -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hold da op et program, Anja! Det lyder godtnok spændende det hele - og ja tak: Billeder, billeder, billeder :pokey:

Er det hos ammehjerne-svoger I skal til barnedåb? Så må du da lige hilse :fnis: Du kan jo evt skrive i kortet at når nu man er døbt, er man stor nok til at blive passet ude og ikke invadere andres bryllupper -HAHA-

Glæder mig så meget til at se jeres ringe. I får dem med hjem med det samme? (Ja jeg ved jo ikke hvordan den slags foregår).

Tænkte på at hvis du ville lave sådan en foto-montage tager jeg altså gerne til en hygge-aften ude på bryggen sammen med dig. Så kan jeg også få afløb for noget bryllups-snak nu jeg ikke kunne være med sidst :blush:

GLÆDER mig til I er hjemme igen!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hold da op et program, Anja! Det lyder godtnok spændende det hele - og ja tak: Billeder, billeder, billeder :sm:

Ja, det bliver super spændende - og billeder skal I nok få i massevis - må vist hellere lige få sat kameraet til at lade op... og huske at få ægteskasbserklæringen fundet frem, så den kan blive afleveret til præstemanden ;)

Er det hos ammehjerne-svoger I skal til barnedåb? Så må du da lige hilse :fnis: Du kan jo evt skrive i kortet at når nu man er døbt, er man stor nok til at blive passet ude og ikke invadere andres bryllupper :sm:

Jeps - det er hos svogeren :sm: Tror nu bare vi lader den ligge her i weekenden, og ser om de selv tager den op!

Glæder mig så meget til at se jeres ringe. I får dem med hjem med det samme? (Ja jeg ved jo ikke hvordan den slags foregår).

Jeps - vi får dem med hjem med det samme - men familien og vennerne får altså ikke lov til at se dem før på bryllupsdagen - men I må godt :sm:

Tænkte på at hvis du ville lave sådan en foto-montage tager jeg altså gerne til en hygge-aften ude på bryggen sammen med dig. Så kan jeg også få afløb for noget bryllups-snak nu jeg ikke kunne være med sidst :pokey:

jamen det kan altså godt være, at jeg tager dig på ordet - det skal jo så bare være en dag, hvor Lasse ikke er hjemme -HAHA- Men jeg går lige i tænkeboks, for måske bliver det for meget, når jeg også har tænkt mig at synge... men nu har jeg jo aldrig rigtig mestret begrænsningens kunst, sååå......... :huh: Men ellers kan vi jo bare kaffe alligevel en dag :bearhug:

GLÆDER mig til I er hjemme igen!

:blush:

DEJLIGT :sm:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YEAH... fik lige 6 svar med posten - og det var rigtig glade kort, hvor folk skrev at de glæder sig, har fundet fest tøjet frem mv. Det bedste var næsten kortet fra min knap 9 årige niece og 4½ årige nevø om at de glæder sig til vores bryllup - de er de eneste to, som vi har givet en selvstændig receptionsinvitation, da de jo ikke skal med om aftenen. Øvrige som ikke skal med om aftenen, men som kommer til globryllup - ja, de bliver som tidligere nævnt inviteret i kirken til at komme med til kage på kroen ;)

Så nu har 39,4 % af gæsterne svaret... så er der kun imorgen og på mandag tilbage for posten at levere svarkortene rettidigt :bearhug::blush:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

........JEG KOMMER TIL AT FORSØMME JER DEN KOMMENDE UGE :BOOBHOO: Det tror jeg da ikke på!

Det bliver bare sådan en fed uge jeg går i møde - og jeg får ikke meget tid til at komme herind på siden til jer tøser - sorry girls... Men hvis I læser videre forstår i hvorfor, og jeg skal efterfølgende nok huske at megaspamme jer med billeder og opdateringer!Du er tilgivet.. jeg har jo ikke ligefrem sselv overrendt BK i den seneste tid... men Glæder mig vildt til den 20 maj... hvor den står på pasta og ævletærte i Messen...kommer du ikke nok pleeeeeaaaaaseeeee??????

:bearhug::blush::pokey:

:huh:Fredag (idag) - jeg har hentet mine forældre i lufthavnen - de kom hjem efter 2 uger i Thailand, så jeg har taget en fridag for at hente dem. Har spist morgenmad og hygget lidt, inden jeg skulle køre dem til toget mod Odense - min fars faster på 72 er desværre død mens mine forældre var væk, men de kan da lige nå at komme med til begravelsen her i dag kl. 14. Det var da godt!

I aften kommer vores venner og deres charmerende datter på 3 år og griller med os på altanen - og de bliver og sover, så vi kan drikke noget god vin til maden ;)Jeg vidste da ikke at vi var inviteret til i aften... og Kajsa ER altså 4.... -HAHA-)

:sm:I morgen kører vi til Jylland til min kusine og hendes kæreste. Vi spiser hos min tante og onkel og hygger igennem.Det lyder hyggeligt

:sm:Søndag skal vi til barnedåb hos min nevøDet er da også hyggeligt...

:sm:Mandag skal vi på GULDSMEDEGÅRDEN OG SELV SMEDE VORES VIELSESRINGE, SOM VI SELV HAR DESIGNET -HAHA- Glæder mig bare helt vildt. Bagefter tager vi på barselsvisit hos min kusine (hvis de da sætter hendes fødsel igang i dag :sm: ) og bagefter til mine svigerforældre, hvor Lasses moster med familie samt Lasses farmor stadig er. Om aftenen skal Lasse og jeg ned på BALLEBRO FÆRGEKRO OG PRØVESMAGE VINE OG RÅHYGGE. Sent aften bliver vi hentet af Lasses forældre, så vi ikke skal tænke på at holde igen for at kunne køre bil (ellers er der jo ikke rigtig noget ved at skulle smagevine!) Super dag og endnu mere super duper svigermutti!

:sm:Tirsdag skal vi TALE MED PRÆSTEN og jeg kører til FRISØREN bagefter og snakker hår med hende. Om eftermiddagen kører vi hjemad og om aftenen skal vi til koncert med et islandsk kor. Der er da godt nok fart over feltet hva'???

:sm:Onsdag og torsdag skal jeg på førstehjælpskursus Bliver jeres bryllup SÅ vildt!????

:sm: ...og fredag er det jo St. Bededag, så der har vi fri..... og jeg har altså en fornemmelse af, at Lasses skal på polterabend i bededagsferien - det er min intuition og ikke noget konkret.... men mon ikke vi begge vil have det sådan hver weekend ind til vi rent faktisk bliver afhentet til en dag med spas? :)

Jo det vil I da helt 100... men det er jo også det der er det sjove ved polterabend...man ved ALDRIG...

Vi sese forhåbentlig snart...- Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

EKSAMENSLÆSNING - NU!

ØV ØV - fandt som bekendt ud af i går (kom i tanke om!) at der kun er 1 måned til jeg skal til eksamen - må i gang med at lave en læseplan, så jeg kan nå det hele - skal jo også passe fuldtidsarbejde, dans og kor samtidig med - og så skal der være rum for en potentiel polterabend i læseplanen :bearhug: Håber nu de har valgt at lægge polterabenden EFTER min eksamen!

Æv da også. Det er da meget sjovere at planlægge bryllup...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EKSAMENSLÆSNING - NU!

ØV ØV - fandt som bekendt ud af i går (kom i tanke om!) at der kun er 1 måned til jeg skal til eksamen - må i gang med at lave en læseplan, så jeg kan nå det hele - skal jo også passe fuldtidsarbejde, dans og kor samtidig med - og så skal der være rum for en potentiel polterabend i læseplanen :bearhug: Håber nu de har valgt at lægge polterabenden EFTER min eksamen!

ENIG! Og jeg har altså ikke før prøvet at læse til eksamen og have fuldtids arbejde samtidig :blush:

0

Del dette indlæg

EKSAMENSLÆSNING - NU!

ENIG! Og jeg har altså ikke før prøvet at læse til eksamen og have fuldtids arbejde samtidig :blush:

Puuuh det lyder ikke sjovt!!!! Jeg prøvede en overgang at skrive speciale og arbejde fuldtid samtidig.. det gik ikke.. Men du klarer det SELVFØLGELIG!!! Bare du ikke går for tit på Bryllupsklar ;-)

0

Del dette indlæg

........JEG KOMMER TIL AT FORSØMME JER DEN KOMMENDE UGE :BOOBHOO: Det tror jeg da ikke på!

Sorry honey - it's a FACT

Det bliver bare sådan en fed uge jeg går i møde - og jeg får ikke meget tid til at komme herind på siden til jer tøser - sorry girls... Men hvis I læser videre forstår i hvorfor, og jeg skal efterfølgende nok huske at megaspamme jer med billeder og opdateringer!Du er tilgivet.. jeg har jo ikke ligefrem sselv overrendt BK i den seneste tid... men Glæder mig vildt til den 20 maj... hvor den står på pasta og ævletærte i Messen...kommer du ikke nok pleeeeeaaaaaseeeee??????

Desværre - vi er i sommerhus og jeg læser til eksamen, som afholdes om torsdagen

:blush:Fredag (idag) - jeg har hentet mine forældre i lufthavnen - de kom hjem efter 2 uger i Thailand, så jeg har taget en fridag for at hente dem. Har spist morgenmad og hygget lidt, inden jeg skulle køre dem til toget mod Odense - min fars faster på 72 er desværre død mens mine forældre var væk, men de kan da lige nå at komme med til begravelsen her i dag kl. 14. Det var da godt!

Ja, det havde været rigtig synd for i sær min far, hvis hans faster var blevet begravet så de ikke havde nået at være med

I aften kommer vores venner og deres charmerende datter på 3 år og griller med os på altanen - og de bliver og sover, så vi kan drikke noget god vin til maden ;)Jeg vidste da ikke at vi var inviteret til i aften... og Kajsa ER altså 4.... -HAHA-)

Altså Mette - jeg har sagt til dig, at du skal skrive vores aftaler ind i kalenderen :sm: Undskyld Kajsa - du holder dig bare så flot og ungdommeligt, så jeg troede kun du var 3 år :sm:

:pokey:I morgen kører vi til Jylland til min kusine og hendes kæreste. Vi spiser hos min tante og onkel og hygger igennem.Det lyder hyggeligt

JEPS

-HAHA-Søndag skal vi til barnedåb hos min nevøDet er da også hyggeligt...

Man kan jo have lov til at håbe!!!!!

:huh:Mandag skal vi på GULDSMEDEGÅRDEN OG SELV SMEDE VORES VIELSESRINGE, SOM VI SELV HAR DESIGNET :bearhug: Glæder mig bare helt vildt. Bagefter tager vi på barselsvisit hos min kusine (hvis de da sætter hendes fødsel igang i dag :sm: ) og bagefter til mine svigerforældre, hvor Lasses moster med familie samt Lasses farmor stadig er. Om aftenen skal Lasse og jeg ned på BALLEBRO FÆRGEKRO OG PRØVESMAGE VINE OG RÅHYGGE. Sent aften bliver vi hentet af Lasses forældre, så vi ikke skal tænke på at holde igen for at kunne køre bil (ellers er der jo ikke rigtig noget ved at skulle smagevine!) Super dag og endnu mere super duper svigermutti!

Ja, det er ret sødt af dem - men jeg tror nu ligeså meget de kommer for at sikre sig, at vi har smagt alt potentielt vin, så kun det bedste serveres til brylluppet - og så har min svigerfar lige købt sig en BMW cabriolet, som han gerne vil lufte... nå nej - den kan der jo kun sidde 2 personer i :)

:sm:Tirsdag skal vi TALE MED PRÆSTEN og jeg kører til FRISØREN bagefter og snakker hår med hende. Om eftermiddagen kører vi hjemad og om aftenen skal vi til koncert med et islandsk kor. Der er da godt nok fart over feltet hva'???

JEPPER - der skal jo handles når vi endelig er i Jylland - vi ved jo ikke rigtig hvad vi har af frihed til at planlægge de kommende mange weekender

:sm:Onsdag og torsdag skal jeg på førstehjælpskursus Bliver jeres bryllup SÅ vildt!????

Man ved aldrig med alle de festaber vi har inviteret

:sm: ...og fredag er det jo St. Bededag, så der har vi fri..... og jeg har altså en fornemmelse af, at Lasses skal på polterabend i bededagsferien - det er min intuition og ikke noget konkret.... men mon ikke vi begge vil have det sådan hver weekend ind til vi rent faktisk bliver afhentet til en dag med spas? :sm:

Jo det vil I da helt 100... men det er jo også det der er det sjove ved polterabend...man ved ALDRIG...

Og det er ikke så godt, når man som jeg er en planlægnings-freak - men jo, det er da også det der er det morsomme - har aldrig været til en polterabend, som jeg ikke på en eller anden måde har været med til at arrangere.... så mine veninder er på egen hånd denne gang!!!!

Vi sese forhåbentlig snart...- Mette

Det håber jeg, søde

0

Del dette indlæg

EKSAMENSLÆSNING - NU!

Puuuh det lyder ikke sjovt!!!! Jeg prøvede en overgang at skrive speciale og arbejde fuldtid samtidig.. det gik ikke.. Men du klarer det SELVFØLGELIG!!! Bare du ikke går for tit på Bryllupsklar ;-)

Jeg må skemalægge mine besøg på BK i min læseplan :pokey:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

EKSAMENSLÆSNING - NU!

Jeg må skemalægge mine besøg på BK i min læseplan :pokey:

Jaaaa! Du må ikke forsvinde helt. Det vil jeg ikke have! Desuden har man jo brug for pauser ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer