SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Årh hold da op, det er da meningen den skal gabe sådan i ryggen, nu ikke så meget pjat med dig :thumbsupsmileyanim:

Virkelig smuk kjole du har investeret i, kan godt forstå hvorfor du måtte eje den så lang tid før ;) Hvornår kommer den så hjem i rigtig størrelse???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow sille, det må jeg sige.

Selv er jeg slet ikke til en så "traditionel" kjole og med perler og diller dangel (nok fordi jeg ligner en overpyntet krokodille med det), men for syv sytte hankatte og hvad ved jeg, den er virkelig virkelig vidunderlig. Hvor den klæder dig og wow :):denmarkflag: :denmarkflag:

Skøn skøn skøn og perfekt kjole til dig :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange mange tak!

Det var lige hvad jeg havde brug for at høre, nu smiler jeg igen! :)

Den kommer hjem i oktober i min størrelse og så vidt jeg husker det passede den perfekt og jeg tror vitterligt ikke at der er noget der skal tilrettes.

Jeg havde tænkt jeg skulle have slør, men jeg er faktisk lidt i tvivl nu. Hvis jeg skal, så skal det være laaaaangt og med kysseslør. Det er især kyssesløret der betyder noget for mig, synes simplethen det er SÅ romantisk. Og ja jeg er jo pladderromantisk. :unsure:

Hvor er det bare en dejlig dag idag!

Nu tuller jeg til nordsjælland med min søster.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Tak for igår, det var :pokey: hyggeligt at du lige kiggede forbi :)

Hold op hvor kan to sladrende tøser drikke meget te :)

Sørens kommentar i morges var "jamen det lød da som om I hyggede jer, men hold op hvor drikker I meget the, er det fordi I bliver så tørre i halsen af alt det snakken???" :lol:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille

Nu fik jeg endelig læst hele din tråd! :) Det er egentligt rart at læse a-z, så man får et fornemmelse for hvordan det andet menneske er. Og du virker bare til at være en rigtig sød tøs med god humor!

Jeg kan godt forstå, at du har drømt om havebryllup hos dine forældre. Sikke en flot (præste)gård de bor på. Det oser jo langt væk af landlig idyl og romantik! Det er jo også ganske specielt at din far kan vie dig. Det må være ret fedt!

Kjolen lever da også helt op til prinsessedrømmen! :unsure: Den er bare rigtig fin og romantisk uden at være overpyntet. Det bliver spændende at se billeder af kjolen i den rigtige størrelse!

Og hvilken sød historie om jeres første møde + hans fantastisk romantiske frieri! Hvor er du heldig!!! ;)

:pokey: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Hej Søde Cille!

Først :) til dig fordi din søster skal på rejse ud i din store verden langt væk fra dig. Kan godt forstå at du er lidt ked, for selvom man ikke ser hinande så tit, så er det stadig trist at siger farvel og på gensyn, når der er lang tid til at man ser hinanden igen. Og det lyder somom hun nok skal få en rigti gfed tur, "on the mission for God" Uh det er også noget der står på min ønskeliste...Ville så gerne gøre det, men hvornår er lige spørgsmålet....

Og så :unsure::):pokey: og :lol::sm:-HAHA- til din kjole!

Er du da vimmer hvor ser du bare FLOT ud! Det er når jeg ser sådan nogle billeder at jeg overvejer *OM jeg nu har valgt rigtigt, selvom jeg jo godt ved at jeg har...det er bare mine 2 % pladderromantiske stine som prøver at råbe højt...

mht diademet synes jeg at det første er det sådan FLOTTESTE, mest eksklusive...det andet synes jeg lidt ligner noget jeg engang købte i br til de to små piger jeg passer (UNDSKYLD!!!)...

Men ligemeget hvad bliver du SMUK SMUK SMUK!

Hvordan er et kysse-slør egenligt? ER det sådan et man har nedenfor og som gommen så tager "op" når man kommer op til alteret?

KNUS

Stine

0

Del dette indlæg

Til Gitte:

Er du gal ja det var super! Andreas sov da jeg kom hjem, han havde givet op. Tror sagtens vi kunne have snakket videre, hvis ikke vi begge skulle på arbejde.

Til Majken:

Tusind tak, for en dejlig besked! Det er så fantastiks at høre at man "skinner igennem" i sin tråd. Har også en plan om at jeg skal igennem hele din, men har bare ikke lige fået det gjort endnu :fløjt:

Har givet rosen videre til kæresten. Han blir lige 10 centimeter højere. Jeg ender med en kæreste på 4 meter :blink:

Til Stine:

Jeg har også de der overvejelser med diademet. Andreas så det og synes der måske var for meget luft. "Det skal jo heller ikke se ud som om du har trådnet på hovedet." Kigger nok videre....

Ja kysseslør er lige præcis sådan et der går ned foran ansigtet og skal fjernes.

Generelt set:

Der er bestilt mad til prøvemiddagen som jo skal ligge 29. september, så der er stadig et stykke tid til. Men jeg glæder mig allerede meget.

Ellers sker der ikke så meget. Nogle gange tænker jeg på om jeg er ved at gå i stå, men tror bare det er fordi alle de tråde jeg følger mest med i skal giftes i år. Så begynder man lidt at synes man er bagud.

Men tjek mig engang imellem, der skal nok ske noget på et tidspunkt.

Knus Sille

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Tak for at du skrev i min tråd...dejligt med endnu en 10 maj brud!!! I pinsen plejer det at være godt vejr, så det blir da helt fantatisk at i skal holde det i haven.

Det er en meget smuk kjole du har købt, jeg købte også min sidste torsdag. Er faktisk en lettelse at have den på plads synes du ikke? Men havde det lige som dig. Man kan ikke koncentrere sig om noget når man først har prøvet...tanker kører rundt. Da jeg havde prøvet kjolerne var vi også ude og spise. Mine tanker løb rundt...og var slet ikke meningen at jeg skulle købe-bare kigge og prøve. Men hvorfor vente....og ja så tog vi tilbage til butikken og jeg havde 2 som jeg ikke kunne vælge mellem, men så tog jeg en beslutning i samråd med sælger og min 2 dejlige store søstre og min mor.

Men glæder mig til at følge dig de næste 9 måneder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Generelt set:

Der er bestilt mad til prøvemiddagen som jo skal ligge 29. september, så der er stadig et stykke tid til. Men jeg glæder mig allerede meget.

Ellers sker der ikke så meget. Nogle gange tænker jeg på om jeg er ved at gå i stå, men tror bare det er fordi alle de tråde jeg følger mest med i skal giftes i år. Så begynder man lidt at synes man er bagud.

Men tjek mig engang imellem, der skel nok ske noget på et tidspunkt.

Knus Sille

Hej Sille!

Kan godt forstå dig, jeg synes nogle gange at vores planlægning er gået istå, hvis vi har haft 2 (TO!!!!) aftener hvor vi ikke har fået arrangeret noget...

Og selvfølgelig tjekker vi din tråd fra tid til anden, for det kunne jo være at Søde Sille havde nogle spørgsmål eller kommentarer eller bare skrev lidt hygge :griner:-

Hvordan går det egentlig med at få løst det der med hende veninden???

knus

Stine

0

Del dette indlæg

Tak for at du skrev i min tråd...dejligt med endnu en 10 maj brud!!! I pinsen plejer det at være godt vejr, så det blir da helt fantatisk at i skal holde det i haven.

Det er en meget smuk kjole du har købt, jeg købte også min sidste torsdag. Er faktisk en lettelse at have den på plads synes du ikke? Men havde det lige som dig. Man kan ikke koncentrere sig om noget når man først har prøvet...tanker kører rundt. Da jeg havde prøvet kjolerne var vi også ude og spise. Mine tanker løb rundt...og var slet ikke meningen at jeg skulle købe-bare kigge og prøve. Men hvorfor vente....og ja så tog vi tilbage til butikken og jeg havde 2 som jeg ikke kunne vælge mellem, men så tog jeg en beslutning i samråd med sælger og min 2 dejlige store søstre og min mor.

Jeg synes det er super at have den på plads. Det var godt nok heller ikke meningen den skulle være købt så tideligt, men nu var den der bare. Nu synes jeg bare der er alt for længe til! :blush:

Wow Sille, hvor er den bare fantastisk til dig :thumbsupsmileyanim:

Den kan jeg godt forstå du er glad for :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Tark :thumbsupsmileyanim:

Forresten.....må lige protestere......

Det må være dig, der er startet med at "forfølge" mig.

Vi satte datoen først *gg* Og bookede greve strandkro først *gg* :blush:

Okay okay... Men vi kom altså først lige med hensyn til kagen! ;)

Generelt set:

Knus Sille

Hej Sille!

Kan godt forstå dig, jeg synes nogle gange at vores planlægning er gået istå, hvis vi har haft 2 (TO!!!!) aftener hvor vi ikke har fået arrangeret noget...

Og selvfølgelig tjekker vi din tråd fra tid til anden, for det kunne jo være at Søde Sille havde nogle spørgsmål eller kommentarer eller bare skrev lidt hygge :blush:

knus

Stine

Puha, tror lige vi tar den med veninden senere og ikke lige når jeg er på vej ud af døren...

Men jeg har faktisk et spørgsmål.

Jeg tænker jo at den bedste måde at komme videre på, var at tage min tjkeliste fra en ende af. Og det første der dukker op er så BRYLLUPSNATTEN!!!!! :blush: Som jo er ret væsentlig.

Jeg vil ikke holde den her hjemme så vi skal et sted hen. Andreas vil gerne have ritgtig lækker mad og jeg vil bare gerne have romantik og hygge.

Nogle forslag anyone?

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er super at have den på plads. Det var godt nok heller ikke meningen den skulle være købt så tideligt, men nu var den der bare. Nu synes jeg bare der er alt for længe til! :blush:

Wow Sille, hvor er den bare fantastisk til dig :thumbsupsmileyanim:

Den kan jeg godt forstå du er glad for :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Tark :thumbsupsmileyanim:

Forresten.....må lige protestere......

Det må være dig, der er startet med at "forfølge" mig.

Vi satte datoen først *gg* Og bookede greve strandkro først *gg* :blush:

Okay okay... Men vi kom altså først lige med hensyn til kagen! ;)

Generelt set:

Knus Sille

Hej Sille!

Og selvfølgelig tjekker vi din tråd fra tid til anden, for det kunne jo være at Søde Sille havde nogle spørgsmål eller kommentarer eller bare skrev lidt hygge :)

knus

Stine

Puha, tror lige vi tar den med veninden senere og ikke lige når jeg er på vej ud af døren...

Men jeg har faktisk et spørgsmål.

Jeg tænker jo at den bedste måde at komme videre på, var at tage min tjkeliste fra en ende af. Og det første der dukker op er så BRYLLUPSNATTEN!!!!! :blush: Som jo er ret væsentlig.

Jeg vil ikke holde den her hjemme så vi skal et sted hen. Andreas vil gerne have ritgtig lækker mad og jeg vil bare gerne have romantik og hygge.

Nogle forslag anyone?

Knus Sille

Kig her :blush:

Bed and breakfast

0

Del dette indlæg

Tak Gitte for forslaget, men det er bare ikke lige det til den her anledning.

Og tak for en super dejlig dag igår. Det var ritig dejligt at være med til jeres bryllup. Smadder hyggeligt. -HAHA- Det var min oplevelse at selv vielsen også blev helt perfekt i forhold til hvordan jeres fest og mentalitet er.

Så er der lige tid til det vigtige (læs BK) på sådan en søndag. Efter opdatering på diverse tråde blev det tid til min egen.

Jeg skylder jo en lille opdatering på helle situationee med veninde A, for der er godt nok sket meget!

Jeg havde mandag i forrige uge skrevet en mail til hende, hvor jeg så vidt muligt forklarede hvorfor jeg ikke synes vi skulle være venner mere. Den skulle sendes fredag var planen. Jeg ved godt det var lidt kujon agtigt at skrive en mail og ikke sige det, men det havde jeg bare ikke overskud til.

Det mærkelige var så at A tirsdag kom hen til mig og spurgte om ikke vi skulle se en film sammen elller sådan noget så "det kan blive helt fint igen." Og det var jo bare slet ikke der jeg var!

Nå men jeg tog så hjem til hende sidste lørdag for at snakke. det var en meget mærkelig oplevelse. Det viste sig at hun slet ikke havde noget problem med mig overhovedet, men bare troede jeg havde brug for luft. Jeg ved ikke helt hvordan jeg havde det, men jeg fik da tudet en del og fik sat ord på hvad jeg følte, så godt som det nu ku la sig gi sig.

Resultatet blev at vi startede denne uge så at sige "forfra". Men kan jo ikke gå helt tilbage til starten, når man nu har været bedste veninder, men jeg er bare ikke 100% sikker på om jeg vil det her. Så jeg er her, men alligevel ikke helt. Jeg har brug for at hun giver mig sin fortrolighed, at hun fortæller mig nogle ting, så jeg ikke hele tiden skal spørge. Men jeg er bare ikke helt 10-4 med at fortælle hende alt selv.

Det har fungeret fint i den her uge. Jeg har det langt bedre med at se hende hver dag og snakke med hende, end de ca 2 måneder jeg så hende hver dag og ikke snakkede med hende. Jeg kan bare ikke helt lade være med at tænke på om jeg ikke ville have det lige så fint med ikke at se hende og ikke snakke med hende.

Ih jeg føler mig bare så melodramatisk og teenage agtig! Jeg havde virkelig ikke troet jeg skulle have det sådan her i en alder af 22. Jeg har bare lyst til at sige til mig selv at jeg skal tage mig sammen og få det afsluttet en gang for alle. Men så ved jeg bare at A vil synes jeg ikke har kæmpet og det er jeg altså heller ikke helt villig til at få skudt i skoene. Selvom jeg faktisk overvejer om det er sandt :)

Nå, det blev lidt langt, men sådan er det jo...

knus Sille

0

Del dette indlæg

Sille for Hulan da...

Ahamana hamana hamana og et Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum som Dirch ville have sagt det...

Du er da intet mindre end guddommelig i den kjole (undskyld mig udtrykket) Men du står da mål med selv den smukkeste gudinde..) Fantastisk kvinde, med fantastisk personlighed i en fantastisk kjole... Waaaaaaauuuuuuw er "næsten" måløs

0

Del dette indlæg

Hej du - tak for sidst ;) Nåede I ud for at købe tøj til Andreas?

Den der kjole er altså bare fantastisk! HVad hedder den? Den mindre lidt i stilen om min, så det kunne jo være, de var i familie ;)

Dejligt, du fandt ud af det med din veninde. Sådan kan man jo nogle gange lægge mere i ting, end andre. Men det det var skønt, at I alligevel kunne finde ud af at give det en chance til!

Ses tirsdag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille!

Dejligt at høre at du fik snakket med din veninde, og at I trods alt har besluttet at give venskabet en chance til.

Jeg tror at det er helt naturligt at du dog stadig har lidt forbehold stadigvæk. Hvis I har været meget gode veninder i et langt stykke tid så er det klart at du har fået en ret stor "forskrækkelse" ved at hun gjorde noget som du absolut ikke havde regnet med at hun ville gør (især fordi hun havde lovet det...).

Så selfølgelig går man ikke tilbage og bliver de bedste veninder igen lige samtidigt, det kommer nok til at tage noget tid.

Jeg ville give det en chance for at se om det blev bedre, hvis du så blev ved med at have forbehold over for hende, må du jo lade det løbe ud i sandet...

Jeg kan ikke husker; ER hun blevet valgt som brudepige eller? For så kunne du jo lige give det til jul før du spurgte hende.

KÆMPE KRAM

Stine

0

Del dette indlæg

Sille for Hulan da...

Ahamana hamana hamana og et Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum som Dirch ville have sagt det...

Du er da intet mindre end guddommelig i den kjole (undskyld mig udtrykket) Men du står da mål med selv den smukkeste gudinde..) Fantastisk kvinde, med fantastisk personlighed i en fantastisk kjole... Waaaaaaauuuuuuw er "næsten" måløs

Mange tak for komplimenterne! Det er jo altid dejligt.

Det var super hyggeligt at møde dig.

Hej du - tak for sidst ;) Nåede I ud for at købe tøj til Andreas?

Den der kjole er altså bare fantastisk! HVad hedder den? Den mindre lidt i stilen om min, så det kunne jo være, de var i familie ;)

Dejligt, du fandt ud af det med din veninde. Sådan kan man jo nogle gange lægge mere i ting, end andre. Men det det var skønt, at I alligevel kunne finde ud af at give det en chance til!

Ses tirsdag!

Selv tak.

Han fandt ud af at de starter udsalg lige her om lidt, så det blev udskudt. Og så nåede jeg da lige bryllup nr. 3 den dag :)

Kjolen er en Benjamin Roberts, nu kan jeg jo så ikke lige huske hvad din er :toot:

Hej Sille!

Dejligt at høre at du fik snakket med din veninde, og at I trods alt har besluttet at give venskabet en chance til.

Jeg tror at det er helt naturligt at du dog stadig har lidt forbehold stadigvæk. Hvis I har været meget gode veninder i et langt stykke tid så er det klart at du har fået en ret stor "forskrækkelse" ved at hun gjorde noget som du absolut ikke havde regnet med at hun ville gør (især fordi hun havde lovet det...).

Så selfølgelig går man ikke tilbage og bliver de bedste veninder igen lige samtidigt, det kommer nok til at tage noget tid.

Jeg ville give det en chance for at se om det blev bedre, hvis du så blev ved med at have forbehold over for hende, må du jo lade det løbe ud i sandet...

Jeg kan ikke husker; ER hun blevet valgt som brudepige eller? For så kunne du jo lige give det til jul før du spurgte hende.

KÆMPE KRAM

Stine

Hun er valgt, eller rettere, hun var jo selvskrevet. Har faktisk slet ikke spurgt, men trækker det sådan lidt i land. Hun har sidste dag ude på arbejdet her på fredag og så må vi jo se, hvad der sker når vi ikke længere arbejder sammen. Træffer den endelige beslutning til jul.

Knus Sille

Har

0

Del dette indlæg

Og så må jeg da vist hellere fortælle om min lille forskrækkelse igår. Var ude for en mindre bilulykke....

Min morfar, kusine og jeg skulle i cirkus. Desværre overser min morfar på vejen derud en ubetinget vigepligt OG den bil der kommer på tværs. Det resulterede i at vi kørte lige ud foran den anden bil. Den smadrede ind i morfars bil lige foran fordøren i højre side og ramte, da vi drejede rundt, også lige bag bagdøren. Ingen af os kom heldigvis til skade, vi er bare lidt ømme og har lidt blå mærker. Bankede jo lidt ind i siden af bilen. Vi er bare så super heldige at ingen af dørene blev ramt, for alle siger til mig at det er bilens svageste punkt. Men bilen er totalt skadet. Og den var næsten helt ny.

Og så lige hatten af for den anden billist. Han var lynhurtigt ude af sin bil og henne for at tjekke at vi var okay.

Er hjemme idag, selvom jeg er okay. Skulle bare lige samle mig. Er så også lige blevet ringet op af A ude fra arbejdet, der går de vildeste historier allerede om at jeg har været på skadestuen og havde mistet bevidstheden og havd ved jeg. Tånk at det akn udvikle sig så meget på så kort tid.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer