hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bask: :bask: Aj, Pernille, jeg sidder helt og bliver rasende, når jeg læser din historie! :bask: :bask:

Det kan bare ikke være rigtig den behandling, du har fået! Hvad er det for noget!?? :super:

Først må du vente i ALT for lang tid, det ligner skisme ikke noget, og så at arbejdet er uprofessionelt - det holder bare ikke!

Ja, vi oplevede jo også noget sjusk med Marios bukser. Vi betaler 250 kr for en oplægning, så skal det fand** også være i orden! :shooter:

Jeg kan godt forstå, at du ville prøve kjolen inden du forlod stedet, det har jeg i hvert fald lært, at det bliver man nødt til, for man kan ikke nødvendigvis stole på forhandlere! :lol:

0

Del dette indlæg

FÅRK hvor var jeg blevet hidsig, hvis det havde været mig. Kan godt forstå du var helt oppe at ringe! :shooter:

Er stadig heller ikke faldet helt ned, tænk at man kan blive så irriteret over et stykke tøj :super: Nå men vil jo alle gerne se lækre ud for vores tilkommende, og det er også mere behandlingen og manglende professionalisme, jeg er rasende over.
0

Del dette indlæg

FÅRK hvor var jeg blevet hidsig, hvis det havde været mig. Kan godt forstå du var helt oppe at ringe! :shooter:

Er stadig heller ikke faldet helt ned, tænk at man kan blive så irriteret over et stykke tøj :super: Nå men vil jo alle gerne se lækre ud for vores tilkommende, og det er også mere behandlingen og manglende professionalisme, jeg er rasende over.

Kan jeg dælemig godt forstå!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bask: :bask: Aj, Pernille, jeg sidder helt og bliver rasende, når jeg læser din historie! :bask: :bask:

Det kan bare ikke være rigtig den behandling, du har fået! Hvad er det for noget!?? :super:

Først må du vente i ALT for lang tid, det ligner skisme ikke noget, og så at arbejdet er uprofessionelt - det holder bare ikke!

Ja, vi oplevede jo også noget sjusk med Marios bukser. Vi betaler 250 kr for en oplægning, så skal det fand** også være i orden! :shooter:

Jeg kan godt forstå, at du ville prøve kjolen inden du forlod stedet, det har jeg i hvert fald lært, at det bliver man nødt til, for man kan ikke nødvendigvis stole på forhandlere! :lol:

Nej det er bare for meget. Må nok også bekende, at det er sidste gang, jeg har været derinde og få noget lavet. Og vil nok ikke lige anbefale stedet til andre i den nærmeste fremtid!
0

Del dette indlæg

Altså Pernille - du har jo ikke engang fortalt hele historien her på din egen tråd.... blev bare endnu mere rasende da jeg læste om leveringen af din kjole i min tråd.... tror vi skal have samlet et BK tæskehold :bask: :shooter:

0

Del dette indlæg

Ja, jeg læste også lige resten af historien inde på Anjas tråd - HVAD FAN*** SKER DER FOR DEM!!!!!! Jeg kan FAN*** godt forstå at du er sur... Jeg er med på et tæskehold - Jeg sender dig lige nogle små gule mænd til at hjælpe:

:bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask:

Hvor er det bare noget bæ....

DE har bare at få lavet den kjole ordentlig til dig til på fredag - Og ellers må de betale for at sende den til Aabenraa!!!!

Dybeste sympati herfra

:shooter: Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så var vidunderet ellers ankommet, da jeg kom hjem fra arbejde (er kommet hjem for 25 min siden). Ros skal de da have for at have rubbet neglene derinde. Men ak, så stopper rosen desværre også der!

For det første havde de sendt fragtmanden til den forkerte adresse (og jeg havde ellers dobbelttjekket adressen, som det sidste da jeg forlod dem i formiddags), så heldigvis var dørmanden begyndt at stemme dørklokke og til sidst ramte han rigtig - Bjørn var hjemme og tog imod.

Da jeg kom hjem, skulle jeg jo strakt inspicere vidunderet. Og det var vel for meget for langt at have håbet, de kunne klare opgaven rigtigt denne gang. Men nej igen! Der er en del steder, hvor perlerne sidder løst eller faldet af, så trådene sidder og flavre. Herudover er der kommet noget på ryggen af kjolen. Det er ikke vildt synligt, men alligevel. Det ligner, at vedkomne, som har arbejdet med den, har haft noget på hånden.

Er mildest talt træt af dem, og orker ikke at skulle ringe og klage i morgen, men gider da heller ikke betale så mange penge, for så dårligt et stykke arbejde.

:shooter::super::lol::hug::(:):biggrin:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Altså Pernille - du har jo ikke engang fortalt hele historien her på din egen tråd.... blev bare endnu mere rasende da jeg læste om leveringen af din kjole i min tråd.... tror vi skal have samlet et BK tæskehold :bask: :shooter:

Du er for hurtig, Anja. Det er hermed gjort.

Men tak for din opbakning, det varmer da lidt i midt lidt sorte humør.

0

Del dette indlæg

Ja, jeg læste også lige resten af historien inde på Anjas tråd - HVAD FAN*** SKER DER FOR DEM!!!!!! Jeg kan FAN*** godt forstå at du er sur... Jeg er med på et tæskehold - Jeg sender dig lige nogle små gule mænd til at hjælpe:

:bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: :bask:

Hvor er det bare noget bæ....

DE har bare at få lavet den kjole ordentlig til dig til på fredag - Og ellers må de betale for at sende den til Aabenraa!!!!

Dybeste sympati herfra

:shooter: Anette

Mange tak igen for sympatien, Anette :super:

Jeg må jo hellere ringe i morgen tidlig og brokke mig - igen igen. Det er bare ikke det, man gider bruge tid på nu. Så tæt på brylluppet sætter jeg min lid til, at professionelle gør deres job rigtig - og helst første gang (selvom vi alle kan komme til at fejle). Men alt går bare galt idag med den kjole, så nu skal jeg bruge mere tid på at køre ud at aflevere den igen, og problemet er så, at jeg ikke ved, hvornår jeg kan hente den igen. Men du har ret, ellers må de jo sende den med fragt ti Aabenraa.

Sur :lol: til Pernille

0

Del dette indlæg

Må jeg have lov til at gentage alle de edere og forbandelser jeg kender i samkvem med alskens ukvemsord....

:angry1: :ban: :super: :angry1: :ban: :lol:

#censur# #censur# #censur# #censur# #censur# #censur# #censur#

:angry1: :ban: :hug: :angry1: :ban: :(

:shooter: til dig Pernille...... og :biggrin: til de unævnelige :)

Du må vist hellere tænde for DR om 12 minutter og se "den store drøm" Bryllup til ½ mio. kr.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

shit hvor jeg nok bare var blevet endnu mere hidsig end du blev..Det er da simpelthen den ringeste service nogen sinde. Hmm....

Jeg er godt nok heller ikke helt tilfreds med min skræder som jeg synes tog en vild overpris og ikke gjorde sit arbejde godt nok (det kan jeg altså se med min uddannelse)... MEN det overgår absolut ikke din oplevelse. Hvilken skræder er det??

0

Del dette indlæg

shit hvor jeg nok bare var blevet endnu mere hidsig end du blev..Det er da simpelthen den ringeste service nogen sinde. Hmm....

Jeg er godt nok heller ikke helt tilfreds med min skræder som jeg synes tog en vild overpris og ikke gjorde sit arbejde godt nok (det kan jeg altså se med min uddannelse)... MEN det overgår absolut ikke din oplevelse. Hvilken skræder er det??

Er ikke helt sikker på, at jeg må skrive det her, Josefin.

Men hvis du meget gerne vil vide det , kan jeg sende dig navnet på en PM.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I har begge samme skrædderbiks som mig..... så ved I selv hvilken skrædder det er :wacko: Men om det er præcis den samme skrædder fra firmaet ved jeg ikke... min er lyshåret og ikke så høj... Josefins er mørkhåret og gravid....

0

Del dette indlæg

Nå så var vidunderet ellers ankommet, da jeg kom hjem fra arbejde (er kommet hjem for 25 min siden). Ros skal de da have for at have rubbet neglene derinde. Men ak, så stopper rosen desværre også der!

For det første havde de sendt fragtmanden til den forkerte adresse (og jeg havde ellers dobbelttjekket adressen, som det sidste da jeg forlod dem i formiddags), så heldigvis var dørmanden begyndt at stemme dørklokke og til sidst ramte han rigtig - Bjørn var hjemme og tog imod.

Da jeg kom hjem, skulle jeg jo strakt inspicere vidunderet. Og det var vel for meget for langt at have håbet, de kunne klare opgaven rigtigt denne gang. Men nej igen! Der er en del steder, hvor perlerne sidder løst eller faldet af, så trådene sidder og flavre. Herudover er der kommet noget på ryggen af kjolen. Det er ikke vildt synligt, men alligevel. Det ligner, at vedkomne, som har arbejdet med den, har haft noget på hånden.

Er mildest talt træt af dem, og orker ikke at skulle ringe og klage i morgen, men gider da heller ikke betale så mange penge, for så dårligt et stykke arbejde.

Årh, Pernille altså!!! Det har du altså ikke fortjent!! Hvor er de dumme! :super::lol::hug:

:shooter:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WHAT?????

Hvad sker der for dem? Når kunden en gang har haft en dårlig oplevelse, gør man da ALT for at gøre kunden glad igen? Kunne jo være du glemte det hvis du skulle have lavet noget en anden gang - sådan en gang lusede amatører!! :):sm: :bask: :hug::):kiss:

Masser af dem her til dig!!!!

:shooter::super::lol::hug::(:):biggrin:-HAHA-

0

Del dette indlæg

I har begge samme skrædderbiks som mig..... så ved I selv hvilken skrædder det er :wacko: Men om det er præcis den samme skrædder fra firmaet ved jeg ikke... min er lyshåret og ikke så høj... Josefins er mørkhåret og gravid....

Det var hende den mørkhåret gravide, jeg talte med igår, men ellers har jeg har jeg haft en anden mørkhåret, hun virkede ellers sød de andre gange. Men desværre kan jeg ikke bruge sød til så meget!
0

Del dette indlæg

Mange tak for alle jeres knus og tanker - og ikke mindst opbakning! Skal have ringet til dem her kl 8, og så må vi ses, hvad de har tænkt sig at gøre ved det! Jeg har lige gennemgået kjolen, og den er altså ret beskidt på slæbet også, men det er nu på ryggen det er værst, og man kan rigtig se det idag i lyset.

0

Del dette indlæg

Pernille - klokken er 9.30 - hvad sagde de???? Hvad er deres løsning på din beskidte kjole med løse perler????

Jeg skal godt nok tjekke min kjole igennem den 15. juni - så har de lige 1 uge til at fikse den hvis den også er gal for mit vedkommende (det ville bare være SÅ typisk!)

Håber du bevarede fatningen og kun skreg deres trommehinder halvt ind, så de stadig kan høre når de bliver skældt ud næste gang!!! :shooter:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer