AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

EKSAMENSLÆSNING - NU!

ØV ØV - fandt som bekendt ud af i går (kom i tanke om!) at der kun er 1 måned til jeg skal til eksamen - må i gang med at lave en læseplan, så jeg kan nå det hele - skal jo også passe fuldtidsarbejde, dans og kor samtidig med - og så skal der være rum for en potentiel polterabend i læseplanen :) Håber nu de har valgt at lægge polterabenden EFTER min eksamen!

Æv da også. Det er da meget sjovere at planlægge bryllup...

ENIG! Og jeg har altså ikke før prøvet at læse til eksamen og have fuldtids arbejde samtidig :balloon:

Puuuh det lyder ikke sjovt!!!! Jeg prøvede en overgang at skrive speciale og arbejde fuldtid samtidig.. det gik ikke.. Men du klarer det SELVFØLGELIG!!! Bare du ikke går for tit på Bryllupsklar ;-)

Jeg må skemalægge mine besøg på BK i min læseplan :balloon:

Jaaaa! Du må ikke forsvinde helt. Det vil jeg ikke have! Desuden har man jo brug for pauser ;-)

:balloon: problemet er bare, at man jo ikke kan være herinde i blot ½ time - det griber jo om sig :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej kære Anja

Først engang tak for din hilsen i min tråd : )

Ved ikke lige hvordan jeg får lagt sådan et "følg min planlægning" / "se vores hjemmeside" link ind... Kan du evt hjælpe mig med at forklare hvordan jeg skal gøre?! Skriv gerne 'vejledningen' til mig i min tråd (Tine & Gio) På forhånd tak : )

Kan se at du skal til Guldsmedegården på mandag... Venter helt vildt spændt på din beretning derfra, for vi har selv snakket om at tage derop og smede vielsesringene... det er da bare for romantisk :balloon: Så skynd dig at vende hjem til sjælland så vi kan høre alt om din oplevelse fra Guldsmedegården :)

Og så lige et sidste spørgsmål... Hvad skal du give ved Afrodite for brudehåret (ekskl make up)?!

Du må have en rigtig god uge (har jo lige læst hvor meget i skal i den kommende uge) - og glæder mig til at høre om oplevelsen fra værkstedet : )

Bryllupshilsen fra Tine

0

Del dette indlæg

PEST-DANMARK SUCKS!

Vi blev ringet op i morges af en god kammerat, der bare lige ville høre, om vi havde valgt dem fra på gæstelisten, for vi havde jo fortalt at de skulle holde dagen ledig, og de vidste at invitationerne er sendt ud, men de har altså ikke modtaget den endnu!!! OG de bor altså 500 meter fra os, og invitationerne er sendt fra vores omdeler-postkontor! .... ØV-HØNE.... nu skal jeg grifle en ny invitation til dem, og frygter at der er flere invitationer, der er gået tabt!

...har også fået svar på min rykkermail til Something Blue, der kunne fortælle mig, at de har sendt mine medusafigurer for laaaang tid siden... de er bare aldrig kommet frem til os!! :loveflag:

-HAHA-I HATE PEST-DANMARK OG DERES MONOPOL-LIGNENDE POSITION ! :angry1:

Hvor lang tid ventede du på, at dine figurer skulle nå frem, inden du skrev og rykkede Something blue....???

Jeg fik nemlig besked fra dem da vores figur blev afsendt d. 17/4....!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja

Jeg har simpelthen sådan tænkt på dig i dag, hvor du havde sidste frist for tilbagemelding. Her for ganske kort tid siden da du skrev de søde trøsteord til mig om folks elendige svar-pli, manglede du stadig at høre fra en pænt stor del ad dine gæster, men har de alle fået svaret tilbage i dag?

Knus fra Mette

0

Del dette indlæg

Hej kære Anja

Først engang tak for din hilsen i min tråd : )

Ved ikke lige hvordan jeg får lagt sådan et "følg min planlægning" / "se vores hjemmeside" link ind... Kan du evt hjælpe mig med at forklare hvordan jeg skal gøre?! Skriv gerne 'vejledningen' til mig i min tråd (Tine & Gio) På forhånd tak : )

Kan se at du skal til Guldsmedegården på mandag... Venter helt vildt spændt på din beretning derfra, for vi har selv snakket om at tage derop og smede vielsesringene... det er da bare for romantisk :cheerleader3: Så skynd dig at vende hjem til sjælland så vi kan høre alt om din oplevelse fra Guldsmedegården http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Og så lige et sidste spørgsmål... Hvad skal du give ved Afrodite for brudehåret (ekskl make up)?!

Du må have en rigtig god uge (har jo lige læst hvor meget i skal i den kommende uge) - og glæder mig til at høre om oplevelsen fra værkstedet : )

Bryllupshilsen fra Tine

Hej Tine

Jeg kan se, at du har fundet ud af det med at lægge link til din tråd ;)

Jeg skal nok skrive en beretning om besøget på Guldsmedegården, når jeg også får lagt vores billeder ind - der er jo meget at berette fra weekenden og de seneste par dage, så det bliver opdateret lidt ad gange :cheerleader3: Men kort fortalt var det simpelthen SUPER at lave ringene selv, og de er blevet helt perfekte :rolleyes:

Jeg har lige været forbi Afrodite i dag, og det ser rigtig fint ud. Jeg skal give 1000 kr. for bryllupsopsætningen (der er afsat 2 timer) og 250 kr. for makeup. Jeg havde fået et tilbud på omkring 5-600 kr. hos Mens Cut på gågaden (nær Føtex), men her kunne vi kun sidde 2 ad gangen og få sat hår - og vi er 3. Og her kunne jeg ikke få lagt makeup, så der skulle jeg styrte ned til kosmetologen (med opsat hår) ved Matas og have lagt makeup for 350 kr. Og det var en lidt nervepirrende tidsplan, da jeg ikke rigtig kunne tage højde for evt. forsinkelser hos frisøren. Det er dejligt, at det hele nu er samlet ét sted for blot omkring 400 kr. mere - og en del stress mindre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

PEST-DANMARK SUCKS!

Vi blev ringet op i morges af en god kammerat, der bare lige ville høre, om vi havde valgt dem fra på gæstelisten, for vi havde jo fortalt at de skulle holde dagen ledig, og de vidste at invitationerne er sendt ud, men de har altså ikke modtaget den endnu!!! OG de bor altså 500 meter fra os, og invitationerne er sendt fra vores omdeler-postkontor! .... ØV-HØNE.... nu skal jeg grifle en ny invitation til dem, og frygter at der er flere invitationer, der er gået tabt!

...har også fået svar på min rykkermail til Something Blue, der kunne fortælle mig, at de har sendt mine medusafigurer for laaaang tid siden... de er bare aldrig kommet frem til os!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

:rolleyes:I HATE PEST-DANMARK OG DERES MONOPOL-LIGNENDE POSITION ! :angry1:

Hvor lang tid ventede du på, at dine figurer skulle nå frem, inden du skrev og rykkede Something blue....???

Jeg fik nemlig besked fra dem da vores figur blev afsendt d. 17/4....!!!

Jeg ventede i 3 uger første gang, og 5 uger - men de havde sendt dem anden gang, hvor de ikke kom frem. Hvis de har skrevet, at de har sendt dem dne 17. april og de endnu ikke er kommet frem, synes jeg du skal skrive/ringe til dem - det er ikke første gang jeg har hørt om dette problem - de mister vist en del i posten :cheerleader3:

Pøj pøj med det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes::cheerleader3::cheerleader3:God fornøjelse idag :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Kære Anja.

Ville lige ønsker jer god fornøjelse idag på Guldsmedegården. Håber det lever op til jeres forventninger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Og ikke at forglemme så god tur til Ballebro, det bliver sikkert hyggeligt.

Nyd nu dagen i fulde drag.

Tak skal du have søde Pernille.

Vi har haft nogle forrygende dage og ikke mindst fyldt med indtryk - skriver mere en af dagene - skal jo på førstehjælpskursus de næste 2 dage, så der er rigeligt at se til....

I øvrigt - der kan være 160 i kirken og VI MÅ GODT STILLE STOLENE OVER FOR HINANDEN I STEDET FOR VED SIDEN AF HINANDEN :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvordan gik weekenden med jeres MEGET fulde program, håber I fik lidt tid til også at slappe af ;)

Og ringene, hvad med ringene :cheerleader3:

Det gik SUPER - og weekenden blev endda mere begivenhedsrig end forudset ;)

Skal nok komme med en længere beretning senere (på omkring 4 sider :cheerleader3: ) men her er en kort opsummering:

Lørdag aften/ søndag morgen:

Jeg skreg ind i maven på min meget gravide kusine, at nu måtte babyen altså godt komme ud, når nu vi var i jylland. Næste morgen blev min kusine indskrevet på hospitalets skadestue kl. 06:51 - der var ikke tid til at komme på fødestuen - kl. 06:52 fødte min kusine en dejlig lille pige, som jeg holdt omkring 12 timer senere, da de kom hjem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif (billeder og uddybende beretninger om min kusines kærestes vilde landevejskørsel kommer senere)

Søndag:

Barnedåb i strålende solskinsvejr

Kørte til min "lille" kusine, hvor hendes søster og dennes kæreste + søn kom med den lille ny verdensborger - qutie

Mandag:

Smedede vielsesringe - FANTASTISK OPLEVELSE OG PERFEKTE HJEMMELAVEDE RINGE ;)

Testkørsel af min svigerfars nye blærede BMW Z4 sportsvogn :rolleyes: Potentielt emne for afhentning af mig den 23. juni - måske lidt svært at komme helt derned i vognen i langt skrud :cheerleader3:

Vinsmagning på kroen - mums

Tirsdag:

Samtale med præsten

Talte med frisøren og hår og makeup, og hun virker kompetent :cheerleader3:

Lasse talte med et par blomsterforretninger, om de kan lave det han har i tankerne, og han har besluttet sig for den ene af forretningerne - om jeg er nysgerrig - HELT VILDT!!!

Mere testkørsel af Z4 :cheerleader3:

Kørte hjem til København - havde fået dejlige hvide asparges og skinke med hjem - MUMS!

Der lå en masse kort i postkassen - slet ikke tilstrækkeligt!!! (se mit svar om lidt til Mette G.)

0

Del dette indlæg

Hej Anja

Jeg har simpelthen sådan tænkt på dig i dag, hvor du havde sidste frist for tilbagemelding. Her for ganske kort tid siden da du skrev de søde trøsteord til mig om folks elendige svar-pli, manglede du stadig at høre fra en pænt stor del ad dine gæster, men har de alle fået svaret tilbage i dag?

Knus fra Mette

Hej Mette

Vi er lige kommet hjem fra nogle dage i Jylland.

Status er:

• Vi havde svarfrist i går
  • Vi har inviteret 82
  • 18 mangler at svare
  • 64 har svaret (10 har svaret mundligt eller mundtligt via andre!)
  • 53 kommer
  • 11 afbud - vi vidste kun 4 inden vi sendte invitationerne ud - børnepasning er en rigtig brugt undskyldning!!!
Vi har ikke lige helt besluttet hvordan vi skal tackle de mange manglende tilbagemeldinger, samt et meget skuffende afbud fra min veninde, der har meldt fra, da de ikke ved om hun stadig ammer sin søn til vores fest - til trods for at vi har sagt til hende flere gange, at de må tage ham med, hvis han fortsat er diende - men det er måske igen ammehjernen, der gør, at vigtige informationer ikke trænger igennem!!! :cheerleader3: Må lige tænke igennem, hvordan jeg skal sige til hende, at deres afbud ikke er toppen!

Min fætter og hans kone har bare skrevet at de desværre ikke kan deltage (uden nogen forklaring!) - de har ellers hele tiden sagt at de godt kunne!! :cheerleader3: Min tante har over for min mor nævnt noget om at det jo er dyrt når det er galla - men den holder ikke, da min fætter har en smoking, og hans kone har en fin kjole - og det er jo ikke royalt galla - vi har blot tilkendegivet, at det er ok hvis folk vil have det store skrud på. Kan bare ikke helt forstå hvis det er det, der er argumentationen for et afbud - har jo netop flere gange talt med dem om, at det er fint med det tøj, som de har, og at de selv må bestemme deres påklædning!!! - tror sgu ikke at man på nogen måde kan undgå at træde folk over tæerne! Har også hørt at der ikke er noget som bryllupper og dødsfald, der kan splitte folk ad!!!! :rolleyes:

MEN - vi har til gengæld fået nogle fede tilbagemeldinger. Jeg har en studieveninde, som vi var lidt i tvivl om hun og hendes kæreste skulle med. Og jeg tror også hun selv vidste, at der var tvivl. Da vi kom hjem fra Jylland stod der en flot buket på trappen, leveret med Interflora, hvor der stod 1000 tak for invitationen, og at de glæder sig til at komme - det er da fedt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Sætter lige lidt billeder ind af den fine buket ;)

post-20924-1178116342.jpg post-20924-1178116350.jpg post-20924-1178116357.jpg

Og så var der en MORSOM tilbagemelding fra min kusine og hendes mand, som er læge. Det var en indkaldelse fra Dr. S. Trangelove, der skrev, at vores seneste testreusultater viste, at vi begge er ramt af amoritis etc. Og så lå der en lille testflaske - i den lå en lille rulle, hvor der stod "vi kommer" og så deres navne - mega sjovt.

Og nogle andre har genbrugt det takkekort, som jeg klippede og klistrede til dem til deres bryllup for 9 år siden - morsomt.

Min kusine har under sin graviditet også klippet og klistret et super fint krea-kort til os, så det er jo dejligt med al den opfindsomhed fra gæsterne :cheerleader3:

MEN - der mangler som nævnt stadig 18 tilbagemeldinger (eller hvis ret skal være ret mangler vi 28, men de 10 af dem har vi fået mundtligt tilkendegivet ja/nej fra!) Jeg er altså ret forundret over den manglende... ja lad os bare kalde det pli....! :cheerleader3:

Hvordan går det med jeres tilbagemeldinger?

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

SKAL NOK OPDATERE....

Jeg skal nok opdatere jer og skrive om de seneste dage og lægge billeder ind, men jeg skal på FØRSTEHJÆLPSKURSUS ONSDAG OG TORSDAG så der er pt. rigeligt at se til i disse dage ;) Jeg ved i hungrer, og jeg skal forsøge at efterkomme billedekravene mv. så hurtigt som muligt.

OG.... på grund af de mange uventede afbud, har vi nu besluttet os for, at vi alligevel kan finde pengene til at yre en fotogtraf, som vi ellers ikke rigtig havde råd til... så hvis det lykkes os at finde en fotograf med så kort varsel, så slipper vores 2 gode venner for at skulle fotografere, selv om de søde mennesker havde sagt ja til at stå for fotograferingen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik weekenden med jeres MEGET fulde program, håber I fik lidt tid til også at slappe af ;)

Og ringene, hvad med ringene :cheerleader3:

Det gik SUPER - og weekenden blev endda mere begivenhedsrig end forudset ;)

Skal nok komme med en længere beretning senere (på omkring 4 sider :cheerleader3: ) men her er en kort opsummering:

Lørdag aften/ søndag morgen:

Jeg skreg ind i maven på min meget gravide kusine, at nu måtte babyen altså godt komme ud, når nu vi var i jylland. Næste morgen blev min kusine indskrevet på hospitalets skadestue kl. 06:51 - der var ikke tid til at komme på fødestuen - kl. 06:52 fødte min kusine en dejlig lille pige, som jeg holdt omkring 12 timer senere, da de kom hjem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif (billeder og uddybende beretninger om min kusines kærestes vilde landevejskørsel kommer senere)

Søndag:

Barnedåb i strålende solskinsvejr

Kørte til min "lille" kusine, hvor hendes søster og dennes kæreste + søn kom med den lille ny verdensborger - qutie

Mandag:

Smedede vielsesringe - FANTASTISK OPLEVELSE OG PERFEKTE HJEMMELAVEDE RINGE ;)

Testkørsel af min svigerfars nye blærede BMW Z4 sportsvogn :rolleyes: Potentielt emne for afhentning af mig den 23. juni - måske lidt svært at komme helt derned i vognen i langt skrud :cheerleader3:

Vinsmagning på kroen - mums

Tirsdag:

Samtale med præsten

Talte med frisøren og hår og makeup, og hun virker kompetent :cheerleader3:

Lasse talte med et par blomsterforretninger, om de kan lave det han har i tankerne, og han har besluttet sig for den ene af forretningerne - om jeg er nysgerrig - HELT VILDT!!!

Mere testkørsel af Z4 :cheerleader3:

Kørte hjem til København - havde fået dejlige hvide asparges og skinke med hjem - MUMS!

Der lå en masse kort i postkassen - slet ikke tilstrækkeligt!!! (se mit svar om lidt til Mette G.)

Ååååh hvide asparges og skinke! Så skal de bare have en gang hollandaise sauce, og så er det TOTALT yndlingsmad! Mums!

SIKKE en weekend. Og en barnefødsel? Det lyder da helt vildt! Fortæl fortæl!

0

Del dette indlæg

Årh Anja jeg tør SLET ikke lave en invitations tilbagemeldings status for så ender jeg da med at blive bryllupsdepri! Min farmor har langt om længe sagt til min far at hun var SIKKER på hun har sagt hun kommer - nåh ja jeg ville jo klare glemme hvis min farmor havde meldt tilbage :rolleyes:

Og så er der resten - nogle veninder som (har jeg hørt fra 3. part) går og har dårlig samvittighed over at de endnu ikke har meldt tilbage. A hva?!?! Jamen så få da fingeren ud!!

Og så er der alle dem til receptionen men det tager vi mere kølig-kaj stil :cheerleader3:

Jeg er altså ved at gå i BRO over folk og deres unger. Og den måde folk melder afbud på. I MIN verden er det det største privilegie og den største ære at blive inviteret med til bryllup. Og de eneste legitime undskyldninger er indkaldelse til hæren, åbne operationssår eller at man havner i en kiste inden. For DYLAN da jeg kan ikke ha' de der "mit barn kan ikke leve uden jeg trækker vejret for det. ". DET HAR LUNGER!! OG SUTTEREFLEKS! OG BEDSTEFORÆLDRE!! (Oh well - jeg tror bare jeg er lidt PMS agtig idag. Og så ved jeg jo godt at folk ser helt forskelligt på den slags ting).

På den anden side - så ved I da hvor I står.

Håber du får et forrygende kursus - og tillykke med jeres ringe (kan du fornemme hvad jeg tænker der mangler her lige nu Anja? Hva? Noget med en blitz ...)

Fandme godt du er tilbage og kan bringe mit tis i fornyet kog :cheerleader3:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Ååååh hvide asparges og skinke! Så skal de bare have en gang hollandaise sauce, og så er det TOTALT yndlingsmad! Mums!

SIKKE en weekend. Og en barnefødsel? Det lyder da helt vildt! Fortæl fortæl!

SLURP - jeps - vi fik også hollandaise sauce til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Årh Anja jeg tør SLET ikke lave en invitations tilbagemeldings status for så ender jeg da med at blive bryllupsdepri! Min farmor har langt om længe sagt til min far at hun var SIKKER på hun har sagt hun kommer - nåh ja jeg ville jo klare glemme hvis min farmor havde meldt tilbage :rolleyes:

Og så er der resten - nogle veninder som (har jeg hørt fra 3. part) går og har dårlig samvittighed over at de endnu ikke har meldt tilbage. A hva?!?! Jamen så få da fingeren ud!!

Og så er der alle dem til receptionen men det tager vi mere kølig-kaj stil :rolleyes:

Jeg er altså ved at gå i BRO over folk og deres unger. Og den måde folk melder afbud på. I MIN verden er det det største privilegie og den største ære at blive inviteret med til bryllup. Og de eneste legitime undskyldninger er indkaldelse til hæren, åbne operationssår eller at man havner i en kiste inden. For DYLAN da jeg kan ikke ha' de der "mit barn kan ikke leve uden jeg trækker vejret for det. ". DET HAR LUNGER!! OG SUTTEREFLEKS! OG BEDSTEFORÆLDRE!! (Oh well - jeg tror bare jeg er lidt PMS agtig idag. Og så ved jeg jo godt at folk ser helt forskelligt på den slags ting).

På den anden side - så ved I da hvor I står.

Håber du får et forrygende kursus - og tillykke med jeres ringe (kan du fornemme hvad jeg tænker der mangler her lige nu Anja? Hva? Noget med en blitz ...)

Fandme godt du er tilbage og kan bringe mit tis i fornyet kog :cheerleader3:

Hej Gitte

Hvad er det der sker for folk??? Man kan da ikke give tilbagemeldinger gennem andre! Det er jo ikke vores forældre, der har inviteret, men os!!! Sådan nogle tilbagemeldinger har vi også fået! *grr...*

Ja, der er sådan set også 17 som ikke har svaret skriftligt - nogle stykker har dog sagt de kommer og skriver et kort en af dagene! MEN der er faktisk nogle stykker, som bare har taget for givet at vi vidste de ville komme - men det viser historien jo at man ikke skal gøre, eftersom vi har modtaget en del uventede afbud, af mere eller mindre uvisse grunde!!! (Som folk så vælger at fortælle til andre, som så lader det sive, så vi ad omveje får at vide, at det er for dyrt etc!!! De kan sg* rende mig i rumpetten efterhånden!!! :cheerleader3: ) Så status er nu, at vi mangler 10 besvarelser.... forstår simpelthen ikke, at folk ikke melder tilbage på en invitation!

Mange af besvarelserne har vi fået den 1-2. maj :cheerleader3:

DONT GET ME STARTET... omkring børnene! Jeg elsker ungerne, men kan simpelthen ikke forstå at de skal misbruges som dødssyg undskyldning HVER GANG!!! GRRR...

Kurset er super - skal på sidste del i morgen....

Skal nok lægge MASSER af billeder ind fra min begivenhedsrige weekend - men skal blot lige have tid - det bliver nok først i morgen - skal hjem nu og kridte danseskoene - det er jo onsdag ;) (Og så skal jeg nok også liiiige hjem og se på vores ringe... og måske lige sidde med min egen på lidt tid :cheerleader3:

Men TuxieMutti - altid dejligt med din opbakning - og især fordi du er mor og stadig forstår mig, der ikke er mor :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

POLTERABEND I WEEKENDEN?!

Jeg tror vi skal på polterabend i weekenden - aner ikke hvorfor... har det blot på fornemmelsen!!!

I hvert fald med Lasse! Han mædte en af sine kammerater i frokostpausen i dag - han sagde, at de skal til bryllup i Malmö på lørdag - vi har dælme aldrig hørt om at de kender nogen i Malmö :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Thai-skrædder!

Ellers skal vi til Louiseh79 og hendes Thai-skrædder John - tror i øvrigt, at mine forældre har fået lavet noget hos ham, da de var i Thailand i september. Og nu da de var der i april fortalte han nemlig (John fra Phuket) at han skulle til DK her i maj. Mine forældre har dog ikke været så glade for det, de har fået lavet hos ham, og det er faktisk ikke lavet særlig godt eller imponerende - men måske har han haft for travlt?! Men de andre herindefra har jo været glade for de ting han har lavet til dem... må lige finde ud af om det er den samme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HVAD FANDEN SKER DER?????

:smash: :angry1: :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/shooter.gif :bask: :cheerleader3::rolleyes: :rolleyes: :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif :cheerleader3: :cheerleader3: :blink: :blink:

Vi havde svarfrist i mandags, og vi har modtaget en del af vores svar for sent.

P.t. mangler vi fortsat 6 svar!!!

Før vi sendte invitationerne ud, vidste vi, at der var 4 gæster, som ikke kunne komme pga. bryllup på den anden side af familien, som var ude før os, samt en studerende i Kina og en udstationeret soldat i Irak - afbud, der er til at tage og føle på.

MEN.... vi har efterfølgende fået 9 afbud - og vi synes jo ikke, at vi på nuværende tidspunkt kan sende invitationer til dem, som vi "sorterede fra" af pladshensyn... men det er folk, som vi med stor sandsynlighed havde inviteret med, hvis de "nye 9" afbud havde meldt nej fra start i stedet for at sige mundtligt ja den gang vi bad dem reservere datoen!

Og undskyldningerne er som følger:

• Barnepige til en 10 årig og en 5 årig kan ikke skaffes, selvom hans familie er samlet til årlig Sankt Hans fest inkl. børn (2 personer)
  • Har for ganske nylig mødt en sød kæreste og skal til sin nye svigermors 55 års fødselsdag og præsenteres for svigerfamilien (1 person)
  • "Kan desværre ikke komme" (Tak for den fyldige forklaring, fætter, som jeg er voksetr op med!!) (2 personer)
  • Jeg ammer måske stadig mit barn (der på det tidspunkt er 7 måneder) så vi kan ikke sige ja! (Vi har sagt til dem mange gange, at de kan tage barnet med, hvis han fortsat ammes!!!) (2 personer)
  • Min mand er startet som selvstændig for 2 dage siden så vi har ikke råd! (De har kendt til datoen siden slut juli!) (2 personer)
Er det mig, der er noget galt med, når jeg har svært ved at acceptere de afbud??? De samme personer har tidligere sagt ja, og så venter de til sidste øjeblik - og endda efter SU for enkeltes vedkommende med at svare og så er det et nej???

Og jeg har endda på fornemmelsen, at 2 af de svar vi mangler også bliver et nej - for det kunne jeg lidt fornemme i et af de andre afslag - at de 2 andre måske heller ikke kommer!!!! Synes sg* det er mange "spontane" afbud!!!! :cheerleader3: Og det skal lige siges - så vidt jeg ved har vi altså ikke trådt nogle af dem over tæerne - tror bare at de ikke "gider" bruge penge på at tage fra KBH til Jylland.... har lyst til at skrige..... er rasende..... og håber det snart går over igen, så jeg i stedet for kan glæde mig over de mange andre søde tilsagn vi har fået....

Har også oprettet en tråd med dette indlæg her hvor der er kommet en del dejlige tilkendegivelser

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Øv øv øv øv. Hvor er det surt! Du får lige en masse kram fra mig:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :rolleyes::cheerleader3:

Jeg kan ikke rigtigt trøste dig, blot sige at jeg fuldt ud forstår hvorfor du er ked af det. Men prøv som du selv siger at glæde dig over dem, der rent faktisk kommer. Det er jo vildt fedt at man kan samle så mange mennesker! Hvor mange bliver I?

0

Del dette indlæg

Jeg har lige skrevet en længere smøre til dig i den anden tråd - altså stakkels jer!

Jeg synes det her summer af en omgang kold vino, lidt lækker mad og så en gang tøse-fnidder-bitchen over verden og latterlige afbud! Du siger bare til for jeg er klar til du lukker damp ud :rolleyes:

Man tør jo ikke invitere sådan nogle mennesker en anden gang hvis de skubber andre folk væk fra gæstelisten man gerne ville dele dagen med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Thai-skrædder!

Ellers skal vi til Louiseh79 og hendes Thai-skrædder John - tror i øvrigt, at mine forældre har fået lavet noget hos ham, da de var i Thailand i september. Og nu da de var der i april fortalte han nemlig (John fra Phuket) at han skulle til DK her i maj. Mine forældre har dog ikke været så glade for det, de har fået lavet hos ham, og det er faktisk ikke lavet særlig godt eller imponerende - men måske har han haft for travlt?! Men de andre herindefra har jo været glade for de ting han har lavet til dem... må lige finde ud af om det er den samme

det tror jeg du skal sige til Louise - da hun ikke tror at der kommer andre end os... tilslutningen har ikke været særlig stor denne gang - men vi skal derind sammen med et vennepar og have taget mål til både kjoler og jakkesæt! und das ganze schweinerei... Glæder mig meget og endnu mere hvis jeg kan se dit kønne ansigt igen - det er jo længe siden!

Og så til alt det der tilmelding og afbud eller mangel på samme... HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET!!????Hvis der skal svares skrifteligt så er det satan ed..... bare at få fingeren ud af gaskammeret og komme i sving... HVor svært kan det lige være!???

En anden ting er at det bare ikke er ok at bruge sine unger som undskyldning for noget som helst... "Tak for det - mor!" Og så synes jeg at de folk der ikke kan finde ud af at være taknemlige over at blive inviteret til bryllup - skal blive væk... de er ikke det værd - Ja undskyld Anja... men jeg har altså svært ved at tage de der undskyldninger I har fået! Synes bare det er FOR tarveligt altså... Hmm Hvis der er problemer med noget omkring jeres bryllup - så kan de vel tage en snak med jer om det eller hvad??? BØRNEHAVE!!!

- Smil og knusere fra Mette

0

Del dette indlæg

Thai-skrædder!

Ellers skal vi til Louiseh79 og hendes Thai-skrædder John - tror i øvrigt, at mine forældre har fået lavet noget hos ham, da de var i Thailand i september. Og nu da de var der i april fortalte han nemlig (John fra Phuket) at han skulle til DK her i maj. Mine forældre har dog ikke været så glade for det, de har fået lavet hos ham, og det er faktisk ikke lavet særlig godt eller imponerende - men måske har han haft for travlt?! Men de andre herindefra har jo været glade for de ting han har lavet til dem... må lige finde ud af om det er den samme

det tror jeg du skal sige til Louise - da hun ikke tror at der kommer andre end os... tilslutningen har ikke været særlig stor denne gang - men vi skal derind sammen med et vennepar og have taget mål til både kjoler og jakkesæt! und das ganze schweinerei... Glæder mig meget og endnu mere hvis jeg kan se dit kønne ansigt igen - det er jo længe siden!

Og så til alt det der tilmelding og afbud eller mangel på samme... HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET!!????Hvis der skal svares skrifteligt så er det satan ed..... bare at få fingeren ud af gaskammeret og komme i sving... HVor svært kan det lige være!???

En anden ting er at det bare ikke er ok at bruge sine unger som undskyldning for noget som helst... "Tak for det - mor!" Og så synes jeg at de folk der ikke kan finde ud af at være taknemlige over at blive inviteret til bryllup - skal blive væk... de er ikke det værd - Ja undskyld Anja... men jeg har altså svært ved at tage de der undskyldninger I har fået! Synes bare det er FOR tarveligt altså... Hmm Hvis der er problemer med noget omkring jeres bryllup - så kan de vel tage en snak med jer om det eller hvad??? BØRNEHAVE!!!

- Smil og knusere fra Mette

Jeg er med på at Anja og Lasse kommer - hvis ikke de skal poltes http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Og så må jeg lige tilføje, at vores skrædder John er fra Krabi og ikke fra Phuket... Så det er nok ikke den samme.

Har også skrevet lidt brok i den anden tråd... Det er fanme rigtig meget ØV!

0

Del dette indlæg

Jamen helt ærligt, det kan man da ikke :cheerleader3:

Hvis det er nære venner, så finder man da pengene, for de må da vide hvor vigtig en dag det er for jer, og det burde være en ligeså speciel dag for dem...

Det er super ærgeligt når folk sådan melder fra i sidste øjeblik, især når de har sagt de kommer, det er da heldigt for dem at I ikke bare har taget deres ord for gode varer :cheerleader3:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :rolleyes::cheerleader3:

Ps. Vi skal nok komme hvis det er ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HVAD FANDEN SKER DER?????

Vi havde svarfrist i mandags, og vi har modtaget en del af vores svar for sent.

P.t. mangler vi fortsat 6 svar!!!

Før vi sendte invitationerne ud, vidste vi, at der var 4 gæster, som ikke kunne komme pga. bryllup på den anden side af familien, som var ude før os, samt en studerende i Kina og en udstationeret soldat i Irak - afbud, der er til at tage og føle på.

MEN.... vi har efterfølgende fået 9 afbud - og vi synes jo ikke, at vi på nuværende tidspunkt kan sende invitationer til dem, som vi "sorterede fra" af pladshensyn... men det er folk, som vi med stor sandsynlighed havde inviteret med, hvis de "nye 9" afbud havde meldt nej fra start i stedet for at sige mundtligt ja den gang vi bad dem reservere datoen!

Og undskyldningerne er som følger:

• Barnepige til en 10 årig og en 5 årig kan ikke skaffes, selvom hans familie er samlet til årlig Sankt Hans fest inkl. børn (2 personer)
  • Har for ganske nylig mødt en sød kæreste og skal til sin nye svigermors 55 års fødselsdag og præsenteres for svigerfamilien (1 person)
  • "Kan desværre ikke komme" (Tak for den fyldige forklaring, fætter, som jeg er voksetr op med!!) (2 personer)
  • Jeg ammer måske stadig mit barn (der på det tidspunkt er 7 måneder) så vi kan ikke sige ja! (Vi har sagt til dem mange gange, at de kan tage barnet med, hvis han fortsat ammes!!!) (2 personer)
  • Min mand er startet som selvstændig for 2 dage siden så vi har ikke råd! (De har kendt til datoen siden slut juli!) (2 personer)
Er det mig, der er noget galt med, når jeg har svært ved at acceptere de afbud??? De samme personer har tidligere sagt ja, og så venter de til sidste øjeblik - og endda efter SU for enkeltes vedkommende med at svare og så er det et nej???

Og jeg har endda på fornemmelsen, at 2 af de svar vi mangler også bliver et nej - for det kunne jeg lidt fornemme i et af de andre afslag - at de 2 andre måske heller ikke kommer!!!! Synes sg* det er mange "spontane" afbud!!!! :cheerleader3: Og det skal lige siges - så vidt jeg ved har vi altså ikke trådt nogle af dem over tæerne - tror bare at de ikke "gider" bruge penge på at tage fra KBH til Jylland.... har lyst til at skrige..... er rasende..... og håber det snart går over igen, så jeg i stedet for kan glæde mig over de mange andre søde tilsagn vi har fået....

Åh, Anja! Jeg kan godt forstå, du er vred, skuffet og ked af det! Det er godt nok nogle lamme undskyldninger folk har!! (Bortset lige fra den med pengene, for det koster hurtigt 1000 kr. at kommer tur/retur til Jylland, og så skal man have overnatning oveni, gave og måske nyt tøj (og man er måske også med til polterabend 1000-1500 kr.), men de har selvfølgelig haft tid til at spare op i ...)

Det er simpelthen også for sløset, at folk ikke har svaret! Jeg overvejer, om man kunne tillade sig at skrive i invitationen, at manglende svar vil blive tolket som afbud, men jeg frygter lidt, at nogle vil lade være med at svare bare for at provokere .... :bask:

:cheerleader3: til dig!!

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej

Ja kan også kun sige, at jeg føler med dig og kender fornemmelsen. Var for et par år siden inviteret til en fætters bryllup, som jeg ikke har haft ret meget med at gøre siden, at vi var børn. Mest af høflighedsårsager el. hvad man vælger at kalde det, inviterer jeg ham og hans kone samt hans 2 søstre og deres respektive med til vores. Og jeg var ikke engang med til den ene søsters, selvom vi er vokset op sammen... Nå men de har en dreng på 7 mdr., som stadig bliver ammet. Hun ringer så og siger, at de gerne vil komme, men om der var et tilstødende lokale til drengen at sove i. Det lover jeg at undersøger. Hun spørger forøvrigt ikke engang om, det er i orden, at de tager ham med... Feststedet kan ikke tilbyde et lokal/har ikke nogen, så da jeg ringer tilbage og fortæller hende det, får jeg at vide, at de så bliver nødt til at takke nej. Helt ærligt de er selv "nygifte" og burde da gøre alt for at komm. Knægten er 9 mdr. til den tid. Får de fleste så ikke suppl. kost???? De kan rende mig et vidst sted altså!!!! Min onkel melder afbud, fordi han har en gammel og syg hund, som ikke kan være alene, og ikke har nogen til at passe den. Han har flere gange snakket om, at den skal aflives men...

Ja man kan undre sig...

Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer