SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Tusind tak for sidst! Super hyggeligt.

Jeg har tænkt meget på din kogekone, for jeg tror vi er rimelig ens i vores krav og madsmag. Nu skal jeg bare lige snakke færdig med kæresten, så må vi jo se hvad vi bliver enige om.

Knus Sille

Jamen i lige måde, det var super hyggeligt :thumbsupsmileyanim:

Men nøj, jeg kunne ikke helt koncentrere mig bagefter til mine timer :cheerleader3:

Du siger bare til hvis jeg skal sende dig de menu'er hun lavede til os, og jeg har jo også billeder af maden ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille!!

Ja ellers må BK-tøserne sgu træde til!!!! Jeg kan i hvert fald lave en LÆKKER forret af enten tomat bruchetta eller evt. lun chorizo salat med kartofler, rucola, sorte oliven, rødløg og kapers med dressing af græsk yoghurt!!

Anna

0

Del dette indlæg

Ja ellers må alle os gifte koner jo bare komme og kokkerer for dig, hvis du tør..... Så laver vi bare det vi er bedst til og vupti du har et super spændene og meget anderledes buffe!!!!!! ja ja kom ikke og sig det ikke kunne blive meget nytænkt, og til stor glæde for alle jeres gæster. Som tak KRÆVES der masser af ASTI, og jeg mener masser....

Det kunne være så fedt!

Tror bare ikke kæresten er enig...

0

Del dette indlæg

Ja ellers må alle os gifte koner jo bare komme og kokkerer for dig, hvis du tør..... Så laver vi bare det vi er bedst til og vupti du har et super spændene og meget anderledes buffe!!!!!! ja ja kom ikke og sig det ikke kunne blive meget nytænkt, og til stor glæde for alle jeres gæster. Som tak KRÆVES der masser af ASTI, og jeg mener masser....

Det kunne være så fedt!

Tror bare ikke kæresten er enig...

hm....Har I fundet ud af noget?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at det er bleve besluttet at vi hopper på Gittes kogekone.

Jeg har det bedst med at maden bliver lavet på stedte og det er færdig til tiden. Det der med et tidsrum på 2 timer hvor de kan levere og at noget skal varmes, er ikke lige noget jeg er så hooked på.

Menuen er så et helt andet projekt. Jeg troede vi havde rimelig meget styr på det, men nu har en gal græker grebet kæresten, som nu lige meget hvad, leder samtalen hen på græskbuffet igen. Jo græsk mad er godt, rigtig godt! Men det er bare ikke lige det jeg ser for mig til mit bryllup. Synes lidt af hyggen går af det, når det skal serveres i så store portioner som en buffet.

Me nu må vi se om ikke hende kogekonen har nogle forslag til en menu, jeg tror jeg er rimelig let at overtale til næsten alt lige nu. Kan mærke en lille smule stress på vej...

Knus Sille

P.S. Jeg får internet hjemme igen 19. oktober, så skulle jeg nok blive mere aktiv igen.

0

Del dette indlæg

Hej Sille

Så kom jeg også igennem hele din bryllupsplanlægning. Og nu er klokken så også kun 00.27 :blush:

Men ej hvor ser det hele bare spændende ud. Hvorfor har jeg ikke opdaget din side noget før?

Nu kan jeg pludselig se hvem du er! Jeg har gået på efterskole med din søster Camilla, meget sjovt ;)

Og jeg kan også meget bedre kende dig på de billeder du har sat ind, der er i hvert fald noget der dimrer et eller andet sted.

Men det ser rigtig godt ud det hele. Din kjole :b223: WOW, og invitationerne er jeg også bare helt vilde med!!! :thanks:

Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med herinde på din side. Især fordi vores datoer ligger så tæt på hinanden (min er d. 24. maj)

Knus Miriam

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da lige komme med et stort tillykke med at du vandt konkurrencen....og så lige hive dig frem til side 1 igen.

Hvornår skal du så have taget de billeder?

Jeg mener at de senest´skal tager i marts. Det passer jo meget fint at det så bliver på den anden side af julen. Skal dog lige have lidt mere inspiration først. Er meget i tvivl om hvordan de skal se ud...

Hej Sille

Så kom jeg også igennem hele din bryllupsplanlægning. Og nu er klokken så også kun 00.27 :denmarkflag:

Men ej hvor ser det hele bare spændende ud. Hvorfor har jeg ikke opdaget din side noget før?

Nu kan jeg pludselig se hvem du er! Jeg har gået på efterskole med din søster Camilla, meget sjovt ;)

Og jeg kan også meget bedre kende dig på de billeder du har sat ind, der er i hvert fald noget der dimrer et eller andet sted.

Men det ser rigtig godt ud det hele. Din kjole :boohoo: WOW, og invitationerne er jeg også bare helt vilde med!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med herinde på din side. Især fordi vores datoer ligger så tæt på hinanden (min er d. 24. maj)

Knus Miriam

Jeg havde helt glemt du gik der sammen med Camilla. Men jeps, hende kan jeg ikke løbe fra at være i familie med. Hvorfor skulle man også det, når nu man er velsignet med så fantastiks en søster. :thumbsupsmileyanim:

Tak for komplimenterne på både kjole og invitationer. Jeg er også selv meget glad for begge dele. ;)

0

Del dette indlæg

Og så må det vist også være tid til en lille opdatering

Kjole:

Da jeg bestilte min kjole 21. juni, fik jeg at vide den ville komme til Danmark i oktober. Mener faktiks de sagde starten af oktober. Da vi vist godt kan blive neige om at oktober er forbi, har jeg nu sendt dem en lille sød mail med en forespørgsel på, hvor min kjole bliver af.

Lokaler:

Vi var forige weekend ude i Tune og besøge festcenteret som skal levere vores telt og alt andet. Bare for at sikre at jeg havde valgt rigtigt udfra billederne på hjemmesiden. Og at den kommende mand selvfølgelig kunne lide det jeg havde valgt. Der var kun et par få ændringer. Så det er med glæde jeg kan fortælle at det hele bliver leveret onsdag inden brylluppet. Så kan jeg (forhåbenligt ikke alene) dække borde og sådan noget i løbet af torsdag. Super dejligt at have det på plads.

Den rare mand forsikrede os også om at det ikke ville blive noget problem overhovedet at varme teltet op. Da jeg er en frossenpind betyder det meget for mig. Hvorfor man så kan undre sig over jeg holder fets i et telt i maj, men...

Kreative ting:

Menukortene er stadig et større projekt. Jeg er overhovedet ikke kommet nærmere hvordan de skal se ud. Men jeg har dog lavet aftale med en af de kreative søstre om at hun kommer her 1. december og så skal vi nok få kigget på det.

Tilbehør:

Jeg kigger på undertøj på livet løs. Det eneste jeg ved er at det skal ikke være hvidt. Når nu jeg har en kjole, hvor farver er en mulighed, så skal jeg klart have det. Og jeg vil næsten tro vi ender på noget sort. Kæresten har for ganske nylig opdaget at hele fidusen med undertøj IKKE bare er at det skal af. Så nu skal han sandelig få noget at glæde sig til.

Sko... Tja, det ved jeg slet ikke. Det eneste sikre her er, at jeg ikke skal have for meget hæl. Jeg synes det er meget svært at finde ud af, hvilken nuance af "brudekjolefarvet" jeg kan bruge. Men det blir forhåbentligt lettere, når jeg har kjolen. Hvis nogen gerne vil anbefale et sted med stort udvalg, så kom frisk kom frejdig.

Slør bliver også et projekt der kommer på plads når kjolen er hjemme. Jeg er tilbage til tanken med at have kysseslør. Kæresten så Mariahønens og synes det var noget af det mest romantiske, så det skal han sandelig få. Overvejer faktiks at låne Marias, men skal lige se med kjole og alting. Tanken med at sy selv er dog heller ikke skræmmende længere. Nu så jeg Stines igår og det var super. Igen kommer dog tankerne om, hvilken farve det skal have i forhold til kjolen.

Mad:

Jeg var egentlig ret hooked på Gittes kogekone, men så kom der nye indskud fra sidelinien. Kæresten har hele tiden snakket om at han gerne ville være sikker på maden. Helst ved at smage den. Men nu skete der så det at min onkel, som er tidligere kok, kender en som gerne ville påtage sig jobbet. Og er der nogen hvis smag kæresten stoler på, så er det onkels. Så nu skla vi have fundet en dag til at snakke med den her kok og så må vi jo se hvad der sker.

Så kan jeg da også lige sige at jeg igår smagte sugarpaste. Det lyder måske lidt mærkeligt, men det har været lidt af en joker for mig, at have en kage overtrukket med nogte jeg ikke havde den fjerneste ide om, hvordan smagte. Men nu er jeg helt tryg. Det smager ganske fint.

Det var vist det... Men hey, det var da også noget.

Knus Sille

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Og så må det vist også være tid til en lille opdatering

Kjole:

Da jeg bestilte min kjole 21. juni, fik jeg at vide den ville komme til Danmark i oktober. Mener faktiks de sagde starten af oktober. Da vi vist godt kan blive neige om at oktober er forbi, har jeg nu sendt dem en lille sød mail med en forespørgsel på, hvor min kjole bliver af.

Lokaler:

Vi var forige weekend ude i Tune og besøge festcenteret som skal levere vores telt og alt andet. Bare for at sikre at jeg havde valgt rigtigt udfra billederne på hjemmesiden. Og at den kommende mand selvfølgelig kunne lide det jeg havde valgt. Der var kun et par få ændringer. Så det er med glæde jeg kan fortælle at det hele bliver leveret onsdag inden brylluppet. Så kan jeg (forhåbenligt ikke alene) dække borde og sådan noget i løbet af torsdag. Super dejligt at have det på plads.

Den rare mand forsikrede os også om at det ikke ville blive noget problem overhovedet at varme teltet op. Da jeg er en frossenpind betyder det meget for mig. Hvorfor man så kan undre sig over jeg holder fets i et telt i maj, men...

Kreative ting:

Menukortene er stadig et større projekt. Jeg er overhovedet ikke kommet nærmere hvordan de skal se ud. Men jeg har dog lavet aftale med en af de kreative søstre om at hun kommer her 1. december og så skal vi nok få kigget på det.

Tilbehør:

Jeg kigger på undertøj på livet løs. Det eneste jeg ved er at det skal ikke være hvidt. Når nu jeg har en kjole, hvor farver er en mulighed, så skal jeg klart have det. Og jeg vil næsten tro vi ender på noget sort. Kæresten har for ganske nylig opdaget at hele fidusen med undertøj IKKE bare er at det skal af. Så nu skal han sandelig få noget at glæde sig til.

Sko... Tja, det ved jeg slet ikke. Det eneste sikre her er, at jeg ikke skal have for meget hæl. Jeg synes det er meget svært at finde ud af, hvilken nuance af "brudekjolefarvet" jeg kan bruge. Men det blir forhåbentligt lettere, når jeg har kjolen. Hvis nogen gerne vil anbefale et sted med stort udvalg, så kom frisk kom frejdig.

Slør bliver også et projekt der kommer på plads når kjolen er hjemme. Jeg er tilbage til tanken med at have kysseslør. Kæresten så Mariahønens og synes det var noget af det mest romantiske, så det skal han sandelig få. Overvejer faktiks at låne Marias, men skal lige se med kjole og alting. Tanken med at sy selv er dog heller ikke skræmmende længere. Nu så jeg Stines igår og det var super. Igen kommer dog tankerne om, hvilken farve det skal have i forhold til kjolen.

Mad:

Jeg var egentlig ret hooked på Gittes kogekone, men så kom der nye indskud fra sidelinien. Kæresten har hele tiden snakket om at han gerne ville være sikker på maden. Helst ved at smage den. Men nu skete der så det at min onkel, som er tidligere kok, kender en som gerne ville påtage sig jobbet. Og er der nogen hvis smag kæresten stoler på, så er det onkels. Så nu skla vi have fundet en dag til at snakke med den her kok og så må vi jo se hvad der sker.

Så kan jeg da også lige sige at jeg igår smagte sugarpaste. Det lyder måske lidt mærkeligt, men det har været lidt af en joker for mig, at have en kage overtrukket med nogte jeg ikke havde den fjerneste ide om, hvordan smagte. Men nu er jeg helt tryg. Det smager ganske fint.

Det var vist det... Men hey, det var da også noget.

Knus Sille

Hold da op. Det var noget af en opdatering.

Der lyder da til at være rimelig godt styr på det hele. Pyha.....slør og undertøj er mine store ????????

Hm......så burde der da snart være en kjole til dig. Sjusk sjusk. Det er bare med at holde dem i ørerne.

Lyder super spændende med den nye kok. Ved I hvilken slags mad han normalt laver?? Og er I nået nærmere end beslutning om , hvilken slags mad I gerne vil have??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op. Det var noget af en opdatering.

Der lyder da til at være rimelig godt styr på det hele. Pyha.....slør og undertøj er mine store ????????

Hm......så burde der da snart være en kjole til dig. Sjusk sjusk. Det er bare med at holde dem i ørerne.

Lyder super spændende med den nye kok. Ved I hvilken slags mad han normalt laver?? Og er I nået nærmere end beslutning om , hvilken slags mad I gerne vil have??

Vi kan gå ud og kigge sammen? Ellers vil jeg klart anbefale Figleaves. De har virkelig meget lækkert undertøl.

Med hensyn til kjole skrev jeg en lille mail og jeg fik da også svar:

Hej

du har ret - producenten har forsinklet leverancen - og vi rykker derfor idag -Vort gæt er, at ldet hænger sammen med, at de færreste ønsker en brudekjole så mange måneder før et bryllup - gælder forretningerne og de der skal giftes. I dit tilfælde der der dog ikke aftalt "sen" leverering (dsv 2 måneder før dit bryllup) så jeg rykker her/nu.

Vender tilbage når nyt -men du skal vide, at vi er i Kina fra imorgen og 8 dage frem, i fald du intet hører fra os idag.

Fortsat god dag

Nå siger jeg bare! Hvis det er det almindelige at man ikke bestiller den hjem før, så skulle de da bare have sagt det, i stedete for at sige at den ville komme hjem i oktober.

Det eneste jeg ved om kokken er at han har været ansat på noget der skulle hedde "Nokken", men jeg ved ikke hvad det er.

Vi er ret enige om at vi gerne vil have noget fisk til forrret og Andreas mors hjemmelavede is til dessert.

Til hovedret vil vi gerne have buffet, men vi er rimelig fleksible/blanke på hvad der skal være i den. Men håber da han kan komme med noget inspiration.

pssst.......er du forsvundet??

Tillykke med "vores" -6 måneders bryllupsdag :cheerleader3:

Jeg var ikke forsvundet. Jeg brugte bare det meste af dagen på at gøre klar til fest. Man skal jo fejre at der kun er et halvt år tilbage til den store dag.

Og idag om 6 måneder er vi så fruer!

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hej Sweet-thing

Håber festen gik godt igår ;)

Men ellers ville jeg lige sige hej, og tillykke med de 6 måneder, nu kan det kun gå for langsomt :biggrin:

Du skal endelig sige til hvis du mangler en hånd med noget, både nu og når vi nærmer os, bor jo trods alt lige ved siden af dit feststed ;)

Det var altså rigtig ærgerligt at det ikke blev til noget i fredags, men nok for det bedste, for Søren måtte tage hjem fra arbejde og brugte hele dagen under dynen eller med hovedet i toilettet, så det havde nok ikke været rigtig sjovt at skulle tøsehygge med en syg mand, der kunne smitte jer :blush:

Men jeg håber da lige vi når at ses inden jul og hygge :rolleyes:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej Sweet-thing

Håber festen gik godt igår ;)

Men ellers ville jeg lige sige hej, og tillykke med de 6 måneder, nu kan det kun gå for langsomt :cheerleader3:

Du skal endelig sige til hvis du mangler en hånd med noget, både nu og når vi nærmer os, bor jo trods alt lige ved siden af dit feststed ;)

Det var altså rigtig ærgerligt at det ikke blev til noget i fredags, men nok for det bedste, for Søren måtte tage hjem fra arbejde og brugte hele dagen under dynen eller med hovedet i toilettet, så det havde nok ikke været rigtig sjovt at skulle tøsehygge med en syg mand, der kunne smitte jer :cheerleader3:

Men jeg håber da lige vi når at ses inden jul og hygge :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Jo tak, de gik helt fint. Mandefald, åh jo, men ganske hyggeligt alligevel. Af en eller andne grund blev alle syge eller på anden måde forhindret. En af de drenge der skulle komme skrev kl 17: "Jeg kommer ikke i aften. Jeg er lige vågnet og jeg ved ikke hvor jeg er" Men sådan ka det jo gå.

Og så kom der det fantastiske ud af det, at min bedste ven fandt ud af at en anden af tøserne slet ikke er så tosset som han gik rundt og troede. Hvilket er super, for jeg havde lidt spekuleret på hvordan det ville gå til brylluppet. Han sidste kommentar om hende var at han ikke kunne li hende. Men efter i lørdags fik jeg så en besked om at han havde synes det var helt hyggeligt at se hende igen. Så det er jo :thumbsupsmileyanim:

Jeg bruget fredagen sammen med Maria, hendes mand og denes forlover. Det var også rigtig hyggeligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søster...!

Jeg ville bare sige at jeg elsker dig utrolig højt, og at jeg glæder mig til den 1. (og til dit bryllup...)

:cheerleader3:

Ida

Hej!

Det er bare så super hyggeligt når du lige kigger forbi!

:thumbsupsmileyanim:

Jeg har modtaget brev fra HoB om at min kjole er kommet hjem :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Nu skal jeg så bare finde undertøj og sko, indne den skal tilrettes.

Derudover så har vi lavet aftale med kokkken. Han kan heldigvis godt d. 10., så nu skal vi bare finde en dag til at planlægge menu.

Og så til sidst, men bestemt ikke mindst!

Gitte (marina29) har sagt ja til at være "Over-serveringskvinde".

Det betyder at jeg kan slappe helt af og vide hun har styr på det hele på selve dagen. Det er jo sådan noget alle skriver man skal have en der har og for de fleste er det ens mor eller lignende. Men jeg ved bare at min mor vil have en bedre dag, hvis det ikke er hende. Så kunne man self. vælge en af søstrene, men er ikke sikker på den ældste af dem, kan bevare overblikket og synes det er alt for meget at lægge på den yngste. Jeg vil hellere at de bare kan slappe af.

(og så er der også den bonus at når festen rigtig går igang og der ikke rigtig er mere at lave serveringsmæssigt, så kan Gitte jo slutte sig til feste, hvis hun vil :cheerleader3: )

Det var bare en lille opdatering herfra.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

:):biggrin::)

Jeg får blomsterdekorationer!

Det har jeg på en eller anden måde hele tiden gerne ville ha, men jeg har bare tænkt at det ville blive alt for dyrt.

Nu har jeg så spurgt min tante, som laver noget blomsterbinding i fritiden on hun vil lave dem, og det vil hun gerne! :hug:

Så skal jeg kun betale materialer og dem henter hun selv ude på grønttorvet, så det er bare SÅ super! Og hun bleve bare så rørt da jeg spurgte hende. Med våde øjne og alting. Vi skal snakke lidt om, hvordan de sådan mere præcis skal se ud, men de tanker vi fik udvekslet til at starte med, fortæller mig at vi er rimelig enige om, hvordan sådan noget skal være til et bryllup.

Det er bare så dejligt!

0

Del dette indlæg

Det har jeg på en eller anden måde hele tiden gerne ville ha, men jeg har bare tænkt at det ville blive alt for dyrt.

Nu har jeg så spurgt min tante, som laver noget blomsterbinding i fritiden on hun vil lave dem, og det vil hun gerne! :hug:

Så skal jeg kun betale materialer og dem henter hun selv ude på grønttorvet, så det er bare SÅ super! Og hun bleve bare så rørt da jeg spurgte hende. Med våde øjne og alting. Vi skal snakke lidt om, hvordan de sådan mere præcis skal se ud, men de tanker vi fik udvekslet til at starte med, fortæller mig at vi er rimelig enige om, hvordan sådan noget skal være til et bryllup.

Det er bare så dejligt!

ej hvor skønt, det varmer bare sådan når folk så gerne vil hjælpe :)

Og hvor dejligt med kjolen, glæder du dig ikke til at komme i den igen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare så dejligt!

ej hvor skønt, det varmer bare sådan når folk så gerne vil hjælpe :)

Og hvor dejligt med kjolen, glæder du dig ikke til at komme i den igen?

Jeg glæde rmig så utrolig meget!

Tænker en del på om jeg ikke godt kan tage ned og prøve den, selvom jeg hverken har sko eller undetøj endnu. Jeg vil bare så gerne se den igen!

0

Del dette indlæg

Tænk at det skal være så svært!

Jeg vil så gerne finde noget hår-dut der minder om det her, men det er bare ikke til. Alt det jeg finder har alle mulige mærkelige farver på.

post-26706-1196358501.jpg

Så tøser, hold lige øjnene åbne for mig, hvis I skulle falde over noget.

På forhånd tak

Sille

0

Del dette indlæg

Jeg vil så gerne finde noget hår-dut der minder om det her, men det er bare ikke til. Alt det jeg finder har alle mulige mærkelige farver på.

På forhånd tak

Sille

Hej Sille

Er du gået bort fra og skulle ha diadem på ? eller vil du ha begge dele.

Har du prøvet at kigge på E-bay ? de har jo ganske mange ting i den biks ! :hug:

Skal nok tænke på dig hvis jeg støder på noget der ligner :biggrin:

:jul 15: Maria

0

Del dette indlæg

Jeg ved det ikke.... :boohoo:

Jeg var egentlig gået væk fra diadem, forid jeg synes de alle sammen er for "takkede", men så igår faldt jeg over et som har perler og alting. Og det ville jo være perfekt, når nu jeg har tænkt mig perlekæde og armbånd med perler. Så nu er jeg lidt forvirret igen. :boohoo:

Men ingen forvirring med hensyn til invitationer til gengæld!

Receptionsinvitationerne er printet, klistret, adresseret og venter bare på at blive fotograferet og lagt på BK

Festinvitationerne venter lige lidt længere. De er lavet, men teksten... Den er faktisk også skrevet, men der skal et billede i af det vordende brudepar og kæresten stiller store krav til det billede. Så vi håber på at kunne få taget et ordentligt på lørdag, når vi gæster en af hans veninder, som efter sigende skulle være god med et kamera. Jeg vil bare gerne have dem afsted nu!

Jeg vil helst ikke vente til januar, for der stiger alm. frimærker med 20%! Og jeg vil helst have dem ud i næste uge, så det ikke bliver 100% oveni alle julekortene. (for sent, jeg ved det)

Til sidst kan da lige nævnes at vi skal ned og snakke med kok på tirsdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

På forhånd tak

Sille

Har du set Gitlans hårdimmer? Den minder lidt om, synes jeg. Du kan se billeder af den i hendes tråd på nogen af de sidste sider. Tror også der står hvor hun har købt den

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer