ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op, hvor kan man bruge MANGE timer herinde.....

Jeg må også hellere melde mig under 2008-tråden.

Michael og jeg (Maya) skal giftes (velsignes) d. 20/9-2008.

Vi har booket: Kirke, Feststed og kok.

Skal allerede ud og kigge på kjole i denne eller næste uge, da jeg her kig på en fra sommer 2007-sæsonen....

Jeg har oprettet en planlægningstråd, men har haft så travlt med at læse indlæg herinde, at jeg endnu intet interessant har fået skrevet endnu. Men det kommer nok.

Dejligt at se, at jeg ikke er den eneste der er i "god" tid....

Maya :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, så melder jeg mig også til her!

Trolden og jeg skal giftes den 23. august 2008.

Vi har hverken valgt sted, kirke, antal gæster eller noget som helst og jeg er ved at blive vanvittig, eftersom jeg gerne vil have bare lidt af det på plads, og Trolden mener, at der er MASSER af tid... SUK ;)

Nåmen, alt godt kommer til den, der kan vente, ikk'? :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også giftes i 2008 :heart:

Min søde kæreste friede til mig i marts måned i paris på min fødselsdag, det var super romantisk. Vi har sat datoen til den 28/06-2008, jeg glædre mig helt vildt :heart:

Men er ikke kommet så langt med planlægningen, men kirken er bestilt og vi er begyndt at kigge efter stedet hvor festen skal holdes og musik... men syntes der er mange beslutninger der skal træffes, for at få det helt perfekte bryllup.

Hilsen Rikke K.P.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur til at melde mig og lige få vippet denne tråd op allerøverst :denmarkflag:

Min kæreste og jeg skal giftes d. 08.08.2008 i på Gl. Vraa Slot.

Igår fejrede vi -1 års bryllupsdag ( :respekt: ) og nu kan man så endelig begynde at tælle lidt ned. Engang imellem bliver jeg ramt af stress, men jeg satser da på vi når det hele :iloveyou:

Indtil videre er der styr på:

Feststed: Gl. Vraa Slot

Sted til vielse: Slotshaven

Save the date-kort blev sendt i forgårs

Monogram er lavet

Fotograf er bestilt

og ellers er resten bare tanker.... puha.... hvor er der meget.

Satser på at oprette min egen lille planlægninstråd og glæder mig ellers bare til at følge med i jeres planlægninger og få masser af inspiration til vores bryllup

Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle 2008 brude :denmarkflag:

Jeg kan ikke huske, om jeg har skrevet herinde - ups, men jeg vil lige være med alligevel.

Mikkel og jeg skal giftes 12 april 2008. Dvs. om godt og vel 8 måneder.

Vi har indtil videre styr på:

Kirken - Farum kirke

Feststed - vi har lejet det meste af Bregnerød kro (egen indgang, toilet mm)

Kørsel - vi skal køres i en gammel brandbil (ja skal jo giftes med en brandmand)

Fotograf - min onkel er proff fotograf

Gæstelisten - er færdiglavet

Save the date kort - blev jeg endelig færdig med i går aftes (meget sent - lægger billeder ind senere) skal sendes ud fredag

Brudekjolen er fundet - billede kommer ikke ind, da min mand nogle gange sidder og lurer med :-)

Hjemmeside er lavet - domænenavn er købt også, bliver dog først offentlig for gæsterne når de endelige indbydelser kommer ud

Monogram er designet

Toastmasterklokke er købt

Sæbebobler er købt (vil gerne have dem sammen med ris)

Bryllupsrejsen er næsten på plads

Frisør er booket

Brudesuiten er bestilt.

Tja, det er vel også det indtil videre... Der er jo et stykke tid til endnu, og selvom man glæder sig helt vildt til dagen endelig kommer, så er det da også super hyggeligt at gå og forberede det hele - Jeg nyder det i hvert fald i fulde drag. :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så blev det min tur til at melde mig og lige få vippet denne tråd op allerøverst :denmarkflag:

Min kæreste og jeg skal giftes d. 08.08.2008 i på Gl. Vraa Slot.

Igår fejrede vi -1 års bryllupsdag ( :pokey: ) og nu kan man så endelig begynde at tælle lidt ned. Engang imellem bliver jeg ramt af stress, men jeg satser da på vi når det hele :iloveyou:

Indtil videre er der styr på:

Feststed: Gl. Vraa Slot

Sted til vielse: Slotshaven

Save the date-kort blev sendt i forgårs

Monogram er lavet

Fotograf er bestilt

og ellers er resten bare tanker.... puha.... hvor er der meget.

Satser på at oprette min egen lille planlægninstråd og glæder mig ellers bare til at følge med i jeres planlægninger og få masser af inspiration til vores bryllup

Charlotte

Hejsa!

Velkommen til denne dejlige side!!

Jeg skal lige høre, hvordan det kan være at du bor på Amager, men holder fest i Vraa? Spørger bare fordi jeg selv er nordjyde.. :respekt: Så jeg elsker hver gang der sker noget nordjysk herinde... Det er jo ikke så tit..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så blev det min tur til at melde mig og lige få vippet denne tråd op allerøverst :denmarkflag:

Min kæreste og jeg skal giftes d. 08.08.2008 i på Gl. Vraa Slot.

Igår fejrede vi -1 års bryllupsdag ( :pokey: ) og nu kan man så endelig begynde at tælle lidt ned. Engang imellem bliver jeg ramt af stress, men jeg satser da på vi når det hele :iloveyou:

Indtil videre er der styr på:

Feststed: Gl. Vraa Slot

Sted til vielse: Slotshaven

Save the date-kort blev sendt i forgårs

Monogram er lavet

Fotograf er bestilt

og ellers er resten bare tanker.... puha.... hvor er der meget.

Satser på at oprette min egen lille planlægninstråd og glæder mig ellers bare til at følge med i jeres planlægninger og få masser af inspiration til vores bryllup

Charlotte

Hejsa!

Velkommen til denne dejlige side!!

Jeg skal lige høre, hvordan det kan være at du bor på Amager, men holder fest i Vraa? Spørger bare fordi jeg selv er nordjyde.. :respekt: Så jeg elsker hver gang der sker noget nordjysk herinde... Det er jo ikke så tit..

He he.. det er måske heller ikke helt logisk :)

Lige nu bor vi på Amager, men har planer om på et senere tidspunkt at flytte til Aalborg, hvor min kæreste kommer fra. Vi kan begge godt lide tanken om at have minderne fra bryllupsdagen i nærheden af vores fremtidige bopæl, og derfor blev det så i Nordjylland.

Det gør planlægningen lidt ekstra besværlig, når man sådan skal klare det hele på afstand, men derfor er det også bare endnu dejligere at være herinde, hvor man kan spørge løs om diverse ting.

Hvor skal I holde jeres bryllup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur til at melde mig og lige få vippet denne tråd op allerøverst :denmarkflag:

Min kæreste og jeg skal giftes d. 08.08.2008 i på Gl. Vraa Slot.

Igår fejrede vi -1 års bryllupsdag ( :pokey: ) og nu kan man så endelig begynde at tælle lidt ned. Engang imellem bliver jeg ramt af stress, men jeg satser da på vi når det hele :iloveyou:

Indtil videre er der styr på:

Feststed: Gl. Vraa Slot

Sted til vielse: Slotshaven

Save the date-kort blev sendt i forgårs

Monogram er lavet

Fotograf er bestilt

og ellers er resten bare tanker.... puha.... hvor er der meget.

Satser på at oprette min egen lille planlægninstråd og glæder mig ellers bare til at følge med i jeres planlægninger og få masser af inspiration til vores bryllup

Charlotte

Hejsa!

Velkommen til denne dejlige side!!

Jeg skal lige høre, hvordan det kan være at du bor på Amager, men holder fest i Vraa? Spørger bare fordi jeg selv er nordjyde.. :respekt: Så jeg elsker hver gang der sker noget nordjysk herinde... Det er jo ikke så tit..

He he.. det er måske heller ikke helt logisk GP

Lige nu bor vi på Amager, men har planer om på et senere tidspunkt at flytte til Aalborg, hvor min kæreste kommer fra. Vi kan begge godt lide tanken om at have minderne fra bryllupsdagen i nærheden af vores fremtidige bopæl, og derfor blev det så i Nordjylland.

Det gør planlægningen lidt ekstra besværlig, når man sådan skal klare det hele på afstand, men derfor er det også bare endnu dejligere at være herinde, hvor man kan spørge løs om diverse ting.

Hvor skal I holde jeres bryllup?

Nå sådan.. Tænkte nok det var noget i den retning! :) Vi skal holde vores i Hjørring hvor vi bor, et sted der hedder Svanelunden.. Det glæder vi os rigtig meget til! Det ligger i en smuk, smuk park med sø og svaner og store grønne træer og det hele.. Du kan se billeder i min tråd hvis du har lyst.. Bare følg linket i mit index på side 1..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg kan da også lige melde mig under fanen :bearhug:

Vi skal giftes 2/8-08

Indtil videre har jeg styr på kirken og feststedet. Stedet er heldigvis sådan et, hvor man køber hele "pakken" - mad, servering, brudesuite, opdækning osv., så det skal jeg ikke rigtig bekymre mig om endnu. Jeg skal bare vælge, når tid er. :griner:-

Jeg har ikke fået lavet en planlægning endnu, men mon ikke jeg snart får taget mig sammen? Jeg vil jo gerne have planlagt det hele nu, men gemalen sidder gevaldigt på bremsen! :bearhug: Men jeg når jo nok det hele!!

Nufa

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 2. aug. 2008 :balloon:

Vi har booket kirke, hotel, brudesuite, præst, kørsel fra kirke, fotograf, pianist til middagen, og band til festen. Layoutet til indbydelser er også klar, og materialer indkøbte. Så har jeg nemli hele efteråret og vinteren til at udfolde mine kreative sider ;)

Nymann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes den 9 aug. 08 :balloon: :yeah: :thumbsupsmileyanim: Og jeg kan næsten ikke vente...

Vi har styr på kirken og feststedet (festtelt i haven).

Jeg vil helt vildt gerne begynde at se på kjoler osv. men det er jo lidt tideligt at begynde på det allerede...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Altså teknisk set er jeg blevet gift i år( 2.2 2007), men vi holder først vores "rigtige" bryllup d. 5 juli 2008. :thumbsupsmileyanim:

Vi har fundet feststedet og kirken, men ikke reserveret det endnu. Og så kigger jeg på kjole til mig og min lillesøster på 5år (bliver så sjovt at klæde hende rigtig fint på :balloon: ) ellers prøver jeg bare på ikke at drive min omverden til vanvid :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey alle sammen..

Jeg kan godt se at jeg allerede er ved at være bagefter -HAHA- Vi skal også giftes i 2008 nærmer betegnet d 16 august, som også er min mor og fars bryllupsdag :-)

Jeg har kigget lidt med har på sidelinjen, blev tilmeldt her inde da en kær veninde skulle giftes, og blev derfor nød til at få nogle fif til en polterarbend. :)

Min kæreste og jeg havde sat vores bryllupsdato for et stykke tid siden, men først i dag er vi blevet forlovet :fløjt: og så lige på min fødselsdag :fløjt: . Så nu glæder jeg mig rigtigt meget.. men kan se at jeg skal til at have travlt iht. alt de i andre allerede har sørget for. Det eneste vi har på plads er feststedet. :fløjt:

Men glæder mig til at følge med i alle jer andres plandlægning og få et par gode ideer eller to med...

Redigeret af ánnie86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej alle sammen

Jeg melder mig til flokken af spændte 2008 brude. Jeg skal giftes 14/6 2008, kirke, feststed og fotograf er booket. Vi leder netop nu efter musik så det også kan krydses af.

Jeg har også lavet lidt prøver på invitationerne - noget skal man have ventetiden til at gå med :)

Anne

Hvor hyggeligt.. Jeg skal også giftes d. 14/6-08.. -HAHA-

Vi har kun booket feststed indtil videre.. kirken går vi spændt og venter på svar fra, den ligger nemlig ikke i vores sogn. Men håbefr meget at vi kan få drømme kirken.

Ellers er jeg først ved at gå så småt i gang nu..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa. Altså teknisk set er jeg blevet gift i år( 2.2 2007), men vi holder først vores "rigtige" bryllup d. 5 juli 2008. :fløjt:

Vi har fundet feststedet og kirken, men ikke reserveret det endnu. Og så kigger jeg på kjole til mig og min lillesøster på 5år (bliver så sjovt at klæde hende rigtig fint på -HAHA- ) ellers prøver jeg bare på ikke at drive min omverden til vanvid :fløjt:

Hey, det er også vores dato!!! :) Det er ellers ikke mange der vælger den dato herinde.. Det forstår jeg ikke... Kig endelig forbi min tråd, og se om der er noget du kan bruge! Glæder mig til at følge din planlægning frem mod "vores" dag! :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer