SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tark! :cheerleader3:

Synes også det var på tide at få et billede af mig på min avatar.

Og jeg sidder lige og opdager hvor grønne mine øjne faktisk er på det her billede. De skifter nemlig farve, men jeg tror de er ved at blive mere permanent grønne nu

Måske er det bare mig, men er de ikke lidt over i det brune også?????

0

Del dette indlæg

Hurra, side 10!

Hvis det da er godt... :bestwishes: Har selv opdaget at jeg har tendens til ikke at "tage hul på" tråde der er på 10 sider eller over.

Og så synes jeg også lige jeg vil gøre opmærksom på (for os som fejrer de små ting), at der "kun" er

250 dage

til brylluppet! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med de 250 dage :bestwishes::bearhug: OG jo, man må gerne fejre de små ting!

Har vi egentlig set et billede af Andreas herinde? Kan ikke liiige huske det :toot:

Den ser da helt fantastisk ud make-uppen! Ville nok skrue lidt ned for læberne, men det var så også bare for sjov ;) Du har da nogle helt fantastisk lange vipper! Sådan nogen, som man godt kan blive misundelig på :cheerleader3:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt bestemt tager man da hul på en tråd, også selvom den har nået side 10! :bearhug:

Kære Sille.

Sikken fornøjelse det har været at læse din dejlige planlægningstråd igennem! :cheerleader3:

Hvor bliver det hyggeligt med havefest og hvor er det bare fint, at I skal vies af din far.

Du er guddommeligt smuk i din kjole og jeg tror faktisk også, at et slør ville klæde dig... Men hvad pokker?! Er der noget, der ikke klæder dig, din smukke kvinde?! :bestwishes::toot:

Jeg glæder helt ustyrligt meget til at følge resten af din planlægning.

Endnu engang tak for dine søde ord til mig -HAHA-

Kærligst Malene :toot:

0

Del dette indlæg

He Sille

Så fik jeg lige læst din tråd igennem

Hold da op hvor nogle dejlige omgivelser i kal holde jeres bryllupsfest i, selvfølgelig skal i da have telt og ikke leje et feststed....det ser rigtig hyggeligt ud.

Jammen det ER da bare kjolen, synes virkelig at den er wauuuu

Jeres ringe er jeg også vild med, begynder ligefrem at overveje om jeg ikke skal gå lidt fra de traditionelle jeg har planer om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt bestemt tager man da hul på en tråd, også selvom den har nået side 10! -HAHA-

Kære Sille.

Sikken fornøjelse det har været at læse din dejlige planlægningstråd igennem! :bestwishes:

Hvor bliver det hyggeligt med havefest og hvor er det bare fint, at I skal vies af din far.

Du er guddommeligt smuk i din kjole og jeg tror faktisk også, at et slør ville klæde dig... Men hvad pokker?! Er der noget, der ikke klæder dig, din smukke kvinde?! :toot::hug:

Jeg glæder helt ustyrligt meget til at følge resten af din planlægning.

Endnu engang tak for dine søde ord til mig :sm:

Kærligst Malene :sm:

:sm: Tusind mange tak! Det er altid dejligt med komplimenter!

Og rigtig hjertelig velkommen her i min tråd!

He Sille

Så fik jeg lige læst din tråd igennem

Hold da op hvor nogle dejlige omgivelser i kal holde jeres bryllupsfest i, selvfølgelig skal i da have telt og ikke leje et feststed....det ser rigtig hyggeligt ud.

Jammen det ER da bare kjolen, synes virkelig at den er wauuuu

Jeres ringe er jeg også vild med, begynder ligefrem at overveje om jeg ikke skal gå lidt fra de traditionelle jeg har planer om.

Takker mange gange!

Vi startede også på noget meget traditionelt, men det viste sig meget hurtigt at pigen her skulle have bling. Og havde det stået til kæresten ville han også gerne have haft, synes dog ikke helt det var passende... :hug:

"For du for lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker..." :cheerleader3:

:bearhug: Tusind tak!

Uha.....og ja tillykke med "vores" 250 dage tilbage. Bring it on......vi er klar.

Det er vi ikke, men det skal vi nok nå at blive. 250 dage er trods alt meget!

Og så en lille sød historie

Sille: Hvor skal du sove natten før brylluppet? Hos dine forældre?

Andreas: Jeg tror jeg skal sove i din seng, den dufter af dig.

Sille: Jamen skal du sove helt alene? Skal du ikke sove med din bedste ven?

Andreas: Det kan jeg ikke. Men jeg skal giftes med hende næste dag.

Er han ikke bare dejlig! :toot:

0

Del dette indlæg

Er han ikke bare dejlig! :bestwishes:

Hvor er han SØD! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er han ikke bare dejlig! :bestwishes:

Hvor er det bare sødt sagt :bearhug:

Ihhh, hvor kært :cheerleader3:

Og så forresten, så selv jeg er blevet gift og kedelig ;) så forventer jeg stadig du kigger forbi til en kop the engang i mellem, og indtil videre har vi jo stadig BK-møderne, der er jo nogle af os efterhånden gamle zilla'er der ikke helt kan opgive muligheden for at sladre 4-5 timer en gang om måneden :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 sider eller over er ingen hindring for at gå igang med en tråd... Jeg har lige fået læst din igennem... :cheerleader3:

Super flot kjole, virkelig smuk.

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd fremover.

Anne

0

Del dette indlæg

Er han ikke bare dejlig! :toot:

Hvor er det bare sødt sagt -HAHA-

Ihhh, hvor kært :bestwishes:

Og så forresten, så selv jeg er blevet gift og kedelig ;) så forventer jeg stadig du kigger forbi til en kop the engang i mellem, og indtil videre har vi jo stadig BK-møderne, der er jo nogle af os efterhånden gamle zilla'er der ikke helt kan opgive muligheden for at sladre 4-5 timer en gang om måneden :hug:

Åh jo, jeg kommer gener. Har også en flaske rødvin stående på mit køkkenbord med dit navn på.

Den skulle I have haft, hvis ikek hyrskov havde fået mig med på en gave. Så den regner jeg med vi skal drikke en dag :cheerleader3:

10 sider eller over er ingen hindring for at gå igang med en tråd... Jeg har lige fået læst din igennem... :bearhug:

Super flot kjole, virkelig smuk.

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd fremover.

Anne

Velkommen! :toot:

0

Del dette indlæg

Hold da fast en flot kjole!!! :cheerleader3:

Du er godt nok tidligt på den, men hellere være i god tid. Hvornår planlægger I at sende jeres invitationer ud??

MVH Nathasia :bestwishes:

genticker.php?dhn=MTU2NDg=.png

Jeg troede jo jeg skulle starte skole her i september, så jeg måtte jo hellere få styr på en masse inden, men det er så rykket til februar.

Og så skulle min søster nå at være med til at lave invitationer inden hun tog til USA.

Men regner med at sende dem i januar.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Diadem-jagten er stadig igang...

Det der mes rosen er ude. Var inde og se på det igen idag og det holder bare ikke

- det ligner noget fra BR (Tak Stine! det kan jeg altså ikke glemme...)

- der er for meget luft (Tak kæreste "Det skal jo ikke se ud som om du har trådnet på hovedet")

- og så er det altså FOR MEGET bling...

Så med fornyet mod leder jeg videre.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Diadem-jagten er stadig igang...

Det der mes rosen er ude. Var inde og se på det igen idag og det holder bare ikke

- det ligner noget fra BR (Tak Stine! det kan jeg altså ikke glemme...)

- der er for meget luft (Tak kæreste "Det skal jo ikke se ud som om du har trådnet på hovedet")

- og så er det altså FOR MEGET bling...

Så med fornyet mod leder jeg videre.

Knus Sille

Uha altså...d et der med diademer kan jo være en ond cirkel... Jeg havde jo ikke selv troet at jeg skulle have et for er ikke til bling bling og helelr ikek til noget stort og voldsomt... Men BOM... faldt pladask for et diadem jeg bare måtte eje... Synd du ikke er på udkig efter guld for ellers kunne du måske have brugt det... Synes selv det blev rigtig godt... Var meget diskret at have på og at se på... *SS* Men hvis du nu giver en ide om hvad du vil ha, så skal jeg da gerne holde udkig *SS*

Knuz Trine...

Giver dig lige et billede af mit diadem bare fordi jeg stadig elsker at vise det frem *GG*

post-16460-1188943951.jpg

post-16460-1188944031.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er faktiks begyndt at overveje om jeg skal kaste mig ud i noget guld....

Skal nok komme med retningslinier, når jeg har nogen. Lige nu er jeg lidt på bar bund!

Altså hvis du overvejer guld og kan lide mit, så er du velkommen til at låne eller købe det *SS* Ellers må du jo lige finde en stil du kan li, så skal jeg gerne google lidt for dig *SS*

Knuz Trine (der endte med at finde sit i Norge)

0

Del dette indlæg

Jeg keder mig idag! :cheerleader3: Troede aldrig jeg ville sige det, men godt jeg skal på arbejde imorgen!

Har tullet lidt rundt i landet.

Først nede og få taget røntgenbilleder af nakken, dem kan jeg ringe til lægen og få svar på tirsdag.

Så ind til KBH for at se på slør. Lidts svært uden kjolen, men jeg skal jo vide hvad der er.

Var først i Casa Lezar og jo de er da meget fine, men hende damen var ikke særlig behjælpelig. Hun var også kun vikar, men alligevel. Måske skulle jeg have ladet værre med at sige at jeg havde købt kjolen i HoB :cheerleader3:

Så smuttede jeg over i HoB og der var faktisk et rigtig fint et. Det koster bare 4000 :blush: og det er altså lige lovlig meget for et slør synes jeg!

Prøvede også nogle diademer, men jeg tror ikke jeg skal have det. Nu har jeg ikek planer om højt hår, mere noget i nakken og jeg synes godt det kan komme til at se lidt spøjst ud. Men hvis nogen har billeder?

Måske skulle man bare sy slør selv... Hvor svært kan det være?

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer