SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Undskyld tøser, men endnu en dag med overarbejde udsatte kjolen lidt, men her kommer den så.

post-26706-1182892125.jpg

post-26706-1182892157.jpg

Nogle tilføjelser

Farven er ikke hvid, den hedder ivory, men jeg synes mere den er champange-farvet.

Billedet yder den SLET ikke retfærdighed og man kan ikke se alle perlerne.

Jeg skal nok skaffe et billede af mig i den lige så snart jeg kan.

Knus

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor har i nogen tid virket som om hun var lidt ligeglad med mit bryllup og det har selvfølgelig gjort mig enormt ked af det. Også selvom jeg godt kendte grunden. Da min mor blev gift bestemte hendes mor det hele, undtagen kjolen. det betød blandt andet at mine forældre ikke kunne have de venner med de gerne vilel fordi al mulig mærkelig familie skulle emd fra Jylland. Og at min mor det meste af tiden sad nede på stranden og tudede. Sådan ville min mor jo ikek være. Så jeg forstod det godt, men alligevel....

Men nu er hun omvendt! :loveboard: Jeg ved ikek om det er fordi jeg gentagende gange har sagt at jeg gerne ville høre hendes mening eller hvad der skete, men hun er med. Hun er helt oppe og køre og jeg modtager beskeder fra hende næsten dagligt om ting hun lige skal huske at sige eller hjemmesider hun synes jeg skal se.

Og det er bare super for det er altså ikke let at planlægge sådan en fest i en alder af 22, når man aldrig har holdt noget som helst i den retning før. :thumbsupsmileyanim:

Det første der er ændret er vores fest sted. Vi er rykket ud i et telt i haven hos mine forældre. Oprindeligt var det også det jeg helst ville, men jeg troede det ville blive for koldt. Mor og Andreas er dog vilige til at gøre hvad som helst for at jeg ikke skal fryse, så nu er jeg med på den. Derudover var der heller ikke nogen ide i at give 845 pr kuvert et sted hvor vi ikke måtte tage vores egen kage med. en kage der betyder meget for Andreas. Og vi var faktiks helller ikke helt vilde med maden. Så det kostede os 1000 kr i spildt depositum, men pyt.

Nå kæresten er hjemme og der skal hygges, så jeg tuller af igen. Skulle bare lige opdatere.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Vi har skiftes feststed...

Vi nåede frem til at med det beløb vi skulle give hos Strandkroen fik vi bare ikke det vi gerne ville have. Plus vi måtte ikke tage vores egen kage med. Det kunne nok være okay, men bare ikke når kæresten har forelsket sig i en kage og snakket om den i 3 måneder.

Efter min mor kom med på planlægningsholdet er der ikke det hun ikke vil gøre for at vi skal blive glade. Hvilket har fået mig overbevist om at selvom jeg er meget kuldskær, så skal mor og kæresten nok få holdt mig varm.

SÅ VI HOLDER FEST I TELT I MORS OG FARS HAVE!!!!!! :bearhug:

Hurra, det er det jeg ALTID har drømt om. Det bliver så perfekt!

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Så fik kæretsne lige verdens sårligste ide igår. "Jeg kunne godt tænke mig at invitere H." Jamen selvfølgelig inviterer du bare din eks med til mit bryllup! Nu rabler det da for ham! Helt ærlgt, hvad tænker han på. "Jamen hun siger altid sin ærlige mening om folk." OG HVAD SÅ???!!!!

Skulle bare lige rase lidt...

Bortset fra det er jeg ved at blive skør i hovedet! Lige meget hvor jeg er eller hvad jeg laver, så har jeg bryllup på hjernen. Og der er stadig LANG tid til. Nogen der kender det problem? ;)

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik kæretsne lige verdens sårligste ide igår. "Jeg kunne godt tænke mig at invitere H." Jamen selvfølgelig inviterer du bare din eks med til mit bryllup! Nu rabler det da for ham! Helt ærlgt, hvad tænker han på. "Jamen hun siger altid sin ærlige mening om folk." OG HVAD SÅ???!!!!

Bortset fra det er jeg ved at blive skør i hovedet! Lige meget hvor jeg er eller hvad jeg laver, så har jeg bryllup på hjernen. Og der er stadig LANG tid til. Nogen der kender det problem? ;)

Knus Sille

Det er bare et NO-NO......det gør man ikke...!!!

Den idé må du få banket ud af hovedet på ham igen.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Snøft! :thumbsupsmileyanim: Min bedste veninde og selvfølgelig maid of honor er ved at forsvinde fra mig.

For snart en måned siden var vi en uge på Kos. Der skete nogle ting som fik mig til at se andeledes på hende, men eftersom hun stadig var min veninde og hun ikke havde ændret sig, regnede jeg heller ikke med det ville ændre vores forhold. Men efter vi er kommet hjem synes jeg hun opfører sig mærkeligt overfor mig.

Hun har aldrig været særlig udadvendt eller en der snakker meget, men hvis man spurgte hende om noget skulle hun da nok svare. Og når vi var alene kunne vi også godt snakke om meget personlige ting. Nu er der bare som om hun slet ikke vil snakke med mig! Hvis jeg spørg hende om noget får jeg kun en stavelses svar. :biggrin: Mens alle andre får svar, der reelt set er svar. Hun vil heller ikke have øjenkontakt med mig.

Derudover har hun uden at sige noget genoptaget kontakten til en pige som sidste sommer var ved fuldstændig at ødelægge vores venskab. Den her pige er skør i hovedet og har såret min veninde ualmindelig meget. Det er da okay, hvis hun gerne vil være venner med hende igen, men synes bare godt jeg kunne have hørt noget. Især fordi det er mig der skal trøste, når hun blir såret igen. Og tro mig, det vil hun blive! Det sidste jeg hørte, var at hun ikke snakkede med hende overhovedet og ikke kunne li hende.

Igår sendte jeg hende så en mail, bare en lille en. Jeg spurget om hun havde et problem med mig eller om hun bare havde mange ting i hovedet. Det kunne jo godt være jeg var paranoid. Men nu kan jeg se at hun er online på sin mail, men hun svarer ikke... :)

Havde bare lige brug for at komme ud med det. I er så gode til at lytte.

Knus Sille

P.s. Lige nu er der præcis 10 måneder og 1,5 time til jeg skal giftes... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Man bliver hurtigt bagud herinde :loveboard:

Vi har skiftes feststed...

SÅ VI HOLDER FEST I TELT I MORS OG FARS HAVE!!!!!!

Hurra, det er det jeg ALTID har drømt om. Det bliver så perfekt!

Knus Sille

Jeg kan godt forstå I har rykket det til dine forældres have, der er mange flere muligheder for at få indflydelse på festen, tilgengæld skal man jo så også lave alt selv, men det går nok ;)

Havebryllup er også min store drøm, men jeg ville ikke holde det på Møn (på min mors campingplads) og min fars have er ikke lige stor nok ;)

Bortset fra det er jeg ved at blive skør i hovedet! Lige meget hvor jeg er eller hvad jeg laver, så har jeg bryllup på hjernen. Og der er stadig LANG tid til. Nogen der kender det problem?

Knus Sille

De er altså lidt underlige de der mænd ;)

Søren er også stadig veninder med o af sine ekskærester, den ene bryder jeg mig ikke om, men hun bor heldigvis i Jylland, så hende behøvre jeg nærmest aldrig at se :thumbsupsmileyanim:

Den anden kom han kun sammen med i 3 måneder, de var rigtig gode venner før det, og blev enige om at de nok var bedre som venner, og hende kommer jeg rigtig godt ud af det med, så hun var faktisk inviteret til receptionen. Men hun kunne desværre ikke komme :td:

Men det er nu en lidt speciel situation sådan at have eks'erne med til ens bryllup, synes jeg. Man skal vist ikke tænke for meget over det :kiss:

Snøft! :biggrin: Min bedste veninde og selvfølgelig maid of honor er ved at forsvinde fra mig.

For snart en måned siden var vi en uge på Kos. Der skete nogle ting som fik mig til at se andeledes på hende, men eftersom hun stadig var min veninde og hun ikke havde ændret sig, regnede jeg heller ikke med det ville ændre vores forhold. Men efter vi er kommet hjem synes jeg hun opfører sig mærkeligt overfor mig.

Hun har aldrig været særlig udadvendt eller en der snakker meget, men hvis man spurgte hende om noget skulle hun da nok svare. Og når vi var alene kunne vi også godt snakke om meget personlige ting. Nu er der bare som om hun slet ikke vil snakke med mig! Hvis jeg spørg hende om noget får jeg kun en stavelses svar. GP Mens alle andre får svar, der reelt set er svar. Hun vil heller ikke have øjenkontakt med mig.

Derudover har hun uden at sige noget genoptaget kontakten til en pige som sidste sommer var ved fuldstændig at ødelægge vores venskab. Den her pige er skør i hovedet og har såret min veninde ualmindelig meget. Det er da okay, hvis hun gerne vil være venner med hende igen, men synes bare godt jeg kunne have hørt noget. Især fordi det er mig der skal trøste, når hun blir såret igen. Og tro mig, det vil hun blive! Det sidste jeg hørte, var at hun ikke snakkede med hende overhovedet og ikke kunne li hende.

Igår sendte jeg hende så en mail, bare en lille en. Jeg spurget om hun havde et problem med mig eller om hun bare havde mange ting i hovedet. Det kunne jo godt være jeg var paranoid. Men nu kan jeg se at hun er online på sin mail, men hun svarer ikke...

Havde bare lige brug for at komme ud med det. I er så gode til at lytte.

Knus Sille

P.s. Lige nu er der præcis 10 måneder og 1,5 time til jeg skal giftes...

Det kan altså sagtens være det her bryllupsplanlægning der har fået hende til at trække sig lidt tilbage fra dig. Alt bliver meget mere seriøst med bryllupper. To af mine veninder opdagede pludseligt at de var single og ikke engang havde lyst til at have en kæreste, mens jeg var klar til at gifte mig med min. Vi plejede at være rigtig god til at kysse på en masse forskellige fyre når vi festede, og havde dt hylende morsomt. Og selvom jeg har haft fast kæreste i 2 år, så blev det lige en tand mere seriøst da vi begyndte på bryllupssnakken (ikke at jeg har kysset på andre end Søren mens vi har været sammen), og det tog lidt tid at vænne sig til...

En anden af mine veninder har jeg ikke hørt fra siden jeg fortalte hende at jeg var blevet forlovet :) men det må hun nu selv om :hug:

Jeg tror måske bare du skal give hende lidt tid til at vænne sig til tanken, og så ellers bare sørge for nogle hyggelige café ture eller lignende, hvor I kan få snakket om alt (især ting der IKKE er bryllupsrelateret, selvom det er svært).

Hun skal nok komme tilbage, hun føler sig sikkert bare lidt alene nu, og måske er det også derfor hun søger tilbage til en gammel veninde...

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Hvorfor har jeg ikke været forbi dig noget før.... der er jo vildt gang i den her inde.

1000 tak for din hilsen i min tråd i går... det er altid rart med nye ansigter og et skulder klap. :thumbsupsmileyanim:

Nu er det så min tur til at give dig et lille klap.... Hvad end der er sket mellem din veninde og dig så kan du nok ikke gøre meget mere ligenu. Du har prøvet at kontakte hende på den ene og anden måde, nu ligger bolden ligesom hos hende og før hun er parat må nu nok bare vente. Og her kommer den sværer del (som er nem for mig som by stander at sige :loveflag: ) du må jo i mellemtiden gøre op med dig selv om du vil vente. Kender ikke jeres fortiden og hvad i har været igennem sammen, men du skal bare huske at passe på dig selv først.

Det er altid noget møg at miste en god veninde, måske er hun bare jaloux fordi du skal giftes eller måske er i simpelthen bare vokset fra hinanden. Grundene kan være mange.

:biggrin::)

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender godt veninde problemet, har selv prøvet det for et par år siden...

Vores venskab gik helt i vasken, selvom vi prøvede flere gange. Til sidst var det alt for akavet og jeg valgte at sige stop.

Nu ved jeg ikke hvad der er gået galt mellem jer, men du gør det rigtige. Du prøver at løse problemet!

Jeg håber at din veninde giver lyd fra sig så i kan få talt om tingene.

:thumbsupsmileyanim::loveflag::biggrin::):loveboard::kiss:

0

Del dette indlæg

Til Gitte: Ja det blir enormt meget at lave selv til en havefest, men jeg har en fantastisk familie til den slags. Den dag vi besluttede det, sendte min mor straks min far ud i regnen for at måle op hvor meget telt der var plads til! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror mit forhodl til veninden er slut. Jeg har taget imod rådene, især det med at føle efter om det er værd at vente. Jeg har tænkt meget over hvad det er jeg mister, hvis hun ikke kommer tilbage og jeg er ikke sikker på det er noget der er uundværligt. Jeg har derfor også besluttet at holde op med at spise frokost med hende. Hvis hun gerne vil være fri for mig skal hun nok blive det. :bearhug:

Dengang vi gik i gym var vi 3 piger der var veninder. Den ene M, var lidt mærkelig og rimelig meget for meget det meste af tiden, så i løbet af 2.g blev vi meget uvenner. Jeg diskuterede og skændtes meget med hende, og vi endte da også med at gå hver til sit. (Vi er siden blevet venner igen og det fungerer :bearhug: idag.) A, min veninde, droppede dengang M ved bare at holde op med at tale med hende. Også derfor jeg nok har været sådan lidt med at hun nu gør det med mig.

Og hvis jeg tager helt fejl, så kontakter hun mig vel? :bearhug: Mærkelig nok føles det faktisk helt rart at være "fri" nu.

Jeg er bare SÅ glad for at det sker nu og ikke tættere på brylluet, hvor hun helt sikkert ville have haft en masse opgaver.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Til Gitte: Ja det blir enormt meget at lave selv til en havefest, men jeg har en fantastisk familie til den slags. Den dag vi besluttede det, sendte min mor straks min far ud i regnen for at måle op hvor meget telt der var plads til! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror mit forhodl til veninden er slut. Jeg har taget imod rådene, især det med at føle efter om det er værd at vente. Jeg har tænkt meget over hvad det er jeg mister, hvis hun ikke kommer tilbage og jeg er ikke sikker på det er noget der er uundværligt. Jeg har derfor også besluttet at holde op med at spise frokost med hende. Hvis hun gerne vil være fri for mig skal hun nok blive det. :bearhug:

Dengang vi gik i gym var vi 3 piger der var veninder. Den ene M, var lidt mærkelig og rimelig meget for meget det meste af tiden, så i løbet af 2.g blev vi meget uvenner. Jeg diskuterede og skændtes meget med hende, og vi endte da også med at gå hver til sit. (Vi er siden blevet venner igen og det fungerer :( idag.) A, min veninde, droppede dengang M ved bare at holde op med at tale med hende. Også derfor jeg nok har været sådan lidt med at hun nu gør det med mig.

Og hvis jeg tager helt fejl, så kontakter hun mig vel? :biggrin: Mærkelig nok føles det faktisk helt rart at være "fri" nu.

Jeg er bare SÅ glad for at det sker nu og ikke tættere på brylluet, hvor hun helt sikkert ville have haft en masse opgaver.

Knus Sille

Din stakkels far, hvad han ikke må igennem :super:

Nogen gange glider venskaber bare sådan ud, jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har gjort en eneste ting for at få venskabet op og køre med hende der aldrig snakkede med mig efter jeg blev forlovet, det var jo ikke det værd :bearhug:

Men det må være hårdt når det er en gammel veninde, og så på den anden side kan det jo også være en lettelse, især hvis det er hvad jeg kalder en "high maintenance" veninde, en af dem der bare kræver meget af en, som man skal være opmærksom på hele tiden, det kan altså godt være rimelig udmattende :blush:

Nå men som du siger, så hellere nu end senere, så håber jeg bare ikke at det bare er en lille misforståelse, men så ville hun da have svaret dig når du skrev/ringede :toot:

Jeg ville forresten lige anbefale Køge Bugt festservice /festudlejning) i Tune, de skulle have nogle rigtig gode lokaler bordopstillinger i deres lokaler til lidt gode ideer til borddækning osv. og så er servicen ret god, vi har godt nok kun lejet et enkelt bord, men de var smadder søde :bearhug:

0

Del dette indlæg

Mærkelig nok skete der det at min veninde skrev til mig, lige som jeg var blevet færdig med indlægget her, og spurgte om jeg ikke kom over og snakkede, for hun synes "vi trængte til en ordentlig snak". Vi snakkede og det viste sig at det der vist var sket var at vi begge to havde været lidt negative på hinanden samtidig og derfor var det bare blevet værre som tiden gik. Derudover havde hun også været ked af nogle andre ting. Hvorfor hun valgte ikke at fortælle mig om dem, melder historien dog intet om :bestwishes:

Vi snakkede og hun siger at hun har det fint nu. Det mærkelige er bare at det har jeg ikke. Jeg har det værre nu, end da jeg troede det var slut. Jeg var jo nået frem til at jeg ikke ville miste noget, ved at miste hende og det betyder at nu skal jeg være veninder med en, som jeg i bund og grund ikke kan se en grund til at være veninder med. Det er simpelthen noget rod og jeg ved slet ikek havd jeg skal gøre nu. :bestwishes: Jeg blev hjemme far arbejde igår fordi jeg er så forvirret....

Det er mærkeligt om måske skal jeg bare snakke med min andne rigtig gode veninde L om det. Hun er lige kommet hjem fra Frankrig, så det er jo dejligt ikke at være helt alene længere.

Kan man slå op med en veninde?

Derudover

Det er faktisk Køge Bugt Festcenter vi kigger på med hensyn til at leje telt. Men hvis de har noget i Tune, så skal jeg da lige derud forbi. Senere, blir desværre ikke idag.

Vi skal hjem til mandens forældre og jeg orker det faktisk ikke. Sidst vi så dem følte jeg hele aftenen at min svigermor sad og bedømte mig. Ikke særlig sjovt. :bestwishes:

Håber det blir bedre idag.

Knus Sille

- som nok skal blive helt okay igen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kører da ikke lige skide godt lige nu :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes:

Man kan godt slå op med en veninde, men det er selvfølgelig lidt voldsomt :balloons:

Der er ikke så meget af sige andet end at du nok skal finde ud af det, tid er en fantastisk ting til at hjælpe en lidt på vej ;)

og så lige :bask: til svigermor...

:bestwishes:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

300 dage tilbage!!

Ja ja, jeg ved godt det stadig er længe, men det er da en milepæl. :bestwishes:

Svigermor gik fint idag, det var faktisk rigtig hyggeligt. :bestwishes: Tror bare hun har haft en lidt off dag sidst. Har også besluttet at indlemme hende i den lille skare af folk der har set kjolen inden bryllupet. Nu skal det bare blive oktober, så den komemr til dk.... Første gang jeg ønsker sommeren skal gå hurtigere.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Gennemgik lige tjekliste med maid of honor igår og vi er rigtig godt med (synes jeg i hvert fald selv) Men jeg kan jo lægge den ind senere, så kan I jo kigge med og fortælle mig om der er andet jeg mangler.

Der sker også en del andre bryllupsting, har bare haft så travlt med alle andres tråde at jeg vist lidt har forsømt min egen. Skal nok vende tilbage senere i aften med en opdatering.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Nu må vi se om jeg kan det der med farver.... :biggrin:

Tjekliste (taget fra Bryllup&Fest, lettere redigeret)

Helt styr på

Igangværende proces

Ikke påbegyndt

Så hurtigt som muligt:

Fastsætte dato: 10. maj 2008

Reservere kirke: Greve Kirke

Reservere lokaler: Telt til haven er bestilt. Billeder af haven kan ses s. 7

Arrangere transport til og fra kirken: Der er ca 200 meter hver vej, benene er ved at komme i form :griner:-

Bestille fotografer: fotograferne.com , den store pakke

Arrangere overnatning til bryllupsnatten: Parforkælelse på Prindsen i Roskilde

Arrangere musik/orkester/underholdning

Bestil tid hos frisøren: Andreas tante Mette, Uptown Haircut i Køge.

Bestille tid hos skønhedssalon: Makeup lægges af frisøren

4 måneder før:

Udvælge og bestille menu: se s. 21

Lave ønskeseddel: se s. 22

Lave en gæsteliste

Vælge toastmaster: Andreas gudfar (og chef) Claus

Vælge forlover og maid of honor: Andreas far og min veninde Louise

Lave indbydelser og bordkort

3 måneder før:

Prøvelsesattest modtaget

Begynde at øve på brudevals

Købe tøj til Sille

- Brudekjole: Fra HoB, beretning s. 3, billeder s. 7

- Sko: Købt på trendsales til 509 kroner

- Slør: 2 lag med kysseslør

- Undertøj: Billeder s. 21

Bestille Bryllupskage:Se s. 5

Købe vielsesringe

2 måneder før

Købe Andreas tøj

- Lys jacket lejet hos Amor

Sko: Købt i Ballerup

Købe kjole til Louise (maid of honor): Hun har fundet en flot rød en i Australien

Forberede tale: Andreas har skrevet slutningen på sin, men mangler starten. Jeg vil/kan ikke holde en

1 måned før:

Lave bordplan

Købe morgengave

Møde med præsten: Det gik super!

14 dage før:

Gå sko til

Bestille brudebuket og knaphulsblomster: Jeg har en studiekammerat som er blomsterbinder og vildt gerne vil gøre det

Købe blomster til borddekorationer: Det står tanten som skal lave dem for

Blomster til kirken: Veninden igen

Øve mere brudevals

Ugen op til:

Dække bord og lægge bordkort på plads: Fredag eftermiddag

Lave Margrethe kager til reception

Hente tæpper, stager og varmeovne

Dagen før:

Pakke kuffert med skiftetøj til dagen efter brylluppet

Lave sandwich til reception

Jeg mangler vist ikke noget?

Knus Sille

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Spørg endelig løs!

Min far skal også følge mig op, i præstekjolen. Jeg kunne slet ikke forestille mig noget andet. Min søster nægter at blive fulgt op af en mand i kjole, så hun vælger min morfar, når den dag kommer. Men jeg VIL og SKAL have min far. Det har jeg altid vidst og altid sagt. Han skulle dog alligevel tjekke sidst jeg så ham. Han er så sød :thumbsupsmileyanim:

Mange Knus Sille

*ggg* Min far skal også have sin præstekjole på, når han følger mig op. Jeg ville absolut ikke have at en anden en min højtelskede far skulle give mig væk.

Min lillebror kommer nok til at sidde i stolen ved siden af mig, så jeg ikke sidder helt alene, men det er også det eneste sted, der er stand-in. *ss*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer