SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Hej Sille.

så har jeg læst din tråd, og der er simpelthen så mange fine billeder og hyggelige kommentarer :thumbsupsmileyanim: Vi skal også holde festen i haven, så det kan jo være vi kan hjælpe hinanden med gode råd og idéer :)

Men velkommen til, selvom du vist har været igang længere end mig, i virkeligheden :heart:

Hilsen Iben

Jeg har været inde og lure på dig og jeg vil også have en lounge i haven nu! selvom det er væsentligt koldere om natten i maj.... :bearhug:

SUPER fed ide med fyrfadslysestagerne. Det kommer da bare til at kanon godt ud :loveboard:

Tak! Det havde jeg virkelig brug for at nogen sagde. Det var faktisk kærestens ide :blink:

Hej, sille-bille...

Det er så den benovede, yngste søster, som selvom hun kun er 15 og har INGEN planer om at blive gift snarligt, nu har oprettet en bruger herinde på BK. Fik nemlig lyst til at følge med i din planlægning... (Og bare rolig :bearhug: ... jeg har hverken luret på kjole eller kage, overhovedet...)

jeg håber du har det godt, kære søster, men vi ses jo på torsdag.

Love, Love... :bearhug:

Ida

Ida din fantastiske lillesøster! Du har lige reddet min dag! Jeg ved godt man ikke må have en ynglings-søster, men... :bearhug: :bearhug: Ej pjat!

Du skal være rigtig hjertelig velkommen til at kigge med. Hvordan kom du uden om kjole og kage? Det var der jo bare sådan vupti!

Og så blev du lige min post nr. 100 på min tråd!

Vi ses!

Og til alle andre:

Sig goddag til Min mindste lillesøster under navnet Iopa. Hun er fantastisk. Hun har allerede reddet mig fra stress en gang ved at "sladre" til forældrene om, at jeg gerne ville spørge dem, om de ville give penge til vores fest, men ikke lige kunne finde ud af det. Hun er GULD værd. Alle skulle have deres egen IDA

Og det er også hende der står for mine kirkeprogrammer og blomster i kirken. Hun er da fantastisk!

Og så er hun selvfølgelig også datter af den berømte præst Christian Bryld som skal vie Hønse og marina29 og har viet Mia (kan ikke huske hendes navn.. MiaS?).

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så første udkast til en brude-makeup. Da jeg var i sommerhus brugte vi en del tid på bare at dulle. Så jeg spurgte veninden om ikke hun ville prøve at lave det, som hun synes det skulle være hvis det var. Tag jer venligst ikke af den mærkelige mund...

Resultat: post-26706-1186953449.jpg

Havde også et med åbne øjne, men kom desværre til at slette det.

Personligt synes jeg læberne er lidt for guld og at det brune ved øjnene slutter lidt for drastisk, men det var jo bare et første udkast.

Og så har vi kigget på salmer :thumbsupsmileyanim:

Pt står vi med:

Glæderig og underfuld

I blev skabt som mand og kvinde (den er helt sikker!!)

Jert hus skal I bygge på ordets klippegrund (er vild med teksten, men melodien er lidt uvejsom)

Det er så yndigt (man blir jo kun gift en gang)

de kan alle sammen findes, men lyd, på Den Danske Salmebog

Jeg tuller i seng. En ny uge begynder imorgen og den blir hård. Vi er 3 faste + mig tilbage i en afdeling der normalt har 5 + mig. Torsdag og fredag kommer vi kun til at være 2 + mig. Det er døden! :loveboard:

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hej Sille!

Alt for lang tid siden at jeg har været i din tråd!!!

Flot makeup, men ja den slutter nok lidt drastisk, skal nok tones lidt mere :cheerleader3: Din ring er bare rigtig prinsesse-bling-bling, kan godt forstå at du er RIGTIG glad for den!!! :thumbsupsmileyanim:

Håber du kommer godt igennem arbejdsugen, jeg er også på nedtælling til ferie, mangler 5 dag (eller faktisk kun 4.5) så er der TO HELE UGERS totalt dejlig ferie hvor jeg bare skal hygge, ordne og selvfølgelig planlægge en masse :thumbsupsmileyanim:

Kommer du på Torsdag?

Kæmpe krammer

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen der sker egentlig ikke så meget lige nu. Er mest møf over at jeg ikke kan komme til zilla-møde imorgen. :kiss:

Og så fuldstændig ude af balance, fordi hende veninden som jeg troede var helt ude af mit liv spurgte igår om vi ikke skulle se en dag, så "det kan blive helt fint igen." :bearhug: Det er ikke engang i nærheden af at være bare okay lige nu!

Men, bryllup.... Det var der vi kom fra.

Der skal nok komme mere make-up i samme nuancer. Veninden der skal lægge den er rigtig god til de farver. Vi skal bare lige finde en dag.

Men først: :heart: HJÆLP! :bearhug:

Jeg vil jo gerne have et diadem, men hvilket af de her to er flottest? Ved godt I ikke har set mig i kjolen, men det kunne jo være man kunne få noget hjælp alligevel.

Det her er til salg herinde. Vi siger tak til sælger for at tage det på

post-26706-1187210687.jpg

Det andet kan ikke være i posten så...

0

Del dette indlæg

... det kommer her!

Model: Mig! :heart:

post-26706-1187210992.jpg

Hvad synes I?

Jeg kan godt li dem begge.

Det første er mest "krone"-agtigt, men jeg ved ikke om det blir for "stikkende". Og jeg ved ikke om der er perler på min kjole... Maid of honor siger der er nogle små nogle bagpå.

Det andet er mere rundt og blødt, måske mere mig. Men måske er det for "åbent".

Hjælp?

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, jeg er mest til den første ;)

Jeg er bare så skide traditionel engang imellem, så det er ikke fordi jeg ikke kan lide nr. 2. Men til et havebryllup så er nr. 2 nok mere passende, den anden er meget prinsesse-agtigt og nr. 2 er mere laid back, hvis du forstår :heart:

0

Del dette indlæg

Hmmmm den er svær. Umiddelbart er jeg mest til det sidste. Det er mest moderne. Men det kommer jo an på hvad du bedst kan lide. De er smukke begge to :thumbsupsmileyanim:

Det er også helt nyt hos lilly. Er ikke engang på hjemmesiden endnu.

Uha, jeg er mest til den første ;)

Jeg er bare så skide traditionel engang imellem, så det er ikke fordi jeg ikke kan lide nr. 2. Men til et havebryllup så er nr. 2 nok mere passende, den anden er meget prinsesse-agtigt og nr. 2 er mere laid back, hvis du forstår :loveflag:

De er jo begge to smadder flotte Sille.

Jeg er nok mest til nr. 2 tror jeg, nej nr. 1 er sgu også flot meeen nr. 2 er ligesom mere dig, er det ik ??? :bearhug:

Ja jeg er visk ikke til meget hjælp her !!! :biggrin:

Jeg tror jeg ender på nr 2. Det er nok det jeg bedst kan li. Det er mere "blødt og smilende". Ved godt det lyder mærkeligt om et diadem, men det er det jeg tænker når jeg ser dem.

Som Maria siger, det er nok mest mig.

Og ja Gitte, det er super til have bryllup og når jeg planlægger efter roser i buketten.

Knus Sille - som håber på at kunne lægge billeder ind af mig i kjolen imorgen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde Cille!

Godt at se at der sker lidt i din tråd igen :biggrin:

Mht diademerne er jeg nok mest til det første (undskyld hvis du har købt nummer to :thumbsupsmileyanim: ), jeg kan ikke helt lide det der rosen-form-ting på nr 2...

Anyway vi havde en god aften igår, selvom du ikke var der :loveflag:

Det er da lidt spøjst med den veninde, men måske skulle du mødes med hende og så forberede dig lidt på at forklare PRÆCIS hvordan du har det. At du ikke er ok med hende, og hvad det kræver for at i bliver ordentlige pals igen...Ved ikke om hun skal give en bedre undskyldning eller lign, eller om der bar elige skal gå lidt mere tid? (Men er det ikke noget tid siden at det skete? så måske ikke...)

Håber du får en god dag og en endnu bedre weekend sveske :bearhug:

knus Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde Cille!

Godt at se at der sker lidt i din tråd igen :denmarkflag:

Mht diademerne er jeg nok mest til det første (undskyld hvis du har købt nummer to :thumbsupsmileyanim: ), jeg kan ikke helt lide det der rosen-form-ting på nr 2...

Anyway vi havde en god aften igår, selvom du ikke var der :blush:

Det er da lidt spøjst med den veninde, men måske skulle du mødes med hende og så forberede dig lidt på at forklare PRÆCIS hvordan du har det. At du ikke er ok med hende, og hvad det kræver for at i bliver ordentlige pals igen...Ved ikke om hun skal give en bedre undskyldning eller lign, eller om der bar elige skal gå lidt mere tid? (Men er det ikke noget tid siden at det skete? så måske ikke...)

Håber du får en god dag og en endnu bedre weekend sveske :)

knus Stine

Jeg har ikke købt noget endnu, synes det er svært at forestille sig det til kjolen.... Undrer mig ikke at du er imod rosen, kunne forestille mig den er for "pladdersomantisk" til din smag :thumbsupsmileyanim:

Det var simpelthen så surt. Kl 17 stod jeg på hovedbanen PÅ VEJ VÆK FRA KØBENHAVN!!!!!! Det var bare helt forkert. Jeg burde jo være på vej mod BrewPub!

Jeg mødes med hende, så må vi jo se hvad der sker. Jeg har intet at miste. Men det blir bare også lidt mærkeligt, for det er jo ikke fordi jeg er sur på hende mere, jeg var bare færdig. Men vi har i løbet af de sidste par dage været mere ærlige overfor hinanden i mails end nogensinde før og det er jo en god start.

Jeg gider ikke være på arbejde mere nu!!!!

WEEKEND COME ON :smolf:

Knus Sille

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Sidder her med en klump i halsen....

Stod op 6.30 (på en lørdag!) i morges for at køre i lufthavnen. Camilla, min ældste søster tog afsted til USA her kl 9.30. :thumbsupsmileyanim: Hun skal rejse fundt derovre med noget der hedder Watermark. Det er noget med noget drama, musik, sang og dans, hvor de så skal fortælle om Gud til forskellige arrangementer. De skal rejse 4 måneder i USA, 4 i DK og så 4 i USA igen. det er lige Camillas kop te, hun elsker at have fart på. Det eneste ferie hun får i løbet af hele det år er fra 6. til 12. maj, hvor hun så skal til mit bryllup. :carrot:

Det er ikke fordi vi normalt ser hinanden så tit, men har det bare mærkeligt med at jeg nu ikke kan ringe til hende, hvis jeg vil eller sende hende en sms. Der er noget særligt ved at være søstre og ikke have mere end 17 måneder imellem sig. Selvom vi af sind ikke ligner hinanden særlig meget, så er den der søster ting bare noget helt særligt. Vi forstår hinandne på en anden måde, fordi vi ved hvor den anden kommer fra.

Jo hun får da en super fed tur, men jeg savner hende bare så meget allerede! :thumbsupsmileyanim:

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Sidder her med en klump i halsen....

Stod op 6.30 (på en lørdag!) i morges for at køre i lufthavnen. Camilla, min ældste søster tog afsted til USA her kl 9.30. :thumbsupsmileyanim: Hun skal rejse fundt derovre med noget der hedder Watermark. Det er noget med noget drama, musik, sang og dans, hvor de så skal fortælle om Gud til forskellige arrangementer. De skal rejse 4 måneder i USA, 4 i DK og så 4 i USA igen. det er lige Camillas kop te, hun elsker at have fart på. Det eneste ferie hun får i løbet af hele det år er fra 6. til 12. maj, hvor hun så skal til mit bryllup. :carrot:

Det er ikke fordi vi normalt ser hinanden så tit, men har det bare mærkeligt med at jeg nu ikke kan ringe til hende, hvis jeg vil eller sende hende en sms. Der er noget særligt ved at være søstre og ikke have mere end 17 måneder imellem sig. Selvom vi af sind ikke ligner hinanden særlig meget, så er den der søster ting bare noget helt særligt. Vi forstår hinandne på en anden måde, fordi vi ved hvor den anden kommer fra.

Jo hun får da en super fed tur, men jeg savner hende bare så meget allerede! :thumbsupsmileyanim:

Knus Sille

Jeg kan SÅ godt forstå dig! Jeg har det på samme måde med min ældste lillesøster, der er heller ikke mere end lidt over et år imellem os. Da hun tog et år til Irland som au-pair savnede jeg hende bare så super meget.. Og det samme da jeg tog til udlandet et halvt år - det der med at man ikke lige kunne smide en besked eller sådan noget.. Og de kender en så godt, så der er så mange ting man ikke behøves forklare, fordi de bare ved hvad det er man taler om... Heldigvis skrev vi mange mails :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg har jo lovet jer nogle billeder!

Og ja jeg ved godt hvad i helst vil se, men nu smider jeg lige noget andet ind først (kæresten sidder ved siden af)

Og hav tålmodighed, spamkontrol.....

Knus Sille

Først lige et billede af mine forældres hus, som er der hvor festen skal holdes. Vi holder reception på gårdspladsen og fest i haven.

post-26706-1187445391.jpg

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer